Ik ben niet weer thuis, ik ben nog steeds thuis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
Is iedereen hier nu dan weer gewoon thuis of zijn er nog mensen op reis ergens?
Was ik maar op reisquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En merk je ook echt dat je IJslands vooruit is gegaan?
Ik ga volgende week nog een paar dagen naar het buitenlandquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
2% maar. Oh, mij was altijd geleerd dat je 10% mag kwijtraken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Tijdens de reis werd er verteld dat het heel normaal is dat 2% van de groep gemist raakt. Het was weliswaar in Cyprus maar toch.
Inderdaad, er komt altijd wel een punt waar je weer kan aanvullen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2% maar. Oh, mij was altijd geleerd dat je 10% mag kwijtraken.
Naar welk buitenland? En met welk vervoermiddelquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga volgende week nog een paar dagen naar het buitenland
Ik ga vandaag op reisquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt spannend!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn er dan ook erg dankbaar voor dat @:billdauterive ook dit jaar weer heeft aangeboden om als vermist te worden opgegeven
Als het vliegtuig vandaag neerstort, dan is het jouw schuld, hè.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn er dan ook erg dankbaar voor dat @:billdauterive ook dit jaar weer heeft aangeboden om als vermist te worden opgegeven
Ik woon ongeveer standaard op reis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
Voortdurend onderweg naar morgen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik woon ongeveer standaard op reis.
En als de zon in de ochtend mooi schijnt, dan lijkt het hier net de goudkustquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voortdurend onderweg naar morgen.
Ik over twee weken, voor het eerst in jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga volgende week nog een paar dagen naar het buitenland
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga vandaag op reisEen paar daagjes naar Boedapest.
Vanmiddag vlieg ik naar Hongarije. Daar is het morgen en overmorgen 29 graden. Heerlijk.Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 20-09-2025 12:56:17 ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En welk buitenland mag zich verheugen op jouw aanwezigheid?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik over twee weken, voor het eerst in jaren.
(als we die paar keer dat ik per ongeluk België binnenreed niet meetellen iig)
Denemarken, nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En welk buitenland mag zich verheugen op jouw aanwezigheid?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het vliegtuig vandaag neerstort, dan is het jouw schuld, hè.
Eén voordeel voor mijn nabestaanden is dan wel dat ik van de week nog even het doucheputje heb schoongemaakt. Dan hoeven zij dat niet te doen, dat zullen ze waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |