SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Stream:
eurovisionsport.com
Bekijk deze YouTube-videoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
1.89 bezig bij de toppers incl. Dokter, Emma klaar op 1.74quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:25 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe staat het er voor bij de meerkamp?
Ja dat zie ik, schakel net in. Wat zegt de zeer voorlopige prognose voor de ereplaatsen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.89 bezig bij de toppers incl. Dokter, Emma klaar op 1.74
Niet iedereen is zo bekrompen dat ze alleen voor het vlaggetje juichen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Zorro het volgende:
Wat zegt die Eurosportmans toch steeds "Dat willen we graag zien"?
Dat wil ik helemaal niet! Dat is helemaal niet goed voor Dokter en Oostwegel.
Ik wil ook Bol zien winnen straks. Als er dan iemand een seconde sneller gaat zeg ik ook niet "Dat willen we graag zien".
Thiam en Johnson hebben al genoeg gewonnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo bekrompen dat ze alleen voor het vlaggetje juichen.
Voor wie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bronzen medaille ligt open.
En Bol niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thiam en Johnson hebben al genoeg gewonnen.
Nee daar is altijd zo'n dopingfiguur sneller als die meedoetquote:
Er waren ooit tijden dat je kon zeggen “Neem HBO max”quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:44 schreef Alpha0 het volgende:
Irritante reclame van Nike op Eurosport hele tijd. "what if you don't"
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat je kon zeggen “Neem HBO max”.
Dit ja. Even irritant, maar in vijf tellen gefixt. Alleen is het altijd even spannend of dat niet ineens op een kutmoment komt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.
Dit maakt HBO niet minder crimineel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.
We juichen pas nadat hij door was. Dus effectief was het 'na het vlaggetje'quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:16 schreef Zorro het volgende:
Overigens is dat "voor het vlaggetje juichen" en dat mag niet.
Ah is dat het.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:19 schreef franklop het volgende:
[..]
We juichen pas nadat hij door was. Dus effectief was het 'na het vlaggetje'
Nielsquote:
We willen vooral ook mooie prestaties zien, inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:32 schreef Zorro het volgende:
Maar de rest loopt goed, dat willen we graag zien!
Van het afhaken? Ja, die had ik ook niet helemaal aan zien komen een minuut of vijf geledenquote:
Maar je weet toch het hele jaar al dat het WK is en dat je daar in ieder geval tegen de top aan wil presteren?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon niet meer fit genoeg na dit seizoen, zijn pieken lagen natuurlijk ook ergens anders in eerste instantie. Pas bij die DL wedstrijden kwam ineens die extra verwachting voor het WK erbij
Dat is hopelijk gewoon onzin vanuit de trainingen, je hebt het over de nummer 6 van de Spelen, het is nou niet alsof dit seizoen uit het niets komt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon niet meer fit genoeg na dit seizoen, zijn pieken lagen natuurlijk ook ergens anders in eerste instantie. Pas bij die DL wedstrijden kwam ineens die extra verwachting voor het WK erbij
Hij is ook nog pas 20 en wilde volgens mij vooral op het EK-23 presteren op de 800m en 5000mquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar je weet toch het hele jaar al dat het WK is en dat je daar in ieder geval tegen de top aan wil presteren?
Ingebrigtsen won goud op de spelen op zijn 20ste. Ik geloof niet dat je in de hedendaagse topsport nog de luxe hebt om te wachten als begin twintiger.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is ook nog pas 20 en wilde volgens mij vooral op het EK-23 presteren op de 800m en 5000m
Dat ligt ook wel aan je positie aan het begin van het jaar. Was zijn hoofddoel oorspronkelijk niet het EK onder 23 (waar hij twee keer goud pakte)? Die piek ging erg lekker, hij won ineens van alles in de Diamond League, en dán ga je natuurlijk ook anders naar het WK kijken als je ineens serieuze medaillekandidaat bent.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar je weet toch het hele jaar al dat het WK is en dat je daar in ieder geval tegen de top aan wil presteren?
Zou kunnen inderdaad, hij toonde niet echt fit voor het uitstappen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk blessure, ik dacht al wat te zien bij die versnelling.
Maar dat is idioot langzaam brengen dan, dit zijn ook gewoon al zijn tweede wereldkampioenschappen, vorig jaar al wereldtop tijdens de spelen, dan heb je echt helemaal niets meer te zoeken op jeugdtoernooien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan je positie aan het begin van het jaar. Was zijn hoofddoel oorspronkelijk niet het EK onder 23 (waar hij twee keer goud pakte)? Die piek ging erg lekker, hij won ineens van alles in de Diamond League, en dán ga je natuurlijk ook anders naar het WK kijken als je ineens serieuze medaillekandidaat bent.
Ik kan me toch prima indenken dat hij een klein jaar geleden nog niet alles op alles zou gaan zetten voor alleen het WK.
Wat niet wegneemt dat de 1500m natuurlijk wat jammer was, maar geen idee hoe hij die echt anders had kunnen lopen (in elk geval niet zelf hard maken, dat werkt gewoon niet).
Het heeft zo zo'n voordelen om Meneer Bol te zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Broeders heeft een goede plek
Daar miste hij wellicht een fitte Ingebrigtsen? Die wel wil rammenquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel aan je positie aan het begin van het jaar. Was zijn hoofddoel oorspronkelijk niet het EK onder 23 (waar hij twee keer goud pakte)? Die piek ging erg lekker, hij won ineens van alles in de Diamond League, en dán ga je natuurlijk ook anders naar het WK kijken als je ineens serieuze medaillekandidaat bent.
Ik kan me toch prima indenken dat hij een klein jaar geleden nog niet alles op alles zou gaan zetten voor alleen het WK.
Wat niet wegneemt dat de 1500m natuurlijk wat jammer was, maar geen idee hoe hij die echt anders had kunnen lopen (in elk geval niet zelf hard maken, dat werkt gewoon niet).
Vind ik wel wat opmerkelijk, om in je derde (?) jaar bij de profs waarin je ook vorig jaar al presteerde als een wonderkind, nog een of andere lokale juniorentitel centraal te stellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij was tot halverwege dit seizoen niet zomaar een topfavoriet voor eremetaal op het WK, dan snap ik dat je in ieder geval die gouden plakken bij het EK-23 wil pakken. Het gaat uiteindelijk toch om de prijzen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vind ik wel wat opmerkelijk, om in je derde (?) jaar bij de profs waarin je ook vorig jaar al presteerde als een wonderkind, nog een of andere lokale juniorentitel centraal te stellen.
Statpaddingquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vind ik wel wat opmerkelijk, om in je derde (?) jaar bij de profs waarin je ook vorig jaar al presteerde als een wonderkind, nog een of andere lokale juniorentitel centraal te stellen.
Meneer Duplantis keek ook verveeld voor zich uit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:41 schreef heywoodu het volgende:
Mevrouw Duplantis geeft geen FUCK om atletiek en zit zich helemaal kapot te vervelen.
Even tussentijds schakelen zit er niet in.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Finale hink-stap-sprong heeft natuurlijk wel terecht voorrang.
Ze keken alsof ze net ruzie hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meneer Duplantis keek ook verveeld voor zich uit.
Vooralsnog best aardig op top-5-koers.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
goede laatste poging voor dokter rond de 14m
13.98 dus
In ieder geval een meter erbijquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
KJT ook weer matig op de kogel 13.37
Emma 13.34![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit maakt HBO niet minder crimineel.
Cora ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Twee keer Moraa in de finale. Feest.
Als dat hun dieet is komt het niet goed.quote:
Met slagroom? @3rr0rquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Twee keer Moraa in de finale. Feest.
NOS laat NU ook de beelden zien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hall naar de 16m![]()
Dit is gespeeld
O Connor mag ook wel in dit lijstjequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
KJT doet het vooralsnog beter dan haar forecast. Hall met uitschieter op kogel gaat ruim naar goud.
Inmiddels ontbreekt O'Connor toch wel hier, die doet serieus mee om het brons.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
KJT doet het vooralsnog beter dan haar forecast. Hall met uitschieter op kogel gaat ruim naar goud.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Goede vloerzevenkamper, zonder publiek, kennelijk.
van KJT vind ik vreemd, weet je zeker dat dat klopt? Ook al zal ze wel een hoge score hebben staan op de 200m en verspringen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet het vooral meer dan uitstekend op basis van haar recente resultatenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
van KJT vind ik vreemd, weet je zeker dat dat klopt? Ook al zal ze wel een hoge score hebben staan op de 200m en verspringen.
Zelfs vloergod Ian White heeft wel eens een major halve vinale gehaald.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ben Olympisch brons vergeten?
Die was zonder publiek Hans.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ben Olympisch brons vergeten?
https://docs.google.com/s(...)021987#gid=879021987quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
van KJT vind ik vreemd, weet je zeker dat dat klopt? Ook al zal ze wel een hoge score hebben staan op de 200m en verspringen.
Ah okee, excuus dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man is verbrand in het verleden
Ik denk al héél vaak gezegd (maar dat kun je altijd missen natuurlijk, geen probleem)quote:
Ik kijk niet meer op NOS alleen al vanwege Haan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:18 schreef Remco het volgende:
Wel een classic Leon Haan. 'Warholm komt erg goed uit', waarna hij direct die horde omtikt.
Dat vond ik altijd mooi, zeker bij de 100 meter gaf dat altijd net even een beetje extra: precies voor de start nog even snel alles opnoemen. Maar goed, ik ben inmiddels zo aan Ivo gewend...quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer op NOS alleen al vanwege Haan.
ELKE wedstrijd waar men in banen loopt alle deelnemers in alle banen opsommen. En als er een valse start is dan nog een keer.
Ik werd er gaar van.
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je als actieve sportkijker dat sowieso aan willen hebben?
Bolders?quote:
@AllesKaputt?quote:
dagjesvolkquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Oh jeetje, 50,95 is haar PR al, dat had ik even gemist
Nou ja, ik blijf bij 52,00 dan maar
Dat was wel in absolute topvorm, zou het knap vinden als ze vandaag onder de 51 looptquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Oh jeetje, 50,95 is haar PR al, dat had ik even gemist
Nou ja, ik blijf bij 52,00 dan maar
Zometeen ga ik na zilver even heel hard schreeuwen hoe alles gefaald is!quote:
Hij had geluk dat het de laatste horde was.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, wat een finale bij de mannen. Zo vaak zie je het gestuntel met de horden niet en dan toch nog zulke tijden.
Franka mini heeft er geen kijk op.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:28 schreef franklop het volgende:
"Maar die mevrouw gaat helemaal niet hard rennen "
Is de conclusie van de mini
Lijkt me ook niet zo'n sympathieke tante eigenlijkquote:
Hield ze zich niet een beetje in?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch wat meer verwacht qua tijd, maar gezien het collectieve 'minder' zijn bij Team NL dan ook weer niet zo gek
Ze is 4, nu al beter qua commentaar dan Joris welquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:30 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
[..]
Franka mini heeft er geen kijk op.
Joris?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:30 schreef RipCity het volgende:
Commentator op NPO1 is vrij irritant aan 't schreeuwen he
McLAUGHlin?quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze is 4, nu al beter qua commentaar dan Joris wel
Wel gewoon de 9e tijd ooit.quote:
Negende tijd ooit, alleen McLaughlin-Levrone en Bol zelf ooit sneller. Matig, slecht.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:30 schreef franklop het volgende:
Misschien toch wat meer verwacht qua tijd, maar gezien het collectieve 'minder' zijn bij Team NL dan ook weer niet zo gek
quote:Op zondag 15 juni 2025 19:26 schreef Nober het volgende:
Savannah Sutherland, die kent u niet.
[ x ]
https://x.com/ChrisChavez/status/1934079619520508389
Joris? Die wil iets te graag iconisch commentaar geven... geef mij maar Eurosportquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:30 schreef RipCity het volgende:
Commentator op NPO1 is vrij irritant aan 't schreeuwen he
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Negende tijd ooit, alleen McLaughlin-Levrone en Bol zelf ooit sneller. Matig, slecht.
Op een WK is een toptijd een leuke bonus maar ze haalt hier gewoon de plak op waar ze voor kwam.quote:
en het erge is, als het hem niet bevalt dan gaat die het opnieuw inspreken voor de sportjournaals.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Joris? Die wil iets te graag iconisch commentaar geven... geef mij maar Eurosport
Die heeft bij Sierd de vos in de klas gezeten dusquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en het erge is, als het hem niet bevalt dan gaat die het opnieuw inspreken voor de sportjournaals.
Lijn overschrijding?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:32 schreef heywoodu het volgende:
DQ Benjamin, doei.
Nigeriaans brons, Warholm 4e
Niet met beide benen over de horde.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en het erge is, als het hem niet bevalt dan gaat die het opnieuw inspreken voor de sportjournaals.
Het is niet zo warm daar vandaag.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:38 schreef Nober het volgende:
Kramp bij Warholm direct na de start.
Hitte?
Bol liep niet snel genoeg?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:38 schreef Remco het volgende:
Meuwly wordt aangepakt door Stekelenburg.
Wat zei ie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:38 schreef Remco het volgende:
Meuwly wordt aangepakt door Stekelenburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |