SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Olaquote:Op donderdag 18 september 2025 20:37 schreef Fogel het volgende:
You can call me fogel. Een die weer eens wat laat doorhad dat er een show is...
quote:
Hey!quote:
Ik doe mijn best...quote:Op donderdag 18 september 2025 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Onthou dat nou eens een keer! Is je huis al verkocht?
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Kerst - You Make Me Feel Mighty Real
Het kwartje viel pas bij de afbeelding van Melting.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Kerst - You Make Me Feel Mighty Real
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:40 schreef Fogel het volgende:
Ben jij bekend op St. Maarten toevallig? Heb vanochten "per ongelijk" op een bestelknop gedrukt
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan een tussenlanding daar heb ik niet meegemaakt…
Duiken, zwemmen, zonnen, gok ik. Misschien een wandelingtje en even hoppen naar Bonaire of zo.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.
Vast.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jammer. Maar het grote internet weet me vast wel te vertellen wat ik daar 8 dagen kan doen.
Je kunt er in ieder geval tussenlandingen maken lees ik netquote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoppen van eiland naar eiland is daar nog niet zo simpel…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Duiken, zwemmen, zonnen, gok ik. Misschien een wandelingtje en even hoppen naar Bonaire of zo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt er in ieder geval tussenlandingen maken lees ik net
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoppen van eiland naar eiland is daar nog niet zo simpel…
Daar ga ik uiteraard heen. Was een van de redenen om naar St. Maarten te gaan.quote:
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef brother52 het volgende:
Daar gaat de telefoon alweer... tijdje geleden ook al.
Dat is dan een intensieve operatie.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.
Hebben ze vacatures?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broer moet het voor zijn werk wel regelmatig doen.
Noorwegen was mooi, ben op zo'n 200 kilometer van jouw locatie gekomen…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar ga ik uiteraard heen. Was een van de redenen om naar St. Maarten te gaan.
Maar 8 dagen lang op een strand vliegtuigen bekijken is ook weer zoiets..
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond die dokter ook al niet heel betrouwbaar overkomen, ook.
Heb je het wel netjes opgeruimd?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noorwegen was mooi, ben op zo'n 200 kilometer van jouw locatie gekomen…
Nee, en is ook wel een specifiek beroep.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het wel netjes opgeruimd?
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit lijkt me absolute horror
Uiteraard, het was er bij aankomst ook al keurig…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je het wel netjes opgeruimd?
Ik weet ook niet hoe vaak hij dat doet hoor. Hij woont op Bonaire, maar moet volgende week in Curacao zijn en ook regelmatig naar St. Maarten.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan een intensieve operatie.
Korte vluchten, veel wachten…
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).quote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.
Aan het eind van de korte landingsbaan staat een berg die je bij het opstijgen net niet raakt…
Curaçao is 20 minuten vliegen, St. Maarten ongeveer een uurtje…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe vaak hij dat doet hoor. Hij woont op Bonaire, maar moet volgende week in Curacao zijn en ook regelmatig naar St. Maarten.
Fools gardenquote:
Bij het opstijgen maakt het vliegtuig een bocht naar rechts, dus je hebt prima uitzicht op de berg dan…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).
Ik denk dat ik overslaquote:Op donderdag 18 september 2025 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als passagier aan boord van het vliegtuig ook.
Aan het eind van de korte landingsbaan staat een berg die je bij het opstijgen net niet raakt…
Oh ja. Was ik echt niet meer op gekomen.quote:
Langs de landingsbaan staan trouwens allerlei huisjes van de lokale bevolking, dus je kan naar ze zwaaien als je met 300 km per uur voorbij raast…quote:Op donderdag 18 september 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, aan welke kant van het vliegtuig kan je dan het beste bij het raam zitten? Heb aan de A-kant gereserveerd (zoals altijd, maar ik kan een uitzondering maken).
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Nog eentje dan: Cher - If I Could Turn Back Time…
quote:
Je hebt lag...quote:
Helaas zaterdag dus voor 1 keertje niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting!
Slaap lekker voor straks en tot zaterdag
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vanavond, voorafgaand aan @Melting, ga draaien.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas zaterdag dus voor 1 keertje niet.
Vind ik wel leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wilde hier net komen vertellen dat ik vanavond, voorafgaand aan @:Melting, ga draaien.
Dus niet.
Als jullie het leuk vinden, wil ik wel een paar uurtjes invallen. Oldies zijn er genoeg
Tijdstip vooraf-track: rond 19:26:30quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Doing His Thing
21:00 uur: DJ11 - 70 80 90 Party #3
Aha, vandaar je verzoekjequote:Op zaterdag 20 september 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen thuis en heb de gelegenheid aangegrepen om even te dweilen. Maar het droogt nu voor geen meter, daar had ik niet bij nagedacht. Dus ik zit nu voor mijn pc en kan voorlopig nergens anders heen, want overal om me heen is het nat. En nu maar hopen dat man en zoon niet snel thuiskomen
Klopt. En ook omdat ik vanochtend bij mijn vader aan het ruimen ben geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Aha, vandaar je verzoekje![]()
Goedenavond, trouwens - en welkom
Ja. Ik had net boodschappen gedaan vanmiddag. En toen ik goed en wel thuis was, regende het al.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:33 schreef livelink het volgende:
Viel het weer bij jou ook zo tegen, @:DJ11? Er was mij 25 graden beloofd, in plaats daarvan heeft het de hele middag geregend.
Puur door het feit dat ik het nummer een paar keer eerder heb gedraaid. Ik vind het wat Kate Bush-achtig.quote:
Waarschijnlijk inderdaad. Maar ik lees dat ze ook een paar keer mee heeft gedaan aan het ESF.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Puur door het feit dat ik het nummer een paar keer eerder heb gedraaid. Ik vind het wat Kate Bush-achtig.
Het klinkt ook echt als A-ha, maar dan toch met een andere zanger.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Paul Waaktaar-Savoy (van A-ha) samen met zanger Jimmy Gnecco. Jaren later zou Paul het nummer nog eens opnieuw opnemen met z'n band Savoy.Weathervane - Weathervane
Zeker. Het lijkt veel op A-ha nummers uit die tijd, zoals Foot Of The Mountain en Butterfly Butterfly (The Last Hurrah).quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt als A-ha, maar dan toch met een andere zanger.
Ah, dit ken ik niet. Maar het heeft wel echt die Buggles-vibe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Weer eens wat anders dan Video Killed The Radio Star:The Buggles - Elstree
Ja, je hoort wel dat het dezelfde band is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dit ken ik niet. Maar het heeft wel echt die Buggles-vibe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |