SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Een zak broodjes en een paar plakken kaas voor @DJMO!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is geen chantage, ik bood je een uitweg om je walgelijke voorstel om sponsorgeld te misbruiken goed te maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen,
Toen jij die bloemen voor sinterklaaskapoentje ging kopen heb ik wel gedoneerd. Ik had het toen begrepen als je bijvoorbeeld trein/benzine kosten van het opgehaalde bedrag had betaald.
Voorts laat ik me niet chanteren dus laat ik het hier bij.
En met die bloemen voor sinterklaaskapoentje zijn de vervoerskosten ook volledig voor eigen rekening geweest en is elke cent na aftrek van de kosten voor de rozen, naar de depressie vereniging gegaan op verzoek van zijn ouders.
Ik ben niet zo min dat ik geld dat met een bepaalde intentie wordt gedoneerd, te misbruiken voor persoonlijk gewin.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze baas.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen, Toen jij die bloemen voor sinterklaaskapoentje ging kopen heb ik wel gedoneerd. Ik had het toen begrepen als je bijvoorbeeld trein/benzine kosten van het opgehaalde bedrag had betaald. Voorts laat ik me niet chanteren dus laat ik het hier bij.![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Prima joh, veel succes met je sponsorloop.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is geen chantage, ik bood je een uitweg om je walgelijke voorstel om sponsorgeld te misbruiken goed te maken.
En met die bloemen voor sinterklaaskapoentje zijn de vervoerskosten ook volledig voor eigen rekening geweest en is elke cent na aftrek van de kosten voor de rozen, naar de depressie vereniging gegaan op verzoek van zijn ouders.
Ik ben niet zo min dat ik geld dat met een bepaalde intentie wordt gedoneerd, te misbruiken voor persoonlijk gewin.![]()
En jij!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:37 schreef MooieTop6 het volgende:
Een zak broodjes en een paar plakken kaas voor @:djmo!Je bent een lieverd
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Lastquote:Op donderdag 18 september 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb een broodje pindakaas van rapper sjors op
En ik last geen pindakaas.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
?? En rapper Sjors ken ik niet?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
En ik last geen pindakaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
En ik last geen pindakaas.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
?? En rapper Sjors ken ik niet?
Vanaf nu ga je de wereld in kleur zien. Of nog meer kleur. JOW!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
?? En rapper Sjors ken ik niet?![]()
Birdiequote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Hey Birdiequote:Op donderdag 18 september 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat was geen pindakaas, vriend!quote:Op donderdag 18 september 2025 12:41 schreef StevenHyde het volgende:
En ik last geen pindakaas.
Nou nou nou het is wel mijn achterniffoquote:Op donderdag 18 september 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die eencellige amoebe mis je niks aan![]()
De man is een levende legende.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die eencellige amoebe mis je niks aanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Killerboiquote:Op donderdag 18 september 2025 12:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De man is een levende legende.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
De man is een levende legende.![]()
![]()
![]()
Op gelijke hoogte met zanger rinus.![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 18 september 2025 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou nou nou het is wel mijn achterniffo
Engnek is datquote:Op donderdag 18 september 2025 12:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Puzzie![]()
![]()
We hebben het net over Rapper Sjors.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die was al eerder, maar je zat niet op te letten.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:53 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat dit mijn exit cue is
Hij spit wel bars met z’n zachte G.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk ook wel genoeg![]()
Kan je een handtekening voor me regelen?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou nou nou het is wel mijn achterniffoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die kan heul niet rappenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij spit wel bars met z’n zachte G.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Doet me terugdenken aan man bijt hont. Dat programma geeft fijne nostalgische gevoelens. Over gevoels gesproken. Rapper Sjors heeft ook altijd van die gevoelige diepe teksten. Gaat wel een keer Amerika veroveren.![]()
Denk niet dat hij kan schrijvenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan je een handtekening voor me regelen?![]()
En geen pindakaas gegeten dus.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Maar jij kan niet eens lezen!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk niet dat hij kan schrijven
![]()
Mijn lunch vandaag. Stukjes brie met ontbijtspek. Tegen de tijd dat ik in Amsterdam ben is dat wel op.
Zou eigenlijk in Uitgeest overstappen, want verwarmd wachthok daar, maar zat een groep hangjeugd met fatbikes. Ga ik niet tussen zitten. Dus dan maar via Haarlem naar Amsterdam en daarvandaan terug naar Wormerveer
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hmm. Misschien ga ik wel even bij ikea kijken ook, kom er nou toch langs.Ik heb er één en ik ben er trots op
Na toch maar niet. #kutweerIk heb er één en ik ben er trots op
Oh, zeikt het weer? Ik had net een mooi droog rondje.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
In Haarlem wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, zeikt het weer? Ik had net een mooi droog rondje.Ik heb er één en ik ben er trots op
Miezert een stukje noordelijker ook weer.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
OMG hij is echt familiequote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar 1x tijdens het familieweekend, dan organiseert hij de karaoke jow!![]()
Arme stevenquote:
Moeten we nu een inzameling doen
Want dit is wel heeeeeel sneuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maar doen iddquote:Op donderdag 18 september 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arme steven
Moeten we nu een inzameling doen
Want dit is wel heeeeeel sneu![]()
![]()
Weet je dat danquote:Op donderdag 18 september 2025 14:08 schreef StevenHyde het volgende:
Als het echt zo was, dan had ik toch niet eens geweten hoe ik een laptop zou moeten opstarten
Lekkere kaasquote:Op donderdag 18 september 2025 13:26 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lunch vandaag. Stukjes brie met ontbijtspek. Tegen de tijd dat ik in Amsterdam ben is dat wel op.
Zou eigenlijk in Uitgeest overstappen, want verwarmd wachthok daar, maar zat een groep hangjeugd met fatbikes. Ga ik niet tussen zitten. Dus dan maar via Haarlem naar Amsterdam en daarvandaan terug naar Wormerveer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Rustig aan doen dan maarquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee helaas nietquote:Op donderdag 18 september 2025 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Woon je dichtbij zee mutske?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Jouw schuld! Met je ' je haalt maar een broodje kaas'quote:
Fring de poes is nog bij de dierenarts.
Ballekes kwijt en een chip.Werewolf
Arme Fringquote:Op donderdag 18 september 2025 14:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring de poes is nog bij de dierenarts.
Ballekes kwijt en een chip.
Dan sproeit hij iig niet meer je hele huis naar de tyfus
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kat van broerquote:Op donderdag 18 september 2025 14:26 schreef Puzzie het volgende:
Dan sproeit hij iig niet meer je hele huis naar de tyfusWerewolf
Fring heeft een mooi levenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Binnenkort mag hij vrij rondcrossen.
Maar wel 1 zonder ballen
Als hij ballen heeft maakt het niet uit van wie hij is . Castreren is heel verstandigquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Krijgen we misschien een sokpoesquote:Op donderdag 18 september 2025 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als hij ballen heeft maakt het niet uit van wie hij is . Castreren is heel verstandigWerewolf
Het is nu een het en die zijn ook schattigquote:Op donderdag 18 september 2025 14:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Krijgen we misschien een sokpoes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat een drukte hier zij hele ziekenhuis gang staat vol met wachtende om zich te melden en twee kamers vol om geprikt te worden. Ik kan er met de scoot niet bij in dus kreeg mijn prik in de gang. Nu 15 minuten wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4728 / +323 / +115 / 7710 / 8368 / 0.57
2. Dotteke / 1222 / +104 / +88 / 2577 / 3101 / 0.39
3. KillemWieft / 935 / +51 / +32 / 520 / 769 / 1.22
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. devzero / 409 / +20 / +28 / 351 / 492 / 0.83
7. Homijn / 401 / +17 / +22 / 96 / 186 / 2.16
8. KoningWouter / 361 / +46 / +5 / 705 / 880 / 0.41
9. RedShoe / 269 / +0 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 254 / +8 / +11 / 574 / 797 / 0.32
11. _UserName_ / 228 / +0 / +26 / 270 / 379 / 0.6
12. Dr.Mikey / 216 / +23 / +24 / 154 / 250 / 0.86
13. mario390 / 209 / +44 / +40 / 125 / 210 / 1
14. Pinnenmutske / 180 / +7 / +9 / 436 / 564 / 0.32
15. ToT / 176 / +9 / +0 / 1411 / 1607 / 0.11
16. DJMO / 174 / +2 / +59 / 492 / 663 / 0.26
17. Masberum / 173 / +10 / +27 / 213 / 285 / 0.61
18. MooieTop6 / 160 / +16 / +16 / 1638 / 1868 / 0.09
19. marc0871 / 158 / +2 / +0 / 881 / 1113 / 0.14
20. greysbones / 148 / +2 / +3 / 1288 / 1413 / 0.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
OlalaleeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een baasquote:
Dot houdt wel van geprikt wordenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Wat een drukte hier zij hele ziekenhuis gang staat vol met wachtende om zich te melden en twee kamers vol om geprikt te worden. Ik kan er met de scoot niet bij in dus kreeg mijn prik in de gang. Nu 15 minuten wachten
Er moet toch ook wel een niet AI-kaasmodel te vinden zijn.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er moet toch ook wel een niet AI-kaasmodel te vinden zijn.![]()
![]()
Ongetwijfeld, maar dat was het eerste bruikbare plaatje dat ik kon vindenquote:Op donderdag 18 september 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er moet toch ook wel een niet AI-kaasmodel te vinden zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
PoepdoosIk heb er één en ik ben er trots op
Vriend Kletzenbrotquote:Op donderdag 18 september 2025 15:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vriend Grazer Krauthäuptel Salat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou ja, misschien is ze wel heel aardigquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Denk t welquote:Op donderdag 18 september 2025 15:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien is ze wel heel aardig![]()
Zoeken op oudhollands kaasmeisjequote:Op donderdag 18 september 2025 15:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat was het eerste bruikbare plaatje dat ik kon vinden
Staan er zat![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:08 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zoeken op oudhollands kaasmeisje
[ afbeelding ]
Staan er zat
Oja, ik moet straks nog wat kant en klare pindasaus kopen
Ik moet straks nog een extra hondje adopterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wel een vrouwtje, natuurlijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van een lekkere vent nooit misquote:Op donderdag 18 september 2025 14:45 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dot houdt wel van geprikt wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard ik wil elk half jaar nog wel puppy's natuurlijkquote:Trotste mama van Ambar
Gisteren mocht dat nietquote:Op donderdag 18 september 2025 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet straks nog een extra hondje adopteren![]()
Welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mehquote:Op donderdag 18 september 2025 15:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Oja, ik moet straks nog wat kant en klare pindasaus kopen![]()
![]()
Verstegen
Hoerezooi kut kruitvat
Wil mn foto's laten afdrukken op de foto kiosk. Printset op, worden zaterdag pas vervangen. Moeten we nog de foto's bewaren? Nee, ik heb ze nu nodig! Want het stadhuis is op zaterdag gesloten domme doos.
Oh nou dan betaalt u niet en vernietigen we ze.
Prima, ik plaats de bestelling wel opnieuw bij een ander filiaal
Vandaag ook ineens geld?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt en gisteren is niet vandaag![]()
Rijke tatta hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga mijn hond toch niet exploiteren voor geld?
Trotste mama van Ambar
Je eerste subscriber is Tommy?quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb mijn maandelijke OF-budget al aan een broodje kaas besteedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom nietquote:Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn hond toch niet exploiteren voor geld?![]()
Poeheequote:Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je eerste subscriber is Tommy?![]()
Mijn ex collega die de magische woorden schreef: dat hij niet kon werken als ik zulke jeans droeg waar mijn kont zo in uit kwam.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je eerste subscriber is Tommy?Trotste mama van Ambar
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 18 september 2025 15:25 schreef marc0871 het volgende:
[/0s.gif[/img] Op donderdag 18 september 2025 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Onlyfans account aangemaakt
[/quote]
KWOOTVERKLOOTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Moest lachenquote:
We waren dit weekend aan het oppassen op ons neefje van 1,5 jaar en keken sesamstraat samen. Onthulde mijn dochter dat ze vroeger altijd bang was voor ieniminie![]()
![]()
Ik zei tegen mijn dochter nou ik zit op een internet forum en ken ieniminie en ze heeft een lieve hont!![]()
Nee want je zou nooit erkennen dat je op het internet zitTrotste mama van Ambar
Nou zo erg is het niet toch,dat mensen weten dat je op een forum zit.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zolang het niet die voor democratie isquote:Op donderdag 18 september 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
Nou zo erg is het niet toch,dat mensen weten dat je op een forum zit.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang het niet die voor democratie is
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Het is mijn dag niet vandaag.
Kruidvat kan m'n foto's niet printen, Albert Heijn en vomar verkopen geen spinazie a la crème meer, en @KoningWouter die me aan wil zetten tot oplichting door donatie gelden te misbruiken voor eigen gewin.
Tijd voor weekend gvd.Ik heb er één en ik ben er trots op
De HEMA heeft ook een fotoservice....quote:Op donderdag 18 september 2025 15:59 schreef DJMO het volgende:
Het is mijn dag niet vandaag.
Kruidvat kan m'n foto's niet printen, Albert Heijn en vomar verkopen geen spinazie a la crème meer, en @:KoningWouter die me aan wil zetten tot oplichting door donatie gelden te misbruiken voor eigen gewin.
Tijd voor weekend gvd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ook een snelservice? (binnen een uur afdrukken 8n de winkel en meteen ophalen?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De HEMA heeft ook een fotoservice....Ik heb er één en ik ben er trots op
Na 5 min al volgens de sitequote:Op donderdag 18 september 2025 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook een snelservice? (binnen een uur afdrukken 8n de winkel en meteen ophalen?
https://foto.hema.nl/fotos-afdrukken/snelservice/Trotste mama van Ambar
Thanks. Straks maar even kijken dan. Als ik ze morgenochtend om 9 uur maar heb is 't mij goed.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Na 5 min al volgens de site
https://foto.hema.nl/fotos-afdrukken/snelservice/Ik heb er één en ik ben er trots op
Had met sinterklaas (surprise) vorig jaar toen alle mannen van de familie als travestiet gephotoshopt en met die snelservice laten afdrukken. De twee meisjes achter de balie moesten wel lachen toen ik mijn bestelling op ging halen. Vroeg me toen even af of ze de foto's hadden gezien.![]()
Waarschijnlijk wel omdat ze die uit de printer halen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Had met sinterklaas (surprise) vorig jaar toen alle mannen van de familie als travestiet gephotoshopt en met die snelservice laten afdrukken. De twee meisjes achter de balie moesten wel lachen toen ik mijn bestelling op ging halen. Vroeg me toen even af of ze de foto's hadden gezien.Maarja mogen ze verder natuurlijk net zoveel van vinden tenzij kinderporno of andere strafbare feiten
Trotste mama van Ambar
Haha ja, ahja hebben ze ook even een moment van plezier gehad. De surprise werd ook goed ontvangen in de familiequote:Op donderdag 18 september 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel omdat ze die uit de printer halen.Maarja mogen ze verder natuurlijk net zoveel van vinden tenzij kinderporno of andere strafbare feiten
![]()
![]()
Bij de foto kiosk in de kruidvat haal je ze er zelf uit wel zo prettig in sommige gevallen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel omdat ze die uit de printer halen.Maarja mogen ze verder natuurlijk net zoveel van vinden tenzij kinderporno of andere strafbare feiten
De grap is wel dat ik 13 afdrukken van deze had besteld.
Zodra zaterdag die printsets zijn vervangen, gaan deze alsnog worden afgedrukt, dus ik ben heel benieuwd of het nog een extra donatie oplevert vanuit de medewerker die de foto's uit de machine moet halen
Ik heb wel ooit een bolkaas gemaakt, maar die zag er niet geweldig uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er moet toch ook wel een niet AI-kaasmodel te vinden zijn.![]()
![]()
M'n vriendin stuurt me af en toe liefdesliedjes uit haar land.
Ik heb net wat van Blof naar haar toe gestuurd. Als onze relatie DAT kan overleven, is ze wel een blijvertje hoor!![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb net wat van Blof naar haar toe gestuurd. Als onze relatie DAT kan overleven, is ze wel een blijvertje hoor!_!
![]()
De eerste JustinBolk vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bluft zegquote:Op donderdag 18 september 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
Ik heb net wat van Blof naar haar toe gestuurd. Als onze relatie DAT kan overleven, is ze wel een blijvertje hoor!![]()
HuehuehueIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen tekst? Of ook beeld (en geluid)quote:Op donderdag 18 september 2025 17:14 schreef ToT het volgende:
![]()
Ook een goed plan. Als na het hardlopen mijn vrouw terug is van een vergadering dan gaan we lekker dit was het nieuws kijken. Ook chillmodus![]()
![]()
Zo gek is ie ook weer niet he ?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen tekst? Of ook beeld (en geluid)![]()
![]()
Moeten jullie ook niet eten dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ook een goed plan. Als na het hardlopen mijn vrouw terug is van een vergadering dan gaan we lekker dit was het nieuws kijken. Ook chillmodus![]()
Niks moetquote:Op donderdag 18 september 2025 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moeten jullie ook niet eten dan?![]()
![]()
tv sticks nemenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moeten jullie ook niet eten dan?Uw ADH vitamine Worst
Geen probleem Gerdaquote:Op donderdag 18 september 2025 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ik had alweer een multiquote klaarstaan. Bedankt Hans.![]()
Wij hebben al gegeten om 17:15quote:Op donderdag 18 september 2025 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Moeten jullie ook niet eten dan?Mijn vrouw is net naar de vergadering gegaan en ik kan gaan als die boodschappen zijn gebracht
![]()
![]()
Tussen nu en half 7 komen de boodschappen. En ik ga dan hardlopen ergens anders waar het fijn lopen is, dus ook nog ff met de auto erheen. Dan is het eten wel een beetje gezakt hoop ik![]()
![]()
Vroegertje hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 17:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hebben al gegeten om 17:15Mijn vrouw is net naar de vergadering gegaan en ik kan gaan als die boodschappen zijn gebracht
![]()
![]()
En zelfs als het niet mocht, dan deed Justin het toch gewoon
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gedaan en nu dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou maak je borst maar nat dan
Ik ook hoor, mooie tijdquote:Op donderdag 18 september 2025 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mwah wij eten meestal rond die tijd wel
Vind ik het nog steeds vroegquote:Op donderdag 18 september 2025 18:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mwah wij eten meestal rond die tijd wel![]()
![]()
ja wel zorgelijk dat die opeens zolang weg is, want het ging lichamelijk ook niet zo lekker met hem toch?Uw ADH vitamine Worst
![]()
Rob z'n ballen zijn lekker, maar die van mij zien er beter uit
Mooie ballen hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Rob z'n ballen zijn lekker, maar die van mij zien er beter uit
Pics?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Rob z'n ballen zijn lekker, maar die van mij zien er beter uit![]()
![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 18 september 2025 18:21 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Rob z'n ballen zijn lekker, maar die van mij zien er beter uit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: