SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
nee, gaat gewoon ingehaald worden en komt op 11 over de finishquote:Op zondag 21 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Dit gaat veel te lang goed voor Yuki, taft hem binnen 5 ronden in de banden denk ik.
wie heeft jou gehacktquote:
Lewis moet Norris inhalenquote:
Ik heb een hekel aan papaya rules.quote:
zoiets denk ik ook jaquote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Nee, pakt de mediums denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Je kunt in ieder geval aan hand van je voorsprong bepalen of dat het waard is.quote:
13:08 race start.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dan zou ik een uur te vroeg zijn geweest. Al zou dat wel hebben geholpen
gebruiktequote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
op nat asfalt slijten ze minder toch?quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruikte
want dat is het enige wat hij nog aan mediums heeft
Wie had dat kunnen denken 4 jaar terug.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit ook voor Lewis te juichen, hoor
Pitstopstrategieën zullen ook wel afhangen van eventuele safety cars.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
Heeft veel moeten geven toen ie Norris in z'n DRS had en zelf geen DRS.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Max nu wel echt overtuigend los van Sainz. Duurde even.
SAI ook van LAWquote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Die had toch ook geen enkele reden om die harde banden voortijdig over de klif te jagen?quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Niks mis met het midfield een beetje supportenquote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie had dat kunnen denken 4 jaar terug.
de welbekende GP teugelsquote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Pas..quote:Op zondag 21 september 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max al 3.3 seconden los...
quote:
Achterkantje raken toch?quote:
Dat is niet bijster veel.quote:Op zondag 21 september 2025 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max al 3.3 seconden los...
aangezien de kans op een SC erg groot isquote:
Die was begonnen op oude mediums. Die zijn nu wel bijna op. Max krijgt dat nadeel later nog (als het niet gaat regenen).quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Max wil pas na ronde 35 stoppen, dus niet te veel geven nuquote:Op zondag 21 september 2025 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had toch ook geen enkele reden om die harde banden voortijdig over de klif te jagen?
Niks gemist hoor.quote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik dacht het is een uurtje vroeger net als de quali, op het nostalgische tijdstip van 2 uur voor de race....
moet je ook niet doenquote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Jane het volgende:
Lewis laat het gelijk afweten, net nu ik in hem was gaan geloven.
Max is aan het sparen. Hij moet zo 10-13 ronden langer door terwijl de rest op nieuwe hards staat. Hij moet iets van performance overhouden zodat hij na de stop van Sainz en co het tempo kan verhogen om track positie te houden na zijn stop.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Jane het volgende:
Hij laat het al een paar jaar afweten toch?quote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Jane het volgende:
Gebeurt ook niet veelquote:Op zondag 21 september 2025 13:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Weinig boordradio's in de broadcast tot nu toe.
Zo jammer dit van Lewis.quote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Jane het volgende:
Even Lewis motiveren met een leuk liedje:quote:Op zondag 21 september 2025 13:32 schreef Jane het volgende:
En dan maken mensen van die keurige OP's met alle tijden er overzichtelijk in....quote:
F1tv suggereert het al een rondje of 4 dat dat de beste optie isquote:
DRS op DRS.quote:Op zondag 21 september 2025 13:36 schreef Mano_ het volgende:
Tja Russell, als je Lawson in kan halen kan je Antonelli ook inhalen, toch?
In dit geval is het niet geheel onterecht om te vragen om team orders.quote:Op zondag 21 september 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
guttegut
Russell wil weer eens dat er iemand voor hem aan de kant gaat
eh yukiquote:Op zondag 21 september 2025 13:36 schreef Mano_ het volgende:
Tja Russell, als je Lawson in kan halen kan je Antonelli ook inhalen, toch?
Helaas de verkeerde McLaren.quote:
Schuld Albonquote:Op zondag 21 september 2025 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Colapinto is ook niet meer wat het geweest is.
Wie zijn onboard zit hij te kijken?quote:
Zak'squote:Op zondag 21 september 2025 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wie zijn onboard zit hij te kijken?
Dat is gewoon de world feed.quote:Op zondag 21 september 2025 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ziet eruit als een witte autoquote:Op zondag 21 september 2025 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Simracing.quote:Op zondag 21 september 2025 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Juist niet! Norris is sowieso nog wel te pakken voor Verstappen. Maar als Piastri elke race wat punten scoort, kan het kampioenschap 'm bijna niet meer ontgaan.quote:
Net of Verstappen dit seizoen nog een reële kans maakt op de titel..quote:Op zondag 21 september 2025 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist niet! Norris is sowieso nog wel te pakken voor Verstappen. Maar als Piastri elke race wat punten scoort, kan het kampioenschap 'm bijna niet meer ontgaan.
Maar zo'n nul-resultaat verandert de zaak.
39 min of meer.quote:
Als McLaren zo blijft kloten kan het gewoon hoorquote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of Verstappen dit seizoen nog een reële kans maakt op de titel..
Norris en Piastri doen er alles aan.quote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net of Verstappen dit seizoen nog een reële kans maakt op de titel..
En bovendien... het is Verstappen. Never bet against Max.quote:Op zondag 21 september 2025 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
spannend tussen Lawson en Antonelli
quote:Op zondag 21 september 2025 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lawson laat maar weer eens zien hoe matig hij is
wat moest hij doen dan? werd gewoon voorbij gereden.quote:Op zondag 21 september 2025 13:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lawson laat maar weer eens zien hoe matig hij is
Gebbetjequote:Op zondag 21 september 2025 13:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
wat moest hij doen dan? werd gewoon voorbij gereden.
de sarcasmus was niet hard genoeg aan het fluitenquote:
28-35quote:
voor zijn valse start?quote:Op zondag 21 september 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Piastri geen straf, apart.
Bij wie?quote:
Ja, maar dat gaat natuurlijk niet gebeurenquote:Op zondag 21 september 2025 13:48 schreef vul_maar_in het volgende:
yuki p4 btw. 1 goeie pit of sc en we hebben kans op een dubbel podium?
Dat denk ik ook....kan zomaar het dubbele zijnquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Wel knap dat je als GT3 rookie pol pakt in F1 en nu in de race nog altijd de koppositie heeft.
Mja, apartquote:Op zondag 21 september 2025 13:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor zijn valse start?
zolang hij binnen die lijn bleef
Pessimist :pquote:Op zondag 21 september 2025 13:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren
dan is de race overquote:Op zondag 21 september 2025 13:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....kan zomaar het dubbele zijn
GT4...quote:Op zondag 21 september 2025 13:49 schreef schommelstoel het volgende:
Wel knap dat je als GT3 rookie pol pakt in F1 en nu in de race nog altijd de koppositie heeft.
ben het zowaar eensquote:
Dan tijdens SCquote:
Google.quote:
Indrukwekkend.quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef greysbones het volgende:
die mediums van Sainz houden het ook goed vol
Lijkt me geen noemenswaardige neerslag.quote:
Maar hij reed in een GT4 auto in die race, dus hij is nog geen GT3 rookie.quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Google.
Autosport] Max Verstappen confirmed he did set a GT3 lap ...
"GT3 rookie Max" refers to Formula 1 champion Max Verstappen's recent entry into the GT3 racing world as a rookie, specifically at the Nürburgring Nordschleife. In September 2025, he earned his DMSB Nordschleife Permit Grade A, allowing him to participate in GT3 races there after completing a mandatory rookie program. While testing in a private capacity, Verstappen also reportedly set a GT3 lap record at the track.
Be carefull what you wish for..quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn drinken is op. Ik kan wel even een SC gebruiken.
Ik verwacht dat de volgende race je voorbereiding wél op orde is.quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn drinken is op. Ik kan wel even een SC gebruiken.
hij heeft een stukje gereden in GT3 autoquote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hij reed in een GT4 auto in die race, dus hij is nog geen GT3 rookie.
Hij reed in een GT4-auto..quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Google.
Autosport] Max Verstappen confirmed he did set a GT3 lap ...
"GT3 rookie Max" refers to Formula 1 champion Max Verstappen's recent entry into the GT3 racing world as a rookie, specifically at the Nürburgring Nordschleife. In September 2025, he earned his DMSB Nordschleife Permit Grade A, allowing him to participate in GT3 races there after completing a mandatory rookie program. While testing in a private capacity, Verstappen also reportedly set a GT3 lap record at the track.
Tijdens een test maanden geleden.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een stukje gereden in GT3 auto
Ja, dat verwacht ik wel.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende race je voorbereiding wél op orde is.
Oke...quote:
Nee, hij kreeg dispensatie.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een stukje gereden in GT3 auto
Dat was Franzquote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tijdens een test maanden geleden.
hij is weer lekker in zijn mojoquote:
En een beetje van Durexquote:Op zondag 21 september 2025 13:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Zie je, hoe verganer die hards hoe sneller. Pirelli heeft magic rubber gebruikt.
Updates die Verstappen eerder had gekregen.quote:Op zondag 21 september 2025 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
eerlijk is eerlijk, Yuki rijdt ook een prima race
quote:Op zondag 21 september 2025 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik maakte een grapje, maar ik was even vergeten dat Wishkers daar soms moeite mee heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kletsen over GT doen we elders. Dank u.
Nog 1 plekje en hij staat nog op het podiumquote:Op zondag 21 september 2025 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had dat al gezegd maar een zekere user verklaarde me voor gek.quote:Op zondag 21 september 2025 13:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nog 1 plekje en hij staat nog op het podium
modquote:Op zondag 21 september 2025 13:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had dat al gezegd maar een zekere user verklaarde me voor gek.
Dat heb je soms, met zekere usersquote:Op zondag 21 september 2025 13:56 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had dat al gezegd maar een zekere user verklaarde me voor gek.
ook een mod is een user.quote:
maar een user geen modquote:
nou....straks ga je nog vertellen dat ie ook mens is....quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou....straks ga je nog vertellen dat ie ook mens is....
Ik geloof nog steeds in een keurige p11 voor Yukiquote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het was Rwoud, maar ik wist niet hoe ik het spelde en het is zondag.
doe niet zo raarquote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Laten we niet overdrijven hequote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
dat weet ik niet. AI is tegenwoordig heel erg bijzonderquote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou geloof wel dat hij hoger dan dat kan eindigenquote:Op zondag 21 september 2025 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds in een keurige p11 voor Yuki
Ze werken hier met AI mods toch?quote:Op zondag 21 september 2025 13:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
under/over betje?quote:Op zondag 21 september 2025 13:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds in een keurige p11 voor Yuki
Dat zou fijn zijnquote:Op zondag 21 september 2025 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou geloof wel dat hij hoger dan dat kan eindigen
dan zou het wel een teken zijn dat RBR goed op weg is nuquote:
Zou betekenen dat Max alles kan winnen vanaf nuquote:Op zondag 21 september 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou het wel een teken zijn dat RBR goed op weg is nu
en er moeten er nog veel stoppenquote:Op zondag 21 september 2025 14:00 schreef DKUp het volgende:
Hadjar gewoon nog op plek 10 na de pitstop
zo ver wil ik nog niet gaanquote:Op zondag 21 september 2025 14:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou betekenen dat Max alles kan winnen vanaf nu
Als ze in SG zo goed voor de dag komen ga ik geloven.quote:Op zondag 21 september 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou het wel een teken zijn dat RBR goed op weg is nu
Easy winquote:
Nah, doe ik een keer een gewaagde uitspraak..quote:
Jinx het niet.quote:
en met een rode vlag is de race ineens gepauzeerd.quote:
ik zou het geweldig vindenquote:Op zondag 21 september 2025 14:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nah, doe ik een keer een gewaagde uitspraak..
Over gewaagde uitspraken gesprokenquote:
Als het regent, dan regent het....quote:Op zondag 21 september 2025 14:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over gewaagde uitspraken gesproken
als hij nog 10 ronden zou moeten?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 14:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over gewaagde uitspraken gesproken
Dat een race niet altijd te voorspellen is.quote:Op zondag 21 september 2025 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
en met een rode vlag is de race ineens gepauzeerd.
wat is je punt?
ftfyquote:Op zondag 21 september 2025 14:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat een race niet te voorspellen is.
Singapore wordt interessant. Als de RBR daar ook goed gaat, ziet het er wel heel goed uit voor de rest van het seizoen.quote:
Viaplayquote:Op zondag 21 september 2025 14:04 schreef DKUp het volgende:
Ronde 42 zou hij moeten stoppen volgens de KALLFFF voor softs...
Singapore is het grote vraagteken. Eerlijk gezegd verwacht ik geen wonderen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Singapore wordt interessant. Als de RBR daar ook goed gaat, ziet het er wel heel goed uit voor de rest van het seizoen.
Maar sowieso komen er nog wat circuits aan die Max altijd goed ligt. CotA, Mexico, Brazilië. Las Vegas is ook wel vergelijkbaar met Baku trouwens.
In Japan is het wel gruwelijk nat.quote:Op zondag 21 september 2025 14:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
De regen kan komen, misschien wel na de race.....
en dat doet hij ook meteenquote:
Met kletsnatte roze bloemblaadjes!quote:Op zondag 21 september 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Japan is het wel gruwelijk nat.
Heel knapquote:Op zondag 21 september 2025 14:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nu houdt Lawson al weer een flink tijdje Leclerc achter zich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |