Leuk! Ik ben nieuwsgierig: welk restaurant?quote:Op maandag 22 september 2025 17:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij gaan in november met 9 personen naar Disneyland Parijs en we zijn niet voornemens die plannen te wijzigen.
Sterker nog, ik heb dit weekend nog een restaurant in het park gereserveerd(als verrassing / kado) .
Chez Remyquote:Op maandag 22 september 2025 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben nieuwsgierig: welk restaurant?
Oh, tof! Heb daar nog nooit gegeten, dus kan niets zeggen over hoe goed het is, maar het ziet er in het echt ook altijd wel leuk uit als je daar langslooptquote:Op maandag 22 september 2025 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chez Remy![]()
Ik was schijnaar heel laat met reserveren, er was vrijwel niets meer vrij voor zoveel personen, tenminste niet in de parken. Maar het ziet er leuk uit!
Wie weetquote:Op maandag 22 september 2025 21:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, tof! Heb daar nog nooit gegeten, dus kan niets zeggen over hoe goed het is, maar het ziet er in het echt ook altijd wel leuk uit als je daar langsloopt
Allemaal aan de ratatouille dus?
Ik was er in februariquote:Op maandag 22 september 2025 21:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, tof! Heb daar nog nooit gegeten, dus kan niets zeggen over hoe goed het is, maar het ziet er in het echt ook altijd wel leuk uit als je daar langsloopt
Allemaal aan de ratatouille dus?
Ratatouille is een hintquote:Op maandag 22 september 2025 21:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie weet![]()
Zolang er maar geen echte muizen in de keuken rondlopen komt het vast goed
Ik wacht het nog even af allemaal.quote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
En ik zie dat Kimmel weer terug mag op tv. Ik neem aan dat jullie nu allemaal weer extra aandelen Disney kopen?
* Hamlapjes kwijlt bij het idee van de koerswinsten die volgen.
Dit is denk de meeste aandacht die Kimmel ooit in zijn leven heeft gehad. Ergens wel (tragi)komisch dat het niet voor iets grappigs is.quote:Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
Hoe voelen we ons hier eigenlijk over het eventueel boycotten van Disney en gerelateerde producten vanwege het schorsen van Jimmy Kimmel? Als ik Disney+ had gehad zou ik het nu voorlopig hebben opgezegd (ik gebruik af en toe het account van iemand anders maar dat doe ik dan voorlopig ook niet).
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Over dat laatste heb ik geen kennis maar Kimmel heeft tijdens zijn loopbaan echt niet om aandacht verlegen gezeten. De ratings zijn inderdaad omlaag gegaan de afgelopen jaren maar dat geldt voor alle late night shows.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit is denk de meeste aandacht die Kimmel ooit in zijn leven heeft gehad. Ergens wel (tragi)komisch dat het niet voor iets grappigs is.
En dat voor iemand die blackface heeft gedaan.
Alleen als ze het nummer "We don't talk about jeffery, no no" uitbrengen.quote:Op maandag 22 september 2025 23:37 schreef Hamlapjes het volgende:
En ik zie dat Kimmel weer terug mag op tv. Ik neem aan dat jullie nu allemaal weer extra aandelen Disney kopen?
* Hamlapjes kwijlt bij het idee van de koerswinsten die volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |