Zij en haar partij zijn dan ook niet echt belangrijk in dit debat. Heel goed dat ze het dan ook niet belangrijker maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi betoog van Ouwehand. Helaas reageert er verder niemand op (Wilders, Yesilgoz, Vd Plas)
Ik luister niet eens echt, ikquote:
Snap ikquote:Op donderdag 18 september 2025 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik luister niet eens echt, ikniet voor niets
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet mooi zijn dat JA21 FvD zich zouden aansluiten bij Wilders?
Daar wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Het is wel een vreemd idee dat er nu een lijsttrekker is die jonger is dan ik
Dat had ik met Jetten, maar geloof me, je went er vanzelf aan en op een gegeven moment ben je alleen maar blij dat er ook nog een paar zijn die ouder zijn dan jij.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
quote:
GMTAquote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat had ik met Jetten, maar geloof me, je went er vanzelf aan en op een gegeven moment ben je alleen maar blij dat er ook nog een paar zijn die ouder zijn dan jij.
quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Ook aan je jeugdhelden die nu overlijden.quote:
Nog even en we hebben er één die na 9/11 is geboren.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Ja scheelt weer interrupties en spreektijd voor die flank.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet mooi zijn dat JA21 FvD zich zouden aansluiten bij Wilders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |