abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218837243
Culturele middag in eigen stad met maatje.
Dus maatje kwam diverse kennissen tegen in het publiek. En ik op de podia (variërend van theaterpodium tot kerk tot een stukje van het plein).

Alles gratis. Volgens maatje was dat ECHT WEL HANDIG!

Optreden van jeugdkoor van mijn vereniging gezien, optreden van koorlid met haar groep zangers met speciale mogelijkheden ā la maatje, minivoorstelling van een kennis (en maatje maar zoeken naar de heks die achter de lichaamsloze stem zat, mijn kennis wees -in karakter- écht ergens naar links!).
Tactische overdekte terrasstop net voor een hoosbui (lollig om klanten die niet onder een parasol zaten het vege lijf te zien redden, en het personeel de gedekte tafels). Als afsluiter naar het lokale museum. Bleek onder meer een tentoonstelling over (kunst van/met) het menselijk lichaam te zijn. Maatje zag vooral piemels :D :X :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218837297
Hihi, piemels :D
Spoilers!
pi_218837633
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 16:37 schreef derLudolf het volgende:
:W vanaf Kaatjestadt Hauptbahnhof

Zal over een half uur ook wel even zwaaien naar @:dr_Flash maar die zal wel vertikken om terug te zwaaien :P
Ja die zit namelijk in noordwest Schotlland :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218837757
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 18:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hihi, piemels :D
Het was meer ew piemels en Hihi blote mevrouwen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218837763
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Fles :W

Hoe is de vakantie?
  Moderator zondag 21 september 2025 @ 19:53:33 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218837787
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, vandaar dat ik zeker was dat je niet zou zwaaien
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 21 september 2025 @ 20:18:18 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218837973
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het was meer ew piemels en Hihi blote mevrouwen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg doet me denken aan toen ik ooit voor het eerst met mijn neefje naar de bios ging. Kotste zichzelf helemaal onder vlak voor de film begon.
Ik wist echt niet wat ik moest en dat personeel hielp ook niet. Nou toen heb ik het ook maar gelaten, en ben mn neefje gaan oppoetsen op het toilet.
Nog steeds een trauma aan als een van die kinderen te hard begint te hoesten _O-
pi_218838009
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 20:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Omg doet me denken aan toen ik ooit voor het eerst met mijn neefje naar de bios ging. Kotste zichzelf helemaal onder vlak voor de film begon.
Ik wist echt niet wat ik moest en dat personeel hielp ook niet. Nou toen heb ik het ook maar gelaten, en ben mn neefje gaan oppoetsen op het toilet.
Nog steeds een trauma aan als een van die kinderen te hard begint te hoesten _O-
Trauma! :X
pi_218838071
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Is LinkedIn ook al een datingsplatform tegenwoordig? :D
Facebook is echt niet meer in gebruik bij mij en de mensen om mij heen (en te zien aan die van hem, ook niet bij hem), er is wel een insta maar met 1 post en privé, en er was een up to date LinkedIn. Dus in deze situatie leek me de kans het grootst dat die daadwerkelijk in gebruik was (en dus mijn berichtje gezien zou worden).

Hockey was leuk, wel iets verrekt of geīrriteerd denk ik. Beetje jammer, al eind eerste kwart dat mn been begon te voelen alsof ie net niet lekker zit. Wel 2 keer gescoord en een assist, en 2 paar buren kwamen eerste helft kijken met de buurmeisjes, super cute O+ . Dik gewonnen, dat was lekker.
pi_218838079
Sneu @Cat-astrophe van maatje! En stom van niet echt behulpzaam/nuttig behulpzaam personeel.
pi_218838561
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 19:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fles :W

Hoe is de vakantie?
Eerlijk antwoord?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218838778
quote:
15s.gif Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerlijk antwoord?
Yes please
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218838791
Groeten uit Orléans!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218839114
quote:
15s.gif Op zondag 21 september 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Eerlijk antwoord?
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 21:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Yes please
pi_218839118
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 22:01 schreef sigme het volgende:
Groeten uit Orléans!
[ afbeelding ]
Jammer alweer op terugweg!

Maar ook weer bijna bij eigen hontje 🐶
pi_218839121
Maatje van Cat -O-
pi_218839122
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]

+1
pi_218839138
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:51 schreef Blues het volgende:
Maatje van Cat -O-
Hij heeft een prima middag gehad hoor.
Alleen jammer dat hij zijn filter niet wat anders kan afstellen zodat de wereld in alle aspecten minder zwaar en onoverzichtelijk binnen komt.
Volgende week gaan we naar de kermis en daarna maar weer eens een keer zwemmen. Dat helpt hen ontspannen.
pi_218839157
Gisteren was het nog 31 graden hier. Vandaag 20 en regen. Morgen 14 en heel veel regen. Dinsdag 13 en veel regen. Dat mag de pret niet drukken, vakantie is vakantie *O*

Gisteren naar de hoogste waterval van Duitsland en naar de grootste koekoeksklok ter wereld geweest. Beide de deceptie die je denkt dat het is. Maar goed, migrainedagje dus rustig aan.

Vandaag naar een leuk openluchtmuseum geweest, dat was de moeite waard. Kartoffelsuppe, kirschtorte, rosti en zuurkool kunnen ook van de culinaire to do lijst af.

Morgen bijtijds op voor meer actie in Straatsburg. Audiotour in het Europees Parlement, bootttocht, audiotour door de stad. We mogen met onze elektrische auto de stad (en P+R's!) niet in zonder sticker dus we gaan even wat ingewikkelder doen door de auto aan de Duitse grens te zetten en dan met de tram te gaan. Ook goed.
Spoilers!
pi_218839430
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gisteren was het nog 31 graden hier. Vandaag 20 en regen. Morgen 14 en heel veel regen. Dinsdag 13 en veel regen. Dat mag de pret niet drukken, vakantie is vakantie *O*

Gisteren naar de hoogste waterval van Duitsland en naar de grootste koekoeksklok ter wereld geweest. Beide de deceptie die je denkt dat het is. Maar goed, migrainedagje dus rustig aan.

Vandaag naar een leuk openluchtmuseum geweest, dat was de moeite waard. Kartoffelsuppe, kirschtorte, rosti en zuurkool kunnen ook van de culinaire to do lijst af.

Morgen bijtijds op voor meer actie in Straatsburg. Audiotour in het Europees Parlement, bootttocht, audiotour door de stad. We mogen met onze elektrische auto de stad (en P+R's!) niet in zonder sticker dus we gaan even wat ingewikkelder doen door de auto aan de Duitse grens te zetten en dan met de tram te gaan. Ook goed.
Leuke dagen zo O+
Is de hoogste waterval niet heul hoog en de grootste koekoeksklok niet heul groots :D

Behalve de M :{
pi_218839876
Als iets net zo'n deceptie is als je verwachtte, is het dan een deceptie? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218840181
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 00:00 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuke dagen zo O+
Is de hoogste waterval niet heul hoog en de grootste koekoeksklok niet heul groots :D

Behalve de M :{
Ja hoor, best hoog en groot. Je kunt hem alleen niet helemaal zien, maar tot de helft. En dan sta je daar met zijn allen te staan voor 8 euro. Tja.

Die koekoeksklok is gratis. Sta je daar wederom met zijn allen te staan om 15.59. en om 16.00 deed hij koekoek, koekoek, koekoek, koekoek. Einde. Plus 2 prullenwinkels en een gerookte hamwinkel waar overal boze briefjes hingen over diefstal, gesloten laten van verpakkingen en allerlei dreigementen. Overigens bestaan er koekoeksklokken van 26.000 euro :o

quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 07:06 schreef Clubsoda het volgende:
Als iets net zo'n deceptie is als je verwachtte, is het dan een deceptie? :+
:s)

Neuh, eigenlijk niet. Het maakt het wel geinig eigenlijk. En je moet toch wat op zo'n vrije dag.

Goed, actie! We lopen al ruim een kwartier achter op het programma *O*
Spoilers!
  maandag 22 september 2025 @ 08:16:30 #173
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218840229
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

Werkt heel goed via zo'n P+R. Wij hadden vorig jaar ook geen sticker en kwamen er ter plaatse pas achter dus ook op dezelfde manier gedaan. En het was nog super goedkoop ook dus best een chille optie uiteindelijk.
pi_218840564
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2025 08:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Werkt heel goed via zo'n P+R. Wij hadden vorig jaar ook geen sticker en kwamen er ter plaatse pas achter dus ook op dezelfde manier gedaan. En het was nog super goedkoop ook dus best een chille optie uiteindelijk.
Ons leek het ook de beste optie, ziet er idd goed en betaalbaar uit. Maar we gaan de 130 euro boete niet riskeren.
Spoilers!
  Moderator maandag 22 september 2025 @ 09:19:54 #175
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218840676
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2025 08:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Overigens bestaan er koekoeksklokken van 26.000 euro :o
[..]
:s)
In Triberg zelf heb ik ze ook nog wel duurder gezien volgens mij. Met werk es een nachtje in een chique hotel gezeten in het Schwarzwald (Dollenberg in Bad Petersal Griesbach) en daar hing in de lobby tal van koekoeksklokken uit verschillende tijdperken en bouwstijlen. Grappig om te zien.

Over hotel en werk. Eind november begin december waarschijnlijk mee op installatie. 2 weken Oostenrijk, wel gewoon 6 dagen per week werken minimaal 10u. Goed voor de overuren :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')