Dan de KSC!verhuisploeg maar inhuren.quote:
Is die er?quote:Op zondag 21 september 2025 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan de KSC!verhuisploeg maar inhuren.
Precies wanneer het zo koud is dat de Elfstedentocht weer kan worden geredenquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies wanneer het zo koud is dat de Elfstedentocht weer kan worden gereden
Jaquote:
Oh. Dan moeten we iets anders regelen.quote:
Hoe was het in de sportschool? Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft een taak
De mijne is aanmoedingen sturen en taart bakken
Heb de loopband met incline gedaan 50 minquote:Op zondag 21 september 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe was het in de sportschool? Wat heb je gedaan?
taart?quote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft een taak
De mijne is aanmoedingen sturen en taart bakken
Oh ja, ik dacht al wat te voelen in mijn kuiten.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de loopband met incline gedaan 50 min
Leuk.quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
chat gpt heeft een schets gemaakt voor mijn restaurant
[ afbeelding ]
quote:
bijzondere kraan, je neemt @LTVDK in dienst?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leukquote:Op zondag 21 september 2025 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel kleine tafeltjes om van te eten.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leuk
Geen bitterballen?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Niks lekkers?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag wordenquote:Op zondag 21 september 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Zat trouwens laatst in een bakkerij met 5 mini tafeltjes, werden er 3 bezet door 2 jongens met een laptop die verder niks meer aten of drinken. Zo aso vind ik dat
Okee Vieze Harryquote:Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit was vannacht mijn hotelkamer
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.quote:Op zondag 21 september 2025 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag worden
Ja precies.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
ikea?quote:Op zondag 21 september 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Niet gekocht (misschien volgende keer) maar wel erg leuk:
[ link | afbeelding ]
Op drukke tijden gewoon geen laptops toestaan.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
quote:Op zondag 21 september 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen met mijn vader
Even onder een boom staan schuilen voor een regenbui, en dubbele regenboog gezien
Waarom wil je je telefoonnummer koppelen aan meerdere accounts?quote:Op zondag 21 september 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
AirBnB: dit telefoonnummer is al in gebruik. Verwijder het van het gekoppelde account en probeer het opnieuw
Ook AirBnB: *staat het niet toe om telefoonnummers te ontkoppelen*
Sommige websites zijn gewoon ontworpen om frustrerend te zijn.
Omdat ik niet wist dat ik schijnbaar al een account had, en dit nieuwe account is in tegenstelling tot die ander wel al eens gebruikt en heeft mijn primaire e-mail.quote:Op zondag 21 september 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil je je telefoonnummer koppelen aan meerdere accounts?
Boterham met beleg.quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
wat hebben we gegeten??
/
wat gaan we eten??
gefrituurde aardappelreepjes en een frikandel.
wat een zondagse luxe maaltijd!quote:
Crispy kieeeepquote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
wat hebben we gegeten??
/
klinkt goed.quote:Op zondag 21 september 2025 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Crispy kieeeep
Wokmix champignons'
Aardappelpartjes
hoisinwoksaus
Ja. vond ik altijd al leuk hoor. Moet dan wel privacy hebben en dat heb ik dat 1 1/2 jaar op die vorige woonplek niet gehad. Daarvoor kookte ik ook gewoon vaak.quote:Op zondag 21 september 2025 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt goed.
Bevalt prima om zelf te koken of niet?
frietjes met goulash (van gisteren)quote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
wat hebben we gegeten??
/
wat gaan we eten??
"goulash"quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
frietjes met goulash (van gisteren)
koken doe je liever in rust?quote:Op zondag 21 september 2025 19:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. vond ik altijd al leuk hoor. Moet dan wel privacy hebben en dat heb ik dat 1 1/2 jaar op die vorige woonplek niet gehad. Daarvoor kookte ik ook gewoon vaak.
Ja en niet dat jan en alleman binnen kunnen komen lopen, zoals daarquote:
ja oke dat klinkt ergens wel begrijpelijkquote:Op zondag 21 september 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en niet dat jan en alleman binnen kunnen komen lopen, zoals daar
Kiep madrasquote:Op zondag 21 september 2025 18:41 schreef Nizno het volgende:
wat hebben we gegeten??
/
wat gaan we eten??
wat gaat er getekend worden vandaag?quote:Op zondag 21 september 2025 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even afwassen en dan weer wat gaan tekenen
doe dan die kookplaat achter de kraan als het niet naast elkaar kan/mag.quote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef Ygritte het volgende:
Foto gevonden van iemand die dezelfde keukenboerontwerper had als GRMBL![]()
[ afbeelding ]
Dit schijnt heel handig te zijn volgens ‘een bepaald persoon’.quote:Op zondag 21 september 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan die kookplaat achter de kraan als het niet naast elkaar kan/mag.
dan kun je de kraan draaien en je pan vullen terwijl je al bij de kookplaat staat
schuin is nooit handigquote:Op zondag 21 september 2025 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit schijnt heel handig te zijn volgens ‘een bepaald persoon’.
is geen discussie over nodig, gewoon een feitquote:Op zondag 21 september 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we gelukkig nog maar 500 keer gevoerd
quote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
De lastigste overnachting is geregeld voor het grote IJslandavontuur
IJsland lijkt me ook wel erg tof.quote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
IJskatquote:Op zondag 21 september 2025 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Weet ik nog niet. Komt meestal pas als ik ga zittenquote:Op zondag 21 september 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gaat er getekend worden vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |