SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOS
Stream:
eurovisionsport.com
Bekijk deze YouTube-videoCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
1.89 bezig bij de toppers incl. Dokter, Emma klaar op 1.74quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:25 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe staat het er voor bij de meerkamp?
Ja dat zie ik, schakel net in. Wat zegt de zeer voorlopige prognose voor de ereplaatsen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
1.89 bezig bij de toppers incl. Dokter, Emma klaar op 1.74
Niet iedereen is zo bekrompen dat ze alleen voor het vlaggetje juichen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Zorro het volgende:
Wat zegt die Eurosportmans toch steeds "Dat willen we graag zien"?
Dat wil ik helemaal niet! Dat is helemaal niet goed voor Dokter en Oostwegel.
Ik wil ook Bol zien winnen straks. Als er dan iemand een seconde sneller gaat zeg ik ook niet "Dat willen we graag zien".
Thiam en Johnson hebben al genoeg gewonnen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo bekrompen dat ze alleen voor het vlaggetje juichen.
Voor wie?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bronzen medaille ligt open.
En Bol niet?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thiam en Johnson hebben al genoeg gewonnen.
Nee daar is altijd zo'n dopingfiguur sneller als die meedoetquote:
Er waren ooit tijden dat je kon zeggen “Neem HBO max”quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:44 schreef Alpha0 het volgende:
Irritante reclame van Nike op Eurosport hele tijd. "what if you don't"
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er waren ooit tijden dat je kon zeggen “Neem HBO max”.
Dit ja. Even irritant, maar in vijf tellen gefixt. Alleen is het altijd even spannend of dat niet ineens op een kutmoment komt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.
Dit maakt HBO niet minder crimineel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je bij HBO de stream herlaadt ben je weer van de reclame af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |