Goed opgevoed.quote:Op woensdag 24 september 2025 07:40 schreef Troel het volgende:
Dat komt omdat ze hier in het Oooosten de drank met de paplepel ingegoten hebben gekregen...
Nee serieus, toen jongste 12 was waren er al dorpsgenoten die gewoon al de keet ingingen en bier dronken. Dat weet ik, omdat jongste daar echt van schrok. Maar ze zijn nog maar 12 en het mag pas als je 18 bent!
Boerenkool kan wat mij betreft ook prima zonder worst. Niet zonder lekkere jus overigensquote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
De Boerenkool ligt hier weer in de schappen![]()
Ik heb er alleen geen Rookworst bij gekocht. De goedkoopste die er tussen lag was ¤3,25 en de duurste ¤5,50. Dat voor 1 Rookworst![]()
Ik doe er vanavond maar een sateetje bij.
Ketterquote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb er alleen geen Rookworst bij gekocht. De goedkoopste die er tussen lag was ¤3,25 en de duurste ¤5,50. Dat voor 1 Rookworst![]()
Ah, je gaat voor de Surinaamse variant vandaag.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:42 schreef NailQueen het volgende:
Zuurkool Boerenkool met vette jusquote:Op woensdag 24 september 2025 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Boerenkool kan wat mij betreft ook prima zonder worst. Niet zonder lekkere jus overigens
Ik doe straks ook nog mee aan het WK.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:37 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-2030/92649517.html
64 landen, man man man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog ff dan kwalificeren ook Gibraltar en Malta zichquote:Op woensdag 24 september 2025 18:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik doe straks ook nog mee aan het WK.
Gibraltar gaat de de play off wedstrijd tegen San Marino echt niet winnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan kwalificeren ook Gibraltar en Malta zich
quote:Op woensdag 24 september 2025 19:02 schreef NailQueen het volgende:
De mods leggen weer te slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan dit soort banwaardige tekst gewoon te lezen blijven?De Sahara is zonder meer erg droog.
Gewoon een wk met 216 landen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:37 schreef Koen66 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-2030/92649517.html
64 landen, man man man
16 deelnemers erbij is waarschijnlijk twee plekken voor Europa en de rest voor Afrika en Midden-Amerika enzo, waar het makkelijk stemmen harken is bij een herverkiezing voor Infantino.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog ff dan kwalificeren ook Gibraltar en Malta zich
Alle landen laten meedoen en alleen maar Knock-outquote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon een wk met 216 landen.
Een WK dat 4 jaar duurt en daarna kan je weer opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 24 september 2025 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle landen laten meedoen en alleen maar Knock-out
Ik lees het nu pas en ik ben gewoon misselijk van woede!quote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De mods leggen weer te slapen![]()
Hoe kan dit soort banwaardige tekst gewoon te lezen blijven?
Mensen hebben het recht om hun eigen avondmaal te verpesten. Bijvoorbeeld door vegetarische rookworst te eten, of boerenkool zonder jus. Er zijn ook mensen die daar azijn overheen gooien en die worden ook niet opgepaktquote:Op woensdag 24 september 2025 19:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De mods leggen weer te slapen![]()
Hoe kan dit soort banwaardige tekst gewoon te lezen blijven?
Speel je volgende week de rol van knie?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net enkel gespeeld. Ik ben kapot 🥵
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |