taart?quote:Op zondag 21 september 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Iedereen heeft een taak
De mijne is aanmoedingen sturen en taart bakken
Oh ja, ik dacht al wat te voelen in mijn kuiten.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de loopband met incline gedaan 50 min
Leuk.quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
chat gpt heeft een schets gemaakt voor mijn restaurant
[ afbeelding ]
quote:
bijzondere kraan, je neemt @LTVDK in dienst?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 21 september 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leukquote:Op zondag 21 september 2025 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel kleine tafeltjes om van te eten.
Ook dat inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 16:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moeten ook meer zitplaatsen want zo verdien je niets maar de stijl is wel leuk
Geen bitterballen?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Niks lekkers?quote:Op zondag 21 september 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vooralsnog salades, smoothie bowls etc. Hipster food
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag wordenquote:Op zondag 21 september 2025 16:44 schreef kwiwi het volgende:
Zat trouwens laatst in een bakkerij met 5 mini tafeltjes, werden er 3 bezet door 2 jongens met een laptop die verder niks meer aten of drinken. Zo aso vind ik dat
Okee Vieze Harryquote:Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Dit was vannacht mijn hotelkamer
[ afbeelding ]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.quote:Op zondag 21 september 2025 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier zie je nu bij een paar zaken dat aan de leuke tafeltjes niet meer met laptop gezeten mag worden
Ja precies.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
ikea?quote:Op zondag 21 september 2025 16:54 schreef Ama het volgende:
Niet gekocht (misschien volgende keer) maar wel erg leuk:
[ link | afbeelding ]
Op drukke tijden gewoon geen laptops toestaan.quote:Op zondag 21 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik vind dat prima, met de laptop op tafel, maar niet als je 1 koffie neemt en er dan 5u gaat zitten. Een starbucks die meestal plek zat hebben a la, maar zo'n klein familietentje.. die hebben die tafels echt nodig voor de inkomsten.
quote:Op zondag 21 september 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
Rondje gelopen met mijn vader
Even onder een boom staan schuilen voor een regenbui, en dubbele regenboog gezien
Waarom wil je je telefoonnummer koppelen aan meerdere accounts?quote:Op zondag 21 september 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
AirBnB: dit telefoonnummer is al in gebruik. Verwijder het van het gekoppelde account en probeer het opnieuw
Ook AirBnB: *staat het niet toe om telefoonnummers te ontkoppelen*
Sommige websites zijn gewoon ontworpen om frustrerend te zijn.
Omdat ik niet wist dat ik schijnbaar al een account had, en dit nieuwe account is in tegenstelling tot die ander wel al eens gebruikt en heeft mijn primaire e-mail.quote:Op zondag 21 september 2025 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom wil je je telefoonnummer koppelen aan meerdere accounts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |