abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218811218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Chantage is niet het juiste woord. Denk eerder vriendjespolitiek. Blind zal dit er wel door hebben gedrukt. Die wilde eerst ook liever Frank de Boer ipv Farioli.
Frank de Boer is natuurlijk wel een significant betere trainer van Sjon. Ik ken oprecht geen slechtere (prof)trainer dan Heitinga.. serieus.
pi_218811271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
Hoe kan die man zijn trainerslicentie hebben gehaald?

Of stelt dat werkelijk niks voor?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218811280
quote:
Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
Waar komt die kronkel vandaan?

Dat soort dingen hoor je echt als dat zo is. En tot nu toe hoor ik het tegenovergestelde.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218811336
quote:

[..]
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Dit kan toch niet? Kan iemand die man alsjeblieft uit zijn lijden verlossen?
pi_218811345
Sjon vindt het prima als we weer lekker achter PSV aanlopen. Dan heb je benen nodig en die hebben we.
pi_218811370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waar komt die kronkel vandaan?

Dat soort dingen hoor je echt als dat zo is. En tot nu toe hoor ik het tegenovergestelde.
Bij Steijn kwam dat ook pas achteraf naar buiten
pi_218811388
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoeveel waren jullie geworden?
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.

Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.

Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.

Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.

En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.

Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul

[ Bericht 1% gewijzigd door HMFuckyouall op 19-09-2025 13:01:46 ]
pi_218811406
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie wat lekkere drankjes wat goed is voor de smokkel voor zondag?

Ik kan deze treurigheid van John niet meer nuchter aan.
Gewoon bacardi bij je ballen stoppen en mengen met cola, al hoeft dat in de Kuip niet want je wordt toch nooit gefouilleerd. Geen idee hoe dat in die betonsilo is :)
pi_218811424
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie wat lekkere drankjes wat goed is voor de smokkel voor zondag?

Ik kan deze treurigheid van John niet meer nuchter aan.
Een breaker volledig uitwassen met warm water en er dan stroh 80 in doen

Bij twee weet je de volgende dag helemaal niks meer van de dag. Succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218811439
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Een breaker volledig uitwassen met warm water en er dan stroh 80 in doen

Bij twee weet je de volgende dag helemaal niks meer van de dag. Succes.
Die truukjes ken ik ook vriend, maar stroh 80 had ik niet echt heel veel zin in. Dacht Salmari maar dan ben ik er ook behoorlijk van af na een dag.
Groot fan van User Wotte
pi_218811461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Jij komt in dit topic. Wij niet in het Feyenoord topic. Als je het zo vervelend vindt, hoef je het niet te lezen.
pi_218811483
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef papert het volgende:

[..]
Jij komt in dit topic. Wij niet in het Feyenoord topic. Als je het zo vervelend vindt, hoef je het niet te lezen.
Mimimimimi mensen van andere clubs zijn stom
pi_218811508
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Die truukjes ken ik ook vriend, maar stroh 80 had ik niet echt heel veel zin in. Dacht Salmari maar dan ben ik er ook behoorlijk van af na een dag.
Oh sorry, ik wist niet dat je op mannen viel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218811567
quote:

[..]
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.

Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.

Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.

Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.

En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.

Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul
Leuke discussie over kampioenschappen en het verleden, maar voor mij draait dat allemaal niet echt om cijfers. Ajax betekent veel meer: het heeft mij de mooiste dag van mijn leven gegeven tegen Real Madrid, het brengt ongelooflijke verhalen én geweldige dieptepunten. Banter tegen Feyenoord en PSV is leuk, maar de club zelf is voor mij echt meer

Over Farioli gesproken: die zet het defensief echt goed neer. PSV kan er dit jaar ook vrij weinig van, en misschien zijn zij wel favoriet. Met Farioli had Ajax dus zeker een kans gemaakt, terwijl met Heitinga je van tevoren al wat achter ligt. Het is gewoon realistisch kijken naar het team en de trainer, niet eindeloos terug naar wat ‘misschien’ had kunnen zijn
Groot fan van User Wotte
pi_218811576
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 13:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je op mannen viel.
Homo's lopen hand en hand toch?

DM GESTUURD

@Rene wij hebben onze gedroomde trio binnen!
Groot fan van User Wotte
pi_218811597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Zondag dus weer met dezelfde 11 als tegen Inter. Heitinga durft Weghorst en Klaassen gewoon niet op de bank te zetten lijkt het wel. En wat Regeer bij 'm heeft gedaan weet ik ook niet :') .

Sowieso lijkt Mokio helemaal uit de pikorde verdwenen, die zou toch de backup 6 van McConnel moeten zijn. En nu zitten ze allebei op de bank. :')
Backup? Mokio hoort gewoon basis te staan.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:18:20 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218811628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
Domme Sjon gaat voor vastigheden. Zondag weer 100 miljard op de bank _O_

@:PowerLoungen
Eerste 40 min op energie overeind blijven om daarna weer in te storten .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218811708
quote:

[..]
Tijdloze jenever
En wat nostalgie is in deze situatie niet verkeerd
pi_218812128
quote:

[..]
Skinny bitch. Bruisend water, vodka en een vleugje citroen. Mix verhouding naar hoe slecht je de wedstrijd verwacht.
pi_218812167
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Skinny bitch. Bruisend water, vodka en een vleugje citroen. Mix verhouding naar hoe slecht je de wedstrijd verwacht.
Dan moet ik een citroen de trein in smokkelen, bruisend water en een fles wodka. Dit is niet heel erg praktisch
Groot fan van User Wotte
pi_218812202
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dan moet ik een citroen de trein in smokkelen, bruisend water en een fles wodka. Dit is niet heel erg praktisch
Ben je nu een ekte heumeu of niet? Allemaal zo je anus in.
pi_218812456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Ben je nu een ekte heumeu of niet? Allemaal zo je anus in.
Zoals ik zie heb je er stuk meer ervaring in dan ik. ;)
Groot fan van User Wotte
pi_218812503
quote:

[..]

Ze zeggen vaak met gebrek aan ambitie kun je bij de politie maar goed de meesten worden fan van PSV. Feyenoorders buiten Rotterdam zijn veelal volksjongens uit de lokal vinexwijk.

Maar dat terzijde. Die clubs met Ajax vergeleken is de kerktoren van Dwingeloo vergelijken met de Dom van Keulen. Het zijn beide religieuze gebouwen maar verder is daar mee ook alles gezegd. Ajax is veels te groot voor dit land niemand kent de rest buiten wat enclaves waar de wieg stond van vrij middelmatige spelers zoals Mexico. Nee, Ajax is een instituut zonder de Amsterdamse visie op voetbal waren we krap aan Denemarken.
pi_218812615
We zijn van het pad af in dit land. Je krijgt in Italië nog met de vlakke hand als je respectloos spreekt over I Rossoneri of de oude dame.
  vrijdag 19 september 2025 @ 15:04:57 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218812945
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon vindt het prima als we weer lekker achter PSV aanlopen. Dan heb je benen nodig en die hebben we.
Hopelijk regent het zondag zodat de broekjes goed vies worden, dat ziet John ook graag.
pi_218814253
quote:

[..]

Wat een ziedende reactie zeg. Als ik aan de andere kant van de wereld vraag of men Ajax of PSV kent dan zullen er bij PSV heel veel mensen mij aankijken alsof ik poep praat. Dat zegt dus iets over de grootte van Ajax. Oh en dat is ook bij mensen onder de 40, die geen CL
Of kampioenschap van beiden hebben gezien :W

Overigens leuk dat je als Feijenoorder bereid bent om jezelf namens PSV als Calimero op te stellen. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door KlapMongeaul op 19-09-2025 18:01:09 ]
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218814373
Sjon is de baas :+

quote:
John Heitinga sprak na Ajax-Inter uitgebreid met Alex Kroes: ’Ik bepaal de opstelling’
https://archive.ph/n5nS0
pi_218814431
quote:

[..]

Niet gelezen
pi_218814439
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wat een ziedende reactie zeg. Als ik aan de andere kant van de wereld vraag of men Ajax of PSV kent dan zullen er bij PSV heel veel mensen mij aankijken alsof ik poep praat. Dat zegt dus iets over de grootte van Ajax. Oh en dat is ook bij mensen onder de 40, die geen CL
Of kampioenschap van beiden hebben gezien :W

Overigens leuk dat je als Feijenoorder bereid bent om jezelf namens PSV als Calimero op te stellen. :D

De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso
pi_218814442
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef Adames het volgende:

[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso
_O-
pi_218814446
quote:

[..]
Vast :D

Grootste club van Nederland,
Grootste geschiedenis,
Grootste spelers,
Grootste prijzenkast,
Grootste fan schare,
Grootste bekendheid buiten Nederland

Maar blijf jij maar teren op die 5 mensen die je tegenkwam in de Mexicaanse kroeg, trakteerde op een shotje waardoor je ineens ‘vrienden’ had.
  vrijdag 19 september 2025 @ 18:28:49 #107
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218814478
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:23 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Vast :D

Grootste club van Nederland,
Grootste geschiedenis,
Grootste spelers,
Grootste prijzenkast,
Grootste fan schare,
Grootste bekendheid buiten Nederland

Maar blijf jij maar teren op die 5 mensen die je tegenkwam in de Mexicaanse kroeg, trakteerde op een shotje waardoor je ineens ‘vrienden’ had.
@Scarface88
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 19 september 2025 @ 18:29:53 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218814486
quote:

[..]
Classic _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218814498
Inb4 ziedende PSV’er en Feyenoorders…

pi_218814544
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Inb4 ziedende PSV’er en Feyenoorders…

[ afbeelding ]
Ziedend? Is toch prachtig?

Gefeliciteerd :)
  vrijdag 19 september 2025 @ 18:55:33 #111
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218814704

''Er zijn spelers die buiten de club om trainen om zichzelf fit te houden''
RED ONS HENNIEGOD
pi_218814818
Stel nou, de meerderheid hier krijgt zijn zin,
Heitinga eruit.

Wat dan :?
Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Tot nu toe worden alle trainers de afgelopen jaren vanaf seconde 1 weggejankt.
pi_218814869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heitinga eruit.

Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Jij ziet progressie bij Sjon? Het is nog armoediger dan vorige keer.
pi_218814874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Jij ziet progressie bij Sjon? Het is nog armoediger dan vorige keer.
Dat is geen antwoord op de vraag :{w
pi_218814923
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op de vraag :{w
Het is aan antwoord op je stelling dat een trainer niet goed genoeg is.
pi_218816419
quote:
We hebben heel veel goede voetballers en kijken naar de samenstelling en een stukje continuïteit en vastigheid. Alleen kan een aantal spelers nog geen drie keer in de week negentig minuten spelen.”
Bekijk deze YouTube-video
pi_218816561
Je speelt gvd maar 1 maal 3x in de week, de week erop is het gewoon 2x.

En eigenlijk dat ook niet eens. Je speelt gewoon op zaterdag en woensdag. Dat is 2x.
pi_218816677
quote:
Heitinga eruit.

Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Toch maar Guardiola oppikken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 19 september 2025 @ 21:39:28 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218816696
Opstelling via een POLL in dit topic, slechter kan het niet worden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218816799
Jaros, Gaaei, Itakuri, Sutalo, Baas, Mokio, Gloukh, Taylor, Moro, Dolberg, Godts
pi_218816944
Genieten wel hoe iedereen hier direct gaat zitten bevestigen dat hun club o zo groot is 10.gif

Classic. Bedankt voor het lachen jongens
pi_218817055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten wel hoe iedereen hier direct gaat zitten bevestigen dat hun club o zo groot is [ afbeelding ]

Classic. Bedankt voor het lachen jongens
Alleen prijsloze feyenoorders en ajacieden, heel veel woorden , weinig daden. Groot gemaakt door de randstadmedia en zelfpijperij. Gebaseerd op gebakken lucht en emotie.

PSV, veel daden weinig woorden.

*de beste sinds 1975

_O-
  vrijdag 19 september 2025 @ 22:06:43 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218817066
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Alleen prijsloze feyenoorders en ajacieden, heel veel woorden , weinig daden. Groot gemaakt door de randstadmedia en zelfpijperij. Gebaseerd op gebakken lucht en emotie.

PSV, veel daden weinig woorden.

[ afbeelding ]

*de beste sinds 1975

_O-
Sorry, ik kom hier niet zo vaak, maar volgens mij is het PS topic ergens anders, kan me vergissen hoor :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218817173
Oef. Volgens Opta gaan jullie 34e worden. Pijnlijk

https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218817216
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten wel hoe iedereen hier direct gaat zitten bevestigen dat hun club o zo groot is
Je moet mensen blijven aanspreken op het uitkramen van onzin. Anders loopt het gierend uit de hand. Iedere idioot met enig realiteitszin gaat hier niet lopen verkondigen dat PSV/Feyenoord van hetzelfde kaliber zijn.
pi_218817229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet mensen blijven aanspreken op het uitkramen van onzin. Anders loopt het gierend uit de hand. Iedere idioot met enig realiteitszin gaat hier niet lopen verkondigen dat PSV/Feyenoord van hetzelfde kaliber zijn.
Wat ik al zei, Feyenoord en PSV zijn op dit moment inderdaad van een totaal ander kaliber :)

Je valt in herhaling vriend
pi_218817296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Wat ik al zei, Feyenoord en PSV zijn op dit moment inderdaad van een totaal ander kaliber :)

Je bedoelt dat Feyenoord dat de CL niet haalde? :D
pi_218817420
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:30 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Je bedoelt dat Feyenoord dat de CL niet haalde? :D
Vorig seizoen heeft er inderdaad heel veel mee te maken.
pi_218817547
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

In feite is dat ook weer dankzij Ajax dat deze clubs weer zijn in Europa zijn gaan presteren.

Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht dat dit niet een Mickey Mouse League is.

Hetzelfde verhaal als het bereiken van de allereerste Europese finale waarna Feyenoord hun enige Europacup won. Of PSV dat met een halve Ajax kern de Europa cup won. De grootste successen dankzij de door Ajax eigenzinnige geplaveide weg.

Zonder Ajax stelt de Eredivisie niks voor. Het is hoog tijd dat men in Nederland betaald voor het voorrecht om tegen dit instituut te mogen spelen. Sterker nog zo'n Feyenoord zou eigenlijk Timber gratis moeten overdragen uit respect. Voor een club die in het rijtje van titanen staat zoals Madrid, Barcelona of AC Milan. Niet in het meelijwekkend rijtje van kleurloze clubs als FC Kopenhagen, Olympique Marseille, PSV en Feyenoord.

Ik walg alleen al van de suggestie. Als het zo moet. De schoffering, het gebrek aan respect. Hoogste tijd voor deelname aan de super league.
pi_218817572
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
In feite is dat ook weer dankzij Ajax dat deze clubs weer zijn in Europa zijn gaan presteren.

Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht dat dit niet een Mickey Mouse League is.

Hetzelfde verhaal als het bereiken van de allereerste Europese finale waarna Feyenoord hun enige Europacup won. Of PSV dat met een halve Ajax kern de Europa cup won. De grootste successen dankzij de door Ajax eigenzinnige geplaveide weg.

Zonder Ajax stelt de Eredivisie niks voor. Het is hoog tijd dat men in Nederland betaald voor het voorrecht om tegen dit instituut te mogen spelen. Sterker nog zo'n Feyenoord zou eigenlijk Timber gratis moeten overdragen uit respect. Voor een club die in het rijtje van titanen staat zoals Madrid, Barcelona of AC Milan. Niet in het meelijwekkend rijtje van kleurloze clubs als FC Kopenhagen, Olympique Marseille, PSV en Feyenoord.

Ik walg alleen al van de suggestie. Als het zo moet. De schoffering, het gebrek aan respect. Hoogste tijd voor deelname aan de super league.
Val je alweer in herhaling.
pi_218817584
Neem al alleen Arne Slot. De meest recente messias. Een Cruijff discipel. Liverpool = Ajax. Succes bij proxy.

Je kan niet verliezen als Ajacied.
pi_218817607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:57 schreef CR7 het volgende:

[..]
Val je alweer in herhaling.
Laat mij nou even van mijn stokpaardje genieten. Als er weer eens wat zwakbegaafden de vijver induiken tijdens het computerkwartiertje, van het lokale begeleid wonen complex.
pi_218817618
quote:

[..]

Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht

PSV heeft in de periode 2004 tot 2008 weer op de kaart gezet.
Met een halve finale CL , kwartfinale CL en halve finale UEFA cup.
pi_218817655
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 06:18 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik lees hier net dat ajax met deze middelmatige selectie dwergen easy kampioen zou zijn geworden als farioli zou zijn gebleven
Er zijn altijd mensen die dat roepen.
De realiteit is dat Ajax al drie seizoenen op rij de vierde of vijfde selectie van de eredivisie heeft. Dat is vrij zorgelijk. Dat betekent namelijk niet alleen dat de scouting slecht is (praktisch iedere aankoop blijkt een miskoop), maar ook dat de jeugdopleiding niets oplevert.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218817660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
PSV heeft in de periode 2004 tot 2008 weer op de kaart gezet.
Met een halve finale CL , kwartfinale CL en halve finale UEFA cup.
Als je een pincet prikt op het 18 Septemberplein vervolgens een cirkel trekt met een straal van dertig kilometer. Dan heb je zo'n beetje iedereen die een flikker om PSV geeft.
pi_218817729
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als je een pincet prikt op het 18 Septemberplein vervolgens een cirkel trekt met een straal van dertig kilometer. Dan heb je zo'n beetje iedereen die een flikker om PSV geeft.
Mooi toch, support your locals
pi_218818931
quote:

[..]

Stapelgek en vrij van enige feiten, heerlijk dit. Ik ga even hetzelfde trucje doen maar dan met de feiten

De opmaat naar de eerste Europacup I winst door Feyenoord bestond in de jaren zestig al uit bizarre Europese prestaties van Feyenoord waar ajax niet aan kon tippen, al zal me dat aan mijn roestige bruine ster hangen want ik was toen ruim niet geboren. Pas nadat Feyenoord de weg geplaveid had lukte het jullie om Europees eens iets te winnen. Met het voetbal van Feyenoord, zoals De Kromme al eens goed uitlegde.

PSV won in 1988 in de tweede succesvolle Europese periode als opener een Europacup I alvorens jullie dankzij die grote broer pas een Uefa cup en daarna een EC1 wonnen. OOK daar vooral te danken aan PSV dus dat we weer op de kaart stonden

Het was Feyenoord in 2002 dat nog een Uefa cup won in de derde periode. Feyenoord triggerde dus die succesvolle periode en sloot hem ook gelijk af, waar PSV nog wat matige resultaten boekte met een halve finale in de CL.

Het was ajax die een periode van kansloze Europese resultaten triggerde, met een verloren EL finale, een halve CL finale die ze op lachwekkende wijze verloren. Helaas ging Feyenoord mee in dat niveau in de CEL finale.

Gelukkig is het Feyenoord die de afgelopen 5 jaar veruit de meeste coëfficiënten binnengehaald heeft voor het Nederlandse voetbal samen met AZ, anders hadden jullie nu op zijn best voorronde CL gespeeld.

Wat op zich heel leuk is voor ons, want ajax acht keer op schandalige wijze af zien gaan in de CL wordt wel weer een feest :D

aJaX, het was niets, het is niets en het zal nooit wat worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door HMFuckyouall op 20-09-2025 07:07:31 ]
pi_218818935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als je in Nederland Venndiagram maakt van allemaal boertjes van buiten de randstad en lui die ineens met amsterdams accent lalalalalalala ajax amsterdam zingen en lopen te roeptoeteren hoe groots de wzawzdb club is heb je geen Venndiagram maar één cirkel van contactloze lui op zoek naar erkenning

Het is dezelfde zoektocht naar erkenning en hetzelfde verongelijkte gedrag dat je ziet bij mensen die niet in de Randstad wonen ten aanzien van de Randstad

Boeren clubje wel :D
pi_218818949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 22:18 schreef De_Pel het volgende:
Oef. Volgens Opta gaan jullie 34e worden. Pijnlijk

[ afbeelding ]

https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
Zou een flinke prestatie van ze zijn

Nummer 34 natuurlijk geheel als uiting van respect @Caland
pi_218819047
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zou een flinke prestatie van ze zijn

Nummer 34 natuurlijk geheel als uiting van respect @:caland
34 plekken hoger dan die kakkies _O_
  zaterdag 20 september 2025 @ 08:32:56 #141
80382 manny
30 is best veel
pi_218819222
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 07:45 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
34 plekken hoger dan die kakkies _O_
Ik weet niet veel van wiskunde, maar hier gaat iets mis.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_218819229
Vermoeiende 'discussie' jongens
pi_218819279
quote:
19s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:32 schreef manny het volgende:

[..]
Ik weet niet veel van wiskunde, maar hier gaat iets mis.
Die doen helemaal niet mee in de CL
:+
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:31:46 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218819524
quote:
Heitinga eruit.

Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Louis
  zaterdag 20 september 2025 @ 09:45:37 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218819607
Dit topic dreigt flink te ontsporen met al dat PSV-geneuzel.
pi_218819657
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 08:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoeiende 'discussie' jongens
Het hapt wel lekker
  zaterdag 20 september 2025 @ 10:09:38 #147
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218819755
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Louis
Iig geen rookie meer. Liefst iemand met iig ervaring bij wat grotere clubs..
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218819789
Ik verwacht wel dat Ajax morgen minimaal èèn keer scoort. Ik kijk uit principe geen PSV (ik ben tegen staatssteun) maar heb vernomen dat de verdediging van Bosz verassend genoeg een gatenkaas is.
pi_218820101
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:54 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het hapt wel lekker
Je hapt inderdaad meer dan ze doen in reclames van Peijnenburg
  zaterdag 20 september 2025 @ 10:54:36 #150
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218820146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht wel dat Ajax morgen minimaal èèn keer scoort. Ik kijk uit principe geen PSV (ik ben tegen staatssteun) maar heb vernomen dat de verdediging van Bosz verassend genoeg een gatenkaas is.
Zou me niks verbazen als het een 4-2 of 4-3 oid wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')