Alleen als je generaliseert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja en het is jammer, want nu komen we er als rechtse mensen weer slecht op te staan. Slecht voor de reputatie.
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:13 schreef recursief het volgende:
Ook niks mis met fatsoenlijk rechts trouwens.
Ze had een rol met weinig make up en daar bleef weinig van over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Sydney Sweeney als ze een mokerlelijke zus met down had gehad bedoel je dan toch hopelijk.
Ik vraag me soms weleens af of ze stiekem meeleest op POL of WLR.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joh, vergelijk mij vooral even met een Scharwachter.
We feliciteren Raisa met de Emmy nominatiesquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit dus.
Els Rechts is Charlie Kirk.
Raisa Blommestijn is Sydney Sweeney
Dank weer voor deze bevestigingen van de hypocrisie van woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze had een rol met weinig make up en daar bleef weinig van over.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Andermans posts veranderen is voor sukkels. Tenzij het grappig is en dat ben je niet.
Edit: ik was een voorbarige sukkel. Origineel was zoals gequote.
Dit is zo makkelijk af te schuiven op de voetbalhooligans dat ik denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja en het is jammer, want nu komen we er als rechtse mensen weer slecht op te staan. Slecht voor de reputatie.
Ik ben niet woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dank weer voor deze bevestigingen van de hypocrisie van woke.
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.quote:
Op de NOS hadden ze wel een geinig shot van een FvD'er met een grote vlag voor het vernielde D66 kantoor, met de container nog in de brand.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo makkelijk af te schuiven op de voetbalhooligans dat ik denk dat het wel meevalt.
Heel Nederland haat hun, van links tot rechts.
Ieder fatsoenlijk mens noemt zichzelf woke. Jezelf identificeren als iemand die niet in staat is sociale issues te zien? Ik zou me kapot schamen als ik mezelf niet als woke zou bestempelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.
Niemand zal zichzelf bijvoorbeeld een antisemiet noemen.
Jij bent woke.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat is een titel die je krijgt en niet eentje die je zelf opeist.
Niemand zal zichzelf bijvoorbeeld een antisemiet noemen.
Ik ben niet woke en deugen wil ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ieder fatsoenlijk mens noemt zichzelf woke. Jezelf identificeren als iemand die niet in staat is sociale issues te zien? Ik zou me kapot schamen als ik mezelf niet als woke zou bestempelen.
Zelfde met 'deuger'. Natuurlijk wil ik deugen.
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zienquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ben niet woke en deugen wil ik al helemaal niet.
mensen vervloeken is deugen wil je zeggen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zien
Kwaadaardige mensen vervloeken wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:50 schreef zeetheefje het volgende:
[..]
mensen vervloeken is deugen wil je zeggen?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:37 schreef Mikeytt het volgende:
Ik had gisteren een wiccan ritueel gedaan voor slecht geluk jegens Els Rechts. Zou dit hele ding door mij komen?
Ja, ik ben de woke allochtoonquote:
De behoefte hebben om wel te deugen en zelf te bepalen wie en wanneer er iemand deugt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De meeste rechtse mensen deugen niet. Mooi dat ze het zelf ook zien
Ja en daarom kwam Wilders dus ook niet. Rechtse Elsje moet gaan dokken!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
Oei. Nu op Nieuwsuur: de organisatie wist van tevoren al dat het zou ontsporen!
Deug • In orde zijn • geschikt zijn • goed zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De behoefte hebben om wel te deugen en zelf te bepalen wie en wanneer er iemand deugt.
Dat is ook wel een behoorlijk enge ziekte hoor.
Het probleem is dat de mensen aan de linkerkant van het spectrum denken te moeten bepalen wat deugpunten oplevert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deug • In orde zijn • geschikt zijn • goed zijn
Als die behoefte er alleen aan de linkerkant van het politieke spectrum is, dan hebben we een heel groot probleem in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |