SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 19-09-2025 18:12:00 ]![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook deze TT?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
oehquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ziet niemand die geheime liefde naar binnen sluipenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was![]()
![]()
Die mag je aanpassen als je wiltquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemand![]()
![]()
Dacht dat je eten was of zoquote:
Ja dom van mij. Ik ga mij al in een hoekje zitten schamenquote:
Doe dat maar jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dom van mij. Ik ga mij al in een hoekje zitten schamen![]()
![]()
Angst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende: [..] Wat is het verschil dan of je alleen in huis bent of alleen in een hotelkamer?
Als ik in een hotel niet kom opdagen voor het ontbijt of niet op tijd uit kom checken, komen ze me meteen zoeken op de kamer en kan eventuele hulp er nog op tijd zijn.
Als 20 jaar geleden de politie direct op mijn eerste melding had gereageerd dat ik geen contact kreeg met mijn vader had hij wellicht nog gereanimeerd kunnen worden. Maar het duurde meer dan twaalf uur voor ik de politie zover kreeg om me te assisteren bij het binnentreden van de woning.
Zie ook de link in m'n sig: Ik heb er een en ik ben er trots op (hij ligt alleen wel in z'n kist).
De spoedoperatie in 2023 hebben die angstgevoelens niet echt helpen kalmeren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zit er alquote:
O, maar voor je Rob kende woonde je toch alleen en sliep je ook alleen, is het zo verslechterd dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Angst.
Als ik in een hotel niet kom opdagen voor het ontbijt of niet op tijd uit kom checken, komen ze me meteen zoeken op de kamer en kan eventuele hulp er nog op tijd zijn.
Als 20 jaar geleden de politie direct op mijn eerste melding had gereageerd dat ik geen contact kreeg met mijn vader had hij wellicht nog gereanimeerd kunnen worden. Maar het duurde meer dan twaalf uur voor ik de politie zover kreeg om me te assisteren bij het binnentreden van de woning.
Zie ook de link in m'n sig: Ik heb er een en ik ben er trots op (hij ligt alleen wel in z'n kist).
De spoedoperatie in 2023 hebben die angstgevoelens niet echt helpen kalmeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er met lylt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ZIjn moeder is overledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De laatste twee jaar ja. Iets met spoedoperatie, en paniekaanvallen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, maar voor je Rob kende woonde je toch alleen en sliep je ook alleen, is het zo verslechterd dan?Ik heb er één en ik ben er trots op
en een kaarsje in de OPquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemand![]()
Je zat vast in het vorige topicquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vervelend dat dat zo invloed op jou heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
De laatste twee jaar ja. Iets met spoedoperatie, en paniekaanvallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gecondoleerd @loveyoulongtime“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik had niet door dat ik laatste post hadquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zat vast in het vorige topic-
Gecondoleerd @loveyoulongtime
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ik heb het jarenlang weggestopt, verborgen, en geprobeerd niet aan te denken. Leven op de automatische piloot omdat ik voor de kinderen moest zorgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend dat dat zo invloed op jou heeft.
De uithuisplaatsing van de kinderen was de trigger voor al die oude wonden om opnieuw te gaan bloeden. En ook de oorzaak van een aantal nieuwe trauma's plus een zware depressie. Met als hoogtepunt dus die spoedoperatie waarbij ik zelf aan de dood ben ontsnapt.
Sindsdien lijk ik misschien nog steeds een normaal mens, maar wat er in mijn hoofd omgaat ziet en weet niemand omdat ik er niet over kan praten.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang weggestopt, verborgen, en geprobeerd niet aan te denken. Leven op de automatische piloot omdat ik voor de kinderen moest zorgen.
De uithuisplaatsing van de kinderen was de trigger voor al die oude wonden om opnieuw te gaan bloeden. En ook de oorzaak van een aantal nieuwe trauma's plus een zware depressie. Met als hoogtepunt dus die spoedoperatie waarbij ik zelf aan de dood ben ontsnapt.
Sindsdien lijk ik misschien nog steeds een normaal mens, maar wat er in mijn hoofd omgaat ziet en weet niemand omdat ik er niet over kan praten.
![]()
Mooi dat je zo openhartig bent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
love is in the airWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We kunnen Rob nooit passeren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK heb het ook niet over Rob maar hier in DTSquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We kunnen Rob nooit passeren.
Zit je lekker buiten Hema ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lekkuh hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zon is al aardig achter de horizon verdwenen hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik doe meequote:Op vrijdag 19 september 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie [ afbeelding ]
Half acht, het kan nog wel.![]()
Ja, dat gaat wel snel nuquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
De zon is al aardig achter de horizon verdwenen hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey KWquote:
Niet geslapen vanmiddag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussie
A mooi zo, en dan maar hopen dat je vannacht wel goed slaaptquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, boekje opgehaald.
Ga ik zo lekker lezen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga in ieder geval niet te vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A mooi zo, en dan maar hopen dat je vannacht wel goed slaapt
Nu nog 1 mok koffie.![]()
Drink er ook maar niet te veel anders kan je daar weer niet van slapenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet te vroeg naar bed.
Nu nog 1 mok koffie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, laatste hij staat al voor me.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drink er ook maar niet te veel anders kan je daar weer niet van slapen![]()
Mooi zo, ik ga er zo ook nog een pakken, maar dat is decafWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat scheelt wel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
Mooi zo, ik ga er zo ook nog een pakken, maar dat is decaf![]()
Dit is nog maar een fractie van alles wat me dwars zit. Als je dit al openhartig noemt, vraag ik me af hoe je het noemt als je werkelijk alles zou wetenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Mooi dat je zo openhartig bent.
Ja sinds de chemo kan ik niet meer tegen gewone koffie, dus dan maar decafquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat gebeurt er dan als je caffeine binnen krijgt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sinds de chemo kan ik niet meer tegen gewone koffie, dus dan maar decaf![]()
Als ik gewone koffie drinken dan voel ik mij heel naar en onrustig, hartkloppingen. Ik stuiter dan een beetje veelquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je caffeine binnen krijgt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ojaa doe dan maar nietquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik gewone koffie drinken dan voel ik mij heel naar en onrustig, hartkloppingen. Ik stuiter dan een beetje veel![]()
Nee, doe ik ook zeker niet.quote:
Zijn wel eens mensen die denken ze stelt zich aan en geven mij dan gewone koffie en zeggen dat het decaf is.
Ik merk het al na een paar slokken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is niet fijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook zeker niet.
Zijn wel eens mensen die denken ze stelt zich aan en geven mij dan gewone koffie en zeggen dat het decaf is.
Ik merk het al na een paar slokken.![]()
Nee, zijn echt rotstreken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga ik zo aan de avonturen van Frodo Baggins beginnen.
Helemaal zin in.
Het boek is nog veel vetter dan de film.![]()
Maar je hebt dus de GOT boeken gekocht ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee vanmiddag In de ban van de Ring gescoord voor 6 eurotjes.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je hebt dus de GOT boeken gekocht ?
ereader was kapot, en ik wilde die weer lezen.![]()
Dat wordt vast een hele fijne avond danquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ga ik zo aan de avonturen van Frodo Baggins beginnen.
Helemaal zin in.
Het boek is nog veel vetter dan de film.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is niet een boekje toch ? Hoeveel blz ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee vanmiddag In de ban van de Ring gescoord voor 6 eurotjes.
ereader was kapot, en ik wilde die weer lezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hier was het precies andersom. Na de geboorte van m'n jongste zoon logeerde ik met kind en al bij mijn ex, en ik drink gewoon elke ochtend koffie, maar elke dag kreeg ik aan het eind van de ochtend koppijn. Tot ik een keer de Hema inliep om water te vragen om paracetamol in te kunnen nemen, en tegelijk een koffie bestelde. Na twee slokken koffie begon m'n koppijn al weg te trekken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook zeker niet.
Ik merk het al na een paar slokken.
Bleek dat m'n ex mij decaf koffie gaf omdat hij het zelf niet lekker vond
Yup en ook eindelijk verlost van die ramp die men een ereader noemt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt vast een hele fijne avond dan
Nooit fijn gevonden.![]()
1400quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet een boekje toch ? Hoeveel blz ?![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O krijg jij koppijn van decaf? Of miste je lijf de cafeïne?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier was het precies andersom. Na de geboorte van m'n jongste zoon logeerde ik met kind en al bij mijn ex, en ik drink gewoon elke ochtend koffie, maar elke dag kreeg ik aan het eind van de ochtend koppijn. Tot ik een keer de Hema inliep om water te vragen om paracetamol in te kunnen nemen, en tegelijk een koffie bestelde. Na twee slokken koffie begon m'n koppijn al weg te trekken.
Bleek dat m'n ex mij decaf koffie gaf omdat hij het zelf niet lekker vondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het laatste.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O krijg jij koppijn van decaf? Of miste je lijf de cafeïne?Ik heb er één en ik ben er trots op
Niet, nou dan hoef je ook geen nieuwe aan te schaffen dat scheelt alweerquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup en ook eindelijk verlost van die ramp die men een ereader noemt.
Nooit fijn gevonden.
Ik lees ook veel liever van papier dan via een scherm als ik lange stukken moet lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kunt niet lekker een pagina omslaan, werkt niet fijn vind ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, nou dan hoef je ook geen nieuwe aan te schaffen dat scheelt alweer
Ik lees ook veel liever van papier dan via een scherm als ik lange stukken moet lezen![]()
Ja dat hoor je wel vaker, het is ook een verslaving hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
EN lezen in een boek is ook minder belastend voor je ogen lijkt mijquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt niet lekker een pagina omslaan, werkt niet fijn vind ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind luisterboeken trouwens ook wel fijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt niet lekker een pagina omslaan, werkt niet fijn vind ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog nooit gebruikt, denk niet dat ik daar het geduld voor heb hahaquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind luisterboeken trouwens ook wel fijn.![]()
Ook met diazepam, ( kreeg die als spierverslapper voor mijn rug) ben ik ook zelf mee gestopt, die heb ik wel afgebouwd en toch nog te snel, heb daar wel wat last van gehad.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Blubquote:
ja is rotspul die pammetjesquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met diazepam, ( kreeg die als spierverslapper voor mijn rug) ben ik ook zelf mee gestopt, die heb ik wel afgebouwd en toch nog te snel, heb daar wel wat last van gehad.
ook tijden lang gebruikt, op een gegeven moment kreeg ik juist paniekaanvallen van dat spul. na het stoppen nergens meer last van![]()
Doe ik vaak wanneer ik niet kan slapen, nadeel is wel dat ik nooit weet waar ik ben gebleven.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
nog nooit gebruikt, denk niet dat ik daar het geduld voor heb haha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.geluidshuisuitgeverij.com/webshopquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind luisterboeken trouwens ook wel fijn.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
O nee dat kreeg ik niet, maar wilde gewoon zonder proberen had even goed pien in den pokkel dus waarom die zooi slikkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja is rotspul die pammetjes
ook tijden lang gebruikt, op een gegeven moment kreeg ik juist paniekaanvallen van dat spul. na het stoppen nergens meer last vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja dat lijkt me dus ook lastigquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe ik vaak wanneer ik niet kan slapen, nadeel is wel dat ik nooit weet waar ik ben gebleven.![]()
ja als je er vanaf kunt blijven en niet nodig hebt, niet aan beginnen. is super verslavendquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee dat kreeg ik niet, maar wilde gewoon zonder proberen had even goed pien in den pokkel dus waarom die zooi slikken![]()
Hoe is het met Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plakpoep?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gaat wel. Plakpoep nog niet over.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O enig idee hoe dat komt dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Onlasting die niet wil vallen hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffie en een zwaar shagje doen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Onlasting die niet wil vallen hihi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik slik op dit moment zowel oxazepam, als lorazepam en temazepam. Het gebeurt de laatste dagen regelmatig dat ik vergeet om de oxa p tijd in te nemen. Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig voor pam, noch voor oxycodon. Heb ook geen last van ontwenning als ik er mee stop. Daarom schrijft m'n huisarts het ook vrij makkelijk voor als ik er om vraag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja als je er vanaf kunt blijven en niet nodig hebt, niet aan beginnen. is super verslavendIk heb er één en ik ben er trots op
Heb ik nooit last van gehadquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je al meer over beschermd wonen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik slik op dit moment zowel oxazepam, als lorazepam en temazepam. Het gebeurt de laatste dagen regelmatig dat ik vergeet om de oxa p tijd in te nemen. Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig voor pam, noch voor oxycodon. Heb ook geen last van ontwenning als ik er mee stop. Daarom schrijft m'n huisarts het ook vrij makkelijk voor als ik er om vraag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al meer over beschermd wonen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Wist ik dat maar, dan kreeg ik misschien ook wat meer rust in m'n lijf en hoofd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het duurt ook allemaal zo lang hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel je je bij Rob ook niet rustig?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:04 schreef DJMO het volgende:
Wist ik dat maar, dan kreeg ik misschien ook wat meer rust in m'n lijf en hoofd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is mazzel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik slik op dit moment zowel oxazepam, als lorazepam en temazepam. Het gebeurt de laatste dagen regelmatig dat ik vergeet om de oxa p tijd in te nemen. Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig voor pam, noch voor oxycodon. Heb ook geen last van ontwenning als ik er mee stop. Daarom schrijft m'n huisarts het ook vrij makkelijk voor als ik er om vraag.
Pas er maar mee op.![]()
Dat is niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel je je bij Rob ook niet rustig?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oke, hopelijk hoor je snel ietsquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is niet met elkaar te vergelijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
was je eten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey kree.quote:
hey fresh,quote:
Nou ben weer bij hoor met de DM's stuk of 10 viel mee, niks om nog op terug te komen even,
dus ga even mee hier
Waar hebben we t over?
en wat met TT?Do what you love, love what you do!![]()
3 hours later...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
Hij leest eerst even de DM's als een echte baas.![]()
ff de achtergrond checken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
Hij leest eerst even de DM's als een echte baas.
nee maar serieus ik lees ze altijd nog wel. Maar niet alles heeft een reactie nodig en was er nu niet echt
Do what you love, love what you do!![]()
Hey Kree. Krijg jij zoveel dms?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dag heb het binnen 2 minuten gedaanquote:
niet altijd maar hangt ervan af wat erin staat he?
en de mentions natuurlijk, goed die komen op een stuk ervoor, maar als er niet in staat wat dan en waarom ik een mention heb ga ik dat ook niet terugzoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Masberum zoekt je al een week midden in de nachtquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
dag heb het binnen 2 minuten gedaan
en de mentions natuurlijk, goed die komen op een stuk ervoor, maar als er niet in staat wat dan en waarom ik een mention heb ga ik dat ook niet terugzoeken.![]()
Hoe was je week ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
dag heb het binnen 2 minuten gedaan
en de mentions natuurlijk, goed die komen op een stuk ervoor, maar als er niet in staat wat dan en waarom ik een mention heb ga ik dat ook niet terugzoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou DM valt mee, mentions,,, best wel veel.quote:
En dan slaat het wss ergens op, maar als ik dan het hele stuk ervoor ook nog per mention moet terug lezen, dan heb ik er een dagtaak aan.
Dus mits er wat bij staat behalve alleen @kree dan zie ik ze en klik ik ze weg.
best goed. werk weekje, dus het was niet overdreven druk, dinsdag EHBO dag gehad die we elk jaar moeten doen.quote:
Was weer prachtig natuurlijk met die LOTUS medewerkers die half doodgaan (for show). en niemand weer geen idee wat te doen. Reanimatie beademing etc etc. Brand blussen in de middag, dat is dan nog wel leuk.
Maargoed weer voor jaar afgerond dat.
Rest week beetje normale werkzaamheden, ff onverwacht weer ergens heen voor storing, maar is niet zo erg.
dus eigenlijk best oke week.
Oja en met mijn ma nog ff gezeten voor kleding te bestellen voor die vakantie balkan met hikes enzo. voor vermogen weer uitgegeven.
LOL
okeeeej dan en die week van jullie?Do what you love, love what you do!![]()
en kijk de 20e is voor ons altijd pay-day, nu valt ie in het weekend dus vandaag gehad.
altijd goed om te zien dat er weer wat centjes binnenstromen ipv uit
Klinkt meer als BHV dan EHBO?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
best goed. werk weekje, dus het was niet overdreven druk, dinsdag EHBO dag gehad die we elk jaar moeten doen.
Was weer prachtig natuurlijk met die LOTUS medewerkers die half doodgaan (for show). en niemand weer geen idee wat te doen. Reanimatie beademing etc etc. Brand blussen in de middag, dat is dan nog wel leuk.
Maargoed weer voor jaar afgerond dat.
Rest week beetje normale werkzaamheden, ff onverwacht weer ergens heen voor storing, maar is niet zo erg.
dus eigenlijk best oke week.
Oja en met mijn ma nog ff gezeten voor kleding te bestellen voor die vakantie balkan met hikes enzo. voor vermogen weer uitgegeven.
LOL
okeeeej dan en die week van jullie?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
Radio 2 stond aan, en Jeroen van Inkel was de DJ van dienst. Ik zet de tv aan en zeg: hey Google, laat jeroen van Inkel z'n kop houden'
Google: oké, ik stop op hoofdkwartier
Veeg me op hoor
Zou haar wel doen op voorwaarde dat ze haar bek dicht houdt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vindt je Lidewij niet leuk dan ?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zit er tussen in "first-responder" noemen ze het bij ons, het is geen BHV want die krijgen wat extra.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Klinkt meer als BHV dan EHBO?
Maar alles in uitvoering willen ze dat we dit doen, dus is deel EHBO en wie en wat in te schakelen waaronder BHV en de procedures van wie is belangrijk.
T zal maar ergens in duin zijn? niet echt adres te noemen naar 112 dus he. dus de communicatie tussen ons en BHV en duinwachters die wel met C2000 verbonden zijn met hulpdiensten. Ook belangrijk.Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het opzich OK dat ze dit doen moet ik wel zeggen, maar het is wel een lange dag zo al die dingen.
Ja, kan intensief zijn. Zelf BHV'er en als je dan in een kleine groep zit(had een keer bij een herhaling een groepje van 3, inclusief mijzelf) dan is het best wel intensief.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:29 schreef kree het volgende:
ik vind het opzich OK dat ze dit doen moet ik wel zeggen, maar het is wel een lange dag zo al die dingen.
Maar wel leerzaam!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
* greysbones trekt een fles fanta los
Smile, it's free therapy.![]()
Ik kom al een aantal jaar in het T2000 topic maar deze kende ik nog niet.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
is het ook, nu heb ik nooit echt een onwijs noodgeval meegemaakt, en denk zou haast in paniek raken dan..quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:31 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ja, kan intensief zijn. Zelf BHV'er en als je dan in een kleine groep zit(had een keer bij een herhaling een groepje van 3, inclusief mijzelf) dan is het best wel intensief.
Maar wel leerzaam!
maar dan is het idd goed dat ze dit wel herhalen. en zeker voor bedrijf want kost een hoop tijd.
Maar vind t goed dat ze daar wel aandacht aan schenken. ookal is het herhalen,
Had alweer moeite en is jaar terug, hoe deed je dat nou weer met die stabiele zijligging. LOL
Goed AED goed gelijk opplakken ging nu een stuk beter.
Dus het is nuttig, zonder meer.Do what you love, love what you do!![]()
Hey mopquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
* greysbones trekt een fles fanta los![]()
![]()
![]()
En doei![]()
![]()
dit keer hadden LOTUS personen ook met bloed en realistisch wonden enzo, Haha die had ik nog nooit gezien.
Eentje van de groep werd er beetje onwel van en moest glaasje water gaan drinken.
maar denk juist dat dus? want stel in het echt?
Dat je keer soort gezien hebt helpt. en wat te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ze maken er werk van zo te lezen, en het zal een reden hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:29 schreef kree het volgende:
ik vind het opzich OK dat ze dit doen moet ik wel zeggen, maar het is wel een lange dag zo al die dingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig ik ook niet. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:35 schreef kree het volgende:
nu heb ik nooit echt een onwijs noodgeval meegemaakt, en denk zou haast in paniek raken dan..
Maar twijfel niet aan jezelf. Het kan juist ook zijn dat je ijskoud blijft en de rest panikeert.
Je weet het niet. Maar ga uit van het goede in jezelf.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
nou niet omdat er veel dingen misgaan, want er gebeurt vrij weinig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze maken er werk van zo te lezen, en het zal een reden hebben.
Maar het is goed dat een bedrijf daarover nadenkt, want het kan wel gebeuren en zeker in uitvoering.
Kijk die op kantoor zitten en struikelen over een potlood die op de grond licht zal me een zorg zijn (en ja dit soort lullige shit waren meldingen over gemaakt vanuit kantoor)
Maar bij ons in productie. er is wel gevaar. en is alleen maar goed dat ze daar op hameren (tot vervelens toe eigenlijk). maar uiteindelijk willen we allemaal einde werkdag naar huis, dus daar kan ik mee leven.Do what you love, love what you do!![]()
Dit is overigens voor vrijwel elke politica een voorwaarde voor als ik haar zou willen doen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou haar wel doen op voorwaarde dat ze haar bek dicht houdt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Bargeholle.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook niet. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren.
Maar twijfel niet aan jezelf. Het kan juist ook zijn dat je ijskoud blijft en de rest panikeert.
Je weet het niet. Maar ga uit van het goede in jezelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet zeggen die wond met uitstekend bot eruit zag er redelijk realistisch uit, was blij dat ik niet de gene was die dat even moest gaan verbinden uit de groep. LOL die gozer die moest doen werd helemaal beroert joh.Do what you love, love what you do!![]()
Even een fijne motie bij haar indienen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is overigens voor vrijwel elke politica een voorwaarde voor als ik haar zou willen doen.
Even de afstand tussen de politiek en de burger verkleinen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even een fijne motie bij haar indienen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
maar wat je zegt is precies wat het is, daarom is het belangrijk toch om beetje realistisch die dingen te oefenen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:38 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gelukkig ik ook niet. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren.
Je weet het niet. Maar ga uit van het goede in jezelf.
want wat als wel, durf te wedden hele hoop denken, doet iemand anders wel, zeker als er groep is.
En uiteindelijk gaat t fout. Dat juist proberen ze bij te brengen en is extern he die dit geven. BHV.NL. maar denk dat is toch goed om te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zat trouwens laatst een race te kijken van historische auto's op Goodwood.
Een van de coureurs had een helm met een tekst onderste boven.
Er stond: "If you can read this I'm in trouble".
![]()
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Goed ook voor je Stemwijzer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even de afstand tussen de politiek en de burger verkleinen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit brengt me overigens tot het volgende idee: met een foodtruck burgers gaan verkopen op het Binnenhof en dit dan mijn reclameslogan makenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even de afstand tussen de politiek en de burger verkleinen.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ich bin ein Hamburger!quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit brengt me overigens tot het volgende idee: met een foodtruck burgers gaan verkopen op het Binnenhof en dit dan mijn reclameslogan maken
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
je mist het punt "vergunning" dan wssquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit brengt me overigens tot het volgende idee: met een foodtruck burgers gaan verkopen op het Binnenhof en dit dan mijn reclameslogan maken![]()
Je weet dat daar een verbouwing gaande is ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit brengt me overigens tot het volgende idee: met een foodtruck burgers gaan verkopen op het Binnenhof en dit dan mijn reclameslogan maken
Nou ja, waar ze nu zitten danquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat daar een verbouwing gaande is ?
Kan ik AI wel even vragen....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Chatgpt spuwt wel veel onzin uit de laatste tijd bij mij. Dus of we daar nu op moeten vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan ik AI wel even vragen...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat daar een verbouwing gaande is ?Fresh “the comeback kid” Fruit
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het gebouw waar de Tweede Kamer nu zit, vlakbij station Den Haag Centraal, was eerder in gebruik door het ministerie van Buitenlandse Zaken. Het is speciaal aangepast om de Kamer tijdelijk te huisvesten tijdens de renovatie van het Binnenhof.
Wil je weten hoe lang die renovatie nog duurt of wat er allemaal wordt verbouwd aan het Binnenhof? Ik kan dat ook voor je uitpluizen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heer Killem.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]Fresh “the comeback kid” Fruit
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]Fresh “the comeback kid” Fruit
![]()
tis wel mooi weer om te horen, en dat tekent beetje dit faal kabinet wat we hadden.
dat schoof onze MP er eigenlijk geen reet zin in heeft en het niemand toewenst...?
Welke partij kwam ie ookalweer vandaan, ...... ohja de VVD met dat wijfje nu wat al helemaal totaal ongeschikt is.
Verder vind ik alle partijen falen.
Ik denk dat ik op SGP ga stemmen, partij met wel principes. al is het maar tegenstem.Do what you love, love what you do!![]()
Dit kan in POL.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef kree het volgende:
tis wel mooi weer om te horen, en dat tekent beetje dit faal kabinet wat we hadden.
dat schoof onze MP er eigenlijk geen reet zin in heeft en het niemand toewenst...?
Welke partij kwam ie ookalweer vandaan, ...... ohja de VVD met dat wijfje nu wat al helemaal totaal ongeschikt is.
Ik denk dat ik op SGP ga stemmen, partij met wel principes. al is het maar tegenstem.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ja zeker. maar hier ookquote:
hahaha
heb toch geen zin in diepgaande discussie met al die gasten daar?
spui ff mijn oppervlakkige mening hier.
I'll sleep when I'm dead.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
owww en ik maar denken dat alleen luie mannen dat dedenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen! @:Dotteke Dus nee.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet Schoof eigenlijk dat ‘ie ook gewoon kan optieven?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:50 schreef kree het volgende:
Ik denk dat ik op SGP ga stemmen, partij met wel principes. al is het maar tegenstem.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, maar dan "escalleert de discussie weer helemaal uit de hand". Dus nee ?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas verslikt zich in de kofffiequote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww en ik maar denken dat alleen luie mannen dat deden![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nee hoor waarom zou het escaleren ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan "escalleert het weer helemaal uit de hand". Dus nee ?Do what you love, love what you do!![]()
Gerard Ekdom doesn't agree.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan "escalleert het weer helemaal uit de hand". Dus nee ?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Omdat het helemaal vergeven gaat worden van alle voors en tegens en dit dat zus zo...quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor waarom zou het escaleren ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Swa!quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het helemaal vegeven gaat worden van alle voors en tegens en dit dat zus zo...![]()
Ik ken geen luie mannen, dus daar kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww en ik maar denken dat alleen luie mannen dat deden
* gebrokenglas denkt dat er weer een stevige discussie begint vanavond.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb u ook gemist Opa.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, ouwe!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ken ze wel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken geen luie mannen, dus daar kan ik geen uitspraak over doen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik denk en is niks persoonlijks want de man opzich is oke hoor?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet Schoof eigenlijk dat ‘ie ook gewoon kan optieven?
Geen problemen mee, maar hij is gewoon geen MP en dat ziet ie zelf ook wel in.
En het zou me verbazen he, stel dat ie de kans krijgt nog na verkiezingen, dat ie zelf gaat zeggen neem het op me/. Ik denk dat de man er helemaal klaar mee is en dat ie blij is dat ie ervan af is?
Of denk ik nu heel raar?Do what you love, love what you do!![]()
Hier mag het, tot op zekere hoogte, toch?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het helemaal vergeven gaat worden van alle voors en tegens en dit dat zus zo...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Precies, tot op zekere hoogte.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hier mag het, tot op zekere hoogte, toch?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vrijdagavond, 3 kratten bier op voorraad....ik denk het ook wel, ja.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas denkt dat er weer een stevige discussie begint vanavond.![]()
ik zal me inhouden nuquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken geen luie mannen, dus daar kan ik geen uitspraak over doen.
anders is @gebrokenglas straks van slagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee toe maar. Ik heb mijn koffie neergezetquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zal me inhouden nu
anders is @:Gebrokenglas straks van slag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eensch.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, tot op zekere hoogte.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Jij denkt sowieso raar, maar misschien heb je gelijk. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en is niks persoonlijks want de man opzich is oke hoor?
Geen problemen mee, maar hij is gewoon geen MP en dat ziet ie zelf ook wel in.
En het zou me verbazen he, stel dat ie de kans krijgt nog na verkiezingen, dat ie zelf gaat zeggen neem het op me/. Ik denk dat de man er helemaal klaar mee is en dat ie blij is dat ie ervan af is?
Of denk ik nu heel raar?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
mwah ik denk valt wel mee, vind wel iedereen mag gewoon eerlijk zeggen. en we hoeven het niet tegen elkaar uit te strijden? niet mijn doelquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het helemaal vergeven gaat worden van alle voors en tegens en dit dat zus zo...
zeggen mag best wel?
dat uitstrijden is voor in POL idd
ik kijk eerst de Bondgenotenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toe maar. Ik heb mijn koffie neergezet
Ik heb geen bier in huis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Vrijdagavond, 3 kratten bier op voorraad....ik denk het ook wel, ja.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
Ik kijk YouTube videos en gooi even wat snacks in de airfryerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt sowieso raar, maar misschien heb je gelijk. We gaan het zien.![]()
![]()
eerste waar tweede, ik geef het 99% kans dat schoof zegt ben er klaar meequote:Op vrijdag 19 september 2025 19:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt sowieso raar, maar misschien heb je gelijk. We gaan het zien.
Ik denk het ook, dat Schoof niet nog een keer gaat.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nog niet gegeten?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik kijk YouTube videos en gooi even wat snacks in de airfryerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb 6 tabjes open, waarvan 3 shorts.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik kijk YouTube videos en gooi even wat snacks in de airfryer![]()
Shorts vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 6 tabjes open, waarvan 3 shorts.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik zie ook niet in wat die man te bieden heeftquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk het ook, dat Schoof niet nog een keer gaat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en omg dan komt mss dat wijffie in beeld. die als MP.. echt.
mag het niet hopen.
mss CDA die lijsttrekker zie ik min of meer beetje zitten, maar CDA was ook niet beloftes nagekomen.Do what you love, love what you do!![]()
Hij wordt een beetje het ondergeschoven kind?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk het ook, dat Schoof niet nog een keer gaat.![]()
Jij bent meer van commando ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Shorts vind ik verschrikkelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
welke partij wel dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef kree het volgende:
maar CDA was ook niet beloftes nagekomen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ach voor tussendoor als break vind ik het wel okee, maar ik moet er niet 5 van achter elkaar zien; mijn aandachtsspanne is daar te groot voor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Shorts vind ik verschrikkelijk.![]()
kap daar eens meequote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef kree het volgende:
mag het niet hopen.
mss CDA die lijsttrekker zie ik min of meer beetje zitten, maar CDA was ook niet beloftes nagekomen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Da's heel wat anders, maar nee, ook niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je doet het er gewoon om.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef kree het volgende:
mag het niet hopen.
mss CDA die lijsttrekker zie ik min of meer beetje zitten, maar CDA was ook niet beloftes nagekomen.
ik denk dat is een AIVD man, analytisch denken enzo, en die heeft allang al door dat dat niks voor hem is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij wordt een beetje het ondergeschoven kind?
Het was ook al een beetje onbekend persoon toen ie ineens naar voren werd geschoven. (schoof) LOL.
naja hij is niet de man ervoor, Rutte was er goed in en ook internationaal, veel beter als hem. Hoewel ik niet met punten van hem eens ben. Maar iedereen ziet toch dat verschil?
Die man wil dat zelf niet en dat zei ie eigenlijk duidelijk dus in de algemene beschouwingen. en geloof dat het geen geintje was, maar eerlijk waar.Do what you love, love what you do!![]()
Geen enkele partij die in de regering zit kan al z'n beloftes nakomen.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik heb nu lekkere dance op staan, en straks tijd voor het lijstje in de 'watch later'.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor tussendoor als break vind ik het wel okee, maar ik moet er niet 5 van achter elkaar zien; mijn aandachtsspanne is daar te groot voor.
Of even Netflix opstarten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik kan ff niet op dr naam komen, daarom, tis niet minderwaardig bedoelt als vrouw ofzo.quote:
maar vindt dr totaal niet geschikt.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik word getrokkken..quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik zei, weinig die me trekken eigenlijk
Nee, laat maar.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ik word getrokkken..
Nee, laat maar.
dat is een waarheid zeker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geen enkele partij die in de regering zit kan al z'n beloftes nakomen.Do what you love, love what you do!![]()
Daffy...quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Als ik word getrokkken..
Nee, laat maar.![]()
niet gelijk boos worden he? ik wil er niet minderwaardig over doen?quote:
wmb is de volgende PM een vrouw? Alleen vindt haar ongeschikt. en denk velen met me wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ik snap het wel, hoor. Zeg zelf ook altijd gast/gozer of wijf.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan ff niet op dr naam komen, daarom, tis niet minderwaardig bedoelt als vrouw ofzo.
maar vindt dr totaal niet geschikt.
Dilan ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik kan ff niet op dr naam komen, daarom, tis niet minderwaardig bedoelt als vrouw ofzo.
maar vindt dr totaal niet geschikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat doe je welquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
niet gelijk boos worden he? ik wil er niet minderwaardig over doen?
wmb is de volgende PM een vrouw? Alleen vindt haar ongeschikt. en denk velen met me wel.
en dat doe je elke keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja precies en dat is hoe ik gewoon ook praat, ja sorry voor die hier hele correcte taal willen dan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Zeg zelf ook altijd gast/gozer of wijf.
Ik type het meestal uit zoals ik het ook zou zeggen in het echt. maarja als jullie dat nu nog niet van me weten dan weet ik het ook niet meer
Want sie hadden van de motorcross gebeulkt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oehoe oehoe oehoerendhard kwoamen sie doar aangebolkt!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
lol zelfde gedachtequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oehoe oehoe oehoerendhard kwoamen sie doar aangebolkt!
niet erg. maarja het is niet achternaam van Dijk ofzo die wel ff makkelijk te onthouden is.
Maakt me niks uit he, achtergrond ofzo, ik vind t haar gewoon niet goed doen net zo goed als dat ik het zeg over alle andere partijen.Do what you love, love what you do!![]()
gebrokenglas op de Norton en ToT op de BSA.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Oehoe oehoe oehoerendhard kwoamen sie doar aangebolkt!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toontje lager voor Het goede doel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
gebrokenglas op de Norton en ToT op de BSA.
niks mis mee, ik nooit wat mee gehad, maar snap het
Zo hebben wij Tinus Tulp hier in katwijk. de legende.Do what you love, love what you do!![]()
Geef voor het Goede Doel op Giro 555!quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toontje lager voor Het goede doel.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
www.helpgreysdewinterdoor.nlquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Geef voor het Goede Doel op Giro 555!
veel beter ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zo hebben wij Tinus Tulp hier in katwijk. de legende.
Ik was 2 weken geleden vlakbij Katwijk...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en niet eens ff bezocht dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh.
Ik was 2 weken geleden vlakbij Katwijk...Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ze best vaak live gezien, compleet met strippers op het podium.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zo hebben wij Tinus Tulp hier in katwijk. de legende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze pagina is niet bereikbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
www.helpgreysdewinterdoor.nl
veel beter ideeHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Niet echt aan gedacht. Plus ik ben al vaker in Katwijk geweest. Het heeft het meest toegankelijke strand. Een mooie parkeergarage op 100 meter van het strand, echt ideaal.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
verdorie weer gehacktquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Deze pagina is niet bereikbaar.
Tinus Tulp is wel een soort legende hier, maar dat is hetzelfde soort idee, alleen dan vanuit Kattuk gezien zeg maarquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze best vaak live gezien, compleet met strippers op het podium.
Bertje Doperwtje is ook wel leuk.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
Tinus Tulp is wel een soort legende hier, maar dat is hetzelfde soort idee, alleen dan vanuit Kattuk gezien zeg maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was dat?quote:
Wel grappige vraag eigenlijk om te stellen.
Zijn er lokale bandjes bij jullie die zeg maar het soort "eigen plaats" vertegenwoordigen?
Zou dat grappig vinden om eens te horen, doe eens linkjes ?Do what you love, love what you do!![]()
link?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bertje Doperwtje is ook wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Herman moest naar Brada.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Parodie op Frankie goes to Hollywood.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
was dat?
Wel grappige vraag eigenlijk om te stellen.
Zijn er lokale bandjes bij jullie die zeg maar het soort "eigen plaats" vertegenwoordigen?
Zou dat grappig vinden om eens te horen, doe eens linkjes ?
Relax.
Two tribes go to war.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
hmmms nou doelde meer op wat echt eigen plaats, wat Tinus tulp dus doet. of bv Normaal??quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:16 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Parodie op Frankie goes to Hollywood.
Relax.
Two tribes go to war.
soort liedje over cultuur ofzo en dan gezongen door iemand die ervan Daan komt.Do what you love, love what you do!![]()
owh ik had hier wel van gehoord geloof ik ooit, nu is het niet echt typisch Leids accent he?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt uit Leiden.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
maar hou hiervan, straat muzikanten en die zeggen wat ze denken. Echt pas er zo tussen wel en beetje gedaan op trein stations, vind dat zo grappig.
Maarja moet beetje serieus doen tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
ja hoe flauwtjes het ook weer is en beetje ouderwets. maar dit is wel dus echt "dorps" en accent, Ik kan het waarderen heej.quote:
en hoop jullie ook dan Tinus tulp.
niks mis mee beetje trots te hebben over je dorp of provincie, kunnen al die stadsmensen hier nog wat van leren, want die hebben dat gevoel natuurlijk niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het is Frysk, dat is geen accent maar een taal! Nederland is officieel tweetalig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoe flauwtjes het ook weer is en beetje ouderwets. maar dit is wel dus echt "dorps" en accent, Ik kan het waarderen heej.
en hoop jullie ook dan Tinus tulp.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
jaja weet ik taal. naja voor ons in Kattuk is het accentquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is Frysk, dat is geen accent maar een taal! Nederland is officieel tweetalig.
maar doet niks af van wat ik zeg?
Hoeveel die in een stad leven hebben iets met de achtergrond ervan dan?
denk toch dat dat anders is als bv Katwijk of andere waar jullie wonen, ik heb er wel wat mee nl die hele achtergrondDo what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 september 2025 20:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Het is Frysk, dat is geen accent maar een taal! Nederland is officieel tweetalig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
neequote:Op vrijdag 19 september 2025 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen bier gekkie![]()
![]()
49 donateurs![]()
Wie wordt nummer 50?
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: