Wat ik al zei, Feyenoord en PSV zijn op dit moment inderdaad van een totaal ander kaliberquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet mensen blijven aanspreken op het uitkramen van onzin. Anders loopt het gierend uit de hand. Iedere idioot met enig realiteitszin gaat hier niet lopen verkondigen dat PSV/Feyenoord van hetzelfde kaliber zijn.
Je bedoelt dat Feyenoord dat de CL niet haalde?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Feyenoord en PSV zijn op dit moment inderdaad van een totaal ander kaliber
Je valt in herhaling vriend
Vorig seizoen heeft er inderdaad heel veel mee te maken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord dat de CL niet haalde?
In feite is dat ook weer dankzij Ajax dat deze clubs weer zijn in Europa zijn gaan presteren.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wat ik al zei, Feyenoord en PSV zijn op dit moment inderdaad van een totaal ander kaliber
Je valt in herhaling vriend
Val je alweer in herhaling.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite is dat ook weer dankzij Ajax dat deze clubs weer zijn in Europa zijn gaan presteren.
Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht dat dit niet een Mickey Mouse League is.
Hetzelfde verhaal als het bereiken van de allereerste Europese finale waarna Feyenoord hun enige Europacup won. Of PSV dat met een halve Ajax kern de Europa cup won. De grootste successen dankzij de door Ajax eigenzinnige geplaveide weg.
Zonder Ajax stelt de Eredivisie niks voor. Het is hoog tijd dat men in Nederland betaald voor het voorrecht om tegen dit instituut te mogen spelen. Sterker nog zo'n Feyenoord zou eigenlijk Timber gratis moeten overdragen uit respect. Voor een club die in het rijtje van titanen staat zoals Madrid, Barcelona of AC Milan. Niet in het meelijwekkend rijtje van kleurloze clubs als FC Kopenhagen, Olympique Marseille, PSV en Feyenoord.
Ik walg alleen al van de suggestie. Als het zo moet. De schoffering, het gebrek aan respect. Hoogste tijd voor deelname aan de super league.
Laat mij nou even van mijn stokpaardje genieten. Als er weer eens wat zwakbegaafden de vijver induiken tijdens het computerkwartiertje, van het lokale begeleid wonen complex.quote:
PSV heeft in de periode 2004 tot 2008 weer op de kaart gezet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht
Er zijn altijd mensen die dat roepen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 06:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik lees hier net dat ajax met deze middelmatige selectie dwergen easy kampioen zou zijn geworden als farioli zou zijn gebleven
Als je een pincet prikt op het 18 Septemberplein vervolgens een cirkel trekt met een straal van dertig kilometer. Dan heb je zo'n beetje iedereen die een flikker om PSV geeft.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft in de periode 2004 tot 2008 weer op de kaart gezet.
Met een halve finale CL , kwartfinale CL en halve finale UEFA cup.
Mooi toch, support your localsquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je een pincet prikt op het 18 Septemberplein vervolgens een cirkel trekt met een straal van dertig kilometer. Dan heb je zo'n beetje iedereen die een flikker om PSV geeft.
Stapelgek en vrij van enige feiten, heerlijk dit. Ik ga even hetzelfde trucje doen maar dan met de feitenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
In feite is dat ook weer dankzij Ajax dat deze clubs weer zijn in Europa zijn gaan presteren.
Denk dat we allemaal ons wel herinneren hoe sinds de laatste opleving (na 1995 t/m 2003) het Nederlandse voetbal weer in een neerwaartse spiraal zat. Ajax heeft sinds seizoen 2016/17 eigenhandig het geloof weer teruggebracht dat dit niet een Mickey Mouse League is.
Hetzelfde verhaal als het bereiken van de allereerste Europese finale waarna Feyenoord hun enige Europacup won. Of PSV dat met een halve Ajax kern de Europa cup won. De grootste successen dankzij de door Ajax eigenzinnige geplaveide weg.
Zonder Ajax stelt de Eredivisie niks voor. Het is hoog tijd dat men in Nederland betaald voor het voorrecht om tegen dit instituut te mogen spelen. Sterker nog zo'n Feyenoord zou eigenlijk Timber gratis moeten overdragen uit respect. Voor een club die in het rijtje van titanen staat zoals Madrid, Barcelona of AC Milan. Niet in het meelijwekkend rijtje van kleurloze clubs als FC Kopenhagen, Olympique Marseille, PSV en Feyenoord.
Ik walg alleen al van de suggestie. Als het zo moet. De schoffering, het gebrek aan respect. Hoogste tijd voor deelname aan de super league.
Als je in Nederland Venndiagram maakt van allemaal boertjes van buiten de randstad en lui die ineens met amsterdams accent lalalalalalala ajax amsterdam zingen en lopen te roeptoeteren hoe groots de wzawzdb club is heb je geen Venndiagram maar één cirkel van contactloze lui op zoek naar erkenningquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je een pincet prikt op het 18 Septemberplein vervolgens een cirkel trekt met een straal van dertig kilometer. Dan heb je zo'n beetje iedereen die een flikker om PSV geeft.
Zou een flinke prestatie van ze zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:18 schreef De_Pel het volgende:
Oef. Volgens Opta gaan jullie 34e worden. Pijnlijk
[ afbeelding ]
https://theanalyst.com/competition/uefa-champions-league/table
34 plekken hoger dan die kakkiesquote:Op zaterdag 20 september 2025 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zou een flinke prestatie van ze zijn
Nummer 34 natuurlijk geheel als uiting van respect @:caland
Ik weet niet veel van wiskunde, maar hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 20 september 2025 07:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
34 plekken hoger dan die kakkies
Die doen helemaal niet mee in de CLquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:32 schreef manny het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van wiskunde, maar hier gaat iets mis.
Louisquote:Op vrijdag 19 september 2025 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Stel nou, de meerderheid hier krijgt zijn zin,
Heitinga eruit.
Wat dan![]()
Hoe gaan ze verder?
Wie is goed genoeg?
Tot nu toe worden alle trainers de afgelopen jaren vanaf seconde 1 weggejankt.
Het hapt wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vermoeiende 'discussie' jongens
Iig geen rookie meer. Liefst iemand met iig ervaring bij wat grotere clubs..quote:
Zou me niks verbazen als het een 4-2 of 4-3 oid wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht wel dat Ajax morgen minimaal èèn keer scoort. Ik kijk uit principe geen PSV (ik ben tegen staatssteun) maar heb vernomen dat de verdediging van Bosz verassend genoeg een gatenkaas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |