abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2025 @ 16:30:19 #1
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218804354
https://www.nu.nl/buitenl(...)-ze-geen-man-is.html

quote:
De Franse president Emmanuel Macron en zijn vrouw Brigitte gaan materiaal aanleveren bij de Amerikaanse rechtbank om te bewijzen dat Brigitte een vrouw is. Het stel is een smaadzaak gestart tegen de Amerikaanse influencer Candace Owens, die beweert dat de Franse first lady als man is geboren.

Het bewijs zal bestaan uit fotografisch en wetenschappelijk materiaal, zegt advocaat Tom Clare in de BBC-podcast Fame Under Fire. Hij zegt dat er "deskundige getuigenissen" naar buiten komen "die wetenschappelijk van aard" zijn.

De advocaat krijgt in de podcast de vraag of er foto's van Brigittes zwangerschap worden gebruikt. De advocaat bevestigt dat die foto's bij de rechtbank worden aangeleverd, net als beelden waarop Brigitte haar kinderen opvoedt.

"Het is ongelooflijk verontrustend dat het nodig is om dit soort bewijs te leveren", vertelt Clare. Volgens de advocaat is Brigitte vastbesloten om te doen wat nodig is om de zaken recht te zetten.

De beschuldigingen hebben volgens de advocaat niet alleen invloed op Brigitte, maar ook op haar man. "Ik wil niet zeggen dat het zijn werk heeft beļnvloed. Maar net als bij iedereen die een carričre en een gezinsleven combineert, vreet het aan je als je familie wordt aangevallen."

Influencer Owens heeft miljoenen volgers op sociale media. Ze heeft herhaaldelijk beweerd dat Brigitte Macron als man is geboren. Daarvoor leverde ze geen bewijs. In maart 2024 zei Owens dat ze het zweert op haar "hele professionele reputatie".
Wat denken jullie ervan?
Ben erg benieuwd naar het "materiaal".
POLL
Want het wetboek ken ik ook
pi_218804362
quote:
In maart 2024 zei Owens dat ze het zweert op haar "hele professionele reputatie".
Oh. Nou dan zal het wel kloppen he.
pi_218804363
Die half tamme Owens volledig financieel uitkleden hopelijk. Wordt wel eens tijd dat dit soort smaad keihard wordt aangepakt.
pi_218804408
Waarom maken ze zich er druk over dat een idioot iets beweerd? Lekker laten gaan.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218804409
Kan toch heel simpel met een DNA testje?
Maar raar dat ze zich uberhaupt gedwongen voelen dit te moeten doen, en raar dat het een punt is. Wat maakt het nu uit, ze blijft gewoon een mens toch?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 september 2025 @ 16:46:35 #6
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_218804435
quote:
9s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ja, ik kan het ook zweren op mijn Spaanse villa, die heb ik immers ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218804449
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Maar raar dat ze zich uberhaupt gedwongen voelen dit te moeten doen, en raar dat het een punt is. Wat maakt het nu uit, ze blijft gewoon een mens toch?
Dan was het mannelijke leraar die een vijftienjarige mannelijke leerling misbruikte.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 18 september 2025 @ 16:49:56 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218804451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef 215 het volgende:
Waarom maken ze zich er druk over dat een idioot iets beweerd? Lekker laten gaan.
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant is het ook goed dat iemand die de middelen heeft zo'n figuur eens even via de rechter aanpakt.
pi_218804474
franzen houden van omgebouwde
mbappe heeft ook een omgebouwde
lol
pi_218804496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:54 schreef Doug-Heffernan het volgende:
franzen houden van omgebouwde
mbappe heeft ook een omgebouwde
Ines Rau, trans model.

Dat moet hij verder weten.

Hoeven van mij niet dood ondanks dat ik dit nu weet en EXtReEmReChTs ben.
pi_218804555
Ik las zaadsmaak.
pindazakje
pi_218804651
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Aan de andere kant is het ook goed dat iemand die de middelen heeft zo'n figuur eens even via de rechter aanpakt.
Voor smaad aanklagen zou nog kunnen. Maar zelf gaan bewijzen dat ze vrouw ik zou ik botweg weigeren. Laat Owen maar aantonen dat het niet zo is. Wat een idioot, die gun je toch geen aandacht...
pi_218804695
Prima ontwikkeling.

De complottheorieėn die de volledig geradicaliseerde Candace Owens de wereld in heeft geholpen over Brigitte Macron zijn te bizar voor woorden en natuurlijk een grote leugen. Het is ook opmerkelijk dat YouTube het toestaat dat iemand een meerdelige reeks kan maken van uren vol laster zit te verspreiden over de vrouw van de Franse president.

En dit legt haar geen windeieren, de populariteit van Candace Owens is het afgelopen jaar enorm toegenomen. Haar videos, vaak vol met de meest wilde claims en complotmeuk, hebben binnen enkele uren honderduizenden als niet miljoenen views.

Zoals de user @Ericr al aangeeft is het te hopen dat de Macrons deze rechtszaak winnen en Candace Owens financieel een flink jasje moet uitdoen en hopelijk levert het ook een boel imagoschade op onder al haar 'fans', die schrikbarend genoeg alle claims die ze de wereld in heeft geslingerd als zoete koek slikken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 18 september 2025 @ 17:44:36 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218804753
Stop making stupid people famous.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218804762
Ze is wel enorm lelijk. Als Macron z'n Macronnetje hiervan omhoog krijgt, is dat ook een prestatie op zich.
pi_218804835
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:45 schreef Halcon het volgende:
Ze is wel enorm lelijk. Als Macron z'n Macronnetje hiervan omhoog krijgt, is dat ook een prestatie op zich.
Ik vind haar best een charmante verschijning. Je mocht willen dat je er nog zo uitziet als je ruim 70 bent.
pi_218804865
quote:
9s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Je moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelen je financieel kapot willen maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.

[ Bericht 0% gewijzigd door InzolVC op 18-09-2025 18:05:47 ]
pi_218804885
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Jw moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelrn je financieel kapot willem maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218804896
Ze is in ieder geval wel een pedofiel.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:45 schreef Halcon het volgende:
Ja dat krijg je als je op jonge leeftijd gegroomed wordt.
pi_218805005
quote:
15s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las zaadsmaak.
Ik ook :')
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218805220
Candace: Queers for Palestine
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 18 september 2025 @ 18:45:49 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218805248
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 16:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het achtervolgt haar al jaren. Ik kan me wel voorstellen dat ze daar vanaf wil.
pi_218805859
Ik opende het artikel en zag op de foto gelijk al dat het een vent is. Maar het interesseert me verder geen reet, moet ze/het lekker zelf weten.
pi_218806438
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ze heeft hele podcasts over de Macrons gemaakt, en ik moet zeggen allemaal zeer overtuigend. Je moet toch wat als een machtige familie met oneindige middelen je financieel kapot willen maken. Het enige wat hij hoeft te doen is laten zien dat hij eigenlijk een vrouw is. Maar dit doet hij maar niet. Deze fittie had zo snel afgehandeld kunnen zijn maar hij heeft natuurlijk wat te verbergen daar beneden.
8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218806513
Deze Owens is samen groot geworden in de organisatie van meneer Kirk. Om even het niveau aan te geven van welke briljante ideeėn tegenwoordig beschoten worden in Amerika.
pi_218806558
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 18:00 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Stuur even een foto van je piemeltje in. Of heb je wat te verbergen? En dan zijn wij nog niet eens van die labiele idioten zoals Owens.
pi_218806560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Deze Owens is samen groot geworden in de organisatie van meneer Kirk. Om even het niveau aan te geven van welke briljante ideeėn tegenwoordig beschoten worden in Amerika.
Ah, dus omdat Candace Owens sinds een jaar complottheorieėn als deze de wereld in begon te slingeren heeft dat iets met Charlie Kirk te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218806572
Terecht, laat die klootviolen maar betalen, en veel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 september 2025 @ 20:35:49 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218806605
Vrouwen doen niet aan huiselijk geweld dus het kan haast niet anders.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218806655
Ze heeft wel erg mannelijke trekjes. Maar Fransozen houden sowieso van transseksuelen toch? McAllen is er ook niet vies van.
AZ
ALKMAAR
pi_218806687
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:35 schreef MichaelScott het volgende:
Vrouwen doen niet aan huiselijk geweld dus het kan haast niet anders.
Lesbische relaties zijn de meest gewelddadige en homoseksuele de minst gewelddadige.
pi_218806709
quote:
14s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, dus omdat Candace Owens sinds een jaar complottheorieėn als deze de wereld in begon te slingeren heeft dat iets met Charlie Kirk te maken?
Vraag eens aan chatgtp of het antwoord op je vraag al in mijn post staat.
pi_218806795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vraag eens aan chatgtp of het antwoord op je vraag al in mijn post staat.
Geen concreet antwoord dus, dat dacht ik al.
pi_218807045
Vanwaar de fascinatie met of iemand man of vrouw of iets er tussenin is? Zolang je er zelf niet mee in bed duikt en van te voren zeker wil weten dat de verwachtingen kloppen boeit het toch totaal niet waar Macron op geilt tussen de lakens?
pi_218807189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:16 schreef cynicus het volgende:
Vanwaar de fascinatie met of iemand man of vrouw of iets er tussenin is? Zolang je er zelf niet mee in bed duikt en van te voren zeker wil weten dat de verwachtingen kloppen boeit het toch totaal niet waar Macron op geilt tussen de lakens?
In de woke kringen heeft men de afgelopen jaren natuurlijk zelf nog de nadruk gelegd op geslacht door het idee te wekken dat dit een keuze zou zijn. Niets is natuurlijk minder waar, geslacht is aangeboren en onveranderlijk.

Deze grote aandacht voor de genderidelogie heeft schijnbaar ook complottheorieėn aangewakkerd over beroemdheden die stiekem cosplayend als het andere geslacht door het leven gaan. Waar het er precies vandaan komt mbt Brigitte Macron is mij volledig onduidelijk, zij ziet er niet echt mannelijk uit namelijk.
pi_218809009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:16 schreef cynicus het volgende:
Dit inderdaad. Ik vind het redelijk absurd dat mensen zich dit afvragen, nog absurder dat mensen het aankaarten (waarom?) en nóg absurder dat de Macron's zelf dan de behoefte voelen om zich te willen bewijzen.

Stel nou dat dit inderdaad een omgebouwde man is. Ok, en nu? Moet ze dood? Moet hij aftreden? Wat verandert er precies?
pi_218809016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Ik vind het redelijk absurd dat mensen zich dit afvragen, nog absurder dat mensen het aankaarten (waarom?) en nóg absurder dat de Macron's zelf dan de behoefte voelen om zich te willen bewijzen.

Stel nou dat dit inderdaad een omgebouwde man is. Ok, en nu? Moet ze dood? Moet hij aftreden? Wat verandert er precies?
Het verandert niets maar het verklaart wel een hoop.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 september 2025 @ 08:31:20 #38
284411 crew  heywoodu
pi_218809026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat verklaart het dan concreet en welke van die eventuele dingen zijn relevant?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_218809028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wat verklaart het dan precies?

Maar nog veel belangrijker: hoezo is het relevant? Macron is er om het land te besturen, wat boeit het geslacht van zijn partner dan?
pi_218809067
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wat verklaart het dan concreet en welke van die eventuele dingen zijn relevant?
Waarom die zo bang is voor dat mens en zich laat meppen.
Verder niet echt relevant maar dat is 99% van wat hier besproken wordt ook niet. Dus waarom zou het relevant moeten zijn om besproken te worden in een roddel topic?
pi_218809071
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Chadi het volgende:

[..]
Verder niet echt relevant maar dat is 99% van wat hier besproken wordt ook niet. Dus waarom zou het relevant moeten zijn om besproken te worden in een roddel topic?
:')

Jij zegt dat het 'een boel verklaart'. Dan hoop ik dat het wat zinnige dingen verklaart en dan kom je met 'dat zijn vrouw hem slaat'.

Ok :') Over naar de orde van de dag i guess.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 september 2025 @ 08:37:07 #42
284411 crew  heywoodu
pi_218809077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Chadi het volgende:

[..]

Toch nog maar even de vraag herhalen: wat zou het concreet verklaren? Dit heeft er immers weinig mee te maken.
pi_218809078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ze gewoon niet wil dat men onwaarheden over haar (Brigitte Macron) verteld, waar het ook over moge gaan.

Dat ze wil laten zien "doe dat niet want ik klaag je aan.'
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218809162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Het kan ook zijn dat ze gewoon niet wil dat men onwaarheden over haar (Brigitte Macron) verteld, waar het ook over moge gaan.

Dat ze wil laten zien "doe dat niet want ik klaag je aan.'
Maar als je iedere idioot op de wereld van repliek wil voorzien dan blijft er weinig tijd over toch? Als er nu een berichtje op nu.nl staat waarin men beweert dat tesssssss van forum FOK! geen vrouw is dan ga jij toch ook geen geslachtstest doen en de resultaten tonen?
pi_218809321
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Toch nog maar even de vraag herhalen: wat zou het concreet verklaren? Dit heeft er immers weinig mee te maken.
Macron weet dat hij geen kans maakt tegenover die andere guy en houdt zich maar in :D
pi_218809345
quote:
15s.gif Op donderdag 18 september 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las zaadsmaak.
Waar de mond van vol is, loopt het hart van over....
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218809569
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 08:52 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar als je iedere idioot op de wereld van repliek wil voorzien dan blijft er weinig tijd over toch? Als er nu een berichtje op nu.nl staat waarin men beweert dat tesssssss van forum FOK! geen vrouw is dan ga jij toch ook geen geslachtstest doen en de resultaten tonen?
Nee, ik niet want degenen die ik belangrijk vind, die weten het wel.

Ik snap haar ook niet zo goed hoor. Ik zocht ook naar een verklaring.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 19 september 2025 @ 09:56:13 #48
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218809601
Van alle problemen die Frankrijk heeft (zijn er een hoop) is dit wel het kleinste probleem. Mijn hemel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 19 september 2025 @ 10:11:52 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218809731
Zou wel het kersje op de taart van die extreem vreemde relatie zijn.
pi_218809800
Candace Owens is een ongekende charlatan. Toch denk ik dat Brigitte Macron geboren is als man.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')