quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Je verliet de keef gister plotselingquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
Genante topickaap, maar daar zeg ik niks van, want je drukmaken om zoiets futiels is kinderachtig.
Hij ziet er wel uit alsof hij uit Wassenaar of Bloemendaal zou kunnen komen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Bugno3 het volgende:
Huisvader, maar wel lekker varen. Oud geld? Ex-ondernemer? Loterij?
Ik heb mij gisteren keurig afgemeld. Je gaf zelfs aan dat je de honneurs zou waarnemen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je verliet de keef gister plotseling
Zo lopen die dingen dan soms
Teveel Jordanees tussendoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit alsof hij uit Wassenaar of Bloemendaal zou kunnen komen.
Dat wel ja.quote:
Las vandaag een artikel van Katja Schuurman (50 jaar), dat ze nu toch wel een wat oudere man zoekt, dus wel ouder dan 30 jaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Michiel zoekt een vrouw in de leeftijd van z’n dochter van 20
Oh god, die permanent boze en verontwaardige dame.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef Evangelion het volgende:
Ze lijkt en klinkt als die Zwagermans vrouw
Wil je dat NOOIT meer zeggen
“Pak moet altijd leeg”quote:
jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te ver van de tv om te zien of bloempje een neusring heeft
Rechts voor de kijkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit te ver van de tv om te zien of bloempje een neusring heeft
Haai haaiquote:
Ik vind 1 al teveel.quote:
Hele weekend voor gaas en dan op kantoor lekker uitbrakken tot donderdag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef DKUp het volgende:
Festivalletjes
Techno
Spelletjes
Lief
Zorgzaam
Oorbelletje
Communicatie
Je mag nog even nadenkenquote:
Kunstbloemen in je volkstuin misschienquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een siertuin, is dat iets anders dan een echte tuin?
Een extra mooie tuin?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Een siertuin, is dat iets anders dan een echte tuin?
Parrotquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja dag, het is weekend. Zoek het maar uit met je raadsels.
Ik snap 'm nog steeds niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We geven hem een likequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Best een zure frau. Hij deed wel zijn best.
Wel redelijk klinisch denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Die strakke kop trekt je in bed wel uit elkaar denk ik
Een “halluhfeeuh” noem ik datquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij wel helemaal hetero vraag ik me af
Daarna meteen obsessief douchenquote:
De barman heeft ook zendtijd nodig dus er zijn maar 4 datesquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Soort van net op tijd voor de 8 uur date
Stukje ontsmettingsgel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarna meteen obsessief douchen
Was uw piemel stukquote:
Hou vol. Maandag gaan we weer all the wayquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De barman heeft ook zendtijd nodig dus er zijn maar 4 dates
sad
Kan ik zo niet beoordelenquote:
Ik vraag me dan altijd af wat die vrouw draagt of op een profiel zet. Volgens mij valt het wel meequote:
Blondquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat die vrouw draagt of op een profiel zet. Volgens mij valt het wel mee
Geen idee hoe ze was tijdens de date, maar eerste indruk is wel leuk. Nouja niet voor een relatie denk ik, maar komt verder wel leuk over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vind je van het bloemenmeisje @:sapstengel
Nog niet gezien maar weet het van de clip jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ze lijkt ook een beetje op die dame van Coyote Ugly
GTST, maar waren destijds wel mokerlekkere wijven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog niet gezien maar weet het van de clip ja
Aanrader? Of is het gtst
Oh dat laatste geloof ik meteen jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
GTST, maar waren destijds wel mokerlekkere wijven.
Rare manquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een raar verhaal van deze man, geloof er geen moer van op de een of andere manier.
Tegenwoordig is de mode zoveel mogelijk vloekende kleuren bij elkaar te dragen, dus chapeau voor Zwagerman mevrouw.quote:
We gaan de winter in met bruinquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de mode zoveel mogelijk vloekende kleuren bij elkaar te dragen, dus chapeau voor Zwagerman mevrouw.
Rokerquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Ze heb een vervelende stem. Zou ik op afknappen denk ik.
In Amsterdam-Noord doen we nog steeds aubergine, met fluorescerend geel en oranje accessoires.quote:
Afscheid Victor deel 8quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:18 schreef NoCigar het volgende:
Gaan ze weer dat sneue toneelstukje opvoeren.
Definitief weg.quote:
Ah, ik dacht dat hij weer eventueel weer zou terugkomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |