Slaap lekker HC. Oh kusje van mijn parkiet.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker HC. Oh kusje van mijn parkiet.
eerder vanavond postte hij nog ditquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fun time ! Freshie noem eens iets om het volumer op 9 te zetten!
Status Quo, In the army nowquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb wel iets, kijk maar of je het leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wie ben jij? Zijn woordvoerder?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
eerder vanavond postte hij nog dit
Bekijk deze YouTube-video
Thunderstruckquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zeg net tegen Charlotte,quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, kijk maar of je het leuk vindt.
Momentje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
k zeg net tegen Charlotte,
Nou niet van de Zotte!
Ge mot het zelf Witte,
Of ge op me wil zitte.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je nou weer te gluren?
Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een mafklapper.Dat vindt mijn parkiet tenminste.
Nelson held.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zingt met de 40+ maten cool kijkend in de rondte, uitdagend. Zijn er nog cowgirls?
Vergeet je het niet te noteren onder de juiste sectie, gedébrialleerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
@:kree komt hier weer terug om te chatten nu, hebben besproken in DTS wat besproken moest worden
"Cowgirl" spottedquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?
Ik ben benieuwd hoe oud ze worden.quote:
Bedoelde U gedefibrilleerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vergeet je het niet te noteren onder de juiste sectie, gedébrialleerd?
Sinds de luchthaken niet meer verkrijgbaar zijn zonder bougievonkjes, ga ik gewoon rechtdoor.quote:
Dinsdag, blauw, linksdraaiend?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sinds de luchthaken niet meer verkrijgbaar zijn zonder bougievonkjes, ga ik gewoon rechtdoor.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kom nog iets dichterbij
Ai, helaas niet. We hanteren hier een adequaat geëxtraheerde home census. Je snapt dat dat uni-corn deseffectief niet werkt. Uiteraard zijn we tegen! Ongeacht de argumentenquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:31 schreef Masberum het volgende:
Geestelijk ben ik 12, mag ik hier dan posten?
Wat betekent hanteren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai, helaas niet. We hanteren hier een adequaat geëxtraheerde home census. Je snapt dat dat uni-corn deseffectief niet werkt. Uiteraard zijn we tegen! Ongeacht de argumenten
Dus, welkom!
Its true!quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:37 schreef Shii het volgende:
London Grammar - Truth Is a Beautiful Thing
Dat is altijd goedquote:
Ik ben ook een beetje Friesquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Een Friese Gelderlander meldt zich
Grasparkiet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezienquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grasparkiet.
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo mooi nummer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Yeah!
LA is finequote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi nummer.
Mijn parkiet ook.
Aha!quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje FriesEn een beetje Gelderlands
Wat werd erover gezegd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezien
Wij hadden er vroeger wel één die kon praten. Je moet er alleen wel mee beginnen als ze nog heel jong zijn. Als ze ouder zijn leren ze het niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezien
Piepquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat werd erover gezegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat is de link?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha!
Het nachtdier, daarbinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is de link?Die lijkt me geen Gelderse Friezin
Er bestaan ook helemaal geen Gelderse Friezinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is de link?Die lijkt me geen Gelderse Friezin
klassieker natuurlijk en denk niemand hier van onze leeftijd kent die nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |