SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
M'n telefoon doet kutquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
You're welcome.quote:
Normaal zou ik zeggen: weekend. Maar ik moet nog even door.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Owquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You're welcome.
Normaal zou ik zeggen: weekend. Maar ik moet nog even door.![]()
![]()
* gebrokenglas gunt iedereen puntenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man durft hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik durf dat niet meerquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neuhquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, is goedquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dmwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iemand die even wil controleren of mijn UI werkt als je 'm scant met je telefoon?Ik heb er één en ik ben er trots op
Werktquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:10 schreef DJMO het volgende:
Iemand die even wil controleren of mijn UI werkt als je 'm scant met je telefoon?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
jammer dat die hond uit de OP is verdwenen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Max?quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
jammer dat die hond uit de OP is verdwenen![]()
Heb je punt gegeven aan die Hund?quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:13 schreef devzero het volgende:
jammer dat die hond uit de OP is verdwenenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pottenbakmeisje
Thanksquote:dan laat ik hem voorlopig staan
Zellufquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben zelf meer een kat-persoon, maar dieren zijn gewoon leuk!![]()
Pottenbakpoes?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is wel een lieve hond jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is wel een lieve hond jonge“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is veel te warm buiten
Oh, ik ga bijna landenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is veel te warm buiten
Ook al lievquote:
En weer de lucht inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh kut, een zelfbolk, en ik doe nog wel zo hard mee voor de puntenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je al een punt gepakt?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ScherfBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Algemene bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu pasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fok-tijd loopt achterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
OnwerkbaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
4 op een rij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tis toch erg dat dat puntjesdrama boven mij staatquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo eventjes uit de losse pols hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan niet hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis toch erg dat dat puntjesdrama boven mij staat![]()
![]()
Nog 15 minuten voordat ik landIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doet ie eem.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zo eventjes uit de losse pols he
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik plaats even een JussieBolkieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is toch wat. Het zou mooi zijn als je vandaag toch nog een puntje krijgt.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
een minipuntje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch wat. Het zou mooi zijn als je vandaag toch nog een puntje krijgt.![]()
Nee, sorry, geen puntje, punten!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bruine puntIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En het is alweer bijna 5 uur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, goed ideequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb de smoor in.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Daging smoor.
Tot over mijn oren.quote:
Kouwe ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, geen idee. Vandaag al wel aardig wat.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Helemaal strakquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, geen idee. Vandaag al wel aardig wat.![]()
Daar omheen draaien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Strak in de lakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In mijn trainingspak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oe lekkuhhh
Smack my bitch up“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker bitchenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
My my my“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
smackelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
geine danckquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
rockWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kent deze gewoon.quote:
StarIk heb er één en ik ben er trots op
Ja, straks over op wat anders inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wodkaquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, straks over op wat anders inderdaad.![]()
![]()
trackquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cassis, cola, ik heb nog siroop. Keuze genoeg.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Cassis is lekker drink ik ook heel af en toequote:Op vrijdag 19 september 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Cassis, cola, ik heb nog siroop. Keuze genoeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van Hero?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cassis is lekker drink ik ook heel af en toe![]()
2 minuten trackenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee heb soms zo blikkie van het AH merkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik nam laatst voor de grap eens een fles mee, en sindsdien ben ik weer helemaal Cassis fan. Het is lekker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cassis is lekker drink ik ook heel af en toe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat kan ookquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb soms zo blikkie van het AH merk![]()
Had ik al gezegd dat ik de smoor in heb?
Yep, net nogquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:28 schreef DJMO het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de smoor in heb?![]()
![]()
Ik heb liever een fles met schroefdop ipv blikjes, ivm inleveren met statiegeld en dat die blikjes zo kwetsbaar zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb soms zo blikkie van het AH merkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Even een blikkie werpen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mjah. Ik mag al blij zijn dat ik het originele streefbedrag van 500 euro ruimschoots heb behaald, maar ik baal er van dat m'n flyeractie tot nu toe geen effect lijkt te hebben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat eerste is toch al heel mooi. En al een keer verhoogd ookquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik mag al blij zijn dat ik het originele streefbedrag van 500 euro ruimschoots heb behaald, maar ik baal er van dat m'n flyeractie tot nu toe geen effect lijkt te hebben.![]()
![]()
Originele streefbedrag was 500, staat nu op 750. Maar stagneert op 614,49. (al komen de donaties van @Rob en nog iemand anders bij zodra ik gelopen heb)quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat eerste is toch al heel mooi. En al een keer verhoogd ookIk heb er één en ik ben er trots op
Waar doneren we voor en waar kan ik doneren?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Originele streefbedrag was 500, staat nu op 750. Maar stagneert op 614,49. (al komen de donaties van @:Rob en nog iemand anders bij zodra ik gelopen heb)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zin in döner nu. Da's gek.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar doneren we voor en waar kan ik doneren?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dit gaat niet over zaden doneren aan een zusjequote:Op vrijdag 19 september 2025 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar doneren we voor en waar kan ik doneren?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh kak.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaat niet over zaden doneren aan een zusje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolkheld!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Broodje döner met extra sambal, dat word morgenvroeg weer extra genieten tijdens het hopen![]()
Even wat te drinken pakken. En een bolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook meteen effe pissen en een pafke pakkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat te drinken pakken. En een bolk.
Kankeronderzoek door het Antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar doneren we voor en waar kan ik doneren?
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
Meer informatie in dit topic : GC / (Z)aan de Wandel - in actie voor kankeronderzoek
Dat is van de gewone limonde ook het enige wat ik drink.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik nam laatst voor de grap eens een fles mee, en sindsdien ben ik weer helemaal Cassis fan. Het is lekker.
[ afbeelding ]
Heel af en toen een spa lemon of exotica zonder suiker, maar die alleen als hij in de aanbieding is
Ik neem altijd alleen maar blikjes omdat een fles hier niet op komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een fles staat hier te lang dan is er geen prik meer over, dus dan maar blikkiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah, vandaar. Ik neem soms zo'n klein colaflesje. Mar die zijn verhoudingsgewijs duur.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is van de gewone limonde ook het enige wat ik drink.
Heel af en toen een spa lemon of exotica zonder suiker, maar die alleen als hij in de aanbieding is
Ik neem altijd alleen maar blikjes omdat een fles hier niet op komtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Blikje en flessen je moet het allebei inleveren. En hoezo zijn blikjes dan kwetsbaar?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever een fles met schroefdop ipv blikjes, ivm inleveren met statiegeld en dat die blikjes zo kwetsbaar zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die dingen kreukelen zo snel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blikje en flessen je moet het allebei inleveren. En hoezo zijn blikjes dan kwetsbaar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zou ook een vreemde die flyers hangt eerlijk gezegd ook niet steunen hoor, dan geef ik liever rechtstreeks aan het kankerfondsquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Ik mag al blij zijn dat ik het originele streefbedrag van 500 euro ruimschoots heb behaald, maar ik baal er van dat m'n flyeractie tot nu toe geen effect lijkt te hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine bijdrage gedaan. Goed bezig Mo!quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kankeronderzoek door het Antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
Meer informatie in dit topic : GC / (Z)aan de Wandel - in actie voor kankeronderzoek"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
m lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag niet klagenquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er wordt hier anders flink wat afgezekenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je hier in ONZ ook niet doen
eigenmerk valt wel mee, maar ik vind weggooien ook zonde en die enkele keer dat ik dat doe moet kunnenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik neem soms zo'n klein colaflesje. Mar die zijn verhoudingsgewijs duur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hangen op plekken waar ik de mensen vrij goed ken. Behalve dan de bieb, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou ook een vreemde die flyers hangt eerlijk gezegd ook niet steunen hoor, dan geef ik liever rechtstreeks aan het kankerfondsIk heb er één en ik ben er trots op
ProostI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* gebrokenglas klaagt graag af en toe.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er wordt hier anders flink wat afgezekenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar moet je schijt aan hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er wordt hier anders flink wat afgezeken![]()
![]()
O nooit geen last van.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die dingen kreukelen zo snel.
Ik heb zo zak voor het plastic aan de zijjkant van de kast hangen daar pleur ik flesjes en blikjes in tot hij vol is lever het dan in.
Blikjes doe ik altijd wel uitspoelen en uit laten lekken anders krijg je zo plakzooi in die zakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net nog schijt gehad.quote:
Nette 7 was het.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker, wat voor cijfer geef je m?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey Grrrrrrrr
Ja dat, uitspoelen moet inderdaad wel even.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit geen last van.
Ik heb zo zak voor het plastic aan de zijjkant van de kast hangen daar pleur ik flesjes en blikjes in tot hij vol is lever het dan in.
Blikjes doe ik altijd wel uitspoelen en uit laten lekken anders krijg je zo plakzooi in die zakAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Visite wil het er zo nog wel eens ingooien, maar jee wat een zooitje is dat dan daar in die zakquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat, uitspoelen moet inderdaad wel even.
zeg dat welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, dat was weer lekker, nu de afwas zo nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgende week donderdag een nachtje intell zaandam
Gister een motie van FVD om het statiegeld weer af te schaffen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had het liever niet gedaan, maar Rob is dan op tweedaagse training. Dus dan zoek ik elders mijn heil.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Fvdquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
Gister een motie van FVD om het statiegeld weer af te schaffen.
Sla, met wittekaas, ei, tomaat, zoetepaprika en kippenpootquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als we genoeg statiegeld inleveren dan moet dat vast wel lukken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Liever een motie om de FVD af te schaffenIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker smullenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sla, met wittekaas, ei, tomaat, zoetepaprika en kippenpoot![]()
Wat is het verschil dan of je alleen in huis bent of alleen in een hotelkamer?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had het liever niet gedaan, maar Rob is dan op tweedaagse training. Dus dan zoek ik elders mijn heil.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezond en makkelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ziet niemand die geheime liefde naar binnen sluipenquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan of je alleen in huis bent of alleen in een hotelkamer?![]()
![]()
Vindt je Lidewij niet leuk dan ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:57 schreef JustinK het volgende:
Liever een motie om de FVD af te schaffen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan ziet niemand die geheime liefde naar binnen sluipen
quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vindt je Lidewij niet leuk dan ?![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: