abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218811218
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:31 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Chantage is niet het juiste woord. Denk eerder vriendjespolitiek. Blind zal dit er wel door hebben gedrukt. Die wilde eerst ook liever Frank de Boer ipv Farioli.
Frank de Boer is natuurlijk wel een significant betere trainer van Sjon. Ik ken oprecht geen slechtere (prof)trainer dan Heitinga.. serieus.
pi_218811271
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:07 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
Hoe kan die man zijn trainerslicentie hebben gehaald?

Of stelt dat werkelijk niks voor?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218811280
quote:
Kan mij niet voorstellen dat er ook maar een speler is in de selectie die hem serieus neemt.
Waar komt die kronkel vandaan?

Dat soort dingen hoor je echt als dat zo is. En tot nu toe hoor ik het tegenovergestelde.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218811336
quote:

[..]
Het is zo overduidelijk dat Heitinga acteert trainer te zijn, en ook nog op een hele slechte manier.

Dit kan toch niet? Kan iemand die man alsjeblieft uit zijn lijden verlossen?
pi_218811345
Sjon vindt het prima als we weer lekker achter PSV aanlopen. Dan heb je benen nodig en die hebben we.
pi_218811370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:39 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Waar komt die kronkel vandaan?

Dat soort dingen hoor je echt als dat zo is. En tot nu toe hoor ik het tegenovergestelde.
Bij Steijn kwam dat ook pas achteraf naar buiten
pi_218811388
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoeveel waren jullie geworden?
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.

Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.

Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.

Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.

En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.

Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul

[ Bericht 1% gewijzigd door HMFuckyouall op 19-09-2025 13:01:46 ]
pi_218811406
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie wat lekkere drankjes wat goed is voor de smokkel voor zondag?

Ik kan deze treurigheid van John niet meer nuchter aan.
Gewoon bacardi bij je ballen stoppen en mengen met cola, al hoeft dat in de Kuip niet want je wordt toch nooit gefouilleerd. Geen idee hoe dat in die betonsilo is :)
pi_218811424
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:58 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie wat lekkere drankjes wat goed is voor de smokkel voor zondag?

Ik kan deze treurigheid van John niet meer nuchter aan.
Een breaker volledig uitwassen met warm water en er dan stroh 80 in doen

Bij twee weet je de volgende dag helemaal niks meer van de dag. Succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218811439
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Een breaker volledig uitwassen met warm water en er dan stroh 80 in doen

Bij twee weet je de volgende dag helemaal niks meer van de dag. Succes.
Die truukjes ken ik ook vriend, maar stroh 80 had ik niet echt heel veel zin in. Dacht Salmari maar dan ben ik er ook behoorlijk van af na een dag.
Groot fan van User Wotte
pi_218811461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Jij komt in dit topic. Wij niet in het Feyenoord topic. Als je het zo vervelend vindt, hoef je het niet te lezen.
pi_218811483
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef papert het volgende:

[..]
Jij komt in dit topic. Wij niet in het Feyenoord topic. Als je het zo vervelend vindt, hoef je het niet te lezen.
Mimimimimi mensen van andere clubs zijn stom
pi_218811508
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:54 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Die truukjes ken ik ook vriend, maar stroh 80 had ik niet echt heel veel zin in. Dacht Salmari maar dan ben ik er ook behoorlijk van af na een dag.
Oh sorry, ik wist niet dat je op mannen viel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218811567
quote:

[..]
Ik ben totaal niet bezig met het verleden. Wat er vorig jaar onder Priske gebeurde en bij jullie bij Farioli is dit jaar, geloof het of niet, alweer oud nieuws en achterhaald.

Dus waar we eindigden onder Priske, dat is niet relevant in relatie tot de vraag hoe we het dit jaar gaan doen, want we hebben een andere trainer en compleet andere selectie.

Het leuke is wel dat zo'n stelling, met Farioli waren we fluitend kampioen geworden, nergens aan gestaafd kan worden. De feiten: ajax heeft vorig jaar extreem vaak gezwijnd, de boel stortte als een kaartenhuis in elkaar en het voetbal deed pijn aan je ogen. Een trainer kan een hoop verbloemen (zie Arne Slot), maar ook met dit brandhout acht ik de kans heel laag dat ajax een serieuze poging voor de titel had gehad met de Italiaanse wondertrainer.

Inzake dat geilen op het verleden en dat naar het heden trekken. Dat lijken ajacieden altijd weer te willen doen omdat ze dan kunnen roepen DE GROOTSTE te zijn op basis van een miljoenmiljard landskampioenschappen voor hun grootvaders überhaupt op planeet aarde rondliepen.

En het grappige daarvan is dat, kijkend naar de gemiddelde leeftijd van FOK!'ers, een nietszeggend clubje als PSV ajax de afgelopen 40 jaar op ALLE fronten voorbij is, met meer landskampioenschappen (19 om 14) en een gelijk aantal Europa Cup 1's. Dan heb je dus je hele leven meegemaakt dat je de tweede club van Nederland bent maar roep je DE GROOTSTE. Bijzonder volk wel.

Beetje het niveau MET PELLE VAN TOEN EN CLASIE ALS 6 VAN TOEN WAS FEYENOORD NU EZ KAMPIOEN GR GR. Nergens aan te staven en je zet jezelf alleen maar voor lul
Leuke discussie over kampioenschappen en het verleden, maar voor mij draait dat allemaal niet echt om cijfers. Ajax betekent veel meer: het heeft mij de mooiste dag van mijn leven gegeven tegen Real Madrid, het brengt ongelooflijke verhalen én geweldige dieptepunten. Banter tegen Feyenoord en PSV is leuk, maar de club zelf is voor mij echt meer

Over Farioli gesproken: die zet het defensief echt goed neer. PSV kan er dit jaar ook vrij weinig van, en misschien zijn zij wel favoriet. Met Farioli had Ajax dus zeker een kans gemaakt, terwijl met Heitinga je van tevoren al wat achter ligt. Het is gewoon realistisch kijken naar het team en de trainer, niet eindeloos terug naar wat ‘misschien’ had kunnen zijn
Groot fan van User Wotte
pi_218811576
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2025 13:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je op mannen viel.
Homo's lopen hand en hand toch?

DM GESTUURD

@Rene wij hebben onze gedroomde trio binnen!
Groot fan van User Wotte
pi_218811597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Zondag dus weer met dezelfde 11 als tegen Inter. Heitinga durft Weghorst en Klaassen gewoon niet op de bank te zetten lijkt het wel. En wat Regeer bij 'm heeft gedaan weet ik ook niet :') .

Sowieso lijkt Mokio helemaal uit de pikorde verdwenen, die zou toch de backup 6 van McConnel moeten zijn. En nu zitten ze allebei op de bank. :')
Backup? Mokio hoort gewoon basis te staan.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  vrijdag 19 september 2025 @ 13:18:20 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218811628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 10:20 schreef Bugno3 het volgende:
Domme Sjon gaat voor vastigheden. Zondag weer 100 miljard op de bank _O_

@:PowerLoungen
Eerste 40 min op energie overeind blijven om daarna weer in te storten .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218811708
quote:

[..]
Tijdloze jenever
En wat nostalgie is in deze situatie niet verkeerd
pi_218812128
quote:

[..]
Skinny bitch. Bruisend water, vodka en een vleugje citroen. Mix verhouding naar hoe slecht je de wedstrijd verwacht.
pi_218812167
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:09 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Skinny bitch. Bruisend water, vodka en een vleugje citroen. Mix verhouding naar hoe slecht je de wedstrijd verwacht.
Dan moet ik een citroen de trein in smokkelen, bruisend water en een fles wodka. Dit is niet heel erg praktisch
Groot fan van User Wotte
pi_218812202
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dan moet ik een citroen de trein in smokkelen, bruisend water en een fles wodka. Dit is niet heel erg praktisch
Ben je nu een ekte heumeu of niet? Allemaal zo je anus in.
pi_218812456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 14:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Ben je nu een ekte heumeu of niet? Allemaal zo je anus in.
Zoals ik zie heb je er stuk meer ervaring in dan ik. ;)
Groot fan van User Wotte
pi_218812503
quote:

[..]

Ze zeggen vaak met gebrek aan ambitie kun je bij de politie maar goed de meesten worden fan van PSV. Feyenoorders buiten Rotterdam zijn veelal volksjongens uit de lokal vinexwijk.

Maar dat terzijde. Die clubs met Ajax vergeleken is de kerktoren van Dwingeloo vergelijken met de Dom van Keulen. Het zijn beide religieuze gebouwen maar verder is daar mee ook alles gezegd. Ajax is veels te groot voor dit land niemand kent de rest buiten wat enclaves waar de wieg stond van vrij middelmatige spelers zoals Mexico. Nee, Ajax is een instituut zonder de Amsterdamse visie op voetbal waren we krap aan Denemarken.
pi_218812615
We zijn van het pad af in dit land. Je krijgt in Italië nog met de vlakke hand als je respectloos spreekt over I Rossoneri of de oude dame.
  vrijdag 19 september 2025 @ 15:04:57 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218812945
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2025 12:45 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon vindt het prima als we weer lekker achter PSV aanlopen. Dan heb je benen nodig en die hebben we.
Hopelijk regent het zondag zodat de broekjes goed vies worden, dat ziet John ook graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')