Goed idee om dat vol te houden jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel weer goed met mij, even afwachten of dat zo doorgaat.
Laten we het hopen eend!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat wel weer goed met mij, even afwachten of dat zo doorgaat.
Hier ookquote:
Het is echt lekker! Nog een paar uurtjens en dan kan ik er echt van genieten. Echt zalig dit.quote:
Ja maar ik was zo moe , ik ben naar bed gegaanquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Is er nog getest gisteren?
Het wordt vanmiddag nog warmer begreep ikquote:Op vrijdag 19 september 2025 12:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is echt lekker! Nog een paar uurtjens en dan kan ik er echt van genieten. Echt zalig dit.
jij ook!quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt vanmiddag nog warmer begreep ik![]()
Lekker genieten straks Prishiebeeb
Ja dat zag ik. Nu nagenieten danquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vroeg al aan de wandel![]()
Jij bent eg goooooed.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen vroeg al aan de wandel![]()
Mijn parkiet is ook trots op jou.quote:
Awww dat is lief van die kleine meidquote:Op vrijdag 19 september 2025 13:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet is ook trots op jou.
Ik ga sinds begin vd week ook 's avonds aan de wandel.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Awww dat is lief van die kleine meid![]()
Lekker bezig eend!!!quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga sinds begin vd week ook 's avonds aan de wandel.
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet dat ik zo graag wil maar mijn parkiet wil 's avonds even alleen zijn.
Ik ga voor je duimen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 12:59 schreef Prisha het volgende:
pfff...net een bod gedaan op een huis. Het grote wachten is weer begonnen. Hopelijk horen we het later in de middag. Zou fijn zijn eens goed nieuws te krijgen, we zitten er iedere keer naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |