abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2025 @ 10:08:16 #51
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218829829
Uiteindelijk is handhaving gewoon het belangrijkste; pak overtreders op en pak ze aan.

Zolang de mensen met hun misdragingen wegkomen zoeken ze steeds verder de grens op.

En dan maakt die vermoeiende Links-Rechts discussie uiteindelijk geen reet meer uit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218829834
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Die groep overlapt natuurlijk wel volledig met uiterst rechts.
terwijl links juist zou moeten opkomen voor de gewone werkmensch
pi_218829839
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zul je eerst een concrete naam en beweging moeten aanwijzen. Als we de berichten moeten geloven bestonden deze relschoppers uit hooligans van verscheidene voetbalclubs. Moeten we nu die voetbalclubs als terreurbewegingen gaan wegzetten of hoe zie je dat voor je?
Dat laatste kan sowieso geen kwaad. Zeker als het keer op keer een broeinest blijkt van uiterst rechts geweld.
Maar verder is de groep die zich gister misdroeg toch niet minder concreet aan te wijzen dan antifa?
  zondag 21 september 2025 @ 10:10:21 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218829853
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:08 schreef thedeedster het volgende:
Uiteindelijk is handhaving gewoon het belangrijkste; pak overtreders op en pak ze aan.

Zolang de mensen met hun misdragingen wegkomen zoeken ze steeds verder de grens op.

En dan maakt die vermoeiende Links-Rechts discussie uiteindelijk geen reet meer uit.
Ik las alweer een burgemeester die 'Nederland onwaardig' en dat soort obligate teksten bezigde. Allemaal slap gelul voor de bühne vooral weer.
pi_218829858
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:08 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
Die groep is al veel langer succesvol gekaapt door uiterst rechts. Dat ze daarmee direct tegen hun eigen belang ingaan dringt echter niet zo door _O-
pi_218829859
Ik vind het ergens wel cult dat NOS teletekst haar consequent Els Rechts blijft noemen zonder aanhalingstekens of wat dan ook, alsof dat gewoon de voornaam en achternaam is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218829863
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Jouw “realiteit” is jouw bedenksel. Ga eens een paar goede geschiedenisboeken lezen.
Tot ongeveer 1950 was iedereen in Europa racistisch, rechts, links en in het midden. In jeugdboeken wordt ongegeneerd en liefhebbend gesproken van “zwartjes”. Europeanen kregen het racisme met de kinderboeken ingegoten. Niet met haat overigens, maar met het idee dat blanken van nature superieur waren. Lees “De Katjangs” van Schuijl maar eens, of “De strijd om het goudschip” van Willy van der Heide. Vooral die laatste is achteloos hyper racistisch.
De “rechtsgeaarden” van dit moment moet je vergelijken met de andere mensen van dit moment. En die zijn niet per definitie links omdat ze niet 100% rechts zijn. Als je niet al te intelligent bent wil je graag een simpel wereldbeeld: links of rechts, hoog of laag, wit of zwart, maar muziek kent vele noten en akkoorden, en de wereld miljarden kleurschakeringen..
Wat we vooral kunnen zien uit de materialen van vroeger is dat men het niet schuwde om allerlei stereotypes op te tuigen, soms zeker racistisch, maar vaak genoeg ook niet maar slechts een hyperbool over een cultuur.

Op talloze plekken ter wereld wordt dit gewoon nog gedaan, maar in het Westen is er specifiek in de links en progressieve contreien een stroming gekomen die zich schaamt over het Westen en het verleden, hier zelfs een antipathie jegens voelt en daarom niet meer hard over andere culturen en volkeren niet meer durft te oordelen. Kortom: cultureel relativisme. Men ziet de Westerse cultuur en samenleving niet langer als superieur, maar elke cultuur is slechts 'anders'.

En als ik dan bijvoorbeeld zeg dat ik een gemiddelde niet-Westerse cultuur achterlijk vind vanwege bepaalde normen, waarden of de daaruit voortvloeiende gedragingen. Dan wordt dat als 'racistisch' gezien. Maar dit heeft niets met racisme te maken, het is een waardeoordeel over de cultuur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218829866
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik las alweer een burgemeester die 'Nederland onwaardig' en dat soort obligate teksten bezigde. Allemaal slap gelul voor de bühne vooral weer.
Inderdaad. Dit soort demonstraties van fascisten moet je gewoon veel harder uit elkaar knuppelen.
pi_218829872
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Die groep is al veel langer succesvol gekaapt door uiterst rechts. Dat ze daarmee direct tegen hun eigen belang ingaan dringt echter niet zo door _O-
dus beiden falen?

[ Bericht 0% gewijzigd door zeetheefje op 21-09-2025 10:18:22 ]
pi_218829880
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:08 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
Helaas veracht men deze groep tegenwoordig en komt liever op voor moslims, migranten en mensen met genderdysforie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218829894
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas veracht men deze groep tegenwoordig en komt liever op voor moslims, migranten en mensen met genderdysforie.
Jij bewondert relschoppers wel?
  zondag 21 september 2025 @ 10:16:59 #62
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218829929
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:08 schreef thedeedster het volgende:

Dat gaan ze ook doen, er zijn 30 mensen gearresteerd en er zullen er meer volgen.
Misschien komen er nog een paar voorbij in opsporing verzocht binnenkort. Staan ze voor lul voor heel NL.
Denk dat je niet zal voorkomen dat er altijd een paar mensen onopgemerkt wegglippen. Maar ben zelf niet zo voor keihard politiegeweld. Dat escaleert vaak alleen maar verder en zorgt voor verdere verharding.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218829931
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het is onwaarschijnlijk dat deze groep is gebaat bij meer migratie, meer ruimte voor de Islam, meer aanpassingen aan de Nederlandse cultuur en voorrang in de sociale huur voor statushouders (om maar even een paar dingen op te noemen).

Deze groep haalt juist veel identiteit uit de eigen cultuur en ziet veel van wat links wil als een aanval op die cultuur, dit weegt voor hen zwaarder dan financieel-economische aspecten tijdens het stemmen.
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Bijzonder dat je dit uit die post weet te halen, dat staat er namelijk niet. Wellicht deze nog eens rustig lezen, het is nota bene slechts één zin. Het is knap dat je daar dan vervolgens iets heel anders uit weet te halen.
  zondag 21 september 2025 @ 10:18:11 #64
438527 MissButterflyy
pi_218829936
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie is ‘men’? Hou op met in hokjes te denken en alleen maar online ‘meningen’ te lezen. Dat is niet de echte wereld.
  zondag 21 september 2025 @ 10:19:28 #65
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218829946
Het is best bizar om op nogal wat plaatsen te lezen hoe "Romeos" en "Antifa" toch echt de echte schuldige is aan het dom-rechtse geweld van gisteren. Alles om te voorkomen dat Hans/Howard en Ingrid eens een keer in de spiegel gaan kijken naar wat er nou echt gebeurd.

Hooligans, soevereinen, MC's, radicale boeren. Dom/Extreem-rechts heeft stormtroepen genoeg om onder de juiste leiding er een teringzooi van te maken. Tienduizenden extremisten staan klaar om wanneer het even uitkomt geweld te plegen. Eigenlijk wisten we dat al, gisteren was slechts de zoveelste bevestiging.

Maar XR dan? Tja, geen enkele XR demonstratie is in geweld uitgelopen, geen enkele XR demonstrant is gewelddadig tot op de dag van vandaag. Volstrekte bullshit om daar wat voor vergelijking dan ook mee te maken. Ook de Palestina/Gaza-protesten van het afgelopen jaar gaan te vaak over de schreef wat mij betreft, maar de extreme gewelddadigheid van de dom-rechtse stormtroepers blijft toch echt het exclusieve terein van de dom-rechtse stormtroepers.

Is hier een oplossing voor? Lastig denk ik. Er zijn nogal wat geradicaliseerde mislukkelingen die niet kunnen meekomen in de maatschappij en die daarvoor een schuldige, een vijand nodig hebben. Zoveel eenvoudiger om een asielzoeker de schuld te geven van de eigen shit dan te kijken naar jezelf. Dus de onrust zal nog wel een poosje blijven.
pi_218829953
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is onwaarschijnlijk dat deze groep is gebaat bij meer migratie, meer ruimte voor de Islam, meer aanpassingen aan de Nederlandse cultuur en voorrang in de sociale huur voor statushouders (om maar even een paar dingen op te noemen).

Deze groep haalt juist veel identiteit uit de eigen cultuur en ziet veel van wat links wil als een aanval op die cultuur, dit weegt voor hen zwaarder dan financieel-economische aspecten tijdens het stemmen.
[..]
Bijzonder dat je dit uit die post weet te halen, dat staat er namelijk niet. Wellicht deze nog eens rustig lezen, het is nota bene slechts één zin. Het is knap dat je daar dan vervolgens iets heel anders uit weet te halen.
Draai er vooral lekker weer omheen…

Uiterst rechts koos gister gewoon heel bewust voor geweld. Dat is waar het om gaat en wat je steeds probeert goed te praten of af te zwakken.
pi_218829965
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:20 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Uiterst rechts koos gister gewoon heel bewust voor geweld. Dat is waar het om gaat en wat je steeds probeert goed te praten of af te zwakken.
Ik heb het geweld vanaf moment één veroordeeld. Dus dit argument gaat al meteen niet op.

Wat we vooral zien is dat jij om de inhoud van mijn post heen probeert te draaien, je stelde dat deze groep tegen hun belangen stemt, maar jouw inschatting van die belangen is totaal verkeerd.
  zondag 21 september 2025 @ 10:23:34 #68
438527 MissButterflyy
pi_218829974
quote:

[..]

Dat was natuurlijk vooral een groep rotte appels en lang niet iedereen, maar het is duidelijk dat men niet onder controle had wat de demonstranten allemaal deden.
De organisatie had dit natuurlijk ook niet gewild hè.
pi_218829978
Die relschoppers he, wat zouden die eigenlijk stemmen?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218829979
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Het is best bizar om op nogal wat plaatsen te lezen hoe "Romeos" en "Antifa" toch echt de echte schuldige is aan het dom-rechtse geweld van gisteren. Alles om te voorkomen dat Hans/Howard en Ingrid eens een keer in de spiegel gaan kijken naar wat er nou echt gebeurd.

Hooligans, soevereinen, MC's, radicale boeren. Dom/Extreem-rechts heeft stormtroepen genoeg om onder de juiste leiding er een teringzooi van te maken. Tienduizenden extremisten staan klaar om wanneer het even uitkomt geweld te plegen. Eigenlijk wisten we dat al, gisteren was slechts de zoveelste bevestiging.

Maar XR dan? Tja, geen enkele XR demonstratie is in geweld uitgelopen, geen enkele XR demonstrant is gewelddadig tot op de dag van vandaag. Volstrekte bullshit om daar wat voor vergelijking dan ook mee te maken. Ook de Palestina/Gaza-protesten van het afgelopen jaar gaan te vaak over de schreef wat mij betreft, maar de extreme gewelddadigheid van de dom-rechtse stormtroepers blijft toch echt het exclusieve terein van de dom-rechtse stormtroepers.

Is hier een oplossing voor? Lastig denk ik. Er zijn nogal wat geradicaliseerde mislukkelingen die niet kunnen meekomen in de maatschappij en die daarvoor een schuldige, een vijand nodig hebben. Zoveel eenvoudiger om een asielzoeker de schuld te geven van de eigen shit dan te kijken naar jezelf. Dus de onrust zal nog wel een poosje blijven.
Hmm.

En op welke manier zijn deze mensen precies 'mislukt' dan en op welk vlak kan men niet meekomen in de maatschappij?
  zondag 21 september 2025 @ 10:24:53 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218829983
quote:

[..]

Dat Elstinction Rechtsbellion heeft toch veel sympathie bij radicaal rechts.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218829984
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 10:24 schreef recursief het volgende:
Die relschoppers he, wat zouden die eigenlijk stemmen?
Ik denk PVV en FvD.
  zondag 21 september 2025 @ 10:26:01 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218829994
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 10:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat was natuurlijk vooral een groep rotte appels en lang niet iedereen, maar het is duidelijk dat men niet onder controle had wat de demonstranten allemaal deden.
Nouououou... bij de geïnterviewde 'vreedzame' demonstranten dook opvallend vaak het citaat op: "...maar ik begrijp het wel" -O-
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 21 september 2025 @ 10:27:19 #74
438527 MissButterflyy
pi_218830005
quote:
18s.gif Op zondag 21 september 2025 10:26 schreef V. het volgende:

[..]
Nouououou... bij de geïnterviewde 'vreedzame' demonstranten dook opvallend vaak het citaat op: "...maar ik begrijp het wel" -O-
Ik heb die interviews niet gezien.
pi_218830006
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
ik denk dat er gewoon een copingsmechanisme gaande is omwille van de moord op charlie kirk
'zie je wel, rechts is even erg!'
pi_218830009
quote:

[..]
Je weet als organisatie gewoon prima dat een fors deel van de aanhang van uiterst rechts zeer gewelddadig is.
Als je zoiets organiseert is gewelddadig gedrag gewoon gegarandeerd.
  zondag 21 september 2025 @ 10:29:28 #77
438527 MissButterflyy
pi_218830023
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je weet als organisatie gewoon prima dat een fors deel van de aanhang van uiterst rechts zeer gewelddadig is.
Nee hoor, hier was pasgeleden nog een vreedzame demonstratie tegen een AZC.
pi_218830027
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
ik denk dat er gewoon een copingsmechanisme gaande is omwille van de moord op charlie kirk
Links probeert dit inderdaad flink uit te melken, maar dat mag hoor. Er was ook genoeg reden tot ophef natuurlijk want wat er gisteren is gebeurd is ook gewoon schandalig en had veel eerder hard met de wapenstok moeten worden bestreden.
quote:

[..]
Dit is natuurlijk gewoon projectie.
pi_218830049
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk PVV en FvD.
2 zetels in totaal?
Of waren er niet zo veel gisteren?

Hoeveel beroepshuilerts, gekkies, snelwegblokkeerders en univernielers zal gl-pvda/d66 hebben? En dat omgerekend naar zetels?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218830056
quote:

[..]
Ik denk PVV en FvD.
Als ze al stemmen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218830068
quote:

[..]
Valt wel mee.
Hier in de buurt zelden iets uit de hand zien lopen als er weer een vlaggenmanifestatie was in het centrum.

Anders hoor en zie je het wel snel in de media.
1947-2016
pi_218830069
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:14 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou ja, denk dat wanneer je de draadjes van de UvA rellen erbij zou pakken dat je voldoende bewondering zult tegenkomen.

Een normaal mens zou voor geen van beide rellen bewondering hebben (of het nou voor of tegen zijn/haar 'team' is).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218830074
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Als ze al stemmen.
Als ze al weten hoe ze een potlood moeten vasthouden.
1947-2016
  zondag 21 september 2025 @ 10:34:55 #84
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218830077
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
Precies. Hoe halen ze het in hun hoofd om het te hebben over interne aangelegenheden als er aan de andere kant van de wereld ook iets is waar we ons boos over kunnen maken?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218830087
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Als ze al stemmen.
Dat kan ook. En ik durf ook nog wel te zeggen dat afgaande op de videos er ook figuren aanwezig waren die waarschijnlijk geen problemen zouden hebben met de NVU. Er zat helaas echt onguur uitschot tussen.
pi_218830092
quote:

[..]
Ik denk PVV en FvD.
Is wel imago schade voor de PVV.
Er hebben natuurlijk niet louter blanke mannen met veel testosteron en weinig intellect zoals we die gisteren actie zagen op die partij gestemd, maar voornamelijk hardwerkende, bezorgde burgers die een ander beleid willen.
En die willen niet met dat gajes in verband gebracht worden.
pi_218830102
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:19 schreef mcmlxiv het volgende:

Wel grappig dat alleen XR er steeds bij gehaald word.
Zo onschuldig zijn ze overigens niet. Ze veroorzaken genoeg ellende met hun actes en vallen wel degelijk mensen aan met o.a. hun boterzuur.

Maar de agressieve Pro Pali en Antifa troepen noem je niet, dat komt niet zo goed uit he.
Hele groepen mensen Joden te grazen willen nemen, ach ja dat is zo vredelievend.

Links heeft er rotvolk tussen zitten die meerdere keren per week ellende veroorzaken, maar dat blijven jullie maar ontkennen.
Bij rechts is het nu een x fout gegaan en oooowwww dat is zoooooveeel erger.

Nou om mij pakken ze al het tuig van gisteren aan, en ik hoop dat ze dat bij links dan ook gaan doen.
pi_218830128
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Precies. Hoe halen ze het in hun hoofd on het te hebben over interne aangelegenheden als er aan de andere kant van de wereld ook iets is waar we ons boos over kunnen maken?
RIP Kirk, vrede zij met hem.
pi_218830131
quote:

[..]
Altijd vervelend als een kleine groep het verpest voor de rest. Je zou bijna denken dat je zo ook naar de problematiek met allochtone jongeren en asielzoekers moet kijken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 21 september 2025 @ 10:42:15 #90
503714 SebbeSwensje
pi_218830153
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef zeetheefje het volgende:

[..]
RIP Kirk, vrede zij met hem.
Wie?
Appears.
pi_218830163
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk gewoon projectie.
Neuh, het is gewoon het benoemen van de feiten.
pi_218830176
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Wel grappig dat alleen XR er steeds bij gehaald word.
Zo onschuldig zijn ze overigens niet. Ze veroorzaken genoeg ellende met hun actes en vallen wel degelijk mensen aan met o.a. hun boterzuur.

Maar de agressieve Pro Pali en Antifa troepen noem je niet, dat komt niet zo goed uit he.
Hele groepen mensen Joden te grazen willen nemen, ach ja dat is zo vredelievend.

Links heeft er rotvolk tussen zitten die meerdere keren per week ellende veroorzaken, maar dat blijven jullie maar ontkennen.
Bij rechts is het nu een x fout gegaan en oooowwww dat is zoooooveeel erger.

Nou om mij pakken ze al het tuig van gisteren aan, en ik hoop dat ze dat bij links dan ook gaan doen.
Tja, links zal altijd proberen te doen alsof iedereen aan hun kant heilig is en min of meer iedereen aan de rechterkant zoals het groepje voetbalhooligans dat we gisteren hebben gezien. Dat is ook zo mooi aan rechts, daar heeft men geen probleem om te erkennen dat er ook aan hun kant tuig zit. Links zal dat echter nooit doen.
quote:
3s.gif Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Altijd vervelend als een kleine groep het verpest voor de rest. Je zou bijna denken dat je zo ook naar de problematiek met allochtone jongeren en asielzoekers moet kijken.
Helaas is het statistisch aantoonbaar dat problemen met die groep veel breder zitten en niet slechts en klein deel betreffen. Als een kleine 25% van de bevolking schuldig is voor meer dan de helft van alle criminaliteit, gaat er iets mis. En als we die groep gaan doorselecteren op mensen met specifiek een niet-Westerse migratieachtergrond wordt het contrast nog zorgwekkender.
pi_218830180
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Wie?
een groot profeet, uitstekend redenaar, mensenzoon
pi_218830196
quote:
3s.gif Op zondag 21 september 2025 10:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Met dat verschil dat de ene problematiek wat meer recent is en vooral voor normale burgers verkeerd kan aflopen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 21 september 2025 @ 10:47:09 #95
503714 SebbeSwensje
pi_218830206
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, links zal altijd proberen te doen alsof iedereen aan hun kant heilig is en min of meer iedereen aan de rechterkant zoals het groepje voetbalhooligans dat we gisteren hebben gezien. Dat is ook zo mooi aan rechts, daar heeft men geen probleem om te erkennen dat er ook aan hun kant tuig zit. Links zal dat echter nooit doen.
[..]
Helaas is het statistisch aantoonbaar dat problemen met die groep veel breder zitten en niet slechts en klein deel betreffen. Als een kleine 25% van de bevolking schuldig is voor meer dan de helft van alle criminaliteit, gaat er iets mis. En als we die groep gaan doorselecteren op mensen met specifiek een niet-Westerse migratieachtergrond wordt het contrast nog zorgwekkender.
Ik associeer me gewoon niet met dergelijk volk, net als dat jij weinig op zult hebben met die raddraaiers van gisteren.
Appears.
pi_218830219
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Precies.

Met grote groepen zitten er altijd wel een paar rotte appels tussen daar kan je niet omheen.
pi_218830223
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Neuh, het is gewoon het benoemen van de feiten.
Hmm. En hoe verklaar jij uitkomsten als deze dan? Als rechts volgens jou hartstikke gewelddadig is, zijn deze cijfers op zijn minst vreemd te noemen, vind je ook niet?

Bron
  zondag 21 september 2025 @ 10:51:23 #98
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218830242
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Precies.

Met grote groepen zitten er altijd wel een paar rotte appels tussen daar kan je niet omheen.
1.500 hooligans noem jij een paar rotte appels haha.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218830273
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. En hoe verklaar jij uitkomsten als deze dan? Als rechts volgens jou hartstikke gewelddadig is, zijn deze cijfers op zijn minst vreemd te noemen, vind je ook niet?

[ afbeelding ]

Bron
Omdat er elders ook zat tuig is, is dit geen probleem?
pi_218830277
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
1.500 hooligans noem jij een paar rotte appels haha.
Dit doen jullie toch ook altijd als er weer eens wat 'jongeren' met broccolikapsel en fatbike ergens voor problemen zorgen?

Of denk aan die rellen in Amsterdam eind vorig jaar, of de rellen na de WK-wedstrijden van Marokko, allemaal 'rotte appels' moeten we dan weer horen uit de progressieve en linkse hoek, waar men natuurlijk meteen paraat staan om voor hun geliefkoosde minderheidsgroep (mensen met een migratieachtergrond (uit Islamitische landen)) in de bres te springen.

Dus waarom zou dat principe nu niet opgaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')