Arme Bal!quote:Op zondag 21 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik had gehoopt in de zomer terug te moeten naar NL voor het leeghalen van mijn huis maar zal de winter worden denk ik
[ afbeelding ]
Dus eerder dan verwacht? of duurt het nog ruim een jaarquote:Op zondag 21 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
ik had gehoopt in de zomer terug te moeten naar NL voor het leeghalen van mijn huis maar zal de winter worden denk ik
[ afbeelding ]
Ik had laatst een paraplu gekocht bij de HEMA en die was na twee keer gebruiken al een beetje kapot. Ik was te lam om terug te gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
De HEMA is hier al een tijdje niet genoemd.
Nee langer. Er was een bod van iemand die het in september had willen overnemen maar vanwege de erfpacht heeft hij zich terug getrokken. Nu heb ik een ander bod geaccepteerd maar deze meneer moet eerst nog zijn eigen huis verkopen dus weet nog niet wanneer de overdracht zal zijnquote:Op zondag 21 september 2025 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus eerder dan verwacht? of duurt het nog ruim een jaar
Awwwquote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een badjasje voor Ambar besteld.
[ afbeelding ]
Oh okeequote:Op zondag 21 september 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee langer. Er was een bod van iemand die het in september had willen overnemen maar vanwege de erfpacht heeft hij zich terug getrokken. Nu heb ik een ander bod geaccepteerd maar deze meneer moet eerst nog zijn eigen huis verkopen dus weet nog niet wanneer de overdracht zal zijn
Landen als er een dik pak sneeuw ligt.quote:Op zondag 21 september 2025 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Landen als er een dik pak sneeuw ligt.
Omg.quote:Op zondag 21 september 2025 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een badjasje voor Ambar besteld.
[ afbeelding ]
Is die er?quote:Op zondag 21 september 2025 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan de KSC!verhuisploeg maar inhuren.
Precies wanneer het zo koud is dat de Elfstedentocht weer kan worden geredenquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies wanneer het zo koud is dat de Elfstedentocht weer kan worden gereden
Jaquote:
Oh. Dan moeten we iets anders regelen.quote:
Hoe was het in de sportschool? Wat heb je gedaan?quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft een taak
De mijne is aanmoedingen sturen en taart bakken
Heb de loopband met incline gedaan 50 minquote:Op zondag 21 september 2025 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe was het in de sportschool? Wat heb je gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |