Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee sneak ik er tussenuit.
Dank 11 en have fun voor de rest nog…

Bedankt voor het luisteren en de inputquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:
 Welterusten!
  Welterusten!

Welterusten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:

Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:37 schreef MadMaster het volgende:

Go see the doctor van Koel Mo Dee jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:36 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie nu ook de neiging om 'Go call the doctor' te zingen?

Ja, die bedoelde ik inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Go see the doctor van Koel Mo Dee ja

Andre Hazes - Bloed, zweet en tranenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Over het volgende nummer verklap ik alvast dat het van eigen bodem komt

Bijnaquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Andre Hazes - Bloed, zweet en tranen

Ik twijfel tussenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
Mijn zus, die ik nooit op enige liefde voor muziek heb kunnen betrappen vertelde laatst ineens dat dit haar lievelingsnummer was. Ik was compleet verbaasd. Ik had geen idee dat ze uberhaupt ooit naar muziek luisterde.
 en
 en   

Ook wel mooi zo'n onverwachte ontboezeming.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:
Mijn zus, die ik nooit op enige liefde voor muziek heb kunnen betrappen vertelde laatst ineens dat dit haar lievelingsnummer was. Ik was compleet verbaasd. Ik had geen idee dat ze uberhaupt ooit naar muziek luisterde.

Mijn broer liet onlangs weten dat hij de Cyril remix van The Sound Of Silence van Disturbed mooit vindt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:44 schreef livelink het volgende:

De titel heb je goedquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:
Dance around the world - och hoe heet ie ook alweer

Dingesquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:

Ik heb het gegoogled. Zag hem toen wel meteen voor me.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:47 schreef Shii het volgende:

Weer een slapeloze nachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled. Zag hem toen wel meteen voor me.

Richenel - Dance Around The World
 Richenel - Dance Around The World

Op nu.nl kun je het woord spelen en daar was het laatst ook Elfje. Ik moest er echt om lachen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, ik zag dat een keer op TV en dacht: daar moet ik iets mee

Met onze vriendenclub vroeger schreven we hele avonden elfjes…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Op nu.nl kun je het woord spelen en daar was het laatst ook Elfje. Ik moest er echt om lachen.

-94quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:56 schreef DJ11 het volgende:
U96 hebben we in de 'eerste uitzending' vanavond al gehad

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |