Hoe doen ze het?quote:
nee zei ik tegen hem ook dus, DTS mag ie nog wel of via nr whatsapp? en had daar trouwens niks raars hoor van hem.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
gewoon negeren dan.
hebben wij er verder ook geen last van.
of een tr zetten
Volgens mij is dat hier wel een regel ja.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat ik jou even weten dat DTS bespreken en benoemen hier niet toegestaan is.
in dts hoeft hij ook geen drama te makenquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee zei ik tegen hem ook dus, DTS mag ie nog wel of via nr whatsapp? en had daar trouwens niks raars hoor van hem.
Maar ik hou er niet zo van als er dan weer drama gemaakt gaat worden over niks, dus mag ie doen in DTS wmb maar niet hier.
Maar wat voor drama creëer ik dan maat? Ik zei alleen dat je nodig was in DTS en de haaien hier die in het midden van hun leven zijn maken zelfs van zoiets kleins nog een probleem..quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
nee zei ik tegen hem ook dus, DTS mag ie nog wel of via nr whatsapp? en had daar trouwens niks raars hoor van hem.
Maar ik hou er niet zo van als er dan weer drama gemaakt gaat worden over niks, dus mag ie doen in DTS wmb maar niet hier.
dat ook, maarja je weet hoe dat topic soms gaat hequote:Op vrijdag 19 september 2025 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
in dts hoeft hij ook geen drama te maken
Nou zeg, ben ik een maat of niet? Heb ik iets verkeerd gezegd?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
dat ook, maarja je weet hoe dat topic soms gaat he
laten we dit eens even verplaatsen naar DTS. OK?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar wat voor drama creëer ik dan maat? Ik zei alleen dat je nodig was in DTS en de haaien hier die in het midden van hun leven zijn maken zelfs van zoiets kleins nog een probleem..
Dat klinkt heel goedquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
laten we dit eens even verplaatsen naar DTS. OK?
Gaan jullie dan elkaars handje vasthouden?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
laten we dit eens even verplaatsen naar DTS. OK?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan elkaars handje vasthouden?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Lurkt
Bekijk deze YouTube-video
ach wellicht? liefde is belangrijk,quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan elkaars handje vasthouden?
Wat voor discussie maat?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ach wellicht? liefde is belangrijk,
maar serieus heb geen zin dat hier die discussie komt. want wil ik niet.
Leek mij ook wel dat je hier met goede bedoeling kwam hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
ach wellicht? liefde is belangrijk,
maar serieus heb geen zin dat hier die discussie komt. want wil ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |