Wat werd erover gezegd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezien

Wij hadden er vroeger wel één die kon praten. Je moet er alleen wel mee beginnen als ze nog heel jong zijn. Als ze ouder zijn leren ze het niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh die had mijn vriendin ook, ooit gewed voor 5 gulden dat hij nooit ging praten. Nooit een cent gezien

Piepquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat werd erover gezegd?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video

Wat is de link?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha!

Het nachtdier, daarbinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is de link?Die lijkt me geen Gelderse Friezin

Er bestaan ook helemaal geen Gelderse Friezinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat is de link?Die lijkt me geen Gelderse Friezin

klassieker natuurlijk en denk niemand hier van onze leeftijd kent die nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Welterusten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |