SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 poes is al klaar met verstoppen
was net grote knallen, zal wel weer ergens een bruiloft zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
10x het ziekenhuis in laten slaan en dan er zo snel mogelijk weer uit. Ik weet alleen mijn bloedtype niet (en heb die cursus nog niet gedaan), dus ik ga maar experimenteren met bloedtypesquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus hij wil dat je 10 ipeca syrip neemt?![]()
![]()
aaahquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
10x het ziekenhuis in laten slaan en dan er zo snel mogelijk weer uit. Ik weet alleen mijn bloedtype niet (en heb die cursus nog niet gedaan), dus ik ga maar experimenteren met bloedtypes
je moet ook de juiste opleiding in biologie hebben om een 'verkeerde' zak toe te dieneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige week wat tutteren![]()
Ja snap ik, gelukkig manquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja net even een paar uurtjes. Dat deed wel even goed.![]()
lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben net het ziekenhuis in gebeuktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ajjj ik zit daar ook altijd naast.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
20 torn tijd dacht ik
dus over 7 uur
dus 22
Prima doen we 22 uur.![]()
kan goed zijn als we volgende maand daylight savings time is, dat het niet meer +2 isquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ajjj ik zit daar ook altijd naast.
Prima doen we 22 uur.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan goed zijn als we volgende maand daylight savings time is, dat het niet meer +2 is
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorige![]()
![]()
Wij beginnen over 6 uur. Hoewel ik niet weet of ik dan al thuis ben, want ga zo wandelenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
20 torn tijd dacht ik
dus over 7 uur
dus 22![]()
![]()
als ik maar meer centjes kan verdienenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan het zien.
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorigeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blood & Breakfast moet te doen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan het zien.
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorige![]()
Daar hoop ik ook op. Even een paar inside hits er doorheen sneaken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik maar meer centjes kan verdienen![]()
Jullie zijn een hogere rank dan wij volgens mij.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Blood & Breakfast moet te doen zijn![]()
Wij zijn zilver 2 en jullie 1. Lager dan jullie dusquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn een hogere rank dan wij volgens mij.![]()
Ohh ben nog even een beetje duf hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij zijn zilver 2 en jullie 1. Lager dan jullie dus![]()
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelersquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh ben nog even een beetje duf haha![]()
Ja ik blijf er bij, volgens mij hebben wij vorige war verloren tegen die lui.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelers![]()
kun je bij faction info en bij je eigen eventsquote:
het was milites mortisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wij vermoeden dat zij bots gebruiken want we hadden noig geen seconden om te vluchtenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja dat ging inderdaad nergens over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij vermoeden dat zij bots gebruiken want we hadden noig geen seconden om te vluchten![]()
Ze trekken nu de stad in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik snap dus die classificatie ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:08 schreef KoningWouter het volgende:
Hier @:devzero
Had ik even gelijk.
[ afbeelding ]
Wij hebben dik verloren van ze, sterkteZe willen binnen een dag klaar zijn met deze war, dus we gaan het zien. Nu onderweg om te gaan wandelen
![]()
![]()
Oooh succes, de enige die ik daar aan kon is er uit. Kwam die toevallig vandaag tegen in Dubai en zag dat hij een andere faction heeftquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelers
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Why not both?quote:
Is Zilver 3 niet juist beter dan Zilver 1?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelers![]()
Ja dat denk ik wel, toen wij verloren tegen hun waren we allebej 2, nu zijn wij 1 en zij 3quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is Zilver 3 niet juist beter dan Zilver 1?Cause there is always a wrong to your right 🎶
geen ideequote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is Zilver 3 niet juist beter dan Zilver 1?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
duurde lang
maar owwwwww wat wassie fijn!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het helemaal gemist tot ik de chat lasquote:
waar is dat feestje
in Baku is dat feestje
tenzij je HAM heetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
anti varkensvlees?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:24 schreef greysbones het volgende:
waar is dat feestje
in Baku is dat feestje
tenzij je HAM heetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De hypothalamus is vergelijkbaar met een hamsterCause there is always a wrong to your right 🎶
Ja ik dacht ik gooi er nog even 1 tegenaanCause there is always a wrong to your right 🎶
Mag vakerquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja ik dacht ik gooi er nog even 1 tegenaan![]()
![]()
Maar dts moet niet te leerzaam wordenquote:
Snel, post een smiley!Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar dts moet niet te leerzaam worden
Snel, post een smiley!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik helikopterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hoi lilakquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zit net plaatjes te verzameln
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
TananananananananananaCause there is always a wrong to your right 🎶
Die is nog beter dan Bedmanquote:
Ook blauw!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijne is blauw
welke kleur is de jouwe?![]()
![]()
Ik heb een bad
En een matCause there is always a wrong to your right 🎶
Allemaal Britney liedjes, Hit me baby one more time, Stronger,...Cause there is always a wrong to your right 🎶
Rararaadseltje...
Ik zeg ABBA en napoleon. Waar ben ik?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ook dat!quote:
Zulks een luxeCause there is always a wrong to your right 🎶
had nog een beetje backstreet boysquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Allemaal Britney liedjes, Hit me baby one more time, Stronger,...
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waterlooquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef DJMO het volgende:
Rararaadseltje...
Ik zeg ABBA en napoleon. Waar ben ik?![]()
Waterloo blubquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef DJMO het volgende:
Rararaadseltje...
Ik zeg ABBA en napoleon. Waar ben ik?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Waterloo!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef DJMO het volgende:
Rararaadseltje...
Ik zeg ABBA en napoleon. Waar ben ik?
Maar ik wilde eerst Breskens zeggen want daar wordt le bon bonbon de Napoleon gemaakt! (@JustinK weer een weetje)
Ja leuk allemaal, maar dit is gewoon een dikke vette Spuit 12quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waterloo!
Maar ik wilde eerst Breskens zeggen want daar wordt le bon bonbon de Napoleon gemaakt! (@:JustinK weer een weetje)
![]()
![]()
Ik reken het goed.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh jij was zelfs nog eerderquote:
Nu moet ik aan No diggity denkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had nog een beetje backstreet boys
😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Minus boys danquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu moet ik aan No diggity denken![]()
![]()
Zei er nog iemand Breskens?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar dit is gewoon een dikke vette Spuit 12
Het was ook wel een inkoppertje hoor.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En met iets meer lquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
Daag ons dan ook een beetje uitquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was ook wel een inkoppertje hoor.![]()
![]()
Ik heb overigens nog nachtmerries van dat nummer. Afgelopen oud en nieuw zaten @Rob en ik in de bonte wever. Live concert tribute tot ABBA aan moeten horen daarquote:
Ik kan ergere bands bedenkenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog nachtmerries van dat nummer. Afgelopen oud en nieuw zaten @:Rob en ik in de bonte wever. Live concert tribute tot ABBA aan moeten horen daar![]()
Jijquote:
Leest alleen het eerste woord van een post?Cause there is always a wrong to your right 🎶
"Ik wilde eerst iets anders zeggen" telt niet als een antwoord hequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij
Leest alleen het eerste woord van een post?![]()
![]()
Zonder Google te gebruiken. Waar is dit?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daag ons dan ook een beetje uit
Ik wilde eerst iets anders zeggenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Ik wilde eerst iets anders zeggen" telt niet als een antwoord heCause there is always a wrong to your right 🎶
Mooi dat je me toch gelijk geeftquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wilde eerst iets anders zeggen![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi dat je me toch gelijk geeft
Ik wilde eerst zeggen dat ik heb geleerd dat je mensen beter gewoon gelijk kan geven als het eigenlijk niet uit maakt
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde eerst zeggen dat ik heb geleerd dat je mensen beter gewoon gelijk kan geven als het eigenlijk niet uit maakt![]()
![]()
hopelijk hebben ze zo in canada nog wolverine knuffeltjes te koopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem je dan voor mij ook mee?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
hopelijk hebben ze zo in canada nog wolverine knuffeltjes te koop![]()
![]()
Is dit niet gewoon Amsterdam?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder Google te gebruiken. Waar is dit?
[ afbeelding ]Cause there is always a wrong to your right 🎶
jaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
in de pocket en terug naar basis vliegen![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
waterlooplein lijkt mij jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Amsterdam?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iets langerquote:quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
duurde lang
maar owwwwww wat wassie fijn!!![]()
![]()
Ja, dat is makkelijk af te leiden aan het bordje op de foto. Maar waar in Amsterdam?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Amsterdam?Ik heb er één en ik ben er trots op
In een grasmaaierquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:28 schreef greysbones het volgende:
en Max meeste poles dit seizoen genot![]()
![]()
![]()
energie drank verminderd de reactietijd dus denk het nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heeft ie ook niet nodigquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
energie drank verminderd de reactietijd dus denk het niet![]()
hij leeft nogquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is konijntje nu in winterslaap?
maar wil hem niet tergen hiermeeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik bedoel in de autoquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
energie drank verminderd de reactietijd dus denk het niet
Werewolf
Tradition mate, just traditionquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij heeft het zwaarquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij leeft nog
maar wil hem niet tergen hiermee![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tradition mate, just tradition![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijdens het racen beter nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sow dan!
Ff toch weer een speciaalbiertje gehaald voor bij het bolken.
De islamitische dame met zeer strak zittend hoofddoekje die achter de kassa zat, zat me echt met de tanden op elkaar vol woede en afkeuring aan te kijken!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tradition mate, just tradition
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maandag middag sta ik met fakkels en hooivorken in Modena om verhaal te halenquote:![]()
jij gaat nog langs gewone kassas?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
Sow dan!
De islamitische dame met zeer strak zittend hoofddoekje die achter de kassa zat, zat me echt met de tanden op elkaar vol woede en afkeuring aan te kijken!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Soms, als het er rustig is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij gaat nog langs gewone kassas?![]()
Misschien was ze gewoon ongesteldquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
Sow dan!
De islamitische dame met zeer strak zittend hoofddoekje die achter de kassa zat, zat me echt met de tanden op elkaar vol woede en afkeuring aan te kijken!![]()
![]()
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga straks lekker op haar proosten!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ok genoteerdquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
thats the way its got to be
from now on![]()
Ik las eerst Drop Bolkquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:32 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga straks lekker op haar proosten!Werewolf
Ben ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je een vampier bent misschien![]()
RBR heeft gegokt en goed gegokt dat icm met McLaren die maar 1 wagen actief hadden in Q3 en dat risico niet konden nemen plus het talent van Max. Al met al gewoon goed gedaan, simply lovely!quote:
Hulde voor het rondje van MaxOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
dat en leclerc zijn persoonlijke liefde voor bocht 15quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RBR heeft gegokt en goed gegokt dat icm met McLaren die maar 1 wagen actief hadden in Q3 en dat risico niet konden nemen plus het talent van Max. Al met al gewoon goed gedaan, simply lovely!
Hulde voor het rondje van MaxHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zat veel risicoquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
RBR heeft gegokt en goed gegokt dat icm met McLaren die maar 1 wagen actief hadden in Q3 en dat risico niet konden nemen plus het talent van Max. Al met al gewoon goed gedaan, simply lovely!
Hulde voor het rondje van Max
in het rondje van Norris![]()
ook wederom de muur geraaktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Must be the corner!quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat en leclerc zijn persoonlijke liefde voor bocht 15
Oh ik ken Amsterdam niet zo goed en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijk af te leiden aan het bordje op de foto. Maar waar in Amsterdam?
verstandigquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ken Amsterdam niet zo goed en dat wil ik graag zo houdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In Charlie zijn verdediging, hij was niet de eerste en niet de laatste die de muur raaktequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
zat veel risico
in het rondje van Norris![]()
ook wederom de muur geraakt
Weer wat geleerdquote:
Ik wilde eerst zeggen "jij zuigt"
Ik heb je ingehaaldquote:
Maar er waren er ook genoeg die de muur niet raaktequote:Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Charlie zijn verdediging, hij was niet de eerste en niet de laatste die de muur raakte![]()
![]()
i bleed it out digging deeper just to throw it awayHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Laat ik het zo stellen: de graffiti teksten nooit meer gaza zijn een duidelijke hint naar de bewuste plek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ken Amsterdam niet zo goed en dat wil ik graag zo houdenIk heb er één en ik ben er trots op
180 graden gedraaid, ik loop dit topic weer uit
ghehehe dat is wel heetquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
180 graden gedraaid, ik loop dit topic weer uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
opvallend veel inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Charlie zijn verdediging, hij was niet de eerste en niet de laatste die de muur raakte
de wind
en later de druppels regen
als Max zegt het is slippery met een paar druppels regen
kun je er vanuit gaan dat er ergens 1 afvliegtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als iedereen niet de rivier in springt, doe jij het dan ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar er waren er ook genoeg die de muur niet raakte
dat blikje,quote:
ziet er statisch uit
als je m op wil pakken krijg je een schokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef MizzezAmy het volgende:
180 graden gedraaid, ik loop dit topic weer uit![]()
![]()
hebben ze niet allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar er waren er ook genoeg die de muur niet raakte
zij het zachter de muur geraakt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen niet de rivier in springt, doe jij het dan ook niet![]()
![]()
*hard de muur geraakt danquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben ze niet allemaal
zij het zachter de muur geraakt?![]()
Tijdens F2 begon het al op sommige plekken licht te regenen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
opvallend veel inderdaad
de wind
en later de druppels regen
als Max zegt het is slippery met een paar druppels regen
kun je er vanuit gaan dat er ergens 1 afvliegt
En normale weg markeringen en geen high grip circuit verf. Dan is 1 plus 1 vaak 2
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: