Ik moest heel hard lachen om je insinuatie dat je niet van muziek houdt als je niet naar een Q music feest wilt. Ik wil niet naar zo'n feest en ben toch echt een heel grote muziekliefhebber.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:32 schreef FlyingFish het volgende:
Gratis tip voor wie er nog geen plannen heeft op zaterdag 4 oktober, op https://www.qmusicparty.n(...)tent=homepage_banner kun je bij aankoop van één verpakking van iets van Unilever (Knorr, Unox, Calvé etc.) twee tickets voor het Q-music feest krijgen. Ik denk dat ze er niet vanaf komen
Hetzelfde weekend is overigens het weekend van de wetenschap, voor iedereen die elders in Nederland woont of die muziek verschrikkelijk vindt. Vorig jaar ben ik naar iets in de buurt geweest met de kinderen, vonden ze geweldig! En ze hebben ook genoeg voor volwassenen.
Succes Hupje! En morgen is weer een nieuwe, hopelijk betere, dag!
Dan heb je de verkeerde klemtoon gelezenquote:Op donderdag 25 september 2025 10:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je insinuatie dat je niet van muziek houdt als je niet naar een Q music feest wilt. Ik wil niet naar zo'n feest en ben toch echt een heel grote muziekliefhebber.
Beterschap Venco!
En Hupje: je mag best nee zeggen. En scholing mag gewoon onder schooltijd of op studiedagen, daar moeten ze dan op school ruimte voor maken. Je hebt er volgens de cao gewoon recht op... Die webinar, had je die niet kunnen opnemen en terugkijken bijvoorbeeld? Is niet hetzelfde als live vragen kunnen stellen, maar had misschien wel stress gescheeld.
Mijn man staat ook voor de klas en is daar harder in geworden: al die extra uren worden vaak niet betaald en gooien roet in onze gezinsplanning die eindelijk een beetje werkbaar is. Dus tenzij het écht, écht niet anders kan, is hij er niet. Hij heeft gelukkig wel een fijne vaksectie die daarin zo veel mogelijk meedenkt. Het scheelt dat ze bijna allemaal kleine kinderen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scholing onder schooltijd kan niet op deze school, er is geen vervanging dus dan moet je klas thuisblijven... Dat vind ik geen optie. Sommige fulltimers doen het wel.
"Studiedagen zitten in je taakuren" zeggen ze. Ik heb nu wel de afspraak dat ik op niet-werkdagen 'mijn best doe' om aan te sluiten, maar er niet altijd ben ivm mijn andere werk. Want iedereen wordt elke studiedag verwacht en er wordt die dag gemeld waarom wie later is enz.
Dus tja, de cultuur op mijn school is er niet echt naar om het anders te doen.
En mijn valkuil is dat als je met een groep mensen moet overleggen, ik wel eens op een niet-werkdag kom omdat ik dichtbij woon en het dan het makkelijkst is. Nou ja, voor het werk dan. Want ik zit dan constant in die spagaat dat er door werk en thuis aan mij wordt getrokken en ik overal tekort doe.
Het houdt ook niet op bij jullie he?quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef exode het volgende:
Gisteren kwam er een energielabel mannetje.
En uiteraard is dat niet goed gegaan. De helft van het rapport klopt niet. En niet omdat hij de informatie niet heeft. Geen idee waarom hij andere dingen heeft gerapporteerd.
Al onze ramen zijn bijvoorbeeld geregistreerd als gewoon dubbel glas terwijl we overal HR++ hebben. Hij heeft letterlijk ter plekke HR++ genoteerd. En van alle facturen foto's gemaakt. En dat is 1 van de vele dingen.
Dus ja, ik heb een pittige mail gestuurd. Zo slordig.
Extra woz belasting betalenquote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
Maar wat is het nut van zo'n energielabel mannetje als je niet van plan bent om te gaan verhuizen?
Het merendeel niet, hoorquote:Maar Hupje, zijn ook alle studiedagen daadwerkelijk nuttig voor je?
Korting op de hypotheekrentequote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef FlyingFish het volgende:
Maar wat is het nut van zo'n energielabel mannetje als je niet van plan bent om te gaan verhuizen? Ik vond dat zo'n onzin dat we dat moesten aanvragen, al ging dat toen nog met een invulformuliertje en wat foto's aanleveren. Zonde van het geld.
Maar Hupje, zijn ook alle studiedagen daadwerkelijk nuttig voor je? Want daar zou je wel kritisch in kunnen zijn en alleen de krenten uit de pap vissen, dat is misschien een goede eerste stap. Verder herken ik het wel hoor, ik wil ook graag mijn werk netjes afronden waardoor ik vaak te lang door werk. Maar die tijd krijg ik gewoon tvt terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Stond er geen camera bij van bananasplit ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:25 schreef exode het volgende:
De energielabel mijnheer gesproken, enorm frustrerend gesprek. Ik denk ook niet dat hij me nog aardig vindt. Wat een idioot echt.
Het is echt bizar met wat voor argumemten en tips hij kwam (ipv een airco hadden we beter zonwering kunnen doen, er hangen rolluiken blinde!). Maar hij gaat het rapport opnieuw bekijken en aanpassen indien nodig. Het meest bijzondere was;
'In je rapportage staat dat wij een tussenwoning van 80 vierkante meter hebben'
'Ja dat klopt'
'Nou nee, wij hebben een hoekwoning van 89 vierkante meter'
'Weet u dat zeker?'
Oh nee, nu je het zegt, ik heb wel buren aan mijn huis gebouwd zitten, vreemd nooit eerder gezien.En inderdaad we hebben 10% van ons huis afgebroken, vonden we leuk.
Ik vroeg of hij aantekeningen door elkaar had gehaald. Vond ie niet leuk.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:08 schreef Elleska het volgende:
Heb je ook gevraagd of het adres wel klopt? Misschien heb je niet alleen nieuwe buren maar zelfs een heel nieuw adres.
Met zoveel fouten zou ik denken dat hij de verkeerde aantekeningen erbij heeft gepakt en een totaal ander huis voor ogen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |