Redelijk ruim inderdaad, al kan je dan in elk geval in ochtend wel nog iets doen. Wel fijn dat ze het komen ophalen!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:07 schreef AnneX het volgende:
Fantastisch dat ikea materiaal laat ophalen en ook nog op korte termijn binnen 3 dagen.
Zelf vervoeren is geen optie.
Alleen het tijdslot is nogal ruim tussen 12 en 18 uur. Had gedacht, dat het vandaag iets specifieker zou worden. Pagina verversen maakt niks uit.
En toch blijven er ziekenhuisbesturen die zich door KPMG en consorten "de cloud" in laten lullen.quote:
Prediker 3 1:8 Statenvertalingquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen heb ik een kwartier in scherminstellingen zitten knoeien om een raar icoontje wat op al mijn windows bleek te zitten weg te krijgen.
De oplossing was het piepkleine stickertje van het scherm te peuteren met een mesje...
Hier was het vamnorgen tussen heerlijk en klam warrm in.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Prediker 3 1:8 Statenvertaling
Hier is het 33graden. Morgen slaat het weer om zegt de voorspelling. Wij vertrekken dan.
Goed he ?quote:
Prijzen waar je bij de NL bakker een korstje uit de snijmachine voor mag kopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:39 schreef sigme het volgende:
Ik was vandaag dus even bij de echte bakker. Daar kan je alleen contant betalen.
Er staan prijzen bij de broden/broodjes. Het is maar een heel winkeltje met klein assortiment.
De winkeldame weigert pertinent om haar waren zo duur te verkopen als ze geprijsd zijn. Enorme croissants van 1 euro kosten 80 cent, voor twee chocoladebroodjes van elk 75ct mocht ik niet meer dan een euro betalen (ik had de 1,50 al gepast op de toonbank liggen!)
En dat is bij haar altijd zo
En chocolade en dat alles in de slowcooker. Heel lang geleden gemaakt, zo lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef fietsie het volgende:
Da's ook een lekkere mindfuck: Dulce de Leche Fudge.
Waarbij je dan dus -niet- eerst Dulce de leche maakt van je gecondenseerde melk... maar het meeverhit met de suiker en boter..
Wij haalden honing bij de "boer" waar we ook onze eieren haalden. En die had gewoon een statiegeld systeem voor de glazen potten, erg makkelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:42 schreef Barreltje het volgende:
haha de honing verkopen aan de weg mag niet zolang je geen bedrijf hebt. beetje zoals met Sarabi en haar bier in het begin. natuurlijk geven we een hoop weg en verkopen we het handje kontantje nog wel ..
we moeten het allemaal nog een beetje uitzoeken.. eerst maar eens glazen potjes voor de honing verzamelen
ik heb ook al mijn vrienden gemobiliseerd dat ze glazen potjes in moeten leverenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:27 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wij haalden honing bij de "boer" waar we ook onze eieren haalden. En die had gewoon een statiegeld systeem voor de glazen potten, erg makkelijk.
ik doe de honing in potjes, Chef gebruikt hetquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:06 schreef AnneX het volgende:
Vorige week stond een verzoek om potjes in het lokale digitale sufferdje 😎 van de bijenteler en voor inmaken van de bio groenten uit haar giga moestuin.
Misschien ook in jouw dorp?
Overigens: heb jijzelf of de Chef bijenkasten? Achttien kilo is nogal wat.
Iets van 80 potjes!?
Die hebben geen verstand van IT.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
En toch blijven er ziekenhuisbesturen die zich door KPMG en consorten "de cloud" in laten lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door AnneX op 20-09-2025 18:39:26 ]
Jawel, want extern, een groot kantoor in Amsterdam, en een hoog uurtarief. Dan is alles wat je beweert waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |