Wat denken jullie ervan?quote:De Franse president Emmanuel Macron en zijn vrouw Brigitte gaan materiaal aanleveren bij de Amerikaanse rechtbank om te bewijzen dat Brigitte een vrouw is. Het stel is een smaadzaak gestart tegen de Amerikaanse influencer Candace Owens, die beweert dat de Franse first lady als man is geboren.
Het bewijs zal bestaan uit fotografisch en wetenschappelijk materiaal, zegt advocaat Tom Clare in de BBC-podcast Fame Under Fire. Hij zegt dat er "deskundige getuigenissen" naar buiten komen "die wetenschappelijk van aard" zijn.
De advocaat krijgt in de podcast de vraag of er foto's van Brigittes zwangerschap worden gebruikt. De advocaat bevestigt dat die foto's bij de rechtbank worden aangeleverd, net als beelden waarop Brigitte haar kinderen opvoedt.
"Het is ongelooflijk verontrustend dat het nodig is om dit soort bewijs te leveren", vertelt Clare. Volgens de advocaat is Brigitte vastbesloten om te doen wat nodig is om de zaken recht te zetten.
De beschuldigingen hebben volgens de advocaat niet alleen invloed op Brigitte, maar ook op haar man. "Ik wil niet zeggen dat het zijn werk heeft beïnvloed. Maar net als bij iedereen die een carrière en een gezinsleven combineert, vreet het aan je als je familie wordt aangevallen."
Influencer Owens heeft miljoenen volgers op sociale media. Ze heeft herhaaldelijk beweerd dat Brigitte Macron als man is geboren. Daarvoor leverde ze geen bewijs. In maart 2024 zei Owens dat ze het zweert op haar "hele professionele reputatie".
Oh. Nou dan zal het wel kloppen he.quote:In maart 2024 zei Owens dat ze het zweert op haar "hele professionele reputatie".
Ja, ik kan het ook zweren op mijn Spaanse villa, die heb ik immers ook niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zal het wel kloppen he.
Dan was het mannelijke leraar die een vijftienjarige mannelijke leerling misbruikte.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Kan toch heel simpel met een DNA testje?
Maar raar dat ze zich uberhaupt gedwongen voelen dit te moeten doen, en raar dat het een punt is. Wat maakt het nu uit, ze blijft gewoon een mens toch?
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant is het ook goed dat iemand die de middelen heeft zo'n figuur eens even via de rechter aanpakt.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef 215 het volgende:
Waarom maken ze zich er druk over dat een idioot iets beweerd? Lekker laten gaan.
Ines Rau, trans model.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
franzen houden van omgebouwde
mbappe heeft ook een omgebouwde
Voor smaad aanklagen zou nog kunnen. Maar zelf gaan bewijzen dat ze vrouw ik zou ik botweg weigeren. Laat Owen maar aantonen dat het niet zo is. Wat een idioot, die gun je toch geen aandacht...quote:Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant is het ook goed dat iemand die de middelen heeft zo'n figuur eens even via de rechter aanpakt.
Ik vind haar best een charmante verschijning. Je mocht willen dat je er nog zo uitziet als je ruim 70 bent.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:45 schreef Halcon het volgende:
Ze is wel enorm lelijk. Als Macron z'n Macronnetje hiervan omhoog krijgt, is dat ook een prestatie op zich.
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Je moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelen je financieel kapot willen maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Oh. Nou dan zal het wel kloppen he.
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Jw moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelrn je financieel kapot willem maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.
Ja dat krijg je als je op jonge leeftijd gegroomed wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:45 schreef Halcon het volgende:
Ze is wel enorm lelijk. Als Macron z'n Macronnetje hiervan omhoog krijgt, is dat ook een prestatie op zich.
Het achtervolgt haar al jaren. Ik kan me wel voorstellen dat ze daar vanaf wil.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar raar dat ze zich uberhaupt gedwongen voelen dit te moeten doen, en raar dat het een punt is. Wat maakt het nu uit, ze blijft gewoon een mens toch?
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Je moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelen je financieel kapot willen maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.
Stuur even een foto van je piemeltje in. Of heb je wat te verbergen? En dan zijn wij nog niet eens van die labiele idioten zoals Owens.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Je moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelen je financieel kapot willen maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.
Ah, dus omdat Candace Owens sinds een jaar complottheorieën als deze de wereld in begon te slingeren heeft dat iets met Charlie Kirk te maken?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze Owens is samen groot geworden in de organisatie van meneer Kirk. Om even het niveau aan te geven van welke briljante ideeën tegenwoordig beschoten worden in Amerika.
Lesbische relaties zijn de meest gewelddadige en homoseksuele de minst gewelddadige.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:35 schreef MichaelScott het volgende:
Vrouwen doen niet aan huiselijk geweld dus het kan haast niet anders.
Vraag eens aan chatgtp of het antwoord op je vraag al in mijn post staat.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah, dus omdat Candace Owens sinds een jaar complottheorieën als deze de wereld in begon te slingeren heeft dat iets met Charlie Kirk te maken?
Geen concreet antwoord dus, dat dacht ik al.quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vraag eens aan chatgtp of het antwoord op je vraag al in mijn post staat.
In de woke kringen heeft men de afgelopen jaren natuurlijk zelf nog de nadruk gelegd op geslacht door het idee te wekken dat dit een keuze zou zijn. Niets is natuurlijk minder waar, geslacht is aangeboren en onveranderlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:16 schreef cynicus het volgende:
Vanwaar de fascinatie met of iemand man of vrouw of iets er tussenin is? Zolang je er zelf niet mee in bed duikt en van te voren zeker wil weten dat de verwachtingen kloppen boeit het toch totaal niet waar Macron op geilt tussen de lakens?
Dit inderdaad. Ik vind het redelijk absurd dat mensen zich dit afvragen, nog absurder dat mensen het aankaarten (waarom?) en nóg absurder dat de Macron's zelf dan de behoefte voelen om zich te willen bewijzen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:16 schreef cynicus het volgende:
Vanwaar de fascinatie met of iemand man of vrouw of iets er tussenin is? Zolang je er zelf niet mee in bed duikt en van te voren zeker wil weten dat de verwachtingen kloppen boeit het toch totaal niet waar Macron op geilt tussen de lakens?
Het verandert niets maar het verklaart wel een hoop.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik vind het redelijk absurd dat mensen zich dit afvragen, nog absurder dat mensen het aankaarten (waarom?) en nóg absurder dat de Macron's zelf dan de behoefte voelen om zich te willen bewijzen.
Stel nou dat dit inderdaad een omgebouwde man is. Ok, en nu? Moet ze dood? Moet hij aftreden? Wat verandert er precies?
Wat verklaart het dan concreet en welke van die eventuele dingen zijn relevant?quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het verandert niets maar het verklaart wel een hoop.
Wat verklaart het dan precies?quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het verandert niets maar het verklaart wel een hoop.
Waarom die zo bang is voor dat mens en zich laat meppen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat verklaart het dan concreet en welke van die eventuele dingen zijn relevant?
quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom die zo bang is voor dat mens en zich laat meppen.
Verder niet echt relevant maar dat is 99% van wat hier besproken wordt ook niet. Dus waarom zou het relevant moeten zijn om besproken te worden in een roddel topic?
Toch nog maar even de vraag herhalen: wat zou het concreet verklaren? Dit heeft er immers weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waarom die zo bang is voor dat mens en zich laat meppen.
Het kan ook zijn dat ze gewoon niet wil dat men onwaarheden over haar (Brigitte Macron) verteld, waar het ook over moge gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik vind het redelijk absurd dat mensen zich dit afvragen, nog absurder dat mensen het aankaarten (waarom?) en nóg absurder dat de Macron's zelf dan de behoefte voelen om zich te willen bewijzen.
Stel nou dat dit inderdaad een omgebouwde man is. Ok, en nu? Moet ze dood? Moet hij aftreden? Wat verandert er precies?
Maar als je iedere idioot op de wereld van repliek wil voorzien dan blijft er weinig tijd over toch? Als er nu een berichtje op nu.nl staat waarin men beweert dat tesssssss van forum FOK! geen vrouw is dan ga jij toch ook geen geslachtstest doen en de resultaten tonen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze gewoon niet wil dat men onwaarheden over haar (Brigitte Macron) verteld, waar het ook over moge gaan.
Dat ze wil laten zien "doe dat niet want ik klaag je aan.'
Macron weet dat hij geen kans maakt tegenover die andere guy en houdt zich maar inquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch nog maar even de vraag herhalen: wat zou het concreet verklaren? Dit heeft er immers weinig mee te maken.
Waar de mond van vol is, loopt het hart van over....quote:
Nee, ik niet want degenen die ik belangrijk vind, die weten het wel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:52 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar als je iedere idioot op de wereld van repliek wil voorzien dan blijft er weinig tijd over toch? Als er nu een berichtje op nu.nl staat waarin men beweert dat tesssssss van forum FOK! geen vrouw is dan ga jij toch ook geen geslachtstest doen en de resultaten tonen?
Op basis waarvan denk je dat?quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Candace Owens is een ongekende charlatan. Toch denk ik dat Brigitte Macron geboren is als man.
Even happen op deze trol,quote:Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan was het mannelijke leraar die een vijftienjarige mannelijke leerling misbruikte.
op basis van hoe ze er uit ziet, de schimmige familiegeschiedenis, de rechtzaken die wel of juist niet zijn aangespannen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op basis waarvan denk je dat?
Goed verhaal wel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
op basis van hoe ze er uit ziet, de schimmige familiegeschiedenis, de rechtzaken die wel of juist niet zijn aangespannen.
Leerkracht heeft een gezagsrelatie met een leerling dus zelf als de leerling de legale leeftijd heeft voor seks is dat ontucht vanwege de gezagsrelatie.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even happen op deze trol,
Misbruik? Age of consent is (en was destijds) 15 in Frankrijk voor zowel heteroseksuele als homoseksuele seksuele handelingen en dan is het nog maar de vraag of er seksuele handelingen hebben plaatsgevonden destijds.
Dankje.quote:
Het lijkt me dat zelfs in Frankrijk leerkrachten met hun poten van leerlingen af moeten blijven. Mevrouw/meneer Macron kwam daarmee weg omdat Emmanuel een doordrammende 'wie zeurt krijgt een beurt' puber was en de leerkracht een zij. .quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even happen op deze trol,
Misbruik? Age of consent is (en was destijds) 15 in Frankrijk voor zowel heteroseksuele als homoseksuele seksuele handelingen en dan is het nog maar de vraag of er seksuele handelingen hebben plaatsgevonden destijds.
Ohja volgens gekkies en dorpsidioten was Michelle Obama ook al een man. Wat is uberhaupt die obsessie daarmee?quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, feit dat ze zo ver gaan om het "aan" te tonen zegt genoeg, waarom zou je hier druk om maken als het niet zo is.
Nu gaan ze zeker een "doctors" verklaring creëren dat ze een "vrouw" is. Doctor zeker Fauci haha.
Ben benieuwd of Michelle Obama ook eens eindelijk de zwangerschap foto's zal releasen, oh wacht.
Gewoon, interessante materie. Feit dat Obama in meerdere clips ook gewoon Michelle "Mike" noemt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja volgens gekkies en dorpsidioten was Michelle Obama ook al een man. Wat is uberhaupt die obsessie daarmee?
Hoezo zegt dat genoeg? Deze influencer of wat het ook is verspreid al jaren blijkbaar (kwetsende) onwaarheden en dat mag van mij echt wel flink aangepakt worden. Als je zulke dingen in het openbaar gaat zeggen over iemand ben je sowieso al niet goed wijs, net zoals die Joan Rivers die je had gepost (maar ook weer weggehaald).quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, feit dat ze zo ver gaan om het "aan" te tonen zegt genoeg, waarom zou je hier druk om maken als het niet zo is.
Alsof er wat mis is met transgender zijn, snapte ook nooit dat Barry Soetoro en Michelle Obama dit geheim hielde, naast eerste zwarte President ook een transkoppel in het Witte Huis, dat zou pas een stunt zijn geweest.
Nu gaan ze zeker een "doctors" verklaring creëren dat ze een "vrouw" is. Doctor zeker Fauci haha.
Ben benieuwd of Michelle Obama ook eens eindelijk de zwangerschap foto's zal releasen, oh wacht.
Je bent niet goed in je kop.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gewoon, interessante materie. Feit dat Obama in meerdere clips ook gewoon Michelle "Mike" noemt.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou het persoonlijk echt tof hebben gevonden als ze de "ballen" hadden haha, snap je hem. Je moet toch juist trots zijn op je indentiteit, als je als Presidentieel koppel laat zien dat als LGBQTI+ koppel 8 jaar lang de macht hebt en dan niet publiekelijk voor uitkomt.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Michelle daadwerkelijk een vrouw is en geen kinderen kon baren, de kinderen lijken namelijk totaal niet op de Obama's maar op een koppel dat de beste vrienden is met de Obama's.
Terwijl je bij andere stellen zoals Jay-Z duidelijk kan zien dat kids van Beyonce en hem zijn. Voeg daarbij toe dat Michelle Obama duizenden foto's heeft maar geen enkele zwangerschap foto. De mooiste tijd uit een vrouw's leven. @:Wantie kwam nog een keer met een ai foto van haar met 6 vingers als bewijs dat ze zwanger was, haha, goude tijden waren dat.
quote:
Ze vestigen er zo alleen maar meer aandacht aan, als je naar dochter kijkt zie je duidelijk overeenkomsten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoezo zegt dat genoeg? Deze influencer of wat het ook is verspreid al jaren blijkbaar (kwetsende) onwaarheden en dat mag van mij echt wel flink aangepakt worden. Als je zulke dingen in het openbaar gaat zeggen over iemand ben je sowieso al niet goed wijs, net zoals die Joan Rivers die je had gepost (maar ook weer weggehaald).
Je ziet inderdaad duidelijk dat Brigitte haar moeder is. Maar extra aandacht of niet, ik kan heel goed begrijpen dat je een keertje klaar bent met iemand die onwaarheden over je verspreid om zo wat extra volgers te lokken. En niet zomaar onwaarheden, maar vrij kwalijke onwaarheden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ze vestigen er zo alleen maar meer aandacht aan, als je naar dochter kijkt zie je duidelijk overeenkomsten.
Wat ik meer bizar vindt, is dat een redelijk normaal uitziende man met zoiets lelijks gaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-ze-geen-man-is.html
[ afbeelding ]
[..]
Wat denken jullie ervan?
Ben erg benieuwd naar het "materiaal".
[poll=9264]
Het was zijn juffrouw vroegah op school. Hij heeft een moedercomplexje lijkt het.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:06 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Wat ik meer bizar vindt, is dat een redelijk normaal uitziende man met zoiets lelijks gaat.
Daar kan je toch geen harde van krijgen?
Ooit gehoord van grooming?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:06 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Wat ik meer bizar vindt, is dat een redelijk normaal uitziende man met zoiets lelijks gaat.
Het is niet per se dat ze de behoefte voelt zichzelf te bewijzen volgens mij maar ze wil van die lastercampagne afquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Different blokes, different strokes.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:06 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Vadercomplexje dus.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:14 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het was zijn juffrouw vroegah op school. Hij heeft een moedercomplexje lijkt het.
Klopt, jouw gestuiter was geweldig toen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gewoon, interessante materie. Feit dat Obama in meerdere clips ook gewoon Michelle "Mike" noemt.
Ik zou het persoonlijk echt tof hebben gevonden als ze de "ballen" hadden haha, snap je hem. Je moet toch juist trots zijn op je indentiteit, als je als Presidentieel koppel laat zien dat als LGBQTI+ koppel 8 jaar lang de macht hebt en dan niet publiekelijk voor uitkomt.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat Michelle daadwerkelijk een vrouw is en geen kinderen kon baren, de kinderen lijken namelijk totaal niet op de Obama's maar op een koppel dat de beste vrienden is met de Obama's.
Terwijl je bij andere stellen zoals Jay-Z duidelijk kan zien dat kids van Beyonce en hem zijn. Voeg daarbij toe dat Michelle Obama duizenden foto's heeft maar geen enkele zwangerschap foto. De mooiste tijd uit een vrouw's leven. @:Wantie kwam nog een keer met een ai foto van haar met 6 vingers als bewijs dat ze zwanger was, haha, goude tijden waren dat.
Ik vermoed dat ze gewoon op blijft duiken.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:33 schreef Ericr het volgende:
Die half tamme Owens volledig financieel uitkleden hopelijk. Wordt wel eens tijd dat dit soort smaad keihard wordt aangepakt.
De mogelijke assertie is niet alleen dat het een man is, maar zelfs Macrons biologische vader.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat zou wel verklaren dat hij iedere keer een tik krijgt als hij zich niet gedraagt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De mogelijke assertie is niet alleen dat het een man is, maar zelfs Macrons biologische vader.
Dit is zo’n ongekend slecht argument.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Right, een president laat zijn vader als zijn vrouw opdraven. En waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2025 17:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De mogelijke assertie is niet alleen dat het een man is, maar zelfs Macrons biologische vader.
Als dit klopt zou het andersom zijn, zijn vader doet zich als zijn vrouw voor. De waarom vraag gaat heel ver. Er zit een soort spiritueel axioma omheen. Er is verder handig gebruik gemaakt van allerlei feiten rondom Macron en zijn ouders.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Right, een president laat zijn vader als zijn vrouw opdraven. En waarom?
Als blijkt dat ze een vrouw is, dan vind ik eigenlijk wel dat ze een schadevergoeding dient te krijgen van elk mediabedrijf en youtube-kanaal, blogger, influencer die geholpen heeft de dan blijkbaar onjuiste geruchten te verspreiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |