SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet pas eind vd middag hockeyen, had ik zo gepland zodat ik nog even kon slapen nadat nichtje was opgehaald. Maar die kwam natuurlijk niet. Normaal vind ik in ochtend hockeyen veel fijner, maar vandaag vind ik het eigenlijk wel lekker. Ik heb de kattenbakken schoongemaakt en de fonteinen schoongemaakt, gegeten, de vaatwasser gedraaid en uitgeruimd, beste zangers teruggekeken en ik kan nu gewoon nog ruim 2.5 uur chillen voor ik tas moet gaan pakken enzo.
Gelukkig toch weer stroom rond 22:00, gekookt, hondjes eten gegeven en naar bed. En om 23:30 weer zonder stroom, in het hele dorp ook geen stroom (we wonen op 10 minuutjes van het dorp). Ergens vannacht wel weer gerepareerd kennelijk. We hebben altijd wel wat blikvoer in huis en in de vriezer ook altijd wel iets. Ook hier trouwens weer geen bezorgdiensten voor zover ik kon zienquote:Op zondag 21 september 2025 05:13 schreef AnneX het volgende:
Ook onheilspellend zeg. Twee dagen noodweer.
Heb je genoeg eten in je nieuwe huis? Even pizza bestellen is er niet bij dan.
Hebben jullie de buren al ontmoet? En hoe is het met settelen?
Nog best lastig bij kaarslichtquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 12:39 schreef AnneX het volgende:
Hup tegels erin… Zwarte hè!
Vanmorgen tussen neus en lippen door even twee stelling planken leeggemaakt. Dat kan sinds de kastenwissel.![]()
Van de week ook een verhuisdoos leeg en weg. Diverse hh apparaat konden ook in een kast.
En heb je ze gevangen?quote:Op zondag 21 september 2025 13:44 schreef Blues het volgende:
Oh ja tosties!![]()
Beetje vergeten apparaat hier
![]()
Net op de fiets ff naar supermarkt, er staken een saucijzenbroodje en kipsatébroodje over
En vervolgensquote:
In een lange post maar dat bleek @flipsenquote:poolboy (70+)
quote:Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Van onderen omhoog scrollen.
Toen las ik eerst
[..]
En vervolgens
[..]
In een lange post maar dat bleek @:flipsen(het bericht, niet de poolboy denk ik)
Is LinkedIn ook al een datingsplatform tegenwoordig?
Van mijn vrouwelijke collega's hoor ik dat veel mannen het al jaren zo gebruiken; @vlindertje89 is echt de 1e dame die ik hardop zie typen dat ook te doenquote:Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Is LinkedIn ook al een datingsplatform tegenwoordig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begreep dan Insta idd wel een goede plek was om " in de DM 's te glijden "![]()
vanavond Bao Bums met pulled chicken op het menu hier, ik had de kip nog over van de kippensoep die van de week gemaakt werd![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wellcht is het vakgebied waarin mijn Linkedin contacten zich bevinden ehm wat behoudend.quote:Op zondag 21 september 2025 18:19 schreef Barreltje het volgende:
Ik begreep dan Insta idd wel een goede plek was om " in de DM 's te glijden "![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |