SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik voelde al nattigheidquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
Wet Wet Wet - Sweet little mystery
Zo knap ben ik niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Knap wie dit nog weet... Een hitje uit medio jaren 90...
Vandaar dat ik er niks zinnigs over kan zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Knap wie dit nog weet... Een hitje uit medio jaren 90...
DJ Peran was daar inderdaad bij betrokkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Was dit van DJ Peran - Got To Move Your Body?
Ah, die deed destijds ook regelmatig wat met andere DJ's/producers (o.a. DJ Jean)…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
DJ Peran was daar inderdaad bij betrokken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Got_to_Move_Your_Body
Tina?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt niet uit de 70s, maar uit de 90s...
Ja, ik weet er niet zo gek veel van, maar die naam doet nog wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die deed destijds ook regelmatig wat met andere DJ's/producers (o.a. DJ Jean)…
Er is ook een versie die meer als het origineel klinkt. Deze uitvoering is wat meer geremixt, voor de single-release. Deze remix en een kortere edit ervan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, misschien had ze dit niet moeten doen….
Tot nu toe is het gezellig.... dus....quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb in elk geval nog verzoekjes van MadMaster, Livelink en Shii klaarstaan. Plus nog meer. Ik had me gericht op 23:00 uur als eindtijd, maar als het gezellig is, draai ik een poosje door. We zien wel
Ik ga het niet al te laat maken, zit continue te gapen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb in elk geval nog verzoekjes van MadMaster, Livelink en Shii klaarstaan. Plus nog meer. Ik had me gericht op 23:00 uur als eindtijd, maar als het gezellig is, draai ik een poosje door. We zien wel
Toevallig start ik die nu net inquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het niet al te laat maken, zit continue te gapen.
Komt mijn verzoek een andere keer wel. Of niet, geen probleem…
Niemand mocht deze song raden…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toevallig start ik die nu net inDoug E. Fresh - The Show
Oeps...quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand mocht deze song raden…
Dat muntje ligt inmiddels onder de bank, maar het hielp niksquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:33 schreef MadMaster het volgende:
In de eerste 2 regels worden zowel de uitvoerende als de titel van deze song genoemd, dus misschien was er daardoor bij iemand nog een muntje gevallen…
Nee, human beatboxing (lucht blazen tegen je gehemelte met half dichte mond, in dit geval)…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Is dat nu tapdansen dat ik er af en toe tussendoor hoor?
Het blijft een leuke plaat ditquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit is overigens een oer-rap plaat uit de pre historie.
Dat is ook wel te horen, simpel van opzet, maar daarom vind ik 'm nog wel steeds leuk.
Toch klinkt het als tapdansenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, human beatboxing (lucht blazen tegen je gehemelte met half dichte mond, in dit geval)…
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sneak ik er tussenuit.
Dank 11 en have fun voor de rest nog…
Bedankt voor het luisteren en de inputquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Go see the doctor van Koel Mo Dee jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie nu ook de neiging om 'Go call the doctor' te zingen?
Ja, die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Go see the doctor van Koel Mo Dee ja
Andre Hazes - Bloed, zweet en tranenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Over het volgende nummer verklap ik alvast dat het van eigen bodem komt
Bijnaquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andre Hazes - Bloed, zweet en tranen
Ik twijfel tussenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
Mijn zus, die ik nooit op enige liefde voor muziek heb kunnen betrappen vertelde laatst ineens dat dit haar lievelingsnummer was. Ik was compleet verbaasd. Ik had geen idee dat ze uberhaupt ooit naar muziek luisterde.
Ook wel mooi zo'n onverwachte ontboezeming.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
Mijn zus, die ik nooit op enige liefde voor muziek heb kunnen betrappen vertelde laatst ineens dat dit haar lievelingsnummer was. Ik was compleet verbaasd. Ik had geen idee dat ze uberhaupt ooit naar muziek luisterde.
Mijn broer liet onlangs weten dat hij de Cyril remix van The Sound Of Silence van Disturbed mooit vindt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
De titel heb je goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
Dance around the world - och hoe heet ie ook alweer
Dingesquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
Ik heb het gegoogled. Zag hem toen wel meteen voor me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
Weer een slapeloze nachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled. Zag hem toen wel meteen voor me.
Op nu.nl kun je het woord spelen en daar was het laatst ook Elfje. Ik moest er echt om lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, ik zag dat een keer op TV en dacht: daar moet ik iets mee
Met onze vriendenclub vroeger schreven we hele avonden elfjes…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Op nu.nl kun je het woord spelen en daar was het laatst ook Elfje. Ik moest er echt om lachen.
-94quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:56 schreef DJ11 het volgende:
U96 hebben we in de 'eerste uitzending' vanavond al gehad
Ik hoor inderdaad niet zo vaak U2 bij Melting.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:58 schreef livelink het volgende:
Dit nummer zul je bij @:Melting weer niet zo snel horen.
Klopt. Ik draai het zelf ook veel te weinig. Klinkt wat tegenstrijdig uit mijn mond, maar toch.quote:
Dit blijft echt een fantastisch nummerquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Ik draai het zelf ook veel te weinig. Klinkt wat tegenstrijdig uit mijn mond, maar toch.Pet Shop Boys - Suburbia (video version)
quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verklap je het voor DJ11
Dit was een verrassing
quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verklap je het voor DJ11
Dit was een verrassing
Het zou de Top 2000 wel eens in mogen. Daar heeft het nog nooit in gestaan. Ik heb de moed een beetje opgegeven, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit blijft echt een fantastisch nummer
Ik zet hem op mijn stemlijstquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zou de Top 2000 wel eens in mogen. Daar heeft het nog nooit in gestaan. Ik heb de moed een beetje opgegeven, wat dat betreft.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jaag je livelink wel weg he?
Welterustenquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is mijn afsluiter. Dank en trusten
Ik was even het konijn eten aan het geven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo jaag je livelink wel weg he?
Dat waardeer ik heel ergquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik had Kim Wilde ook nog staan, maar dat wilde ik jou en Symphonic maar niet aandoen.
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is mijn afsluiter. Dank en trusten
Bedankt voor het luisteren. Welterusten en tot de volgende keerquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga ook naar bed toe. Bedankt voor de gezelligheid
Welterusten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef zorro28 het volgende:
Welterusten zorro28quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef zorro28 het volgende:
Ik ken dit wel, ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:14 schreef Shii het volgende:
Benieuwd of iemand het kent. De zanger sowieso wel.
Ik ken het labelmachine is stuk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Verrek, ik ken het ergens toch wel. Heel vaag. Dat refreintje komt me toch bekend voor.
Ik heb geen idee hoe bekend het nummer is. Maar inderdaad, dan nog zou je de stem kunnen herkennenquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:21 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet, hoewel de stem me wel bekend voorkomt.
Ik vind het wel een swingend nummer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap jullie gedachte, maar het is nog net wat ouder...Labi Siffre - Cannock Chase
Had ik er niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik snap jullie gedachte, maar het is nog net wat ouder...Labi Siffre - Cannock Chase
Dit was een hele fijne invalbeurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren. Ik vond dit een zeer leuke invalklus en een gezellige avond
Ik kijk nog even of ik doordeweeks een uitzending doe.
Welterusten voor zo meteen
Ik heb weer wat bijgeleerd over Midge Urequote:Op zaterdag 20 september 2025 23:28 schreef Shii het volgende:
Ik kan wel vast zeggen dat ik heb genoten van deze avond vol met muziek, vaak bekend, maar soms onbekend, maar daarom ook leuk om nieuwe nummers te ontdekken en van oude nummers opnieuw te genieten.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 20 september 2025 23:30 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat nu op de bank ploffen met een biertje
Bedankt voor de reacties en tot snel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |