Slaap lekker HC. Oh kusje van mijn parkiet.quote:

quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Slaap lekker HC. Oh kusje van mijn parkiet.

eerder vanavond postte hij nog ditquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Fun time ! Freshie noem eens iets om het volumer op 9 te zetten!

Status Quo, In the army nowquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Ik heb wel iets, kijk maar of je het leuk vindt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Wie ben jij? Zijn woordvoerder?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef maily het volgende:
[..]
eerder vanavond postte hij nog dit
Bekijk deze YouTube-video

Thunderstruckquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

Ik zeg net tegen Charlotte,quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, kijk maar of je het leuk vindt.

Momentje.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
k zeg net tegen Charlotte,
Nou niet van de Zotte!
Ge mot het zelf Witte,
Of ge op me wil zitte.

quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je nou weer te gluren?

Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zelluf een mafklapper.Dat vindt mijn parkiet tenminste.

Nelson held.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zingt met de 40+ maten cool kijkend in de rondte, uitdagend. Zijn er nog cowgirls?

Vergeet je het niet te noteren onder de juiste sectie, gedébrialleerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:19 schreef Masberum het volgende:
@:kree komt hier weer terug om te chatten nu, hebben besproken in DTS wat besproken moest worden

"Cowgirl" spottedquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor soort parkiet is het eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |