SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 poes is al klaar met verstoppen
was net grote knallen, zal wel weer ergens een bruiloft zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
10x het ziekenhuis in laten slaan en dan er zo snel mogelijk weer uit. Ik weet alleen mijn bloedtype niet (en heb die cursus nog niet gedaan), dus ik ga maar experimenteren met bloedtypesquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dus hij wil dat je 10 ipeca syrip neemt?![]()
![]()
aaahquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef devzero het volgende:
[..]
10x het ziekenhuis in laten slaan en dan er zo snel mogelijk weer uit. Ik weet alleen mijn bloedtype niet (en heb die cursus nog niet gedaan), dus ik ga maar experimenteren met bloedtypes
je moet ook de juiste opleiding in biologie hebben om een 'verkeerde' zak toe te dieneHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vorige week wat tutteren![]()
Ja snap ik, gelukkig manquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja net even een paar uurtjes. Dat deed wel even goed.![]()
lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben net het ziekenhuis in gebeuktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ajjj ik zit daar ook altijd naast.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
20 torn tijd dacht ik
dus over 7 uur
dus 22
Prima doen we 22 uur.![]()
kan goed zijn als we volgende maand daylight savings time is, dat het niet meer +2 isquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ajjj ik zit daar ook altijd naast.
Prima doen we 22 uur.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan goed zijn als we volgende maand daylight savings time is, dat het niet meer +2 is
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorige![]()
![]()
Wij beginnen over 6 uur. Hoewel ik niet weet of ik dan al thuis ben, want ga zo wandelenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
20 torn tijd dacht ik
dus over 7 uur
dus 22![]()
![]()
als ik maar meer centjes kan verdienenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan het zien.
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorigeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blood & Breakfast moet te doen zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, we gaan het zien.
Hopelijk gaat deze war beter dan de vorige![]()
Daar hoop ik ook op. Even een paar inside hits er doorheen sneaken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik maar meer centjes kan verdienen![]()
Jullie zijn een hogere rank dan wij volgens mij.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Blood & Breakfast moet te doen zijn![]()
Wij zijn zilver 2 en jullie 1. Lager dan jullie dusquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jullie zijn een hogere rank dan wij volgens mij.![]()
Ohh ben nog even een beetje duf hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Wij zijn zilver 2 en jullie 1. Lager dan jullie dus![]()
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelersquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ohh ben nog even een beetje duf haha![]()
Ja ik blijf er bij, volgens mij hebben wij vorige war verloren tegen die lui.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelers![]()
kun je bij faction info en bij je eigen eventsquote:
het was milites mortisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BinnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
wij vermoeden dat zij bots gebruiken want we hadden noig geen seconden om te vluchtenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar we vechten tegen een "lager" Milites Mortis wat slechts zilver 3 is. Gemiddeld zijn ze misschien zwakker, maar veel minder beginnende spelersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja dat ging inderdaad nergens over.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wij vermoeden dat zij bots gebruiken want we hadden noig geen seconden om te vluchten![]()
Ze trekken nu de stad in.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: