abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218837243
Culturele middag in eigen stad met maatje.
Dus maatje kwam diverse kennissen tegen in het publiek. En ik op de podia (variërend van theaterpodium tot kerk tot een stukje van het plein).

Alles gratis. Volgens maatje was dat ECHT WEL HANDIG!

Optreden van jeugdkoor van mijn vereniging gezien, optreden van koorlid met haar groep zangers met speciale mogelijkheden ā la maatje, minivoorstelling van een kennis (en maatje maar zoeken naar de heks die achter de lichaamsloze stem zat, mijn kennis wees -in karakter- écht ergens naar links!).
Tactische overdekte terrasstop net voor een hoosbui (lollig om klanten die niet onder een parasol zaten het vege lijf te zien redden, en het personeel de gedekte tafels). Als afsluiter naar het lokale museum. Bleek onder meer een tentoonstelling over (kunst van/met) het menselijk lichaam te zijn. Maatje zag vooral piemels :D :X :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218837297
Hihi, piemels :D
Spoilers!
pi_218837633
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 16:37 schreef derLudolf het volgende:
:W vanaf Kaatjestadt Hauptbahnhof

Zal over een half uur ook wel even zwaaien naar @:dr_Flash maar die zal wel vertikken om terug te zwaaien :P
Ja die zit namelijk in noordwest Schotlland :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218837757
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, piemels :D
Het was meer ew piemels en Hihi blote mevrouwen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218837763
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Fles :W

Hoe is de vakantie?
  Moderator zondag 21 september 2025 @ 19:53:33 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218837787
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, vandaar dat ik zeker was dat je niet zou zwaaien
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 21 september 2025 @ 20:18:18 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218837973
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het was meer ew piemels en Hihi blote mevrouwen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg doet me denken aan toen ik ooit voor het eerst met mijn neefje naar de bios ging. Kotste zichzelf helemaal onder vlak voor de film begon.
Ik wist echt niet wat ik moest en dat personeel hielp ook niet. Nou toen heb ik het ook maar gelaten, en ben mn neefje gaan oppoetsen op het toilet.
Nog steeds een trauma aan als een van die kinderen te hard begint te hoesten _O-
pi_218838009
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg doet me denken aan toen ik ooit voor het eerst met mijn neefje naar de bios ging. Kotste zichzelf helemaal onder vlak voor de film begon.
Ik wist echt niet wat ik moest en dat personeel hielp ook niet. Nou toen heb ik het ook maar gelaten, en ben mn neefje gaan oppoetsen op het toilet.
Nog steeds een trauma aan als een van die kinderen te hard begint te hoesten _O-
Trauma! :X
pi_218838071
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Is LinkedIn ook al een datingsplatform tegenwoordig? :D
Facebook is echt niet meer in gebruik bij mij en de mensen om mij heen (en te zien aan die van hem, ook niet bij hem), er is wel een insta maar met 1 post en privé, en er was een up to date LinkedIn. Dus in deze situatie leek me de kans het grootst dat die daadwerkelijk in gebruik was (en dus mijn berichtje gezien zou worden).

Hockey was leuk, wel iets verrekt of geīrriteerd denk ik. Beetje jammer, al eind eerste kwart dat mn been begon te voelen alsof ie net niet lekker zit. Wel 2 keer gescoord en een assist, en 2 paar buren kwamen eerste helft kijken met de buurmeisjes, super cute O+ . Dik gewonnen, dat was lekker.
pi_218838079
Sneu @Cat-astrophe van maatje! En stom van niet echt behulpzaam/nuttig behulpzaam personeel.
pi_218838561
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fles :W

Hoe is de vakantie?
Eerlijk antwoord?
pi_218838778
quote:
15s.gif Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerlijk antwoord?
Yes please
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218838791
Groeten uit Orléans!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218839114
quote:
15s.gif Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerlijk antwoord?
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Yes please
pi_218839118
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 22:01 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Orléans!
[ afbeelding ]
Jammer alweer op terugweg!

Maar ook weer bijna bij eigen hontje 🐶
pi_218839121
Maatje van Cat -O-
pi_218839122
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]

+1
pi_218839138
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:51 schreef Blues het volgende:
Maatje van Cat -O-
Hij heeft een prima middag gehad hoor.
Alleen jammer dat hij zijn filter niet wat anders kan afstellen zodat de wereld in alle aspecten minder zwaar en onoverzichtelijk binnen komt.
Volgende week gaan we naar de kermis en daarna maar weer eens een keer zwemmen. Dat helpt hen ontspannen.
pi_218839157
Gisteren was het nog 31 graden hier. Vandaag 20 en regen. Morgen 14 en heel veel regen. Dinsdag 13 en veel regen. Dat mag de pret niet drukken, vakantie is vakantie *O*

Gisteren naar de hoogste waterval van Duitsland en naar de grootste koekoeksklok ter wereld geweest. Beide de deceptie die je denkt dat het is. Maar goed, migrainedagje dus rustig aan.

Vandaag naar een leuk openluchtmuseum geweest, dat was de moeite waard. Kartoffelsuppe, kirschtorte, rosti en zuurkool kunnen ook van de culinaire to do lijst af.

Morgen bijtijds op voor meer actie in Straatsburg. Audiotour in het Europees Parlement, bootttocht, audiotour door de stad. We mogen met onze elektrische auto de stad (en P+R's!) niet in zonder sticker dus we gaan even wat ingewikkelder doen door de auto aan de Duitse grens te zetten en dan met de tram te gaan. Ook goed.
Spoilers!
pi_218839430
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren was het nog 31 graden hier. Vandaag 20 en regen. Morgen 14 en heel veel regen. Dinsdag 13 en veel regen. Dat mag de pret niet drukken, vakantie is vakantie *O*

Gisteren naar de hoogste waterval van Duitsland en naar de grootste koekoeksklok ter wereld geweest. Beide de deceptie die je denkt dat het is. Maar goed, migrainedagje dus rustig aan.

Vandaag naar een leuk openluchtmuseum geweest, dat was de moeite waard. Kartoffelsuppe, kirschtorte, rosti en zuurkool kunnen ook van de culinaire to do lijst af.

Morgen bijtijds op voor meer actie in Straatsburg. Audiotour in het Europees Parlement, bootttocht, audiotour door de stad. We mogen met onze elektrische auto de stad (en P+R's!) niet in zonder sticker dus we gaan even wat ingewikkelder doen door de auto aan de Duitse grens te zetten en dan met de tram te gaan. Ook goed.
Leuke dagen zo O+
Is de hoogste waterval niet heul hoog en de grootste koekoeksklok niet heul groots :D

Behalve de M :{
pi_218839876
Als iets net zo'n deceptie is als je verwachtte, is het dan een deceptie? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218840181
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 00:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuke dagen zo O+
Is de hoogste waterval niet heul hoog en de grootste koekoeksklok niet heul groots :D

Behalve de M :{
Ja hoor, best hoog en groot. Je kunt hem alleen niet helemaal zien, maar tot de helft. En dan sta je daar met zijn allen te staan voor 8 euro. Tja.

Die koekoeksklok is gratis. Sta je daar wederom met zijn allen te staan om 15.59. en om 16.00 deed hij koekoek, koekoek, koekoek, koekoek. Einde. Plus 2 prullenwinkels en een gerookte hamwinkel waar overal boze briefjes hingen over diefstal, gesloten laten van verpakkingen en allerlei dreigementen. Overigens bestaan er koekoeksklokken van 26.000 euro :o

quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 07:06 schreef Clubsoda het volgende:
Als iets net zo'n deceptie is als je verwachtte, is het dan een deceptie? :+
:s)

Neuh, eigenlijk niet. Het maakt het wel geinig eigenlijk. En je moet toch wat op zo'n vrije dag.

Goed, actie! We lopen al ruim een kwartier achter op het programma *O*
Spoilers!
  maandag 22 september 2025 @ 08:16:30 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218840229
quote:

Werkt heel goed via zo'n P+R. Wij hadden vorig jaar ook geen sticker en kwamen er ter plaatse pas achter dus ook op dezelfde manier gedaan. En het was nog super goedkoop ook dus best een chille optie uiteindelijk.
pi_218840564
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 08:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Werkt heel goed via zo'n P+R. Wij hadden vorig jaar ook geen sticker en kwamen er ter plaatse pas achter dus ook op dezelfde manier gedaan. En het was nog super goedkoop ook dus best een chille optie uiteindelijk.
Ons leek het ook de beste optie, ziet er idd goed en betaalbaar uit. Maar we gaan de 130 euro boete niet riskeren.
Spoilers!
  Moderator maandag 22 september 2025 @ 09:19:54 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218840676
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 08:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Overigens bestaan er koekoeksklokken van 26.000 euro :o
[..]
:s)
In Triberg zelf heb ik ze ook nog wel duurder gezien volgens mij. Met werk es een nachtje in een chique hotel gezeten in het Schwarzwald (Dollenberg in Bad Petersal Griesbach) en daar hing in de lobby tal van koekoeksklokken uit verschillende tijdperken en bouwstijlen. Grappig om te zien.

Over hotel en werk. Eind november begin december waarschijnlijk mee op installatie. 2 weken Oostenrijk, wel gewoon 6 dagen per week werken minimaal 10u. Goed voor de overuren :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218840729
Goedemorgen :W
Beetje rare week, voor het eerst sinds corona gaat mijn man 4 dagen achter elkaar naar kantoor. Wel lekker rustig, maar ook meteen in een heel ander ritme.
pi_218840754
"Er is iets met de printer"
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 22 september 2025 @ 09:31:38 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_218840789
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2025 09:27 schreef Lonaa het volgende:
"Er is iets met de printer"
En hij staat in een plasje bruinzwarte vloeistof, uit het inktreservoir gelekt ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_218840828
Mogge!

Klinkt al een leuke vakante. Ga even op zoek naar een plaatje van de koekoeksklok

Beetje sneu van maatje maar gelukkig heeft hij er zelf niet veel last van (onaardige medewerker trouwens)

Oeh @Dr_Flash bevalt het niet zo?

Feestje geven @Sarabi :D

Vandaag thuiswerken, ik moet zo naar de huisarts en teamleider is om 14 uur weg, dan heeft naar werk gaan niet zoveel zin.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218840910
@gcjoel, heb je trouwens nog aanraders voor Straatsburg?
Spoilers!
pi_218841158
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:37 schreef Kaatje1 het volgende:

Feestje geven @:sarabi :D

Vandaag thuiswerken, ik moet zo naar de huisarts en teamleider is om 14 uur weg, dan heeft naar werk gaan niet zoveel zin.
Eerst maar begonnen met stofzuigen :D

Succes zometeen bij de huisarts
pi_218841397
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Yes please
Het is mooi hier hoor. Maar het weer he. Het weer. Maar dat wist je van tevoren. Vandaag even een dagje niks. Even rust, even binnenblijven. Hopelijk knap ik dan een beetje op.
pi_218841592
Ik zag net weer een Indische meelmot. Toen ik mn voorraad la open deed vloog hij eruit :{ . 90% in die la zit in plastic goed afgesloten bakken, alleen de drie aangebroken zakken nootjes niet (wel sluitclip) en er ligt wat los fruit. Misschien daardoor dan aangetrokken? De zakken nootjes zijn alledrie bijna leeg, dus denk dat ik voor het geval daar eitjes in zijn gelegd die maar gewoon weggooi buiten. En dan blijft het hopelijk hierbij. En het beest weer terugvinden en naar buiten werken.
pi_218841754
Vandaag nog een extra vakantiedag die ik mezelf gaf O+
Mooi koud weertje. Straks even wat klimop te lijf op het balkon met mijn nieuwe speeltje.
En ik zit te denken aan een wandeling via de app hier in de buurt.

Jammer van het weer Fles, het is daar niet voor niets zo groen :*

In de 70s met eerste vriendje en vakantie in Duitsland hadden we daar een koekoeksklok gekocht met een schorre koekoek :D Ga zo ff de grootste klok zoeken. (Als ik de klepel kan vinden hehe)

Meelmot bij Vlinder -O-

En @Yinny hoe gaat het met jou?
  maandag 22 september 2025 @ 11:17:05 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218841797
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 09:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:gcjoel, heb je trouwens nog aanraders voor Straatsburg?
De kerstmarkt :D
Ik ben echt helemaal nergens binnen geweest toen.
pi_218841800
quote:

Ik heb die tram dit jaar ook genomen vanaf de Duitse kant, werkt heel goed. Straatsburg leuke stad!
pi_218841805
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 09:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
En hij staat in een plasje bruinzwarte vloeistof, uit het inktreservoir gelekt ?
Of zoals B z'n oude printer, stoot wolken toner uit?
pi_218841822
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
De kerstmarkt :D
Ik ben echt helemaal nergens binnen geweest toen.
Mooiste kerstsfeer die ik ooit ergens meemaakt en dat was zelfs na de kerstdagen laat december :D
pi_218841830
Leuk filmpje over die kkklok :B Koekoekt ie nou zo zachtjes?

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 22-09-2025 11:26:40 ]
pi_218842406
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:20 schreef Blues het volgende:

Das groot
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_218842673
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 11:20 schreef Blues het volgende:

Kn hem niet bekijken maar heel enthousiast was de koekoek niet nee :D

Groetjens vanuit het EP :W
Spoilers!
pi_218842680
SPOILER
Ik wil dit niet laten staan voor het nageslacht maar de totale wtf is dit nou weer moet toch even de ether in.

[ Bericht 24% gewijzigd door Vanyel op 22-09-2025 15:11:39 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218842794
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef Vanyel het volgende:
SPOILER
Ik wil dit niet laten staan voor het nageslacht maar de totale wtf is dit nou weer moet toch even de ether in.
:*

Wat vind je er zelf van?
pi_218842803
Och @Vanyel wat een schrik toch. Daar had je toch echt geen rekening mee gehouden lijkt me -O-

Balen van het weer @Dr_Flash zijn de voorspellingen ook zo? En wat een joekel van een kkkklok (ondingen zijn het, in het kattenoppashuis is er ook 1, wel een leuke moderne maar wanneer ze 'm vergeten uit te zetten tijdens vakanties schrik ik me iedere keer weer kapot)

Iew meelmot. Hopelijk is dat afdoende @vlindertje89

Ook weer terug van de huisarts, goed dat ik ging. Ik had 2 soorten rare plekjes op mijn lijf. Moest vorige week foto's sturen en kreeg de volgende dag een smeersel voorgeschreven. Maar de tekst van de huisarts erbij snapte ik niet helemaal, het leek alsof hij het over wat anders had.
Dus vandaag naar het derma spreekuur (hobby van de huisarts) en ik had gelijk. Want de assistente had alleen maar de foto's van het ene plekje geüpload en niet van de plekjes waar het mij voornamelijk om ging.
Die laatste zijn, volgens haar, huidgriep plekjes, alleen omdat ik er al heel lang last van heb (alleen al een tijd lang veel meer) en ze eigenlijk binnen 6 weken weg zouden moeten zijn heb ik toch een doorverwijzing voor de dermatoloog.

Toen gedoe bij de apotheek. Zat (met anderen) te wachten. Komt een meisje binnen, loopt zo naar een lege balie en begint een gesprek de assistente. Een mevrouw die na mijn binnenkwam was zeer verontwaardig, liet dat ook duidelijk merken. Toen kwam er weer een balie vrij en hoppa, daar ging zij naar toe _O- en ze bleef maar doorgaan over dat voordringende meisje. Toen maar even gezegd dat ik eigenlijk aan de beurt was en dat zij ook had voorgedrongen. Kwam niet over _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_218843010
Nou Kaat niet handig vd assistente.
Altijd je eigen onderbuik volgen ^O^
En die voordringert was vast onze buuv van 2 huizen verder :N ook zo'n 8)7

Ik was begonnen met klimop van hoek balkon halen, bursitis/schouderpijn die al 6 weken woedt :{w was 99% over... maar met mn apparaat omhoog houden zo'n pijn weer :'(
Gestopt beetje opgeruimd en nu zat ik ff scheldend op mn lijf zielig te wezen in de zon.
g nam t over maar met zijn 'sluimerende altijd aanwezige hernia', al jaren, kan hij ook niet zoveel/zolang achter elkaar klussen meer :{
Dus al met al is het nu redelijk weg en zitten wij bij te komen van zo'n redelijk simpel klusje voor mensen met normale lijven :(

Ik heb maar een home made stoofvlees kroket gemaakt als pleister op lijf :9~

Als ik bijgekomen ben een lekker fietstochtje naar de bieb in Hlem Noord, onze eigen bieb in het dorp wordt verbouwd tot eind december.

#klaagdagboek
pi_218843034
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 12:48 schreef Vanyel het volgende:

/spoiler
:{ :*
pi_218843086
quote:
5s.gif Op maandag 22 september 2025 12:58 schreef sigme het volgende:

[..]
:*

Wat vind je er zelf van?
Ik denk dat wtf de lading wel dekt voor het moment.
De rest komt ongetwijfeld later
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_218843127
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 13:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk dat wtf de lading wel dekt voor het moment.
De rest komt ongetwijfeld later
-O-

Zo’n uitspraak past zooo niet bij het beeld wat je van jezelf hebt of wil hebben qua capaciteiten lijkt me ;(
pi_218843132
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is mooi hier hoor. Maar het weer he. Het weer. Maar dat wist je van tevoren. Vandaag even een dagje niks. Even rust, even binnenblijven. Hopelijk knap ik dan een beetje op.
Wat een tegenslag (met het) weer -O-
Ben je op een gegeven moment vast klaar met ‘aanpassen aan’.

Dagje niks klinkt als goed plan.
pi_218843148
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
-O-

Zo’n uitspraak past zooo niet bij het beeld wat je van jezelf hebt of wil hebben qua capaciteiten lijkt me ;(
Dat beeld is inmiddels wel bijgesteld, ik zou mij ook niet aannemen atm ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')