Behoorlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:06 schreef Starhopper het volgende:
En op punt 7 is hij ook hard opweg.
Als "foutjes" steeds in het nadeel van dezelfde kant uitvallen spreek je niet van foutjes maar van een patroon.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij niet wat nepnieuws is. Nepnieuws is moedwillig leugens verspreiden, niet nieuws met een fout(je) er in.
En trumpie was toen notabene president, was zijn post ṇg dommer maaktquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door de president ja?
https://www.nu.nl/film/52(...)t-roseanne-barr.html
Gewoon gerectificeerd.....quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Het immer neutrale NieuwRechts gebruiken om iets over de NOS aan te tonen
[..]
Dat is ook gewoon gerectificeerd door de NOS, al de dag voordat de Telegraaf met gillende chocoladeletters en hyperbolen hierover publiceerde. Dat er in verslaglegging fouten worden gemaakt is nu eenmaal onvermijdelijk, zeker bij actuele en zich snel ontwikkelende items. Niet goed, maar daar zijn rectificaties voor. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met het weinig objectieve toontje van de Telegraaf om deze misser uit te spinnen dan met het feit dat de NOS moest rectificeren.
Maar dat is niet zo. Precies om die reden vindt extreemlinks de NOS heel rechts en extreemrechts de NOS heel links. Voor mij een signaal dat de NOS het best aardig doet om de balans te houden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als "foutjes" steeds in het nadeel van dezelfde kant uitvallen spreek je niet van foutjes maar van een patroon.
Wat is er precies dom aan mijn post? Of ben je zelf zo dom dat je denkt dat Roseanne Barr gecanceld is door Trump?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En trumpie was toen notabene president, was zijn post ṇg dommer maakt
Ja, dat is precies wel zo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo. Precies om die reden vindt extreemlinks de NOS heel rechts en extreemrechts de NOS heel links. Voor mij een signaal dat de NOS het best aardig doet om de balans te houden.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wel zo.
En ik kan heel weinig met wat extreemlinkse of extreemrechts vind. Geef maar eens voorbeelden van nepnieuws nadelig voor links, zoals ik mijn stellingen ook onderbouw met voorbeelden.
Ik zie verdomd weinig onderbouwing hier.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als "foutjes" steeds in het nadeel van dezelfde kant uitvallen spreek je niet van foutjes maar van een patroon.
Alles is dom aan vrijwel al je posts. Ik voel niet de noodzaak dat uit te gaan leggen want het land toch niet bij jequote:Op vrijdag 19 september 2025 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er precies dom aan mijn post? Of ben je zelf zo dom dat je denkt dat Roseanne Barr gecanceld is door Trump?
Is natuurlijk waar; en buiten dat: Trump is gewoon kut.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:03 schreef Starhopper het volgende:
Goh wat verrassend dat een dictator niet tegen een beetje kritiek kan! *not*
*landtquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles is dom aan vrijwel al je posts. Ik voel niet de noodzaak dat uit te gaan leggen want het land toch niet bij je
Wat is dit nou weer ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Is natuurlijk waar; en buiten dat: Trump is gewoon kut.
Maar waar was je met je topic toen Charlie Kirk door zijn nek werd geschoten? Dat is toch ook een gevalletje 'links kan niet tegen kritiek'?
https://www.socialevraags(...)emisme-normaliseren/quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En ik kan heel weinig met wat extreemlinkse of extreemrechts vind. Geef maar eens voorbeelden van nepnieuws nadelig voor links, zoals ik mijn stellingen ook onderbouw met voorbeelden.
En dit gaat dan alleen nog maar over twietjes van politici...quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar afgaand op de naam heeft NieuwRechts niet de pretentie neutraal te zijn, laat staan de wettelijke taak die aan geld van de belastingbetaler verbonden is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Het immer neutrale NieuwRechts gebruiken om iets over de NOS aan te tonen
Deze fouten waren heel vermijdelijk. Het probleem is vooral dat alle fouten naar dezelfde kant toe gemaakt worden.quote:Dat is ook gewoon gerectificeerd door de NOS, al de dag voordat de Telegraaf met gillende chocoladeletters en hyperbolen hierover publiceerde. Dat er in verslaglegging fouten worden gemaakt is nu eenmaal onvermijdelijk, zeker bij actuele en zich snel ontwikkelende items. Niet goed, maar daar zijn rectificaties voor. Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met het weinig objectieve toontje van de Telegraaf om deze misser uit te spinnen dan met het feit dat de NOS moest rectificeren.
vandaar dat ik voorbeelden noem die jij weglaat.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:26 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
Ik zie verdomd weinig onderbouwing hier.
Ik begrijp niet zo goed wat een onderzoek naar het Twitter gedrag van parlementariërs bijdraagt aan een antwoord op de vraag of de NOS nepnieuws verspreid.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit gaat dan alleen nog maar over twietjes van politici...
Ik heb je hele post gequote, niks weggelaten. Geen enkel bewijs van je bewering dat het een patroon is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vandaar dat ik voorbeelden noem die jij weglaat.
Dezelfde bewering als van de Kapitein, maar alweer zonder enig bewijs of laat staan onderbouwing.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Deze fouten waren heel vermijdelijk. Het probleem is vooral dat alle fouten naar dezelfde kant toe gemaakt worden.
Het gaat om het verspreiden van nepnieuws. Alle politieke uitlatingen van politici zijn gewoon nieuws. De NOS erbij halen terwijl je het notabene zelf hebt over nepnieuws nadelig voor links is het verzetten van doelpalen. (Extreem) rechts slingert gewoon bewezen meer onzin de ether in.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat een onderzoek naar het Twitter gedrag van parlementariërs bijdraagt aan een antwoord op de vraag of de NOS nepnieuws verspreid.
Ik was gewoon in dat topic hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Is natuurlijk waar; en buiten dat: Trump is gewoon kut.
Maar waar was je met je topic toen Charlie Kirk door zijn nek werd geschoten? Dat is toch ook een gevalletje 'links kan niet tegen kritiek'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |