abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218828404
twitter

twitter

Morgen is het zover, dan staat de demonstratie van Els_Rechts op het program te Den Haag. Jullie kennen Els wellicht wel in de hoedanigheid van groupie van Geert Wilders en een mentaal ietwat instabiel meisje die op X vaak nogal hoog in haar emotie zit

Het is een demonstratie voor Nederland en eigenlijk tegen alles wat niet Nederlands is (vrij in te vullen)

twitter

Het programma

Naast de standaard demonstratiewappies hebben ook al diverse hooligangroeperingen toegezegd te komen, spektakel gegarandeerd dus :)

Volg het hier.
pi_218828407
quote:
Ook wel handig om te melden dat AFA niet hetzelfde is als Antifa.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218828410
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:14 schreef TheVulture het volgende: Els probeert het toch nog maar een keer in de schoenen van Antifa te schuiven lees ik net :')
Favoriete frame van rechts he. We hebben ook al bijna 50 jaar geen linkse regering gehad, toch is elk probleem in dit land de schuld van links. Hier zullen ook wel weer een hoop mensen met open ogen in trappen.
pi_218828423
quote:
Dat is geen antifa, en antifa heeft ook geen 'groepen'. Die website die ze erbij haalde was ook nep, want antifa heeft geen website.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_218828425
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:33 schreef Shotty het volgende:

[..]
Favoriete frame van rechts he. We hebben ook al bijna 50 jaar geen linkse regering gehad, toch is elk probleem in dit land de schuld van links. Hier zullen ook wel weer een hoop mensen met open ogen in trappen.
En niemand kan ze aanwijzen natuurlijk. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:38 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Dat is geen antifa, en antifa heeft ook geen 'groepen'. Die website die ze erbij haalde was ook nep, want antifa heeft geen website.
Zo naïef, zo gullible. Die mensen krijgen de hele dag zooi in hun social media feed en slikken alles zo makkelijk. Te treurig voor woorden. En ze slopen Nederland op deze manier. We hadden het prima, maar nee, alles moest stuk onder de VVD in verschillende samenstellingen, aangemoedigd door extreme partijen als PVV, FVD en straks ook JA 'wij gaan de overheid redden' 21 hossen we de VS achterna :{
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218828438
Iemand op X dacht dat Halsema verantwoordelijk was voor het regelen van de politie inzet :')
pi_218828448
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
[..]
Zo naïef, zo gullible. Die mensen krijgen de hele dag zooi in hun social media feed en slikken alles zo makkelijk. Te treurig voor woorden. En ze slopen Nederland op deze manier. We hadden het prima, maar nee, alles moest stuk onder de VVD in verschillende samenstellingen, aangemoedigd door extreme partijen als PVV, FVD en straks ook JA 'wij gaan de overheid redden' 21 hossen we de VS achterna :{
en maar boos zijn dat de zorg zo duur is geworden, dat hun kinderen geen huis kunnen vinden, of dat ze nog maar een jaar WW kunnen krijgen bijvoorbeeld. Terwijl het gros dit beleid zelf al 25 jaar faciliteert door rechts te stemmen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218828449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hij zegt inderdaad niet dat mensen moeten gaan rellen, maar doet er wel alles aan om de emoties hoog te houden waardoor mensen makkelijker D66 in de fik willen zetten.
En linksom horen we al meer dan een jaar over de afbraak van de rechtstaat, de massademonstraties die komen zodra het PVV kabinet er zit. #nietmijnpremier. Ondertussen is het kabinet al 2x gevallen en nog geen massadeportaties gezien. Beide flanken drijven al sinds de laatste verkiezingen de emoties hoog op en niet alleen in de politiek.

Maar goed, niets voor niets dat de koning, namens het kabinet, heeft gezegd dat men in de politiek ook maar wat minder moeten polariseren want het is inderdaad wachten tot de eerste randdebiel iets ergers doet dan rellen. Desondanks denk ik dat de hooligans zonder Wilders of de verkiezingen ook waren gaan rellen.
pi_218828467
De grote vraag van vandaag is natuurlijk wie de neuk Els nu weer is, tot voor vandaag had ik nog nooit van dat viswijf gehoord
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 september 2025 @ 00:15:41 #10
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218828517
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
De grote vraag van vandaag is natuurlijk wie de neuk Els nu weer is, tot voor vandaag had ik nog nooit van dat viswijf gehoord
Ik ben nog steeds niet geïnteresseerd in Els.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 21 september 2025 @ 01:54:42 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218828630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:39 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
[..]
Ook een hoeveelheid aan Hitlergroeten gezien. Daarnaast zie ik mensen zeggen dat die hooligans het verstierd hebben en alleen om het rellen kwamen. Dat terwijl extreemrechts en hooligans bijzonder goed samengaat en je zag ze ook op die bewonersavonden met AZC's als thema. Ook bekend van de hit: 'Dáár moet een pie-mel in', het strijdlied voor een goed beargumenteerde discussie.

'Wij willen gehoord worden' - Ja, gast, met jou 18 miljoen andere mensen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 21 september 2025 @ 01:57:58 #12
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218828642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:47 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
En linksom horen we al meer dan een jaar over de afbraak van de rechtstaat, de massademonstraties die komen zodra het PVV kabinet er zit. #nietmijnpremier. Ondertussen is het kabinet al 2x gevallen en nog geen massadeportaties gezien.
Dat komt omdat het plan is om het op de Amerika-manier te doen. Een enkele man die alles even gaat beslissen, zich overal mee gaat bemoeien en alle controlerende machten opzij zet. Hij was nog niet eens MP en begon meteen te eisen dat er een crisis zou worden uitgeroepen zodat rechtstaat vanaf dag 1 opzij gezet zou worden.

Een man die kan doen wat hij wil, zolang hij maar 'de straten schoonveegt', hoe maakt niet uit. Zo rollen we niet in Nederland.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218828873
Het is inmiddels uit het collectieve geheugen gewist, maar er was een tijd dat Geert Wilders opperde dat de politie met scherp moest kunnen schieten op jongeren van Marokkaanse komaf.

Niet zo vreemd natuurlijk dat een soortgelijke reactie uitblijft wanneer de eigen achterban verantwoordelijk is voor de “onlusten”. Het wordt er echter niet minder wrang op.

quote:
Schieten met scherp

Door Geert Wilders

29 mei 2007

Mijn vorige column, waarin ik pleitte voor het herstel van de Nederlandse cultuur, was velen van u uit het hart gegrepen. Opkomen voor onze culturele normen en waarden betekent ook deze beschermen tegen lieden die deze willen beschadigen.

Vorige week dinsdag was er bij de ‘vriendschappelijke’ jeugdinterland Nederland-Marokko in Tilburg weer een fraai staaltje multiculturele minachting te bewonderen. Na afloop van de wedstrijd bestormden honderden jonge Marokkanen het veld, belaagden stewards, sloopten het stadion en vervolgden hun roof- en vernielingstocht elders in de stad. Zie ook de artikelen op depers.nl en nieuws.nl.

Aan het begin van de avond al lieten deze ‘kansenjongeren’ hun afkeer zien van alles wat Nederlands is, middels een oorverdovend fluitconcert tijdens het Nederlandse volkslied. Ook het constant uitjouwen van Oranje-speler Ismaïl Aisati, een jongen van Marokkaanse afkomst die wél voor Nederland koos, was ronduit treurig.

Dit alles was echter geen aanleiding voor de organisatie het oefenduel voortijdig af te gelasten. Dat het vervolgens compleet uit de hand liep had een kind nog kunnen zien aankomen, maar PvdA-burgemeester Vreeman bleef verbijsterd achter tussen de kapotgeslagen stoeltjes en gewonde stewards. Achteraf zei hij tijdens de wedstrijd wel “iets van wrok jegens Nederland” geproefd te hebben.

Onmiddellijk na de veldslag werd de ‘politiek-correcte’ multiculti- propagandamachine in gang gezet. “Het is toch vooral chauvinisme. Een uiting van vreugde of frustratie”, aldus Henk Groenevelt van het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme, die er ook nog op wees dat Marokkaanse fans nou eenmaal uitbundiger reageren: “Ze reageren heel emotioneel, ook bij voetbal. En als ze de kans krijgen, lopen ze in hun enthousiasme het veld op”.

Dat de jongeren vlijmscherpe stukken kunststof van kapotgeslagen stoeltjes als frisbees naar stewards smeten, is dus gewoon een uiting van vaderlandsliefde, géén poging tot zware mishandeling c.q. doodslag!

Uiteraard probeerde de publieke omroep deze kwestie stilletjes onder het multiculturele tapijt te vegen. Bij het NOS Journaal zijn de multiculturalistische waanideeën nog altijd sterker dan het plichtbesef dat miljoenen euro’s aan belastinggeld een objectieve berichtgeving verdienen. Dus volgde een item met vergoelijkende reacties van ‘deskundigen’, zoals technisch directeur van voetbalclub VVV, Mohammed Allach, ook van Marokkaanse afkomst. Hij meent dat het wangedrag van de relschoppers een “duidelijk politiek statement” was. “Deze jongeren voelen zich niet geaccepteerd, niet vrij, achtergesteld en geïsoleerd in buurten en op scholen.”
Alle geldverslindende vlinderreizen, gesubsidieerde jeugdhonken, en andere knuffelprojecten ten spijt; deze groep is niet te helpen. Dat was voor iedereen met gezond verstand allang duidelijk.

En dan over de rol van de politie. Die besloot op te treden tegen de relschoppers buiten het stadion; de verantwoordelijkheid voor de orde binnen het stadion lag namelijk bij de KNVB. Daarom lieten zij de (ongewapende) stewards aan hun lot over. Ik wil voorstellen dat de politie in stadions voortaan altijd aanwezig is. Een politiewoordvoerder zei dat een aantal agenten tijdens de wedstrijd in Tilburg het stadion uiteindelijk toch was binnengegaan, maar “niet herkenbaar, want dan gooi je olie op het vuur.” Dit soort krankzinnige redeneringen zijn ongetwijfeld het resultaat van belachelijke multiculti-projecten zoals de cultuurstages die Nederlandse agenten volgden in Marokko. Doel hiervan is dat agenten de Marokkaanse reljeugd beter leren begrijpen en daardoor de problemen die deze straatterroristen veroorzaken beter kunnen oplossen.

Nuttiger voor de Nederlandse samenleving was geweest als ze van hun Marokkaanse collega-agenten hadden geleerd hoe men daar in Marokko de orde handhaaft. Hoe de Marokkaanse politie rellen de kop in drukt. Criminele jongeren krijgen daar wat ze verdienen: langdurige gevangenisstraf.

Politieagenten hoeven helemaal geen ‘begrip’ of ontzag te hebben voor deze hondsbrutale Marokkaanse criminelen. Ze hoeven enkel begrip te hebben voor de Nederlandse wet. Agenten moeten weer ‘ordehandhavers’ kunnen zijn in plaats van ingezet te worden als multiculturele welzijnswerkers. Daarom stel ik voor in de wet vast te leggen dat de burgemeester – of desnoods de minister van Binnenlandse Zaken – in het kader van de handhaving van de openbare orde de politie opdracht moet kunnen geven om bij ernstige rellen met scherp te schieten. Hieraan voorafgaand moet er eerst een duidelijke waarschuwing gegeven worden, daarna een waarschuwingsschot en vervolgens dient de politie relschoppers uit te schakelen middels een schot bij voorkeur in het been. Het onomwonden wettelijk vastleggen dat bij het volgen van deze procedure de politie straffeloos is, zal aarzeling bij agenten om relschoppers hard aan te pakken wegnemen en de relschoppers effectief bestrijden. Het maakt overigens geen verschil of de relschoppers bestaan uit voetbalhooligans (Marokkaans of niet), krakers, antiglobalisten of ander verwerpelijk tuig.
https://www.pvv.nl/index.(...)lders-geenstijl.html
pi_218828921
quote:

[..]
En linksom horen we al meer dan een jaar over de afbraak van de rechtstaat, de massademonstraties die komen zodra het PVV kabinet er zit. #nietmijnpremier. Ondertussen is het kabinet al 2x gevallen en nog geen massadeportaties gezien. Beide flanken drijven al sinds de laatste verkiezingen de emoties hoog op en niet alleen in de politiek.

Dit is het frame dat die zeer rechtse partijen graag neerzetten ja. Links is ook boos, dus dat is hetzelfde! Als je er langer dan 5 seconden over nadenkt slaat dat nergens op natuurlijk. Wilders zegt: rechters zijn linkse D66 rechters en het is allemaal vreselijk oneerlijk als ik weer eens minder minder heb geroepen. Alles links van de VVD zegt: zo spreek je niet over rechters, doe normaal. Gevaar voor de rechtsstaat deze man. Wie polariseert er dan?

De man noemt complete bevolkingsgroepen een gevaar voor de samenleving en als er dan iemand zegt dat hij daardoor zelf het probleem is wederom het bovenstaande riedeltje.
pi_218828922
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 00:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds niet geïnteresseerd in Els.
Maar je hebt wel van haar gehoord.
  zondag 21 september 2025 @ 07:07:45 #16
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218828925
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2025 16:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het wordt ook tijd om voetbalhooligans veel harder aan te pakken, veel te vaak zijn daar ongeregeldheden mee. Wat die hier überhaupt komen doen blijft onduidelijk.
Ik weet niet of je wel eens in een voetbalstadion bent geweest, maar die gemiddelde ‘voetbalsupporter’ zit vaak in de door jou geliefde rechtste contreien.

Ik durf wel te stellen dat 90+% van de hooligans naar de rechterkant van het politieke spectrum neigt.
pi_218828934
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 07:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik weet niet of je wel eens in een voetbalstadion bent geweest, maar die gemiddelde ‘voetbalsupporter’ zit vaak in de door jou geliefde rechtste contreien.

Ik durf wel te stellen dat 90+% van de hooligans naar de rechterkant van het politieke spectrum neigt.
Je kan veel negatieve dingen over Howard zeggen, het is echt een gekkie met weinig achting voor andermans leven, maar deze "sieg heil" menigte tegen de "kankerjoden" zal hij niet achter staan.
  zondag 21 september 2025 @ 07:16:44 #18
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_218828937
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 07:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je kan veel negatieve dingen over Howard zeggen, het is echt een gekkie met weinig achting voor andermans leven, maar deze "sieg heil" menigte tegen de "kankerjoden" zal hij niet achter staan.
Dat geloof ik zeker, maar normaal als er iets gebeurt weet hij altijd feilloos te duiden dat dit vaker voorkomt in ‘linkse contreien’. Nu doet hij alsof zijn neus bloedt en wordt de koppeling met rechts niet gemaakt.
pi_218828940
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 07:16 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Dat geloof ik zeker, maar normaal als er iets gebeurt weet hij altijd feilloos te duiden dat dit vaker voorkomt in ‘linkse contreien’. Nu doet hij alsof zijn neus bloedt en wordt de koppeling met rechts niet gemaakt.
Ja eens.
pi_218828947
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 07:14 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Maar het is wel een user met een ongezonde obsessie voor alles wat 'links progressief' is. Misschien kan dit een beetje een realitycheck zijn, dat mensen niet slecht omdat ze links zijn (of rechts), maar dat je gewoon een hoop debielen hebt die links of rechts kunnen zijn.

Maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, in zijn ogen hoort het geweld van gisteren bij links en gebeurt het slechts bij zeer hoge uitzondering een keer bij rechts.
Цой жив
pi_218828956
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 07:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Maar het is wel een user met een ongezonde obsessie voor alles wat 'links progressief' is. Misschien kan dit een beetje een realitycheck zijn, dat mensen niet slecht omdat ze links zijn (of rechts), maar dat je gewoon een hoop debielen hebt die links of rechts kunnen zijn.

Maar ik ben bang dat dit niet gaat gebeuren, in zijn ogen hoort het geweld van gisteren bij links en gebeurt het slechts bij zeer hoge uitzondering een keer bij rechts.
De desinformatie campagne is gisteren al begonnen. Over een week is het vooral antifa dat hier gereld heeft hoor jongens. Echt waar!

Ik ben bedreven in de oude kunst van fysionomie en tussen al die net iets te verlopen Schultenbräu koppies heb ik weinig linkse vegan jongens kunnen ontwaren. Maar twijfel zaaien voor niet zo slimme mensen die daar graag voor open staan is voldoende.
  zondag 21 september 2025 @ 07:43:31 #22
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218828997
quote:

[..]

Maar goed, niets voor niets dat de koning, namens het kabinet, heeft gezegd dat men in de politiek ook maar wat minder moeten polariseren want het is inderdaad wachten tot de eerste randdebiel iets ergers doet dan rellen. Desondanks denk ik dat de hooligans zonder Wilders of de verkiezingen ook waren gaan rellen.
Maar de programmas van de PVV en JA21 staan dan ook vol met ideeën om de rechtstaat te verzwakken
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218829027
In ieder geval wel knap dat de politie gister meteen 30 man gepakt heeft.

Tijdens de rellen in Scheveningen lieten ze zich kort en klein slaan en duurde het slechts een paar weken voor de eerste opgepakt werd.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 21 september 2025 @ 08:10:20 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218829042
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 07:29 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De desinformatie campagne is gisteren al begonnen. Over een week is het vooral antifa dat hier gereld heeft hoor jongens. Echt waar!

Ik ben bedreven in de oude kunst van fysionomie en tussen al die net iets te verlopen Schultenbräu koppies heb ik weinig linkse vegan jongens kunnen ontwaren. Maar twijfel zaaien voor niet zo slimme mensen die daar graag voor open staan is voldoende.
quote:
Ook initiatiefneemster Els Rechts zegt het geweld af te keuren. "Wat hier is gebeurd, is niet te begrijpen", schreef ze na afloop op X. Ze zei dat ze het protest "nooit had georganiseerd" als ze had geweten dat het zo uit de hand zou lopen.

Later stelde ze in een livestream op X dat de extreemlinkse organisatie Antifa mogelijk een rol heeft gespeeld bij het geweld. Volgens politiechef Krukkert zijn daar geen aanwijzingen voor.
https://nos.nl/artikel/25(...)d-geweld-in-den-haag
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218829060
Ik wist wel dat het een voorop gezet plan was. Fijn zo'n corrupte overheid.

Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  zondag 21 september 2025 @ 08:20:56 #26
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218829063
Even wat foto’s van Antifa leden van een aantal jaren geleden. Toen het nog wel een echte organisatie was.

pi_218829091
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Even wat foto’s van Antifa leden van een aantal jaren geleden. Toen het nog wel een echte organisatie was.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah het Antifa van Churchill;

Churchill was wary of communist Jews and strongly supported Zionism. He described Jews as "the most formidable and the most remarkable race", whose "first loyalty will always be towards [Jews]".[23][15]

Churchill described the Arabs as a "lower manifestation" than the Jews, whom he viewed as a "higher grade race" compared to the "great hordes of Islam".[60] He referred to Palestinians as "barbaric hordes who ate little but camel dung".[61]

Claims were made that during World War II, Churchill prioritised the stockpiling of food for Britain over feeding Indian subjects during the Bengal famine of 1943,[34][35] against the pleas made by Secretary of State for India, Leo Amery and the Viceroy of India, Lord Linlithgow, but eventually eased the famine by directing shipments of grains to India from Australia.[36][37] The famine resulted in the death of up to three million Indians, which Shashi Tharoor and Madhusree Mukerjee have blamed on Churchill's response.[38]

Churchill advocated against native self-rule in Africa, America, Australia and India, believing that the British Empire promoted and maintained the welfare of those who lived in the colonies; he insisted that "our responsibility to the native races remains a real one".[8][9]

"I do not admit ... for instance, that a great wrong has been done to the Red Indians of America or the black people of Australia. I do not admit that a wrong has been done to these people by the fact that a stronger race, a higher-grade race, a more worldly wise race to put it that way, has come in and taken their place."[2]

De realiteit is dat de mensen die tegen de nazis hebben gevochten vele malen racistischer en nationalistischer waren dan de 'extremistische' rechtsgeaarden op dit moment zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 21 september 2025 @ 08:28:47 #28
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218829092
Ik heb behoorlijk wat gemist zie ik. Staat Mevr. Rechts al op de terreurlijst?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zondag 21 september 2025 @ 08:29:51 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218829095
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 08:19 schreef Viesdik het volgende:
Ik wist wel dat het een voorop gezet plan was. Fijn zo'n corrupte overheid.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat is je punt? Wat is voorop gezet plan in deze?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 21 september 2025 @ 08:32:21 #30
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218829107
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Churchill was wary of communist Jews and strongly supported Zionism. He described Jews as "the most formidable and the most remarkable race", whose "first loyalty will always be towards [Jews]".[23][15]

Churchill described the Arabs as a "lower manifestation" than the Jews, whom he viewed as a "higher grade race" compared to the "great hordes of Islam".[60] He referred to Palestinians as "barbaric hordes who ate little but camel dung".[61]

Claims were made that during World War II, Churchill prioritised the stockpiling of food for Britain over feeding Indian subjects during the Bengal famine of 1943,[34][35] against the pleas made by Secretary of State for India, Leo Amery and the Viceroy of India, Lord Linlithgow, but eventually eased the famine by directing shipments of grains to India from Australia.[36][37] The famine resulted in the death of up to three million Indians, which Shashi Tharoor and Madhusree Mukerjee have blamed on Churchill's response.[38]

He was angered in autumn 1930 by the Labour government's decision to grant dominion status to India.[18] He argued that it would hasten calls for full independence from the British Empire.[19]

Churchill advocated against native self-rule in Africa, America, Australia and India, believing that the British Empire promoted and maintained the welfare of those who lived in the colonies; he insisted that "our responsibility to the native races remains a real one".[8][9]

"I do not admit ... for instance, that a great wrong has been done to the Red Indians of America or the black people of Australia. I do not admit that a wrong has been done to these people by the fact that a stronger race, a higher-grade race, a more worldly wise race to put it that way, has come in and taken their place."[2]
Ik begrijp dat je zwaar teleurgesteld bent in de uitkomst indertijd. Gelukkig voor jou lijkt ronde twee nú aangebroken. Doe je best kerel.
pi_218829126
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je zwaar teleurgesteld bent in de uitkomst indertijd. Gelukkig voor jou lijkt ronde twee nú aangebroken. Doe je best kerel.
Ik ben vooral teleurgesteld in een user die wil doen alsof Antifa de nazi's heeft verslagen, terwijl we racistische nationalisten dankbaar moeten zijn.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218829132
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 23:54 schreef TLC het volgende:
Mensen die geen Roddelpraat kijken missen een hoop.
  zondag 21 september 2025 @ 08:39:55 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218829135
Zet al dat tuig - van overal - eens op een of ander eiland en laat het ze daar uitvechten. Een battle royale.

Maakt De Mol er nog een tv-format van; iedereen blij.

Maar was AFA er écht niet gisteren? Wat een gemiste kans.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218829136
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 08:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb behoorlijk wat gemist zie ik. Staat Mevr. Rechts al op de terreurlijst?
Nee, zat ook in het complot van NOS, Politie en D'66. :+
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218829152
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 07:21 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen van gisteren (en ook de agressieve pro pallie's) voornamelijk vrij simpel zijn en zich vervelen.

De meeste mensen die iets in groepsverband willen doen gaan sporten, boeken groepsreizen of gaan met een groep naar een concert. Andere mensen kiezen dan weer voor dit groepsgevoel.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218829161
Het was meer tokkiebuurtfest gisteren
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218829243
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 08:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]

De realiteit is dat de mensen die tegen de nazis hebben gevochten vele malen racistischer en nationalistischer waren dan de 'extremistische' rechtsgeaarden op dit moment zijn.
Jouw “realiteit” is jouw bedenksel. Ga eens een paar goede geschiedenisboeken lezen.
Tot ongeveer 1950 was iedereen in Europa racistisch, rechts, links en in het midden. In jeugdboeken wordt ongegeneerd en liefhebbend gesproken van “zwartjes”. Europeanen kregen het racisme met de kinderboeken ingegoten. Niet met haat overigens, maar met het idee dat blanken van nature superieur waren. Lees “De Katjangs” van Schuijl maar eens, of “De strijd om het goudschip” van Willy van der Heide. Vooral die laatste is achteloos hyper racistisch.
De “rechtsgeaarden” van dit moment moet je vergelijken met de andere mensen van dit moment. En die zijn niet per definitie links omdat ze niet 100% rechts zijn. Als je niet al te intelligent bent wil je graag een simpel wereldbeeld: links of rechts, hoog of laag, wit of zwart, maar muziek kent vele noten en akkoorden, en de wereld miljarden kleurschakeringen..
pi_218829302
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Jouw “realiteit” is jouw bedenksel. Ga eens een paar goede geschiedenisboeken lezen.
Tot ongeveer 1950 was iedereen in Europa racistisch, rechts, links en in het midden. In jeugdboeken wordt ongegeneerd en liefhebbend gesproken van “zwartjes”. Europeanen kregen het racisme met de kinderboeken ingegoten. Niet met haat overigens, maar met het idee dat blanken van nature superieur waren. Lees “De Katjangs” van Schuijl maar eens, of “De strijd om het goudschip” van Willy van der Heide. Vooral die laatste is achteloos hyper racistisch.
De “rechtsgeaarden” van dit moment moet je vergelijken met de andere mensen van dit moment. En die zijn niet per definitie links omdat ze niet 100% rechts zijn. Als je niet al te intelligent bent wil je graag een simpel wereldbeeld: links of rechts, hoog of laag, wit of zwart, maar muziek kent vele noten en akkoorden, en de wereld miljarden kleurschakeringen..
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
En die zijn niet per definitie links omdat ze niet 100% rechts zijn.
Ik zie niet waar ík het reduceer tot links versus rechts. Dat doe ik namelijk niet met de vergelijking tussen het gangbare denken van toen, en het denken van wat mensen nu als extremistisch rechts omschrijven. Volgens mij bevestig je vooral mijn kanttekening en zou je met je beklag over zwart-wit-denken vooral moeten inhaken op het simplisme van degene die Churchill aan Antifa poogt gelijk te schakelen (dat is immers waar ik op inhaak) terwijl er voor Churchill, en ieder andere partij in die tijd heel andere motieven waren om het gevecht aan te gaan met de nazi's, dan een al dan niet gedeelde weerzin jegens fascisme.

[ Bericht 11% gewijzigd door Akathisia op 21-09-2025 09:27:07 ]
pi_218829396
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:39 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Mensen die geen Roddelpraat kijken missen een hoop.
Ben benieuwd of het volgende week nog in de aflevering benoemd wordt. Ze moest ook een keer keihard janken. Wat een shock moet het zijn om ineens je demonstratie gekaapt zien worden door hooligans. _O-

Klein arm meisje. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218829538
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ben benieuwd of het volgende week nog in de aflevering benoemd wordt. Ze moest ook een keer keihard janken. Wat een shock moet het zijn om ineens je demonstratie gekaapt zien worden door hooligans. _O-

Klein arm meisje. _O-
Dit was wel enigszins te verwachten. Althans, dat er hooligans aanwezig zouden zijn was wel bekend. Daar was geen inside information uit dat wereldje voor nodig. Op social media werd al opgeroepen om de onderlinge strijdbijl voor een dagje te begraven. Nogmaals, dat is behoorlijk uniek in Nederland en zegt in mijn ogen ook wel iets over hoe erg het broeit.

Zelfs labiele Els voelde een beetje nattigheid aangezien ze daags voor de demonstratie nog expliciet opriep om geen geweld te gebruiken. Els is gewoon een naïef, overmoedig en volgens mij niet al te snugger mens. Als fatsoenlijk rechts moet je dit niet als uithangbord willen.
pi_218829628
Helaas was Elsfest geen Oktoberfest waar ze aan lange tafels met bierpullen in hun handen vreedzaam luisteren naar wat er op het podium gezegd wordt :P

Els heeft het een beetje te hoog in haar bolletje gehad denk ik. Denken dat mensen naar haar zouden luisteren wanneer ze keer op keer vertelde dat iedereen vreedzaam moet demonstreren.
  zondag 21 september 2025 @ 09:43:17 #42
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_218829659
Wij kunnen nu in ieder geval zeggen dat we onze eigen AliExpress versie van 6 januari hebben _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 september 2025 @ 09:47:27 #43
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_218829675
Allen hier welkom trouwens voor deze schat
ONZ / Els_rechts fantopic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_218829694
twitter

ElsGodin
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218829758
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:20 schreef mcmlxiv het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jammer joh, maar de geallieerden waren geen antifascisten, daar zaten ook behoorlijk twijfelachtige landen en leiders bij.

En de bewegingen van die tijd die zich wél als antifascistisch zagen waren natuurlijk ook helemaal niet te vergelijken met de bewegingen die je nu hebt, bestaande uit mafklappers die hun eigen geslacht niet eens weten en de aanval inzetten op Joden vermomd onder allerlei eufemismes'. Een groter contrast is niet denkbaar met vroegere tijden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218829774
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:59 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dom rechts dus
Overigens komt deze club nu ook op de terreurlijst ?
Dan zul je eerst een concrete naam en beweging moeten aanwijzen. Als we de berichten moeten geloven bestonden deze relschoppers uit hooligans van verscheidene voetbalclubs. Moeten we nu die voetbalclubs als terreurbewegingen gaan wegzetten of hoe zie je dat voor je?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 21 september 2025 @ 10:05:03 #47
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218829817
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 08:47 schreef TLC het volgende:
Het was meer tokkiebuurtfest gisteren
Die groep overlapt natuurlijk wel volledig met uiterst rechts.
pi_218829820
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2025 10:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan zul je eerst een concrete naam en beweging moeten aanwijzen. Als we de berichten moeten geloven bestonden deze relschoppers uit hooligans van verscheidene voetbalclubs. Moeten we nu die voetbalclubs als terreurbewegingen gaan wegzetten of hoe zie je dat voor je?
Bij Antifa is dat toch ook vrij onduidelijk, wie hoort daar bij?
  zondag 21 september 2025 @ 10:07:45 #50
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218829826
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')