SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
nee, gaat gewoon ingehaald worden en komt op 11 over de finishquote:Op zondag 21 september 2025 13:25 schreef raptorix het volgende:
Dit gaat veel te lang goed voor Yuki, taft hem binnen 5 ronden in de banden denk ik.
wie heeft jou gehacktquote:
Lewis moet Norris inhalenquote:
Ik heb een hekel aan papaya rules.quote:
zoiets denk ik ook jaquote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Nee, pakt de mediums denk ik.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef raptorix het volgende:
Max zijn plan wellicht door lang met hard en eindigen op rood?
Je kunt in ieder geval aan hand van je voorsprong bepalen of dat het waard is.quote:
13:08 race start.quote:Op zondag 21 september 2025 13:27 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Dan zou ik een uur te vroeg zijn geweest. Al zou dat wel hebben geholpen
gebruiktequote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
op nat asfalt slijten ze minder toch?quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebruikte
want dat is het enige wat hij nog aan mediums heeft
Wie had dat kunnen denken 4 jaar terug.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zit ook voor Lewis te juichen, hoor
Pitstopstrategieėn zullen ook wel afhangen van eventuele safety cars.quote:Op zondag 21 september 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, pakt de mediums denk ik.
Heeft veel moeten geven toen ie Norris in z'n DRS had en zelf geen DRS.quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Max nu wel echt overtuigend los van Sainz. Duurde even.
SAI ook van LAWquote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
Die had toch ook geen enkele reden om die harde banden voortijdig over de klif te jagen?quote:Op zondag 21 september 2025 13:29 schreef Tijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |