Lewis moet Norris inhalenquote:
Ik heb een hekel aan papaya rules.quote:
zoiets denk ik ook jaquote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Nee, pakt de mediums denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Je kunt in ieder geval aan hand van je voorsprong bepalen of dat het waard is.quote:
13:08 race start.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dan zou ik een uur te vroeg zijn geweest. Al zou dat wel hebben geholpen
gebruiktequote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
op nat asfalt slijten ze minder toch?quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruikte
want dat is het enige wat hij nog aan mediums heeft
Wie had dat kunnen denken 4 jaar terug.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit ook voor Lewis te juichen, hoor
Pitstopstrategieėn zullen ook wel afhangen van eventuele safety cars.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
Heeft veel moeten geven toen ie Norris in z'n DRS had en zelf geen DRS.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Max nu wel echt overtuigend los van Sainz. Duurde even.
SAI ook van LAWquote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Die had toch ook geen enkele reden om die harde banden voortijdig over de klif te jagen?quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |