Wat een ziedende reactie zeg. Als ik aan de andere kant van de wereld vraag of men Ajax of PSV kent dan zullen er bij PSV heel veel mensen mij aankijken alsof ik poep praat. Dat zegt dus iets over de grootte van Ajax. Oh en dat is ook bij mensen onder de 40, die geen CLquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.
Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.
Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.
Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.
En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.
Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul
https://archive.ph/n5nS0quote:John Heitinga sprak na Ajax-Inter uitgebreid met Alex Kroes: ’Ik bepaal de opstelling’
Niet gelezenquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.
Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.
Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.
Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.
En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.
Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermosoquote:Op vrijdag 19 september 2025 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat een ziedende reactie zeg. Als ik aan de andere kant van de wereld vraag of men Ajax of PSV kent dan zullen er bij PSV heel veel mensen mij aankijken alsof ik poep praat. Dat zegt dus iets over de grootte van Ajax. Oh en dat is ook bij mensen onder de 40, die geen CL
Of kampioenschap van beiden hebben gezien
Overigens leuk dat je als Feijenoorder bereid bent om jezelf namens PSV als Calimero op te stellen.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso
Vastquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso
@Scarface88quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vast![]()
Grootste club van Nederland,
Grootste geschiedenis,
Grootste spelers,
Grootste prijzenkast,
Grootste fan schare,
Grootste bekendheid buiten Nederland
Maar blijf jij maar teren op die 5 mensen die je tegenkwam in de Mexicaanse kroeg, trakteerde op een shotje waardoor je ineens ‘vrienden’ had.
Classicquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziedend? Is toch prachtig?quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
Inb4 ziedende PSV’er en Feyenoorders…
[ afbeelding ]
Jij ziet progressie bij Sjon? Het is nog armoediger dan vorige keer.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, de meerderheid hier krijgt zijn zin,
Heitinga eruit.
Wat dan![]()
Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Tot nu toe worden alle trainers de afgelopen jaren vanaf seconde 1 weggejankt.
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij ziet progressie bij Sjon? Het is nog armoediger dan vorige keer.
Het is aan antwoord op je stelling dat een trainer niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
Bekijk deze YouTube-videoquote:We hebben heel veel goede voetballers en kijken naar de samenstelling en een stukje continuïteit en vastigheid. Alleen kan een aantal spelers nog geen drie keer in de week negentig minuten spelen.”
Toch maar Guardiola oppikkenquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, de meerderheid hier krijgt zijn zin,
Heitinga eruit.
Wat dan![]()
Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Tot nu toe worden alle trainers de afgelopen jaren vanaf seconde 1 weggejankt.
Alleen prijsloze feyenoorders en ajacieden, heel veel woorden , weinig daden. Groot gemaakt door de randstadmedia en zelfpijperij. Gebaseerd op gebakken lucht en emotie.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten wel hoe iedereen hier direct gaat zitten bevestigen dat hun club o zo groot is [ afbeelding ]
Classic. Bedankt voor het lachen jongens
Sorry, ik kom hier niet zo vaak, maar volgens mij is het PS topic ergens anders, kan me vergissen hoorquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen prijsloze feyenoorders en ajacieden, heel veel woorden , weinig daden. Groot gemaakt door de randstadmedia en zelfpijperij. Gebaseerd op gebakken lucht en emotie.
PSV, veel daden weinig woorden.
[ afbeelding ]
*de beste sinds 1975
Je moet mensen blijven aanspreken op het uitkramen van onzin. Anders loopt het gierend uit de hand. Iedere idioot met enig realiteitszin gaat hier niet lopen verkondigen dat PSV/Feyenoord van hetzelfde kaliber zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Genieten wel hoe iedereen hier direct gaat zitten bevestigen dat hun club o zo groot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |