Ja het is hier 18.5... lange mouwen en een vestquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:42 schreef AnneX het volgende:
Verdorie Sigme wat waardeloos van de beestenstapel! Gelukkig waren katten en Mooitje er wel voor jullie.
Hier ook de kachel aan om 17o op te stoken naar 19o .
Toch wel een dikke week eerder dan andere jaren. Heeft meer buiten te maken vermoed ik.
Pand is 4/5 jaar oud.
Wowquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef sigme het volgende:
Oh, en de beverdam is geruimd. Daar had ik dan wel bericht van gehad (van de bevercoördinatrice).
De bevers zijn al aardig gevorderd met de herstelwerkzaamheden![]()
[ afbeelding ]
Oh no, nu al koud daar? Ik hoopte volgende maand nog even picos en asturias te doenquote:Op dinsdag 23 september 2025 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hier gisteren voor het eerst ook de kachel aan. Het was 15 graden in huis. Swinters heb ik daar niet zoveel problemen mee, maar aangezien het donderdag nog boven de dertig was, is de omslag wat groot
De cocina de leña brand wel veel beter nu de schoorsteen schoon is
Beversquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:45 schreef sigme het volgende:
Oh, en de beverdam is geruimd. Daar had ik dan wel bericht van gehad (van de bevercoördinatrice).
De bevers zijn al aardig gevorderd met de herstelwerkzaamheden![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ook wel dat het kantelpunt van "alle ramen de hele dag open" naar "af en toe de verwarming aan" qua buitentemp en luchtvochtigheid aardig bereikt is...quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:47 schreef Lonaa het volgende:
Verwarming is hier meer aan om het vocht weg te stoken dan omdat koud.
Jup.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het kantelpunt van "alle ramen de hele dag open" naar "af en toe de verwarming aan" qua buitentemp en luchtvochtigheid aardig bereikt is...
Ook weer warmere dagen. Eerste sneeuw in Picos gevallen. Kom vooral langs als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh no, nu al koud daar? Ik hoopte volgende maand nog even picos en asturias te doen
Sneeuw!!!quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook weer warmere dagen. Eerste sneeuw in Picos gevallen. Kom vooral langs als je in de buurt bent.
Haha goed filmpje! 💙quote:Op dinsdag 23 september 2025 13:57 schreef flipsen het volgende:
Hier lekker lenteweer, 18-22 graden. Nog nét te koud om ons zwembad uit te proberen. Oh, en ik hou niet van zwembadenVrouwlief wel, maar dat is dan weer een koukleum. Merlina daarentegen vindt het helemaal geweldig
[ afbeelding ]
Zwembad is uiteraard wel afgesloten, dus ze kunnen er niet zonder toezicht in, maar Merlina vindt het echt helemaal geweldig, springt vanaf de kant erin, zwemt wat rondjes en gaat er weer via de trap uit. Willem alleen maar pootjebaden tot nu toe en Tarka heeft nog geen zin. Komt wel als het wat warmer wordt.quote:
Zei MnX niet: "Ik ga vaker een paar dagen weg!"?quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:33 schreef AnneX het volgende:
Ach de zieke oppas kat. Gelukkig waren de baasjes terug. Je zal er maar mee van doen krijgen.
De man is ook weer terug van de muziek. Wij hebben met de gastheer en vrouw geluncht. En bedankt voor het “geheel verzorgde verblijf”. De rekening volgt …😇 Zij gingen vaak uit eten en terrasje doen.
Bij thuiskomst was MnX een beetje ondersteboven van wat er in de afgelopen week is geschied.
Dat mag ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |