SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Olaquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef Fogel het volgende:
You can call me fogel. Een die weer eens wat laat doorhad dat er een show is...
quote:
Hey!quote:
Ik doe mijn best...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Onthou dat nou eens een keer! Is je huis al verkocht?
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Kerst - You Make Me Feel Mighty Real
Het kwartje viel pas bij de afbeelding van Melting.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Kerst - You Make Me Feel Mighty Real
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef Fogel het volgende:
Ben jij bekend op St. Maarten toevallig? Heb vanochten "per ongelijk" op een bestelknop gedrukt
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan een tussenlanding daar heb ik niet meegemaakt…
Duiken, zwemmen, zonnen, gok ik. Misschien een wandelingtje en even hoppen naar Bonaire of zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.
Vast.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.
Je kunt er in ieder geval tussenlandingen maken lees ik netquote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoppen van eiland naar eiland is daar nog niet zo simpel…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Duiken, zwemmen, zonnen, gok ik. Misschien een wandelingtje en even hoppen naar Bonaire of zo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt er in ieder geval tussenlandingen maken lees ik net
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoppen van eiland naar eiland is daar nog niet zo simpel…
Daar ga ik uiteraard heen. Was een van de redenen om naar St. Maarten te gaan.quote:
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef brother52 het volgende:
Daar gaat de telefoon alweer... tijdje geleden ook al.
Dat is dan een intensieve operatie.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.
Hebben ze vacatures?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.
Noorwegen was mooi, ben op zo'n 200 kilometer van jouw locatie gekomen…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard heen. Was een van de redenen om naar St. Maarten te gaan.
Maar 8 dagen lang op een strand vliegtuigen bekijken is ook weer zoiets..
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.
Heb je het wel netjes opgeruimd?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noorwegen was mooi, ben op zo'n 200 kilometer van jouw locatie gekomen…
Nee, en is ook wel een specifiek beroep.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het wel netjes opgeruimd?
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit lijkt me absolute horror
Uiteraard, het was er bij aankomst ook al keurig…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het wel netjes opgeruimd?
Ik weet ook niet hoe vaak hij dat doet hoor. Hij woont op Bonaire, maar moet volgende week in Curacao zijn en ook regelmatig naar St. Maarten.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan een intensieve operatie.
Korte vluchten, veel wachten…
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.
Aan het eind van de korte landingsbaan staat een berg die je bij het opstijgen net niet raakt…
Curaçao is 20 minuten vliegen, St. Maarten ongeveer een uurtje…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe vaak hij dat doet hoor. Hij woont op Bonaire, maar moet volgende week in Curacao zijn en ook regelmatig naar St. Maarten.
Fools gardenquote:
Bij het opstijgen maakt het vliegtuig een bocht naar rechts, dus je hebt prima uitzicht op de berg dan…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).
Ik denk dat ik overslaquote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.
Aan het eind van de korte landingsbaan staat een berg die je bij het opstijgen net niet raakt…
Oh ja. Was ik echt niet meer op gekomen.quote:
Langs de landingsbaan staan trouwens allerlei huisjes van de lokale bevolking, dus je kan naar ze zwaaien als je met 300 km per uur voorbij raast…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Nog eentje dan: Cher - If I Could Turn Back Time…
quote:
Je hebt lag...quote:
Helaas zaterdag dus voor 1 keertje niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Slaap lekker voor straks en tot zaterdag
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vanavond, voorafgaand aan @Melting, ga draaien.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas zaterdag dus voor 1 keertje niet.
Vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vanavond, voorafgaand aan @:Melting, ga draaien.
Dus niet.
Als jullie het leuk vinden, wil ik wel een paar uurtjes invallen. Oldies zijn er genoeg
Tijdstip vooraf-track: rond 19:26:30quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Doing His Thing
21:00 uur: DJ11 - 70 80 90 Party #3
Aha, vandaar je verzoekjequote:Op zaterdag 20 september 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis en heb de gelegenheid aangegrepen om even te dweilen. Maar het droogt nu voor geen meter, daar had ik niet bij nagedacht. Dus ik zit nu voor mijn pc en kan voorlopig nergens anders heen, want overal om me heen is het nat. En nu maar hopen dat man en zoon niet snel thuiskomen
Klopt. En ook omdat ik vanochtend bij mijn vader aan het ruimen ben geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aha, vandaar je verzoekje![]()
Goedenavond, trouwens - en welkom
Ja. Ik had net boodschappen gedaan vanmiddag. En toen ik goed en wel thuis was, regende het al.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Viel het weer bij jou ook zo tegen, @:DJ11? Er was mij 25 graden beloofd, in plaats daarvan heeft het de hele middag geregend.
Puur door het feit dat ik het nummer een paar keer eerder heb gedraaid. Ik vind het wat Kate Bush-achtig.quote:
Waarschijnlijk inderdaad. Maar ik lees dat ze ook een paar keer mee heeft gedaan aan het ESF.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Puur door het feit dat ik het nummer een paar keer eerder heb gedraaid. Ik vind het wat Kate Bush-achtig.
Het klinkt ook echt als A-ha, maar dan toch met een andere zanger.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Paul Waaktaar-Savoy (van A-ha) samen met zanger Jimmy Gnecco. Jaren later zou Paul het nummer nog eens opnieuw opnemen met z'n band Savoy.Weathervane - Weathervane
Zeker. Het lijkt veel op A-ha nummers uit die tijd, zoals Foot Of The Mountain en Butterfly Butterfly (The Last Hurrah).quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt als A-ha, maar dan toch met een andere zanger.
Ah, dit ken ik niet. Maar het heeft wel echt die Buggles-vibe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Weer eens wat anders dan Video Killed The Radio Star:The Buggles - Elstree
Ja, je hoort wel dat het dezelfde band is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit ken ik niet. Maar het heeft wel echt die Buggles-vibe.
Mmm, het mist het bijzondere van Style Council. Nu klinkt het een beetje gehaast en goedkoop.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
The Style Council, maar dan vertolkt door een 70s disco-queen:Fire Island feat. Loleatta Holloway - Shout To The Top (Fire Island radio edit)
Dit heeft iets van The Runner van The Three Degrees.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Over gehaast gesproken: U96 voert het tempo even flink op in deze ietwat vergeten single, die een tijdje na Club Bizarre verscheen:U96 - Movin' (airplay version)
Er komt zo ook een verzoekje van Shii aan
Ja, ik snap je punt welquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit heeft iets van The Runner van The Three Degrees.
Niet te verwarren met Bruno Mars (ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Shii![]()
London Grammar - Strong
Eén van de leden van de band, Dot Major, is dan weer de broer van Bruno Major; een artiest die prachtige muziek maakt.
Hierna: de enige totaal nieuwe track in de uitzending
Dat is weer heel iemand andersquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Bruno Mars (ik spreek uit ervaring)
Ik snap wat je bedoelt. Het heeft wel iets wat me trekt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Altijd eigenwijs en baanbrekend, deze man. Het is soms even wennen, maar ik blijf hem een ongelooflijk talent vinden. Dit is (kennelijk) een soort overture in aanloop naar een nieuw album.Labrinth - Pull Me In
Dit was destijds de opvolger van Crucified en is ook nog wel een behoorlijke hit geweest in Nederlandquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef Shii het volgende:
Oh ik had daar niet meteen Army Of Lovers in herkend.
Toen was ik denk ik even met andere dingen bezig, ik kan me deze niet herinneren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit was destijds de opvolger van Crucified en is ook nog wel een behoorlijke hit geweest in Nederland
quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Ook uit het mapje onbekend: deze single van Röyksopp:Röyksopp - Beautiful Day Without You (album version)
Opgedragen aan @:Melting ( nee hoor, grapje)
Ik vind het ook wel wat van PSB weg hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Ook uit het mapje onbekend: deze single van Röyksopp:Röyksopp - Beautiful Day Without You (album version)
Opgedragen aan @:Melting ( nee hoor, grapje)
Mapje onbekend, maar toch heeft het iets bekends. Maar kan het niet duiden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
We bladeren verder in het mapje onbekendDenk ondertussen gerust even na over fijne 70s, 80s of 90s verzoekjes
Bent - Always (radio edit)
Mist het enthousiasme van het origineel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze week kwam naar buiten dat Sophie Ellis-Bextor recent een nummer heeft opgenomen met ene Neil Tennant. Een liedje dat Drum Roll zou heten. Even afwachten dus. Ondertussen heeft ze ook net een nieuw album uit. Deze keer een oudje, in een ander jasje:Sophie Ellis-Bextor - Murder On The Dancefloor (Orchestral Disco version)
Ja, zo'n orkest doet wel iets met de vibequote:Op zaterdag 20 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mist het enthousiasme van het origineel.
Vind ik ook. Wel heel nadrukkelijk California Love gebruikt. Er is ook een zeer populaire dance mix van Stuart Price, die nog veel vaker is beluisterd dan dit origineel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:51 schreef Shii het volgende:
Ik ken dit nummer niet, maar het klinkt lekker.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
Ook de onbekende nummers klinken altijd heel prima in jouw shows.
Dat is heel fijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom![]()
Ik val vanavond in voor Melting.
Vind ik persoonlijk wel leuk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Willen jullie trouwens dat ik met titels wacht, zodat jullie kunnen raden?
Ik ken dit wel, maar er komt nog geen band naar boven.quote:
Het is dan ook een solo-artiestquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken dit wel, maar er komt nog geen band naar boven.
Ik haal er wat af bij de band en doe doe er wat bij bij de titel.quote:
Hoi zorro, ik was jou vergeten te taggen, ontdek ik nuquote:
Goedenavond, welkomquote:
Het is je vergeven…quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi zorro, ik was jou vergeten te taggen, ontdek ik nu![]()
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken in hoeverre dit afwijkt van een Melting show.
Of niet…
Ik was ongeveer iedereen vergeten te taggen, realiseer ik me nu. En degene die ik wel getagd heb waren er al of zijn er nog nietquote:
Goedenavond, welkomquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken in hoeverre dit afwijkt van een Melting show.
Of niet…
Zoals bekend ben ik meer van de oudere meuk dan van het moderne gepiep, dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, welkom
Het wijkt sowieso af door de mogelijkheid om verzoekjes (70s, 80s, 90s) aan te vragen. Dus iedereen kan zich met de uitzending bemoeien. En ik post geen hoesjes(dat is me te veel rompslomp)
Ze had er goed weer bijquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals bekend ben ik meer van de oudere meuk dan van het moderne gepiep, dus ik ben benieuwd.
Mocht ik het echt niks vinden, dan geef ik nu al aan dat ik als excuus aandraag dat ik vanmorgen extreem vroeg moest opstaan wegens een echtgenote die de de Dam Tot Dam wandeltocht moest afleggen en waar ik de taxichauffeur voor was…
Of hebben geen notificaties aanstaanquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was ongeveer iedereen vergeten te taggen, realiseer ik me nu. En degene die ik wel getagd heb waren er al of zijn er nog niet
Zoals jij?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of hebben geen notificaties aanstaan
Dat is minder…. Hier begon het rond half twee te regenen, maar niet overdreven hard.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 12.30 uur wel.
Daarna was het rennen voor de enorme plensbuien…
Dat komt omdat het dat isquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:29 schreef Symphonic het volgende:
Klinkt als ELO all over the world
Niet gezien denk ik, of vergeten te reageren, m’n kortetermijngeheugen doet een beetje gek de laatste tijdquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals jij?
Ik had vorige week nog iets over je geschreven, waar ik wel een reactie op verwacht had…
Never mind, ik had geschreven dat ik in Noorwegen heel veel blonde 'zusjes' van jou was tegengekomen…quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet gezien denk ik, of vergeten te reageren, m’n kortetermijngeheugen doet een beetje gek de laatste tijd
Ik had je even niet binnen zien sneaken. Goedenavond, alsnogquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Of hebben geen notificaties aanstaan
Ik heb overal familie?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never mind, ik had geschreven dat ik in Noorwegen heel veel blonde 'zusjes' van jou was tegengekomen…
Ah, ik had het wel gelezen. Over blonde doedezemaars in Noorwegen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals jij?
Ik had vorige week nog iets over je geschreven, waar ik wel een reactie op verwacht had…
Een typisch Nile Rodgers nummer…quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:35 schreef Symphonic het volgende:
Echt een Bowie nummer met lekker veel van alles
Van moeders kant misschien, al ben ik in de stambomen nog niks tegengekomen. Ik heb aan beide kanten familie die de boel best aardig in kaart hebben gebracht. Zo hoorde ik pas dat de achternaam van mijn moeder uiteindelijk uit Katwijk komt. Ik wist tot voor kort alleen dat er generaties lang vissers uit Tholen kwamen, maar kennelijk kwam de eerste dus daar vanuit Katwijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt wellicht Sacndinasche voorouders?
Ik snap wel dat je dat denktquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik vermoed dat dit Dire Straits is, maar ik ken het nummer niet.
Je hebt ooit een jeugdfoto gedeeld waarop je lange blonde lokken had en bij veel Noorse dames die we tegen kwamen, kwam die foto steeds bij me naar boven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van moeders kant misschien, al ben ik in de stambomen nog niks tegengekomen. Ik heb aan beide kanten familie die de boel best aardig in kaart hebben gebracht. Zo hoorde ik pas dat de achternaam van mijn moeder uiteindelijk uit Katwijk komt. Ik wist tot voor kort alleen dat er generaties lang vissers uit Tholen kwamen, maar kennelijk kwam de eerste dus daar vanuit Katwijk.
Mijn vaders kant zijn generaties van turfstekers en landarbeiders
Het grappige is dat die nog klaarstaan, maar dat komt straks wel een keer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik vermoed dat dit Dire Straits is, maar ik ken het nummer niet.
Ah, Chris Rea dus. Dat had ik ook moeten kunnen horen.
Ik had al door dat het 'm niet was, maar wist het juiste antwoord niet…quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Warm.Chris Rea - The Road To Hell, Pt. II
Ik heb niet zo'n zin in vanavond. Ook als Melting wel had gedraaid had ik overgeslagenquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:01 schreef livelink het volgende:
Melting heeft een prima vervanger gevonden voor zijn show @:symphonic, @:doedezemaar, @:bomenverzameling, @:fogel
Juist, die.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De foto van mij en m’n Noorse zusjes [ link | afbeelding ]
Begrijpelijk. Hopelijk een andere keer weer!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in vanavond. Ook als Melting wel had gedraaid had ik overgeslagen
Hopelijk een andere keer beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n zin in vanavond. Ook als Melting wel had gedraaid had ik overgeslagen
Mooie foto hoor!quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De foto van mij en m’n Noorse zusjes [ link | afbeelding ]
MadMaster is sneller dan het geluidquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Janet Jackson - what Have You Done For Me Lately
Die ken ik zo niet. Is dat de moeite van het opzoeken en draaien waard?quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Als antwoord op deze song was er een rapsong 'What have I Done For You Lately'.
Heb je die ook, 11?
Niet per se, maar als je hem in de collectie had gehad, was het misschien een leuke opvolger geweest…quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik zo niet. Is dat de moeite van het opzoeken en draaien waard?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik zo niet. Is dat de moeite van het opzoeken en draaien waard?
Bij mijn weten - Shii weet dit beter - is deze ouder.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me erg denken aan Dancing with tears in my eyes
Interessantquote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag woensdag op de BBC een item over deze expositie https://designmuseum.org/(...)EAAYASAAEgKbkvD_BwE#
Ja klopt, maar dat moest ik ook googlen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mijn weten - Shii weet dit beter - is deze ouder.
Klopt, maar er doet nog iemand mee...quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:02 schreef livelink het volgende:
Marc Almond - Something's gotten hold of my heart
Behalve dat ik die zelf had klaargezetquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even afgeleid, maar dat was een prima keuze van Shii…
Ze blijven bezig en hebben ook weer een contract getekend voor een nieuw album.quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Marc is wel bizar afgetakeld trouwens…
Zijn optreden bij Jools Holland was echt om te janken afgelopen editie…
Meer dan prima bandquote:Op zaterdag 20 september 2025 22:08 schreef Shii het volgende:
Ik was echt fan van deze band en nog steeds luister ik regelmatig.
Prima keuzequote:Op zaterdag 20 september 2025 22:14 schreef DJ11 het volgende:
Symphonic had als verzoekje: iets van deze band. Ik heb deze maar gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |