Be carefull what you wish for..quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn drinken is op. Ik kan wel even een SC gebruiken.
Ik verwacht dat de volgende race je voorbereiding wél op orde is.quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn drinken is op. Ik kan wel even een SC gebruiken.
hij heeft een stukje gereden in GT3 autoquote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar hij reed in een GT4 auto in die race, dus hij is nog geen GT3 rookie.
Hij reed in een GT4-auto..quote:Op zondag 21 september 2025 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Google.
Autosport] Max Verstappen confirmed he did set a GT3 lap ...
"GT3 rookie Max" refers to Formula 1 champion Max Verstappen's recent entry into the GT3 racing world as a rookie, specifically at the Nürburgring Nordschleife. In September 2025, he earned his DMSB Nordschleife Permit Grade A, allowing him to participate in GT3 races there after completing a mandatory rookie program. While testing in a private capacity, Verstappen also reportedly set a GT3 lap record at the track.
Tijdens een test maanden geleden.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een stukje gereden in GT3 auto
Ja, dat verwacht ik wel.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de volgende race je voorbereiding wél op orde is.
Oke...quote:
Nee, hij kreeg dispensatie.quote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een stukje gereden in GT3 auto
Dat was Franzquote:Op zondag 21 september 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tijdens een test maanden geleden.
hij is weer lekker in zijn mojoquote:
En een beetje van Durexquote:Op zondag 21 september 2025 13:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Zie je, hoe verganer die hards hoe sneller. Pirelli heeft magic rubber gebruikt.
Updates die Verstappen eerder had gekregen.quote:Op zondag 21 september 2025 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
eerlijk is eerlijk, Yuki rijdt ook een prima race
quote:Op zondag 21 september 2025 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
eerlijk is eerlijk, Yuki rijdt ook een prima race
Ik maakte een grapje, maar ik was even vergeten dat Wishkers daar soms moeite mee heeft.quote:Op zondag 21 september 2025 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kletsen over GT doen we elders. Dank u.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |