Morguh SBE, hoe is het nu met je?quote:
Gaat wel goed, vanmiddag controle in het ziekenhuis. Dan hoor ik wel in hoeverre ik vooruitgang heb.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh SBE, hoe is het nu met je?
Fijn te horen, merk je dat zelf niet als je vooruit gaat?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat wel goed, vanmiddag controle in het ziekenhuis. Dan hoor ik wel in hoeverre ik vooruitgang heb.
In het begin wel, nu zie ik nauwelijks iets met mijn linker oog. Vanmiddag maar even testen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen, merk je dat zelf niet als je vooruit gaat?
Lijkt mij heel vervelend. Kunnen ze daar nog iets aan doen?quote:Op donderdag 18 september 2025 09:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In het begin wel, nu zie ik nauwelijks iets met mijn linker oog. Vanmiddag maar even testen.
Een beetje bidden en hopen.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij heel vervelend. Kunnen ze daar nog iets aan doen?
Kan er iemand met je mee die een grote mond op kan zetten voor jou dat dit toch allemaal belachelijk is en dat je gewoon snel geholpen moet worden.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje bidden en hopen.
Dan duim ik heel hard voor je meequote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje bidden en hopen.
Ik zal wel even vragen of mijn parkiet meegaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan er iemand met je mee die een grote mond op kan zetten voor jou dat dit toch allemaal belachelijk is en dat je gewoon snel geholpen moet worden.
Heel veel succes eend.
Wow!!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal wel even vragen of mijn parkiet meegaat.
Er is in mijn linker halsslagader een bloedklontje ontstaan. Die heeft losgelaten en in mijn hersenen een verstopping veroorzaakt waardoor mijn zicht in mijn linker oog nagenoeg afwezig is.
Heftig allemaal hoor, is de bloedprop in je hersenen nu wel weg?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is in mijn linker halsslagader een bloedklontje ontstaan. Die heeft losgelaten en in mijn hersenen een verstopping veroorzaakt waardoor mijn zicht in mijn linker oog nagenoeg afwezig is.
Mooi gebouwquote:
Tinnenburg. Amersfoort.quote:
quote:
Premier van die dievenbendequote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
Lunchen, straks is Schoof aan de beurt.![]()
Vraag me eigenlijk af, waarom eigenlijk ?
Getsie dat is geen goede volgordequote:
Oh jeequote:Op donderdag 18 september 2025 13:04 schreef pullup het volgende:
Mijn zus had ook een pony vroeger, komt wel dichtbij zo
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:04 schreef pullup het volgende:
Mijn zus had ook een pony vroeger, komt wel dichtbij zo
Ik had er eenquote:
Bofkontquote:Op donderdag 18 september 2025 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had er eenwel met lang haar
Mijn broertje had hetzelfde kapsel als het kind op het plaatje
Whutt?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bofkont
Ik had een beetje hetzelfde haar als je broertje
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 18 september 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb ook nog een apelook gehad
Nu is het meer goud/koper dan oranjequote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu vind ik oranje haar heel mooi
Kort van voren, iets langer van achterquote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord
Rood-/oranjeharigen worden toch ook minder snel grijs?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is het meer goud/koper dan oranje
Zoiets heb ik ook gehad maar altijd met lang haarquote:Op donderdag 18 september 2025 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kort van voren, iets langer van achter
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen grijze haar gezienquote:Op donderdag 18 september 2025 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rood-/oranjeharigen worden toch ook minder snel grijs?
Wederom: bofkontquote:Op donderdag 18 september 2025 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen grijze haar gezien
Zilverquote:Op donderdag 18 september 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb jij al wel grijze haartjes dan?
Ik hou van zilverquote:Op donderdag 18 september 2025 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zilver![]()
En omdat ik donker haar hebt valt dat natuurlijk heel erg op, dus er gaat regelmatig een verfje over.
Ah misschien even kijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:00 schreef Puzzie het volgende:
Vanavond rond 18:00 uur SF test met S38 @:engine
Er zitten al wat schotwonden op of is het vogelpoep?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Zou deze niet in Groningen parkeren.
[ afbeelding ]
Kon dat maar, nam ik die van mij ook mee.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is idd wel opgelost.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heftig allemaal hoor, is de bloedprop in je hersenen nu wel weg?
Gelukkig maar maar je hebt je zicht dus nog niet terug ook al is de prop weg, kan het nog wel terug komen en en en, hoe ging je afspraak? Weet jij iig meer nu?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is idd wel opgelost.
Medicijnen krijg ik zodat dat propje kan oplossen en met roken ben ik ook al gestopt. Ik ga er niet van uit dat mijn zicht nog goed komt en zo wel dan is dat mooi meegenomen.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kon dat maar, nam ik die van mij ook mee.
Maar goed, dat propje moet dan eerst oplossen of zo en hebben ze daar dan niet allemaal medicijnen voor tegenwoordig en waarom duurt het dan zo lang bij jou of heb jij te maken met gezeik zoals dat je eerst moet stoppen met roken, want je rookte paar jaar geleden nog wel en ik weet uit ervaring dat sommige dokters daar tegenwoordig moeilijk over doen. En zeker dingen met je bloed en hart willen ze dat je stopt en en en, zoveel vragen. Hoe dan ook, ik hoop dat je zicht te redden is want dat is natuurlijk ronduit kut.
Ik hoop dat je afspraak vandaag iig iets meer informatie oplevert voor jou. Digiknuf
Toi toi toiquote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medicijnen krijg ik zodat dat propje kan oplossen en met roken ben ik ook al gestopt. Ik ga er niet van uit dat mijn zicht nog goed komt en zo wel dan is dat mooi meegenomen.
Ze hebben vandaag in het ziekenhuis wat testen gedaan en volgende week wordt ik gebeld met de uitslag.
Wil je dat wij dat propje voor je weghalen?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Medicijnen krijg ik zodat dat propje kan oplossen en met roken ben ik ook al gestopt. Ik ga er niet van uit dat mijn zicht nog goed komt en zo wel dan is dat mooi meegenomen.
Ze hebben vandaag in het ziekenhuis wat testen gedaan en volgende week wordt ik gebeld met de uitslag.
Ok en ik vermoedde al dat je wel gestopt was, zeker nadat je in het ziekenhuis lag want daar is roken verboden en rondom ziekenhuizen ook. Afijn, dat weet iedereen wel inmiddels. Wel ontzettend rot dat je zicht dan waarschijnlijk niet meer beter zal worden. En als dat wel nog gebeurt zou dat erg fijn zijn voor je.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dat wij dat propje voor je weghalen?
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moest lachen.![]()
En hoe zie jij dat dan voor je?
ik moest wel lachen gisteren : Drakin wist niet wie aloa wasquote:
Zit je weer vieze filmpjes te kijken?quote:
Egnie!!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit je weer vieze filmpjes te kijken?
Dat vroeg mijn parkiet ook al, de grapjas.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je dat wij dat propje voor je weghalen?
Er is nogal een verschil tussen een debat en vieze filmpjes kijkenquote:
Ik heb ook geen ideequote:Op donderdag 18 september 2025 18:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik moest wel lachen gisteren : Drakin wist niet wie aloa was
Ik ook niet.quote:
Wie wiequote:Op donderdag 18 september 2025 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn parkiet vraagt aloawie?
Die ken jij toch niet.quote:
Nou dat vind ik dan weer van nietquote:Op donderdag 18 september 2025 19:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sowieso zonde van je tijd...
Ik kijk wel naar de samenvattingquote:Op donderdag 18 september 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dan weer van niet
Dat is een keuze idd.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar de samenvatting
De uitslag is 9-1 voor pure trieste domheidquote:Op donderdag 18 september 2025 19:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar de samenvatting
Ze gaan zeker voor de vorm nog wat stemmen ookquote:Op donderdag 18 september 2025 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De uitslag is 9-1 voor pure trieste domheid
Er is toch geen stemming nodig om domheid te bepalen?quote:Op donderdag 18 september 2025 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan zeker voor de vorm nog wat stemmen ook
Vandaag helaas nietquote:
Dat valt ook wat tegen. Hierna nog twee nachten werken.quote:
Oh ja jullie werken 24/7 shiften natuurlijk ... sterktequote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt ook wat tegen. Hierna nog twee nachten werken.
Maar uh, hoeveel van de big five heb je al gezien?quote:Op donderdag 18 september 2025 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat valt ook wat tegen. Hierna nog twee nachten werken.
Spanje is als 1e afgehaaktquote:Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, hoeveel van de big five heb je al gezien?
0quote:Op donderdag 18 september 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, hoeveel van de big five heb je al gezien?
Geen tripjes gepland om ze te zien?quote:
Heb het nog niet zo uitgezocht maar dan zou het waarschijnlijk beter zijn om na het project wat vakantie te nemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen tripjes gepland om ze te zien?
Of te ver weg?
Als je nou 5 keer mag kan je iedere keer er 1 doenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Heb het nog niet zo uitgezocht maar dan zou het waarschijnlijk beter zijn om na het project wat vakantie te nemen.
Maar grote kans dat ik hier nog vaker kom want dit is pas de eerste van de vijf machines die we gaan doen.
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou 5 keer mag kan je iedere keer er 1 doen
Goed planquote:Op donderdag 18 september 2025 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mooi zijn![]()
Komend weekend even een olifant vangen dan.
Hangt er vanaf welke big 5 je bedoeltquote:Op donderdag 18 september 2025 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou horen die niet tot de big five
Mijn parkiet zegt doen.quote:Op donderdag 18 september 2025 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mooi zijn![]()
Komend weekend even een olifant vangen dan.
Zit ook weer wat inquote:Op donderdag 18 september 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke big 5 je bedoelt
quote:Op donderdag 18 september 2025 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
Canard à l'orange iemand? Heb nu een origineel frans recept
Je moet op je woorden letten, ik heb ook gevoel hoor.quote:
jij bent toch geen sinaasappelquote:Op donderdag 18 september 2025 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet op je woorden letten, ik heb ook gevoel hoor.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
jij bent toch geen sinaasappel
Wij zijn dus wel een goede combi.quote:
wanneer begun spanie?quote:Op donderdag 18 september 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke big 5 je bedoelt
OT 2025 is inmiddels begonnen op YT , maar steeds meer achter Prime... GH weet ik nog niet wanneer dat weer begintquote:
Morguh Pullupquote:
Ze zitten een leven lang verstopt in de struiken voor die éne foto die goed genoeg is voor 40+quote:Op vrijdag 19 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
Wat een prachtige opname is dit. Ik vraag mij echt af hoelang die fotografen er zitten om een mooie plaat te schieten
Morge.quote:
Oke, nu raak ik in de war hoorquote:
Jij mag kiezenquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nu raak ik in de war hoor![]()
Is het nouof
Duidelijkquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nu raak ik in de war hoor![]()
Is het nouof
Het gaat wel weer goed met mij, even afwachten of dat zo doorgaat.quote:
Goed idee om dat vol te houden jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel weer goed met mij, even afwachten of dat zo doorgaat.
Laten we het hopen eend!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel weer goed met mij, even afwachten of dat zo doorgaat.
Hier ookquote:
Het is echt lekker! Nog een paar uurtjens en dan kan ik er echt van genieten. Echt zalig dit.quote:
Ja maar ik was zo moe , ik ben naar bed gegaanquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Is er nog getest gisteren?
Het wordt vanmiddag nog warmer begreep ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is echt lekker! Nog een paar uurtjens en dan kan ik er echt van genieten. Echt zalig dit.
jij ook!quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt vanmiddag nog warmer begreep ik![]()
Lekker genieten straks Prishiebeeb
Ja dat zag ik. Nu nagenieten danquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vroeg al aan de wandel![]()
Jij bent eg goooooed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vroeg al aan de wandel![]()
Mijn parkiet is ook trots op jou.quote:
Awww dat is lief van die kleine meidquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is ook trots op jou.
Ik ga sinds begin vd week ook 's avonds aan de wandel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww dat is lief van die kleine meid![]()
Lekker bezig eend!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga sinds begin vd week ook 's avonds aan de wandel.
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.
Ik ga voor je duimen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:59 schreef Prisha het volgende:
pfff...net een bod gedaan op een huis. Het grote wachten is weer begonnen. Hopelijk horen we het later in de middag. Zou fijn zijn eens goed nieuws te krijgen, we zitten er iedere keer naast
quote:
Die knop zit linksboven in het toetsenbord.quote:
Kijk die eend grappig zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die knop zit linksboven in het toetsenbord.
Ik heb vandaag wel mijn dag.quote:
Nou daar doen we het uiteindelijk allemaal voorquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel mijn dag.
Wel een andere sport?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |