SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik voelde al nattigheidquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:18 schreef livelink het volgende:
Wet Wet Wet - Sweet little mystery
Zo knap ben ik niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Knap wie dit nog weet... Een hitje uit medio jaren 90...
Vandaar dat ik er niks zinnigs over kan zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Knap wie dit nog weet... Een hitje uit medio jaren 90...
DJ Peran was daar inderdaad bij betrokkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Was dit van DJ Peran - Got To Move Your Body?
Ah, die deed destijds ook regelmatig wat met andere DJ's/producers (o.a. DJ Jean)…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
DJ Peran was daar inderdaad bij betrokken
https://nl.wikipedia.org/wiki/Got_to_Move_Your_Body
Tina?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt niet uit de 70s, maar uit de 90s...
Ja, ik weet er niet zo gek veel van, maar die naam doet nog wel een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die deed destijds ook regelmatig wat met andere DJ's/producers (o.a. DJ Jean)…
Er is ook een versie die meer als het origineel klinkt. Deze uitvoering is wat meer geremixt, voor de single-release. Deze remix en een kortere edit ervan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, misschien had ze dit niet moeten doen….
Tot nu toe is het gezellig.... dus....quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb in elk geval nog verzoekjes van MadMaster, Livelink en Shii klaarstaan. Plus nog meer. Ik had me gericht op 23:00 uur als eindtijd, maar als het gezellig is, draai ik een poosje door. We zien wel
Ik ga het niet al te laat maken, zit continue te gapen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb in elk geval nog verzoekjes van MadMaster, Livelink en Shii klaarstaan. Plus nog meer. Ik had me gericht op 23:00 uur als eindtijd, maar als het gezellig is, draai ik een poosje door. We zien wel
Toevallig start ik die nu net inquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het niet al te laat maken, zit continue te gapen.
Komt mijn verzoek een andere keer wel. Of niet, geen probleem…
Niemand mocht deze song raden…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toevallig start ik die nu net inDoug E. Fresh - The Show
Oeps...quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niemand mocht deze song raden…
Dat muntje ligt inmiddels onder de bank, maar het hielp niksquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:33 schreef MadMaster het volgende:
In de eerste 2 regels worden zowel de uitvoerende als de titel van deze song genoemd, dus misschien was er daardoor bij iemand nog een muntje gevallen…
Nee, human beatboxing (lucht blazen tegen je gehemelte met half dichte mond, in dit geval)…quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:33 schreef DJ11 het volgende:
Is dat nu tapdansen dat ik er af en toe tussendoor hoor?
Het blijft een leuke plaat ditquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit is overigens een oer-rap plaat uit de pre historie.
Dat is ook wel te horen, simpel van opzet, maar daarom vind ik 'm nog wel steeds leuk.
Toch klinkt het als tapdansenquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, human beatboxing (lucht blazen tegen je gehemelte met half dichte mond, in dit geval)…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |