abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218810837
Ook leuk. Voor alle duidelijkheid: het ging dus om een paar vrouwen die leuzen naar hem schreeuwden in een restaurant.

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 19 september 2025 @ 12:15:12 #77
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218810838
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:

En op punt 7 is hij ook hard opweg.
Behoorlijk inderdaad.

Ondanks dat ik daar niet woon vind ik dit allemaal weer zeer gevaarlijke ontwikkelingen. Trump regeert op basis van rancune en een fragiel ego. Dat is een gevaarlijke combinatie. Dat toont dit ook weer aan.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218810870
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat nepnieuws is. Nepnieuws is moedwillig leugens verspreiden, niet nieuws met een fout(je) er in.
Als "foutjes" steeds in het nadeel van dezelfde kant uitvallen spreek je niet van foutjes maar van een patroon.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218810877
quote:
En trumpie was toen notabene president, was zijn post ṇg dommer maakt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218810887
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Het immer neutrale NieuwRechts gebruiken om iets over de NOS aan te tonen :')
[..]
Dat is ook gewoon gerectificeerd door de NOS, al de dag voordat de Telegraaf met gillende chocoladeletters en hyperbolen hierover publiceerde. Dat er in verslaglegging fouten worden gemaakt is nu eenmaal onvermijdelijk, zeker bij actuele en zich snel ontwikkelende items. Niet goed, maar daar zijn rectificaties voor. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met het weinig objectieve toontje van de Telegraaf om deze misser uit te spinnen dan met het feit dat de NOS moest rectificeren.
Gewoon gerectificeerd.....

Je bedoelt ergens ver weggestopt op een online pagina die geen hond leest ergens 1 zinnetje plaatsen zonder daar verdere ruchtbaarheid aan te geven.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218810901
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als "foutjes" steeds in het nadeel van dezelfde kant uitvallen spreek je niet van foutjes maar van een patroon.
Maar dat is niet zo. Precies om die reden vindt extreemlinks de NOS heel rechts en extreemrechts de NOS heel links. Voor mij een signaal dat de NOS het best aardig doet om de balans te houden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218810907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
En trumpie was toen notabene president, was zijn post ṇg dommer maakt :')
Wat is er precies dom aan mijn post? Of ben je zelf zo dom dat je denkt dat Roseanne Barr gecanceld is door Trump?
pi_218810916
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Maar dat is niet zo. Precies om die reden vindt extreemlinks de NOS heel rechts en extreemrechts de NOS heel links. Voor mij een signaal dat de NOS het best aardig doet om de balans te houden.
Ja, dat is precies wel zo.

En ik kan heel weinig met wat extreemlinkse of extreemrechts vind. Geef maar eens voorbeelden van nepnieuws nadelig voor links, zoals ik mijn stellingen ook onderbouw met voorbeelden.
  vrijdag 19 september 2025 @ 12:24:46 #84
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218810951
Trump bijt een keer terug in een medialandschap dat volledig is gedomineerd door democraten al jaren, zo niet decennia. Natuurlijk willen democraten onder het moment van “vrijheid” die status quo heel graag intact laten. Zelfde geldt voor de rechterlijke macht, etc etc.
enkelband
pi_218810999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En ik kan heel weinig met wat extreemlinkse of extreemrechts vind. Geef maar eens voorbeelden van nepnieuws nadelig voor links, zoals ik mijn stellingen ook onderbouw met voorbeelden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zie verdomd weinig onderbouwing hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2025 12:27:01 ]
pi_218811024
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wat is er precies dom aan mijn post? Of ben je zelf zo dom dat je denkt dat Roseanne Barr gecanceld is door Trump?
Alles is dom aan vrijwel al je posts. Ik voel niet de noodzaak dat uit te gaan leggen want het land toch niet bij je :*
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_218811047
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 september 2025 09:03 schreef Starhopper het volgende:
Goh wat verrassend dat een dictator niet tegen een beetje kritiek kan! *not*
Is natuurlijk waar; en buiten dat: Trump is gewoon kut.

Maar waar was je met je topic toen Charlie Kirk door zijn nek werd geschoten? Dat is toch ook een gevalletje 'links kan niet tegen kritiek'?
pi_218811051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Alles is dom aan vrijwel al je posts. Ik voel niet de noodzaak dat uit te gaan leggen want het land toch niet bij je :*
*landt
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218811082
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Maar waar was je met je topic toen Charlie Kirk door zijn nek werd geschoten? Dat is toch ook een gevalletje 'links kan niet tegen kritiek'?
Wat is dit nou weer ?
pi_218811088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

https://www.socialevraags(...)emisme-normaliseren/
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218811153
quote:

[..]

En dit gaat dan alleen nog maar over twietjes van politici...
pi_218811181
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Het immer neutrale NieuwRechts gebruiken om iets over de NOS aan te tonen :')
Ik ken het niet maar afgaand op de naam heeft NieuwRechts niet de pretentie neutraal te zijn, laat staan de wettelijke taak die aan geld van de belastingbetaler verbonden is.

quote:
Dat is ook gewoon gerectificeerd door de NOS, al de dag voordat de Telegraaf met gillende chocoladeletters en hyperbolen hierover publiceerde. Dat er in verslaglegging fouten worden gemaakt is nu eenmaal onvermijdelijk, zeker bij actuele en zich snel ontwikkelende items. Niet goed, maar daar zijn rectificaties voor. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met het weinig objectieve toontje van de Telegraaf om deze misser uit te spinnen dan met het feit dat de NOS moest rectificeren.
Deze fouten waren heel vermijdelijk. Het probleem is vooral dat alle fouten naar dezelfde kant toe gemaakt worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218811299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:26 schreef recursief het volgende:

[..]
[..]
Ik zie verdomd weinig onderbouwing hier.
vandaar dat ik voorbeelden noem die jij weglaat.
pi_218811330
quote:
Ik begrijp niet zo goed wat een onderzoek naar het Twitter gedrag van parlementariërs bijdraagt aan een antwoord op de vraag of de NOS nepnieuws verspreid.
pi_218811334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
vandaar dat ik voorbeelden noem die jij weglaat.
Ik heb je hele post gequote, niks weggelaten. Geen enkel bewijs van je bewering dat het een patroon is.
pi_218811352
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Deze fouten waren heel vermijdelijk. Het probleem is vooral dat alle fouten naar dezelfde kant toe gemaakt worden.
Dezelfde bewering als van de Kapitein, maar alweer zonder enig bewijs of laat staan onderbouwing.
pi_218811357
Stephen Colbert's reactie

Bekijk deze YouTube-video
pi_218811393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed wat een onderzoek naar het Twitter gedrag van parlementariërs bijdraagt aan een antwoord op de vraag of de NOS nepnieuws verspreid.
Het gaat om het verspreiden van nepnieuws. Alle politieke uitlatingen van politici zijn gewoon nieuws. De NOS erbij halen terwijl je het notabene zelf hebt over nepnieuws nadelig voor links is het verzetten van doelpalen. (Extreem) rechts slingert gewoon bewezen meer onzin de ether in.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:00:07 #100
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218811480
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Ik was gewoon in dat topic hoor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')