SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 19-09-2025 18:12:00 ]![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ook deze TT?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
oehquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ziet niemand die geheime liefde naar binnen sluipenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was![]()
![]()
Die mag je aanpassen als je wiltquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemand![]()
![]()
Dacht dat je eten was of zoquote:
Ja dom van mij. Ik ga mij al in een hoekje zitten schamenquote:
Doe dat maar jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dom van mij. Ik ga mij al in een hoekje zitten schamen![]()
![]()
Angst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende: [..] Wat is het verschil dan of je alleen in huis bent of alleen in een hotelkamer?
Als ik in een hotel niet kom opdagen voor het ontbijt of niet op tijd uit kom checken, komen ze me meteen zoeken op de kamer en kan eventuele hulp er nog op tijd zijn.
Als 20 jaar geleden de politie direct op mijn eerste melding had gereageerd dat ik geen contact kreeg met mijn vader had hij wellicht nog gereanimeerd kunnen worden. Maar het duurde meer dan twaalf uur voor ik de politie zover kreeg om me te assisteren bij het binnentreden van de woning.
Zie ook de link in m'n sig: Ik heb er een en ik ben er trots op (hij ligt alleen wel in z'n kist).
De spoedoperatie in 2023 hebben die angstgevoelens niet echt helpen kalmeren.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zit er alquote:
O, maar voor je Rob kende woonde je toch alleen en sliep je ook alleen, is het zo verslechterd dan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Angst.
Als ik in een hotel niet kom opdagen voor het ontbijt of niet op tijd uit kom checken, komen ze me meteen zoeken op de kamer en kan eventuele hulp er nog op tijd zijn.
Als 20 jaar geleden de politie direct op mijn eerste melding had gereageerd dat ik geen contact kreeg met mijn vader had hij wellicht nog gereanimeerd kunnen worden. Maar het duurde meer dan twaalf uur voor ik de politie zover kreeg om me te assisteren bij het binnentreden van de woning.
Zie ook de link in m'n sig: Ik heb er een en ik ben er trots op (hij ligt alleen wel in z'n kist).
De spoedoperatie in 2023 hebben die angstgevoelens niet echt helpen kalmeren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er met lylt?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemandIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ZIjn moeder is overledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De laatste twee jaar ja. Iets met spoedoperatie, en paniekaanvallen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, maar voor je Rob kende woonde je toch alleen en sliep je ook alleen, is het zo verslechterd dan?Ik heb er één en ik ben er trots op
en een kaarsje in de OPquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik had wel een Sterkte LoveYouLongTime TT verwacht vandaag van iemand![]()
Je zat vast in het vorige topicquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:05 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht al Jussie is ziek hij reageert niet, tot ik er achter kwam dat er een nieuw topic was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vervelend dat dat zo invloed op jou heeft.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
De laatste twee jaar ja. Iets met spoedoperatie, en paniekaanvallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gecondoleerd @loveyoulongtime“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik had niet door dat ik laatste post hadquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zat vast in het vorige topic-
Gecondoleerd @loveyoulongtime
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ik heb het jarenlang weggestopt, verborgen, en geprobeerd niet aan te denken. Leven op de automatische piloot omdat ik voor de kinderen moest zorgen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend dat dat zo invloed op jou heeft.
De uithuisplaatsing van de kinderen was de trigger voor al die oude wonden om opnieuw te gaan bloeden. En ook de oorzaak van een aantal nieuwe trauma's plus een zware depressie. Met als hoogtepunt dus die spoedoperatie waarbij ik zelf aan de dood ben ontsnapt.
Sindsdien lijk ik misschien nog steeds een normaal mens, maar wat er in mijn hoofd omgaat ziet en weet niemand omdat ik er niet over kan praten.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang weggestopt, verborgen, en geprobeerd niet aan te denken. Leven op de automatische piloot omdat ik voor de kinderen moest zorgen.
De uithuisplaatsing van de kinderen was de trigger voor al die oude wonden om opnieuw te gaan bloeden. En ook de oorzaak van een aantal nieuwe trauma's plus een zware depressie. Met als hoogtepunt dus die spoedoperatie waarbij ik zelf aan de dood ben ontsnapt.
Sindsdien lijk ik misschien nog steeds een normaal mens, maar wat er in mijn hoofd omgaat ziet en weet niemand omdat ik er niet over kan praten.
![]()
Mooi dat je zo openhartig bent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
love is in the airWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We kunnen Rob nooit passeren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK heb het ook niet over Rob maar hier in DTSquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We kunnen Rob nooit passeren.
Zit je lekker buiten Hema ?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lekkuh hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De zon is al aardig achter de horizon verdwenen hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik doe meequote:Op vrijdag 19 september 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik pak nog even een kop koffie [ afbeelding ]
Half acht, het kan nog wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: