SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
The talk in the town is dat die 50/50 split tussen verbrandings motor en battery pack niet haalbaar is op de circuits die power hongerig zijn zoals Monza en Baku. Meerdere motor fabrikanten zeggen dat ze het op die circuits niet aan kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze zitten allemaal in hetzelfde budgetcap schuitje
Waar ik nu niks van snap als noob
Waarom wordt merc nu al zo gepushed als beste
Mercedes schreeuwt hoog van de toren dat ze een manier hebben gevonden om dat wel of beter voor elkaar te krijgen, maar dat is ga je tot de eerste race van de nieuwe regelementen niet weten op dat soort circuits want die gaan je nu echt geen data geven die te vertrouwen is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een prachtige hond.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ach ja dat bla bla is vaak ook niet meer dan datquote:Op donderdag 18 september 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The talk in the town is dat die 50/50 split tussen verbrandings motor en battery pack niet haalbaar is op de circuits die power hongerig zijn zoals Monza en Baku. Meerdere motor fabrikanten zeggen dat ze het op die circuits niet aan kunnen.
Mercedes schreeuwt hoog van de toren dat ze een manier hebben gevonden om dat wel of beter voor elkaar te krijgen, maar dat is ga je tot de eerste race van de nieuwe regelementen niet weten op dat soort circuits want die gaan je nu echt geen data geven die te vertrouwen is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat ik denk dat Mercedes wil doen is andere motor fabrikanten pushen om hun motoren en battery packs dusdanig op te schroeven dat ze tegen falen aan zitten en zo punten te pakken in de eerste paar races van het jaar terwijl Merc ze gewoon in de punten uitrijd en ze punten pakt op ze.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Godverdomme lieve hond jonguh!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We weten het pas bij de eerste testfasen en kan me bijna niet voorstellen dat andere fabrikanten zich zo zullen laten beïnvloedenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
Wat ik denk dat Mercedes wil doen is andere motor fabrikanten pushen om hun motoren en battery packs dusdanig op te schroeven dat ze tegen falen aan zitten en zo punten te pakken in de eerste paar races van het jaar terwijl Merc ze gewoon in de punten uitrijd en ze punten pakt op ze.
Aangezien F1 al jaren een spel is van hoog van de toren blazen of de underdog spelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
Wat ik denk dat Mercedes wil doen is andere motor fabrikanten pushen om hun motoren en battery packs dusdanig op te schroeven dat ze tegen falen aan zitten en zo punten te pakken in de eerste paar races van het jaar terwijl Merc ze gewoon in de punten uitrijd en ze punten pakt op ze.![]()
Ohja we zitten in ONZ![]()
![]()
Ja precies dat dus.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
We weten het pas bij de eerste testfasen en kan me bijna niet voorstellen dat andere fabrikanten zich zo zullen laten beïnvloeden
Aangezien F1 al jaren een spel is van hoog van de toren blazen of de underdog spelen
In de tests van 2009 toen Brawn GP pas in het laatste of voorlaatste test dagen kwam opdagen werd ook overal gezegd dat ze glorie runs op lage brandstof deden om sponsoren te krijgen terwijl ze de eerste helft van het seizoen iedereen naar huis reden.
When the flag drops the bullshit stop
Ik bolk jou uit liefde, de meeste pure bolk liefde die er bestaatquote:![]()
Awwwquote:Op donderdag 18 september 2025 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bolk jou uit liefde, de meeste pure bolk liefde die er bestaat![]()
![]()
![]()
Bolk is liefde en liefde is de bolkquote:
Bolkje terugquote:Op donderdag 18 september 2025 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolk is liefde en liefde is de bolk![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wacht tot je de witte vlag zwaait![]()
![]()
Was net van plan af te zwaaien voor vandaagquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was net van plan af te zwaaien voor vandaag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was net van plan af te zwaaien voor vandaag![]()
![]()
Odinquote:Op donderdag 18 september 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
Is dat een foto van Max Verstappen in de OP?
Ik herkende 'm bijna niet zonder helmquote:Op donderdag 18 september 2025 23:03 schreef devzero het volgende:
Is dat een foto van Max Verstappen in de OP?![]()
Nou vooruit danquote:Op donderdag 18 september 2025 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon naar bed![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Odin, de beschermheilige van dichters! Een goede naam voor zo'n leuk beestje!
Ik zou m'n hont devzero noemenquote:Op donderdag 18 september 2025 23:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Odin, de beschermheilige van dichters! Een goede naam voor zo'n leuk beestje!![]()
Omdat je graag roept: niet in het bad poepen devzero?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou m'n hont devzero noemen![]()
Dat roep ik dan weer liever tegen jouquote:Op donderdag 18 september 2025 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je graag roept: niet in het bad poepen devzero?![]()
![]()
Jij had een hond die inquote:Op donderdag 18 september 2025 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je graag roept: niet in het bad poepen devzero?bad poepte
Ik poep alleen in de gootsteenquote:Op donderdag 18 september 2025 23:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat roep ik dan weer liever tegen jou![]()
![]()
Ik heb nog nooit een hond gehad. Wel een kat die af en toe te ongeduldig is en uit de kattenbak springt terwijl er nog een stukje poep uitkomtquote:Op donderdag 18 september 2025 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij had een hond die inbad poepte
![]()
![]()
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 18 september 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik poep alleen in de gootsteen![]()
eerst onderzoek doen naar Oostenrijkse gerechten natuurlijkquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ohja, anders wordt het morgen een karige begroetingquote:Op donderdag 18 september 2025 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
eerst onderzoek doen naar Oostenrijkse gerechten natuurlijk![]()
ben wel van plan een soort krautfleckerl te maken, maar met gewone pasta ipv fleckerlquote:Op donderdag 18 september 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, anders wordt het morgen een karige begroetingUw ADH vitamine Worst
Oh met kool toch? Ben benieuwd, nog nooit opquote:Op donderdag 18 september 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben wel van plan een soort krautfleckerl te maken, maar met gewone pasta ipv fleckerl![]()
kool, ui, boter en evt spekquote:Op donderdag 18 september 2025 23:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh met kool toch? Ben benieuwd, nog nooit op
vrij eenvoudigUw ADH vitamine Worst
Een fleckerl werkt alleen maar als je het goede voetwerk gebruikt!quote:Op donderdag 18 september 2025 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben wel van plan een soort krautfleckerl te maken, maar met gewone pasta ipv fleckerl
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ja idd. Zou ik ook nog weleens kunnen proberenquote:Op donderdag 18 september 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kool, ui, boter en evt spek
vrij eenvoudig![]()
![]()
ik mis de krautquote:Op donderdag 18 september 2025 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Een fleckerl werkt alleen maar als je het goede voetwerk gebruikt!
Bekijk deze YouTube-video
Uw ADH vitamine Worst
Gelukkigquote:Op donderdag 18 september 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Krautfleckerl is helemaal niet sauer gelukkig![]()
![]()
Waar een uitspraak van mario allemaal naar toe kan leiden
Uw ADH vitamine Worst
Ja, het begint 's nachts eindelijk een beetje af te koelen; nog even en het is overdag geen 30+ en 's nachts geen 20+ meer. Eindelijk weer slapen met de ramen openquote:Op vrijdag 19 september 2025 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi Murrican, alles goed?![]()
![]()
quote:You have purchased 50 x Bottle of Beer items for $500.@KoningWouter wat mis ik hier? Die 50 was gewoon om te testen, maar wie betaald zoveel op de item markt als je het goedkoop (in dit geval) in de bits en bobs kunt kopenquote:You sold 50x Bottle of Beer on the Item Market to Snubz for $26,125 after $1,375 in fees.![]()
![]()
Ik verlang juist wel naar die warmte, maar nog paar maanden. Geloof jij weet ook wel waarom ik nog niet eerder naar warme oorden vertrokken ben. Begin van deze avond is mijn moeke eindelijk overleden waar ik dus al paar jaar voor hier in Nederland bleef. Heel erg dubbel, maar voor haar het beste wel, na 4 jaar op bed liggen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het begint 's nachts eindelijk een beetje af te koelen; nog even en het is overdag geen 30+ en 's nachts geen 20+ meer. Eindelijk weer slapen met de ramen open
En dus hoop geregel, en bevat het allemaal nog niet echt. en snap ook niet veel van waar mijn gevoelens allemaal naar uit gaan. Ben normaal wel redelijk to the point.Lach met een schone bips![]()
Gecondoleerd. Niet onverwacht en waarschijnlijk het beste voor haar. . Het is inderdaad dubbel, nu kun je die verhuizing beginnen, ook al is het nooit leuk om familie te verliezen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verlang juist wel naar die warmte, maar nog paar maanden. Geloof jij weet ook wel waarom ik nog niet eerder naar warme oorden vertrokken ben. Begin van deze avond is mijn moeke eindelijk overleden waar ik dus al paar jaar voor hier in Nederland bleef. Heel erg dubbel, maar voor haar het beste wel, na 4 jaar op bed liggen.
En dus hoop geregel, en bevat het allemaal nog niet echt. en snap ook niet veel van waar mijn gevoelens allemaal naar uit gaan. Ben normaal wel redelijk to the point.
Veel sterkte de komende tijd![]()
Het gevoel is zo kut, werd om 16:15 gebeld door verzorgingshuis dat ze dachten deze nacht. ben erheen gesjeesd ff gezeten en uur later had ik dode hand van mijn moeder vast. Ik was er toen ze ging, maar had er langer bij willen zijn. Maar gelukkig op einde was ik er wel. Het voelt nu surrealistischquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Niet onverwacht en waarschijnlijk het beste voor haar. . Het is inderdaad dubbel, nu kun je die verhuizing beginnen, ook al is het nooit leuk om familie te verliezen.
Veel sterkte de komende tijdLach met een schone bips![]()
En dank jequote:Op vrijdag 19 september 2025 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Niet onverwacht en waarschijnlijk het beste voor haar. . Het is inderdaad dubbel, nu kun je die verhuizing beginnen, ook al is het nooit leuk om familie te verliezen.
Veel sterkte de komende tijdLach met een schone bips![]()
Je was er voor je moeder! En misschien zul je je later nog wel eens afvragen of je niet meer had kunnen doen, maar je was er gewoon voor haar. Nu alle praktische dingen regelen en het verlies verwerken, maar daarna kun je aan jouw en je vriendin's toekomst gaan werken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gevoel is zo kut, werd om 16:15 gebeld door verzorgingshuis dat ze dachten deze nacht. ben erheen gesjeesd ff gezeten en uur later had ik dode hand van mijn moeder vast. Ik was er toen ze ging, maar had er langer bij willen zijn. Maar gelukkig op einde was ik er wel. Het voelt nu surrealistisch![]()
Heel eerlijk had ik alles al uitgedacht, want je weet dat het gaan komen. Nu wil ik het liefst even helemaal niks, maar dat kan ook niet. Gaat wel lastig worden de komende maanden. Als je dit me een jaar geleden had voorgeschoteld was ik onder mijn dekbed gaan schuilen zo slecht ging het toen. Nu Bring it onquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je was er voor je moeder! En misschien zul je je later nog wel eens afvragen of je niet meer had kunnen doen, maar je was er gewoon voor haar. Nu alle praktische dingen regelen en het verlies verwerken, maar daarna kun je aan jouw en je vriendin's toekomst gaan werken.![]()
Maar is wel ff dingetje ja, plop en dood.Lach met een schone bips![]()
Heb je nog meer familie in nederland die je kunnen helpen? Bv broers of zussen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heel eerlijk had ik alles al uitgedacht, want je weet dat het gaan komen. Nu wil ik het liefst even helemaal niks, maar dat kan ook niet. Gaat wel lastig worden de komende maanden. Als je dit me een jaar geleden had voorgeschoteld was ik onder mijn dekbed gaan schuilen zo slecht ging het toen. Nu Bring it on![]()
Maar is wel ff dingetje ja, plop en dood.![]()
Lang verhaal, heb oudere broer en jonger zusje, de laatste hoef je niks van te verwachten. Oudere broer stond er meteen vanavondquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog meer familie in nederland die je kunnen helpen? Bv broers of zussen?Maar is ook verhaal apart. Maar ja, hoef het niet alleen te doen
Lach met een schone bips![]()
Laat ik het zo zeggen, ik laat me helpen door broer maar hou de regie in eigen handquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je nog meer familie in nederland die je kunnen helpen? Bv broers of zussen?En dat is meer vanwege zijn gedachten over de wereld en belastingen. Daar laat ik het ook maar bij
Mijn jongste broertje woont nog in Nederland en als mijn ouders overlijden, zal het meeste werk op zijn schouders vallen. Maar hij en zijn partner hebben (in gedachten) de container al klaar staan om spullen van mijn ouders weg te gooienquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lang verhaal, heb oudere broer en jonger zusje, de laatste hoef je niks van te verwachten. Oudere broer stond er meteen vanavondMaar is ook verhaal apart. Maar ja, hoef het niet alleen te doen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik laat me helpen door broer maar hou de regie in eigen handEn dat is meer vanwege zijn gedachten over de wereld en belastingen. Daar laat ik het ook maar bij
![]()
![]()
Joh, weg met die oude meuk en snel klaarquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje woont nog in Nederland en als mijn ouders overlijden, zal het meeste werk op zijn schouders vallen. Maar hij en zijn partner hebben (in gedachten) de container al klaar staan om spullen van mijn ouders weg te gooienIs hier nog wel een opgave hoor. Is nogal groot en veel opgeslagen meuk door de jaren heen
En ik snap het wel, ergens is het gewoon klaar en dan moet je door. Je wacht, je maakt plannen en dan door. Je kan het alleen nooit timen. Hoop voor je little bro en zijn parter dat ze het beter kunnen plannen dan ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn jongste broertje woont nog in Nederland en als mijn ouders overlijden, zal het meeste werk op zijn schouders vallen. Maar hij en zijn partner hebben (in gedachten) de container al klaar staan om spullen van mijn ouders weg te gooien
Denk iemand die geen zin heeft om te kijken of de bits en bobs hem op voorraad heeft (denk ik dan)quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
@:koningwouter wat mis ik hier? Die 50 was gewoon om te testen, maar wie betaald zoveel op de item markt als je het goedkoop (in dit geval) in de bits en bobs kunt kopen
Hoor wel vaker dat mensen items inkopen in de winkel en dan op de item market zetten![]()
De tante van een goede vriendin was recentelijk overleden. Met z'n 3-en heeft het ze iets meer dan een week gekost om dat huis leeg te krijgen. Dan ga je ook zelf nadenken over alle troep spulletjes die je in je huis hebtquote:Op vrijdag 19 september 2025 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Joh, weg met die oude meuk en snel klaarIs hier nog wel een opgave hoor. Is nogal groot en veel opgeslagen meuk door de jaren heen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:47 schreef devzero het volgende:
Maar goed, ik ga er weer even vandoor 🕺 Tot over een paar uur
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dank je, ze hield op met ademen rond 18:30quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is niet best, gecondoleerd.Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ff meer boos dan, try me... I double dare you!
Was je er bij?quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dank je, ze hield op met ademen rond 18:30![]()
Ja, maar scheelde niet veel. Arts dacht "komende uren", Ben toen toch maar van werk erheen gegaan, en was ook redelijk op tijd. Voelde haar hand weg zakken.quote:Lach met een schone bips![]()
Heftig en rot. Maar wel mooi dat je haar nog levend hebt kunnen zien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, maar scheelde niet veel. Arts dacht "komende uren", Ben toen toch maar van werk erheen gegaan, en was ook redelijk op tijd. Voelde haar hand weg zakken.![]()
Het is echt volkomen kut! Maar van de andere kant, je moeder in jaren zien aftakelen? Het is goed voor haar, 73 pas.quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heftig en rot. Maar wel mooi dat je haar nog levend hebt kunnen zien.Lach met een schone bips![]()
Was ze ziek?quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is echt volkomen kut! Maar van de andere kant, je moeder in jaren zien aftakelen? Het is goed voor haar, 73 pas.![]()
Begon rond haar 63e Parkinson, daarna de Parkinson dementie erbij. gecombineerd met chronische lage bloeddruk en blind aan 1 oog door een veroorzaakte embolie door die ziektes. Nee ze was top fitquote:
Ouder worden komt met een hoop gebreken helaas. Hoe dement was ze?quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Begon rond haar 63e Parkinson, daarna de Parkinson dementie erbij. gecombineerd met chronische lage bloeddruk en blind aan 1 oog door een veroorzaakte embolie door die ziektes. Nee ze was top fit![]()
Hoe dement wil je iemand hebben? Ze kon niet meer zelf drinken omdat ze het principer beker en later rietje niet meer snapte.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ouder worden komt met een hoop gebreken helaas. Hoe dement was ze?
Ik ben zo blij voor haar.Lach met een schone bips![]()
Ja dan is het soms beter dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoe dement wil je iemand hebben? Ze kon niet meer zelf drinken omdat ze het principer beker en later rietje niet meer snapte.
Ik ben zo blij voor haar.
Vader van een vriend van me heeft beginnende dementie en het is een lijdensweg voor hem. Je ziet telkens iemand waarvan je houdt aftakelen.![]()
Dementie is echt kut, enige wat je kan doen is de mensen eromheen steunen. Had gewild dat ik dat ook had. En je hoeft niet constant er mee bezig te zijn, maak er ook grappen over. De negatieve spiraal wat die ziekte is moet je je niet door laten beinvloeden. Gewoon blijven lachen zo lang het kan en ook over de ziekte. Maakt het vaak veel makkelijkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan is het soms beter dat het afgelopen is.
Vader van een vriend van me heeft beginnende dementie en het is een lijdensweg voor hem. Je ziet telkens iemand waarvan je houdt aftakelen.Lach met een schone bips![]()
Ja vind het ook erg rot voor hem maar ik weet niet hoe ik kan helpen anders dan een luisterend oor zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dementie is echt kut, enige wat je kan doen is de mensen eromheen steunen. Had gewild dat ik dat ook had. En je hoeft niet constant er mee bezig te zijn, maak er ook grappen over. De negatieve spiraal wat die ziekte is moet je je niet door laten beinvloeden. Gewoon blijven lachen zo lang het kan en ook over de ziekte. Maakt het vaak veel makkelijker![]()
Een situatie die er in dit geval is kun je niet veranderen, maar je kunt er wel luchtig over doen en beetje over grappen. Dat is niet verkeerd, als iedereen te serieus doet over dit soort dingen denken we te veel na en is ook niet goed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vind het ook erg rot voor hem maar ik weet niet hoe ik kan helpen anders dan een luisterend oor zijn.
Luchtig erover zijn helpt echt, en grappen ook. Misschien niet voor iedereen maar als je alles te serieus neemt gaat het niet beter worden.Lach met een schone bips![]()
Als je dat kunt is dat mooi natuurlijkquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Een situatie die er in dit geval is kun je niet veranderen, maar je kunt er wel luchtig over doen en beetje over grappen. Dat is niet verkeerd, als iedereen te serieus doet over dit soort dingen denken we te veel na en is ook niet goed.
Luchtig erover zijn helpt echt, en grappen ook. Misschien niet voor iedereen maar als je alles te serieus neemt gaat het niet beter worden.![]()
Ken je hem persoonlijk?quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:17 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee Tong80 is al een maand offline en ik ben wat angstig dat hem wat is overkomen![]()
Ja kut, ik ben beter in gesprek persoon tot persoon. Is niet jouw ding dat vergat ik ff... Solly, ik ben juist in typen vrij onhandig en soms lompquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je dat kunt is dat mooi natuurlijkLach met een schone bips![]()
Oh gelukkig zijn mijn ouders nog gezond, heb nog geen ervaring met dementie in mijn omgeving. Lijkt me heel zwaar.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja kut, ik ben beter in gesprek persoon tot persoon. Is niet jouw ding dat vergat ik ff... Solly, ik ben juist in typen vrij onhandig en soms lomp![]()
Dat niet maar genoeg interactie met hem gehad in al deze jaren om hem toch nog wel wat extra jaren te gunnenquote:![]()
Ooehh spicy pizza beste pizzaquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de weinige diepvries pizza’s die ik lust.![]()
![]()
Ja ik ken hem niet goed maar wat ik begreep was hij dagelijks online en betrokken bij Fok. Wel raar inderdaad, maar wat kunnen we doen als niemand zijn nummer heeft?quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat niet maar genoeg interactie met hem gehad in al deze jaren om hem toch nog wel wat extra jaren te gunnen![]()
Nutri Score Cquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een van de weinige diepvries pizza’s die ik lust.![]()
Zou eten wel
Ach dan niks. Maar ik neem aan dat er wel mensen zijn die hem persoonlijk kennen.. en ook bekend ermee zijn dat hij zoveel op Fok! heeft gepost. Dus als er iets ernstigs is dat wel uiteindelijk gemeld gaat worden door iemand in zijn omgevingquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ken hem niet goed maar wat ik begreep was hij dagelijks online en betrokken bij Fok. Wel raar inderdaad, maar wat kunnen we doen als niemand zijn nummer heeft?![]()
Spicy food is verslavend.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ooehh spicy pizza beste pizza
Dat denk ik ook hoor. Hij was de laatste tijd ook niet echt tevreden met hoe het op fok gaat dus misschien houdt hij een pauze.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ach dan niks. Maar ik neem aan dat er wel mensen zijn die hem persoonlijk kennen.. en ook bekend ermee zijn dat hij zoveel op Fok! heeft gepost. Dus als er iets ernstigs is dat wel uiteindelijk gemeld gaat worden door iemand in zijn omgeving![]()
Nouquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook hoor. Hij was de laatste tijd ook niet echt tevreden met hoe het op fok gaat dus misschien houdt hij een pauze.
De laatste tijd heeft hij juist veel minders bans gekregen dus zelf denk ik dat niet..![]()
Anders misschien mensen met wie hij veel optrok benaderen. Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou
[ afbeelding ]
De laatste tijd heeft hij juist veel minders bans gekregen dus zelf denk ik dat niet..![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4909 / +296 / +0 / 7841 / 8537 / 0.58
2. Dotteke / 1235 / +101 / +0 / 2586 / 3117 / 0.4
3. KillemWieft / 937 / +32 / +2 / 530 / 780 / 1.2
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. devzero / 430 / +29 / +20 / 365 / 515 / 0.83
7. Homijn / 401 / +22 / +0 / 96 / 186 / 2.16
8. KoningWouter / 376 / +5 / +15 / 724 / 904 / 0.42
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 268 / +25 / +0 / 589 / 815 / 0.33
11. _UserName_ / 228 / +26 / +0 / 270 / 379 / 0.6
12. Dr.Mikey / 216 / +24 / +0 / 154 / 250 / 0.86
13. mario390 / 210 / +41 / +0 / 131 / 220 / 0.95
14. marc0871 / 190 / +14 / +18 / 905 / 1151 / 0.17
15. Pinnenmutske / 186 / +15 / +0 / 442 / 571 / 0.33
16. ToT / 184 / +8 / +0 / 1427 / 1629 / 0.11
17. DJMO / 182 / +67 / +0 / 499 / 674 / 0.27
18. Masberum / 173 / +27 / +0 / 218 / 292 / 0.59
19. greysbones / 167 / +22 / +0 / 1337 / 1468 / 0.11
20. MooieTop6 / 163 / +19 / +0 / 1651 / 1888 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekker manquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:33 schreef Masberum het volgende:
Ik ben nummer 18 nu woohoooo, op naar de top 15![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, ik kijk naar die nummers 21 tot 68, maar dan heb je wel echt gewoon heel weinig punten gescoord. Ik zou dan direct de handdoek in de ring gooien en zeggen van 'genoeg is genoeg, ik kan dit spel niet spelen'. Maar ze blijven het proberen.. man man man..![]()
Ik snap mensen die dit spel serieus spelen niet. Een dagje proberen de snelste te zijn begrijp ik nog wel maar een maand... de tering.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:36 schreef Masberum het volgende:
Wow, ik kijk naar die nummers 21 tot 68, maar dan heb je wel echt gewoon heel weinig punten gescoord. Ik zou dan direct de handdoek in de ring gooien en zeggen van 'genoeg is genoeg, ik kan dit spel niet spelen'. Maar ze blijven het proberen.. man man man..![]()
Met zo'n mentaliteit zal je nooit nummer 1 worden maat..quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap mensen die dit spel serieus spelen niet. Een dagje proberen de snelste te zijn begrijp ik nog wel maar een maand... de tering.![]()
Dat is dan ook niet mijn doelquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:39 schreef Masberum het volgende:
[..]
Met zo'n mentaliteit zal je nooit nummer 1 worden maat..![]()
![]()
MooieTop6 heeft trouwens wel 1 van de meest vreselijke ratio's die ik ooit heb gezien
0.09
Voor elke 10 posts krijgt ze nog niet eens 1 punt.. ik vind het erg om te zien..![]()
Mt6 is een gozer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:40 schreef Masberum het volgende:
MooieTop6 heeft trouwens wel 1 van de meest vreselijke ratio's die ik ooit heb gezien
0.09
Voor elke 10 posts krijgt ze nog niet eens 1 punt.. ik vind het erg om te zien..
Niet als je dacht dat het een vrouw was. Niets om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Echt? Een paar fapjes maken me toch niet gay?![]()
Maar even serieus, hoe weten jullie dat het een man is?quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet als je dacht dat het een vrouw was. Niets om je voor te schamen.![]()
Ik heb hem op Whatsappquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe weten jullie dat het een man is?![]()
Hij doelt daar op de top 6 qua score destijds.quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow waarom noemt hij zichzelf mooietop dan als hij geen vrouw is?![]()
Waarom noem jij jezelf masberum als je geen aap bent?quote:Op vrijdag 19 september 2025 02:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow waarom noemt hij zichzelf mooietop dan als hij geen vrouw is?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Probeer haar maar te versieren dan, wellicht lukt hetquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:48 schreef Masberum het volgende:
Ja precies, het is dus wel een echte vrouw![]()
![]()
Omdat het lijkt op masterquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom noem jij jezelf masberum als je geen aap bent?![]()
Ja daag, ik heb genoeg van vrouwen. En nee ik zoek geen man, ik ben heel goed alleenquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Probeer haar maar te versieren dan, wellicht lukt het![]()
quote:Lezersvraag: Moet wel eerlijk zeggen dat Timmermans de afgelopen dagen er uit zag om door een ringetje te halen. Als hij wederom geen premier wordt en afscheid neemt van de politiek dan kan hij prima aan de slag als bijvoorbeeld verkoper in een sigarenzaak. Iemand nog andere opties ?![]()
![]()
Hahaha leuk gedaanquote:Op vrijdag 19 september 2025 02:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vond deze destijds wel leuk.
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik vind het zo gaaf als ze over het water vliegen op die foils
Had een technisch lego speedsailing boot besteld op marktplaats maar die is gejat bij PostNL![]()
![]()
Gaat best hard!quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
Had een technisch lego speedsailing boot besteld op marktplaats maar die is gejat bij PostNL
Brief met anthrax sturen naar het hoofdkantoor!quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:12 schreef KoningWouter het volgende:
Had een technisch lego speedsailing boot besteld op marktplaats maar die is gejat bij PostNLProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja zou je bijna gaan doen he.quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Brief met anthrax sturen naar het hoofdkantoor!
Track & Trace zegt dat hij het nog wat langer duurt, de gangsters
[ Bericht 14% gewijzigd door KoningWouter op 19-09-2025 03:23:48 ]![]()
Ik zou die link maar even verwijderen als ik jou was. Nu kan iedereen je naam en adres zien.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Oja dat was niet zo slimquote:Op vrijdag 19 september 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
Ik zou die link maar even verwijderen als ik jou was. Nu kan iedereen je naam en adres zien.
Thanks![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:24 schreef KoningWouter het volgende:
Krijg ik straks nog het Looijkartel achter me aan![]()
RIP @GrotetijdProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja had je dat meegekregen?quote:
Hij was hier gewoon aan het posten komen er van die lui in DTS dat ze een afspraak met hem hadden gemaakt dat hij offline blijft in ruil voor rust.
Toen ging hij. Niet meer weer gezien. Bizar.![]()
Nee, dingen die overdag gebeuren mis ik altijd. Had wel door dat hij een poos niet in DTS was geweest, maar dacht dat hij op vakantie was of zo. Heeft echt weken geduurd voordat ik op de hoogte was van wat er zich heeft afgespeeld.quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had je dat meegekregen?
Hij was hier gewoon aan het posten komen er van die lui in DTS dat ze een afspraak met hem hadden gemaakt dat hij offline blijft in ruil voor rust.
Toen ging hij. Niet meer weer gezien. Bizar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja vreemd ook dat ze dat gewoon kunnen blijven doen ondanks aangiftes etc.quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat is wel een ernstige online fittie. Damn.![]()
Politiequote:Op vrijdag 19 september 2025 03:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vreemd ook dat ze dat gewoon kunnen blijven doen ondanks aangiftes etc.![]()
Je hebt meer te vrezen van de popo in Torn denk ik!
Hahaha ja iddquote:Op vrijdag 19 september 2025 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Politie![]()
Je hebt meer te vrezen van de popo in Torn denk ik!![]()
Ik wil een Xaver halen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 03:45 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit te kijken op Ali naar een nachtkijker of een thermocamera.
Slapen is voor vrouwen en kinderen!quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker slapen man, welterustenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen!![]()
![]()
Ik zag die hansworst reageren en bijna direct was brady wegquote:Op vrijdag 19 september 2025 03:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had je dat meegekregen?
Toen ging hij. Niet meer weer gezien. Bizar.![]()
![]()
Ja echt bizarquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag die hansworst reageren en bijna direct was brady weg![]()
Begint zaterdag, maar ik mag niet meevechten (net als iets van 8 anderen in de faction)quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Netjes! Je hebt ook een war morgen toch?Omdat de tegenstander te sterk zou zijn, zouden we te snel verliezen en respect kunnen kosten. Ik vind het maar matig
![]()
![]()
Dat is niet gaaf inderdaad, heb ik ook nog niet meegemaakt. Hoewel ik wel een war zelf al besloot dan maar mijn best te doen om te turtlen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Begint zaterdag, maar ik mag niet meevechten (net als iets van 8 anderen in de faction)Omdat de tegenstander te sterk zou zijn, zouden we te snel verliezen en respect kunnen kosten. Ik vind het maar matig
De war gains zijn achteraf wel prettig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is niet gaaf inderdaad, heb ik ook nog niet meegemaakt. Hoewel ik wel een war zelf al besloot dan maar mijn best te doen om te turtlen.
De war gains zijn achteraf wel prettig.We hebben 20 ledenquote:We have 11 player's who have low battle stats so these members should not stack anymore and should focus on making sure they stay hospitalized during the war, if you've already used some Xanax it's alright that will be used towards a post war chain but please don't use anymore![]()
![]()
Zit even naar je enemy te kijken en ze zijn best sterk wel. Laagste level is 14.quote:
Ergens komt die naam mij bekend voor. Kan maar zo zijn dat wij vorige war daarvan verloren hebben.
Maar goed het vechten stelt ook niet zo gek veel voor, ik vind het vooral leuk om samen via de chat strategisch te denken. Dat kun je ook doen als je turtled![]()
![]()
Hoewel die Ollie zou je kunnen pakken.
Weet niet hoe jullie de war gains verdelen, bij ons wordt dat gedaan door je aandeel aan de war qua inside hits volgens mij.![]()
Ja volgens mij hebben wij vorige war verloren van deze knakkers.
Ze zijn echt mega georganiseerd qua turtling. Wij konden bijna geen punten scoren op ze.![]()
Ik geloof dat wij dat ook zo doen. Eerste keer vliegen nu en verder werken aan mijn stats. Ik heb bijna alle light gyms open.quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:40 schreef KoningWouter het volgende:
Hoewel die Ollie zou je kunnen pakken.
Weet niet hoe jullie de war gains verdelen, bij ons wordt dat gedaan door je aandeel aan de war qua inside hits volgens mij.![]()
Ik blijf gewoon vliegen tijdens de warquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:41 schreef KoningWouter het volgende:
Ja volgens mij hebben wij vorige war verloren van deze knakkers.
Ze zijn echt mega georganiseerd qua turtling. Wij konden bijna geen punten scoren op ze.![]()
![]()
Nice, ik heb de eerste middleweight en dan gaat het ineens hard op strengthquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij dat ook zo doen. Eerste keer vliegen nu en verder werken aan mijn stats. Ik heb bijna alle light gyms open.![]()
![]()
Goed planquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vliegen tijdens de war![]()
Oja dev, een tip. Probeer zo snel mogelijk met iemand een Private Island te huren. Kost wel wat knaken maar dat haal je er dubbel en dwars uit.![]()
Ja, er is iemand in onze faction die ook net level 15 heeft gehaald en nog ongetrouwd is. Even een berichtje sturenquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:44 schreef KoningWouter het volgende:
Oja dev, een tip. Probeer zo snel mogelijk met iemand een Private Island te huren. Kost wel wat knaken maar dat haal je er dubbel en dwars uit.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:44 schreef KoningWouter het volgende:
Oja dev, een tip. Probeer zo snel mogelijk met iemand een Private Island te huren. Kost wel wat knaken maar dat haal je er dubbel en dwars uit.
Ja let er wel even op dat het een airstrip heeft en huur een pilot in. Scheelt vliegtijd en je krijgt 5 travel capacity erbij.quote:Op vrijdag 19 september 2025 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, er is iemand in onze faction die ook net level 15 heeft gehaald en nog ongetrouwd is. Even een berichtje sturen![]()
Eerste vlucht is naar brazilie, maar duur paart uurquote:Op vrijdag 19 september 2025 04:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja let er wel even op dat het een airstrip heeft en huur een pilot in. Scheelt vliegtijd en je krijgt 5 travel capacity erbij.Tegen die tijd slaap ik al. Morgen maar eens uitzoeken wat ik kan kopen. Die extra travel capacity is ook wel meegenomen.
![]()
Ja meer travel capacity is meer geld, dus dat is nice.quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerste vlucht is naar brazilie, maar duur paart uurTegen die tijd slaap ik al. Morgen maar eens uitzoeken wat ik kan kopen. Die extra travel capacity is ook wel meegenomen.
Argentinie denk ik trouwens of niet?![]()
Buenos Aires, dus inderdaad Argentiniequote:Op vrijdag 19 september 2025 05:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja meer travel capacity is meer geld, dus dat is nice.
Argentinie denk ik trouwens of niet?Ik begin moe te worden.
![]()
Het staat gewoon op mijn schermquote:In 1913 Argentina was the world's 10th richest nation, yet today it is only the 54th. Torn's wealth is rarely calculated, as profits from mugging and prostitution do not count towards official figures.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:08 schreef devzero het volgende:
Het staat gewoon op mijn scherm
[..]
Kan gebeuren toch.
Ik ben bezig met een experimentje. Ik probeer alle plushies van overal te verzamelen en ga dat aanbieden als een collection in een doos.
Als je het museum geunlocked hebt kun je die inwisselen voor punten, er zijn mensen die daar naar op zoek zijn.![]()
Rijbewijs verlengd online, volgens mij is het duurder hier dan in nederland. $50 voor 8 jaar.quote:Thank you for your payment of $50.00 to the Florida Department of Highway Safety and Motor Vehicles.
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
Dat is wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:10 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ben bezig met een experimentje. Ik probeer alle plushies van overal te verzamelen en ga dat aanbieden als een collection in een doos.![]()
Zou je niet gewoon een zolpi nemen Killem? Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2025 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
Jullie zijn volledig gecorrumpeerd.![]()
Maar we zwichten niet voor AIquote:Op vrijdag 19 september 2025 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
Jullie zijn volledig gecorrumpeerd.![]()
@kree![]()
Nah, niet nodig.quote:Op vrijdag 19 september 2025 05:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon een zolpi nemen Killem? HahaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hey KWquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Wrap, ik lig er net weer even in.![]()
Gaat mij niet meer lukken, slaap was weer niet best vannacht en weer gaan liggen werkt helaas niet voor mijMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Ahhh, leuk.quote:
Heb je al wat gehoord van die winkel waar je naar binnen stapte voor een baantje?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ben dinsdag op 2e gesprek geweest, eind volgende week hoor ik of ik het ben geworden, ze willen alle sollicitanten een eerlijke kans geven door ermee in gesprek te gaan maar ik sta al wel op pole omdat ik de winkel in liep en mijn wilskrachtquote:Op vrijdag 19 september 2025 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh, leuk.
Heb je al wat gehoord van die winkel waar je naar binnen stapte voor een baantje?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat klinkt goed....quote:Op vrijdag 19 september 2025 06:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ben dinsdag op 2e gesprek geweest, eind volgende week hoor ik of ik het ben geworden, ze willen alle sollicitanten een eerlijke kans geven door ermee in gesprek te gaan maar ik sta al wel op pole omdat ik de winkel in liep en mijn wilskracht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, we wachten het af.. hopelijk wordt het wat dan kan ik mijn vaste inkomen nog een jaar veiligstellen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
eens zien wat de dag vandaag brengt, gister nieuw speelgoed binnen gekregen voor Jyske
Kan ze al dingen vastpakken?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
ja, al lang, ze pakt ook over van ene naar andere hand
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ze heeft ook al favoriet speelgoed, leggen we aar op de rug, rolt ze op de buik en draait ze als wijzers van een klok er naar toe, erg vermakelijk om het speelgoed steeds wat te verleggen
Lekker die rook ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gecondoleerd loveyoulongtimequote:Op vrijdag 19 september 2025 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik verlang juist wel naar die warmte, maar nog paar maanden. Geloof jij weet ook wel waarom ik nog niet eerder naar warme oorden vertrokken ben. Begin van deze avond is mijn moeke eindelijk overleden waar ik dus al paar jaar voor hier in Nederland bleef. Heel erg dubbel, maar voor haar het beste wel, na 4 jaar op bed liggen.
En dus hoop geregel, en bevat het allemaal nog niet echt. en snap ook niet veel van waar mijn gevoelens allemaal naar uit gaan. Ben normaal wel redelijk to the point.![]()
Ben blij voor haar en voor jullie dat haar lijden achter de rug is .....
En laat die gevoelens maar gewoon komen, het moet er toch allemaal uit.
Heel veel sterkte met alles regelen!![]()
![]()
Straks tijgert ze er in een keer naar toe....quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
ze heeft ook al favoriet speelgoed, leggen we aar op de rug, rolt ze op de buik en draait ze als wijzers van een klok er naar toe, erg vermakelijk om het speelgoed steeds wat te verleggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar doet ze al hard haar best op, die focus is echt leuk om te zienquote:Op vrijdag 19 september 2025 07:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks tijgert ze er in een keer naar toe....Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gecondoleerd lylt. Heel veel sterkte gewenst!quote:Op vrijdag 19 september 2025 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dus hoop geregel, en bevat het allemaal nog niet echt. en snap ook niet veel van waar mijn gevoelens allemaal naar uit gaan. Ben normaal wel redelijk to the point.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gecondoleerd lieve LYLT met dit verlies. Natuurlijk gaan al je gevoelens alle kanten op nu. Ik wens jou en je familie heel veel kracht en sterktequote:Op vrijdag 19 september 2025 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dus hoop geregel, en bevat het allemaal nog niet echt. en snap ook niet veel van waar mijn gevoelens allemaal naar uit gaan. Ben normaal wel redelijk to the point.
..
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt goed gescoord vannacht aan de punten te zien.quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga vandaag toch echt mijn ereader zoeken en lekker buiten lotr lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was om 2 uur al wakkerquote:Op vrijdag 19 september 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt goed gescoord vannacht aan de punten te zien.![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4909 / +296 / +0 / 7841 / 8537 / 0.58
2. Dotteke / 1235 / +101 / +0 / 2589 / 3121 / 0.4
3. KillemWieft / 963 / +32 / +28 / 540 / 803 / 1.2
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. KoningWouter / 509 / +5 / +148 / 746 / 954 / 0.53
7. devzero / 436 / +29 / +26 / 373 / 528 / 0.83
8. Homijn / 401 / +22 / +0 / 96 / 186 / 2.16
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 268 / +25 / +0 / 589 / 815 / 0.33
11. _UserName_ / 264 / +26 / +36 / 277 / 394 / 0.67
12. Dr.Mikey / 216 / +24 / +0 / 154 / 250 / 0.86
13. mario390 / 210 / +41 / +0 / 131 / 220 / 0.95
14. marc0871 / 190 / +14 / +18 / 905 / 1151 / 0.17
15. Pinnenmutske / 186 / +15 / +0 / 443 / 573 / 0.32
16. ToT / 184 / +8 / +0 / 1427 / 1629 / 0.11
17. DJMO / 182 / +67 / +0 / 499 / 674 / 0.27
18. Masberum / 180 / +27 / +7 / 228 / 307 / 0.59
19. greysbones / 167 / +22 / +0 / 1337 / 1468 / 0.11
20. MooieTop6 / 163 / +19 / +0 / 1651 / 1888 / 0.09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oeps. Dat is vervelend.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: