Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…quote:Op maandag 22 september 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is duidelijk waar de warmte vandaan had moeten komen. Er is kennelijk een soort knuffelmuur waar veel warmwaterbuizen achterlangs lopen.
Maar iets doet het niet en het is nu nog steeds blauwbekken geblazen
Het probleem is kennelijk nog niet zo erg dat je een nieuw hotel wil reserveren, gelukkig heb je wel bierquote:Op maandag 22 september 2025 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels is duidelijk waar de warmte vandaan had moeten komen. Er is kennelijk een soort knuffelmuur waar veel warmwaterbuizen achterlangs lopen.
Maar iets doet het niet en het is nu nog steeds blauwbekken geblazen
Inchnadamph.quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…
Waar zit je precies in het NW van Schotland? Prachtige omgeving, maar soms wat desolaat…
Ja je moet er van houden. Prachtige omgeving maar dat weer he.quote:Op maandag 22 september 2025 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een whisky van me om een beetje op te warmen…
Waar zit je precies in het NW van Schotland? Prachtige omgeving, maar soms wat desolaat…
Ja, dat is behoorlijk in the middle of nowhere.quote:Op maandag 22 september 2025 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inchnadamph.
Precies genoeg? Denk het welzo veel is hier verder niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op maandag 22 september 2025 19:06 schreef AnneX het volgende:
@:Vanyel kwam het bericht als een verrassing?
quote:Op maandag 22 september 2025 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Maar het is wel al heel lang onzeker, en het is nog steeds niet zeker/duidelijk, maar gaat er wel steeds meer op lijken. Maar ik ben de Queen of denial, dus ook ja.
Ja het is hier 18.5... lange mouwen en een vestquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:42 schreef AnneX het volgende:
Verdorie Sigme wat waardeloos van de beestenstapel! Gelukkig waren katten en Mooitje er wel voor jullie.
Hier ook de kachel aan om 17o op te stoken naar 19o .
Toch wel een dikke week eerder dan andere jaren. Heeft meer buiten te maken vermoed ik.
Pand is 4/5 jaar oud.
Wowquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef sigme het volgende:
Oh, en de beverdam is geruimd. Daar had ik dan wel bericht van gehad (van de bevercoördinatrice).
De bevers zijn al aardig gevorderd met de herstelwerkzaamheden![]()
[ afbeelding ]
Oh no, nu al koud daar? Ik hoopte volgende maand nog even picos en asturias te doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier gisteren voor het eerst ook de kachel aan. Het was 15 graden in huis. Swinters heb ik daar niet zoveel problemen mee, maar aangezien het donderdag nog boven de dertig was, is de omslag wat groot
De cocina de leña brand wel veel beter nu de schoorsteen schoon is
Beversquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef sigme het volgende:
Oh, en de beverdam is geruimd. Daar had ik dan wel bericht van gehad (van de bevercoördinatrice).
De bevers zijn al aardig gevorderd met de herstelwerkzaamheden![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat het kantelpunt van "alle ramen de hele dag open" naar "af en toe de verwarming aan" qua buitentemp en luchtvochtigheid aardig bereikt is...quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Verwarming is hier meer aan om het vocht weg te stoken dan omdat koud.
Jup.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het kantelpunt van "alle ramen de hele dag open" naar "af en toe de verwarming aan" qua buitentemp en luchtvochtigheid aardig bereikt is...
Ook weer warmere dagen. Eerste sneeuw in Picos gevallen. Kom vooral langs als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh no, nu al koud daar? Ik hoopte volgende maand nog even picos en asturias te doen
Sneeuw!!!quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook weer warmere dagen. Eerste sneeuw in Picos gevallen. Kom vooral langs als je in de buurt bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |