taart?quote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft een taak
De mijne is aanmoedingen sturen en taart bakken
Oh ja, ik dacht al wat te voelen in mijn kuiten.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de loopband met incline gedaan 50 min
Leuk.quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
chat gpt heeft een schets gemaakt voor mijn restaurant
[ afbeelding ]
quote:
bijzondere kraan, je neemt @LTVDK in dienst?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leukquote:Op zondag 21 september 2025 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel kleine tafeltjes om van te eten.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leuk
Geen bitterballen?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Niks lekkers?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag wordenquote:Op zondag 21 september 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Zat trouwens laatst in een bakkerij met 5 mini tafeltjes, werden er 3 bezet door 2 jongens met een laptop die verder niks meer aten of drinken. Zo aso vind ik dat
Okee Vieze Harryquote:Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit was vannacht mijn hotelkamer
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.quote:Op zondag 21 september 2025 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag worden
Ja precies.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
ikea?quote:Op zondag 21 september 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Niet gekocht (misschien volgende keer) maar wel erg leuk:
[ link | afbeelding ]
Op drukke tijden gewoon geen laptops toestaan.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |